Jump to content



Камелия: Предпочитам Джена пред Преслава


Препоръчани коментари

Абе що се не разкараш с тая Ивана, на която не можем да и открием участие в клуб от 3-4 години в сайта на Планета? :gun_bandana:

Няма как да откриеш, защото Ивана не иска да приема участия в клубовете, въпреки, че се отчита с по 2-3 всеки месец в някоя дискотека, и се вижда, че е искана още и там. И Хари Янакиев ти заяви в ефира на Нова тв, че Ивана е певица за големите, мащабни сцени, където не е нужно да пееш само за пиене, е*ане и подобни. И през 2015 ще бъдем свидетели на още големи нейни концерти из зали в различни градове, каквито Кама няма и няма да има, защото никой няма да даде 10,15 или 20 лв. за нейните велики изпълнения, просто защото не я приемат за качествена и можеща певица.

Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Отговори 306
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

Няма как да откриеш, защото Ивана не иска да приема участия в клубовете, въпреки, че се отчита с по 2-3 всеки месец в някоя дискотека, и се вижда, че е искана още и там. И Хари Янакиев ти заяви в ефира на Нова тв, че Ивана е певица за големите, мащабни сцени, където не е нужно да пееш само за пиене, е*ане и подобни. И през 2015 ще бъдем свидетели на още големи нейни концерти из зали в различни градове, каквито Кама няма и няма да има, защото никой няма да даде 10,15 или 20 лв. за нейните велики изпълнения, просто защото не я приемат за качествена и можеща певица.

 

Големи концертни зали? Като тези тук около Коледа, които не можеше да напълни? За кина и читалища става въпрос, нали? В тази връзка, като ти качи Роско оня скан на Глория от "Телеграф" вземи прочети какво е казала в едно каре така долу на страницата. Тя (Глория) твърди, че първите 10 години от кариерата и били концертни, а вторите 10 клубни. Това ще рече, че от 1994 до 2004 (истината е че бяха до 2002 година) тя е правела кариера именно с ежедневни концерти на подобни места из всякакви градчета, села и паланки. Така като нея са били Кама, Деса, Таня Боева, Нелина, Цветелина, Екстра Нина и т.н. но не и Ивана, която си е била винаги в механите и кръчмите. Ако на Ивана и липсва такава концертна дейност, да ходи да се пробва. Но както сам забелязваш, на Кама въобще не и липсва, защото първите 5 години от кариерата и са преминали предимно в този формат. А за да разбереш още нещо в тази тема ще кажа, че един и същ промоутър, май от Плевен беше, е уреждал и на Кама и на Деса концертните изяви в кина, театри, читалища и спортни зали до 2002 година. Така, че не сде отваряй тук с неща, през които отдавна е минала чалгата и до които Ивана не се е докосвала.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Големи концертни зали? Като тези тук около Коледа, които не можеше да напълни? За кина и читалища става въпрос, нали? В тази връзка, като ти качи Роско оня скан на Глория от "Телеграф" вземи прочети какво е казала в едно каре така долу на страницата. Тя (Глория) твърди, че първите 10 години от кариерата и били концертни, а вторите 10 клубни. Това ще рече, че от 1994 до 2004 (истината е че бяха до 2002 година) тя е правела кариера именно с ежедневни концерти на подобни места из всякакви градчета, села и паланки. Така като нея са били Кама, Деса, Таня Боева, Нелина, Цветелина, Екстра Нина и т.н. но не и Ивана, която си е била винаги в механите и кръчмите. Ако на Ивана и липсва такава концертна дейност, да ходи да се пробва. Но както сам забелязваш, на Кама въобще не и липсва, защото първите 5 години от кариерата и са преминали предимно в този формат. А за да разбереш още нещо в тази тема ще кажа, че един и същ промоутър, май от Плевен беше, е уреждал и на Кама и на Деса концертните изяви в кина, театри, читалища и спортни зали до 2002 година. Така, че не сде отваряй тук с неща, през които отдавна е минала чалгата и до които Ивана не се е докосвала.

 

Точно Ивана не се е докосвала до големите сцени... моля ти се, Фокси, ставаш изключително смешен в опитите да издигнеш лутащата се Камелия над всички останали с по-големи успехи от нея. Нали се сещаш, че големите звезди правят именно концерти в зали, а не по клубовете. Ивана е голяма звезда - ще пее в зали, било то малки или големи. В Трявна е било пълно, в Габрово е имало свободни места, но там залата е супер голяма, а рекламата за тези концерти беше нулева. В Ботевград е имало точно 5 свободни места. Навсякъде входа е бил 10 лв. И 300 човека да са отишли си е успех, защото са там само и единствено заради нея и музиката, която прави, а не заради бруталното напиване, хвърчащите салфетки и голите танцьорките.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Що не четеш хубаво?

Разбира се, че Ивана не е усетила какво е това да пееш в читалище и да продадеш еди колко си билета по 5,10,15 лева!

Тя хвана периода, когато всичко влезе в чалготеките - не са клубове това, а прости чалгарски дупки.. И сега не върви да ни я бутате напред,

защото съм убеден дори, че едни "Пантерите" са пяли в много повече читалища, театри и кина, отколкото Ивана.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Нека не забравяме турнето с Индира, Live party-то, които бяха повече от успешни. Няма нужда да принизяваме точно Ивана, която неведнъж е доказала, че е добра на всякакви сцени - на голямата сцена, в клуба, на празника на града, на частните партита. Успехите и продължават, хората си я обичат и след 15 години на сцена дават пари за да я слушат и гледат.
Link to comment
Сподели в други сайтове

Точно Ивана не се е докосвала до големите сцени... моля ти се, Фокси, ставаш изключително смешен в опитите да издигнеш лутащата се Камелия над всички останали с по-големи успехи от нея. Нали се сещаш, че големите звезди правят именно концерти в зали, а не по клубовете. Ивана е голяма звезда - ще пее в зали, било то малки или големи. В Трявна е било пълно, в Габрово е имало свободни места, но там залата е супер голяма, а рекламата за тези концерти беше нулева. В Ботевград е имало точно 5 свободни места. Навсякъде входа е бил 10 лв. И 300 човека да са отишли си е успех, защото са там само и единствено заради нея и музиката, която прави, а не заради бруталното напиване, хвърчащите салфетки и голите танцьорките.

 

Еми тя Ванча имаше концерти с Индира. Имаше в Пловдив. Не е като да няма. И сега гледам, че си е хванала нишата на хора над 30 години, която е неразработена. ТО и затова концертните участия ще й вървят.

 

Кама пък си е хванала клубовете, ама ще видим дали машината на ПАЙНЕР не й е била полезна с уреждането на участия в тая насока.

 

Фокса се обяснява, че Кама била вече свободна птица, ама Деса излетя първа и то преди много време. Едно е да те няма в пиковия период, друго след 15 години. 15 години беше там и беше доволна, щом не е напуснала, ама сега вече друга песен пее.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Тя Ваня и в операта да изнася концерт, ще се държи като в кръчма. Няма лошо, такъв й е стилът. :D

Нека се изявява и тя на такива сцени. Не хвана този период на чалгата. Дано се възроди той и този път да изпита удоволствието.

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Еми тя Ванча имаше концерти с Индира. Имаше в Пловдив. Не е като да няма. И сега гледам, че си е хванала нишата на хора над 30 години, която е неразработена. ТО и затова концертните участия ще й вървят.

 

През 2009 като започна да пее предимно на празници на градове пред голяма публика, тук коментираха как видиш ли тия сцени и изяви не били престижни, а сега се изтъкват точно подобен тип изяви, каквито Ивана продължава да прави, но понеже засили нещата още повече и дай да я оплюем. Нека не забравяме и уж неуспешното и турне през 2012, което си събра доволна публика, а в Айтос и над 10 000. Да, сега ще кажете, че е било безплатно, но виждаме, че и с вход пак и се получават нещата.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Точно Ивана няма от какво да се притеснява. Да, никога няма да е лидерка повече, никога няма да е актуална, но е факт, че от чалга певиците тя се ползва с най-голямо уважение в категория 30+, песните й са достигнали до абсолютно всички възрастови групи и социални кръгове, а по концерти даже песни като "Вик", непяти от години и едва влизащи в топ 20 на най-големите й хитове, се помнят и се пеят. От ГИК при Ивана положението в момента е най-добре. Последната й песен пък си е даже популярна.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Стига плюхте по Ивана. Има си достатъчно работа. Скоро беше и на един РД поканена за изненада, 2 часа е пяла без спиране. С Васил Иванов "Йорговани" пеят и други песни мисля и някакво момиче от Гласът на БГ води с нея.
Link to comment
Сподели в други сайтове

Стига сте принизявали Ивана, за 3 години лидерство е извадила такива песни, че праща в коша 85% от дискографията на останалия Пайнер. Да не говорим, че е най-успешната чалгарка за всички времена заедно с Преслава.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Абе всеки е най-добър в определена конфигурация. Ивана по принцип много си разбира от работата, но е най-добра в кръчмите и концертите на открито. В такива зали няма как на макс да покаже какво може според мен. Докато Глория там е баш в свои води, по ресторанти и банкети също. Камелия пък в дискотеките и на концертите на открито най разгръща потенциала си. ДесиСлава в зали е много добре, в заведенията също се справя, но на концерти на открито сме виждали, че не ѝ е там силата. Преслава може би е най-универсалната.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Стига сте принизявали Ивана, за 3 години лидерство е извадила такива песни, че праща в коша 85% от дискографията на останалия Пайнер. Да не говорим, че е най-успешната чалгарка за всички времена заедно с Преслава.

 

Това просто не е вярно..... Ивана е по-зле отвсякога! И всичко е заради договора от 2003 година, когато стана "троянски кон".

Link to comment
Сподели в други сайтове

Това просто не е вярно..... Ивана е по-зле отвсякога! И всичко е заради договора от 2003 година, когато стана "троянски кон".

 

И това не е вярно. Кама е троянски кон от 2005, когато си показа зърната на концерт и всяка следваща нейна изява бе по-пошла и ку*венска... заради нея чалгата беше приближена до проституция. Дори и самата чипровска девойка да не е най-скъпо платената проститутка в жанра, то тя си създаде такъв имидж и завинаги оклепа името чалгарско. Така, че кой е троянският кон, пресвети видинлиев?

 

Оная дето искаше награди и дава от нейните пари или оная дето продаде тялото си, за да си поддържа забилата кариера? И завлече всички ...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с това. Вижте как до 2006 имаше абсолютна еуфория по чалгата, слушаше се от всички, нямаше нищо пошло, не се приемаше като лоша дума. И съвсем случайно на Планета Мура Мега едан певица излезе по цици с лепенки върху тях. И оттам всичко отиде в канала. Камелия е тази, която развали чалгата.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Така като гледам, наистина започвам да си мисля, че Камелия осмисля съществуването на поне 20-25 индивида в този форум. И не, абсолютно не е вярно, че аз имам нещо общо. И не, абсолютно не е вярно, че ме асоциирате с нея. И не, абсолютна лъжа са всички опити да се импровизира по въпроса, че тези неща не са така. Мъка, една безсмислена и безгранична мъка наблюдавам от 27.10.2014 година тук в Рамания и на другото място, където се коментира чалга - Сигнал+. Забелязвате ли какво подчертах? - и на другото място, където се коментира чалга. Значи те са точно 2 (две). Смятайте колко жалка картинка са чалга-фенчетата, щом това са двете места, където моя милост коментира чалга, тия 20-25 души ходят след мен като патенца, след патокът Фокс. И знаете ли защо сте тук в Рамания специално? - за да научите нещо от кухнята. Обаче няма да го научите от тези 20-25 трола, а от такива като мен. Защото ние дето знаем нещо, не сме анонимки като вас - тези 20-25 трола! Нас ни знаят по имена всички чалгарки, а само за мен са питали чалгарки в ефир и в списания. Запомнихте ли вие 20-25 трола, кои сте вие и кой е срещу вас? - Фокс с визитката.

 

След 27.10.2014 година, тези 20-25 трола се превърнаха в ято разгонени вещици, яхнали метлите си с електронно запалване и започнахте да пикирате върху всяка тема в която се изявявам като германски "Щуки" от Втората световна война, за да задоволите клошарският си нагон да мъстите на Камелия, за "Десетилетието геноцид", на което подложи цялата чалга, Пайнер и всички "Певици на годините" без изключение. И колкото и да плюете тук по мен, вие го правите заради нея, само заради нея и само заради геноцида. Никога няма да и простите, че имаше огромни и помитащи хитове. Никога няма да спрете да казвате, че са 3, а те са поне 10-12. Никога няма да спрете да говорите, че от 10 години нямала хит. В тази връзка, тя и Гергана няма от 10 години хит, ама къде е Гера и къде Кама през тези 10 години? Защо Кама има участия колкото преди 10 години, а за Гергана не сме чули от години да прави каквото и да е? Вечно в коментарите за този бизнес е имало двойни стандарти. Обаче защо и Глория и Ивана взети заедно събират участия колкото Кама на месец, че и някога по-малко? Нали са били общо 8 "Пъти певици на годините", а Кама нито веднъж? Къде ви е аргументът да лаете като бесни псета срещу обективната истина само защото някакви си дечурлига, които не са ме траели преди 8 години във форума на Планета днес осират всички теми, само и само да ги затворят така склонните да не си вършат работа модератори тук с изключение на Иван, че е по-лесно.

 

Това е общо взето за подбудите за присъствието на тази групичка от 20-25 индивида да се изявяват така тук. А какво още правеха същите през това време? Очевидно е, че на Камелия и свърши договора с Пайнер и в момента няма нищо общо с тях. По какво да познаем, че това е така освен от статуса на Кама на стената и във фейсбук? Ами просто е, дори този младеж Тарантулата вече знае - не и въртят никакви клипове по ТВ Планета и Планета НD. Какво обаче чета в Рамания? Тя била гнусна лъжкиня и интригантствала. Не била напуснала, не бил и свършил договора, абе въобще прави си PR. Е колко трябва да си с дебилско мислене за да кажеш това? Значи аз поне разбирам, че тези хора не гледат никаква ТВ Планета. А в същото време ни обясняват как ротацията по каналите на Пайнер са едва ли не основното предимство на това да си в тази компания и как Камелия е загубена, ако не и пускат клип на 4-5 часа по веднъж - по 1 път! В това време, че ротират по 5 пъти изпълнители, които дори днес не носят на Пайнер толкова, колкото тя за 27.10. това никой не го вълнува. Важното е да се плюе и да се дири под вола теле, което според същите трябва да е PR.

 

После се започнаха прогнозите. Ама ги правят всички, и малки и големи. Ама някакви крайни мнения хвърчат, заклинания от род всякакъв, окончателни решения и категорични заявления, че без Пайнер земята спира да се върти едва ли не. Абе хора, вие превъртехте ли? В злобичката си дребнава усещате ли докъде я докарахте. Ей, пердето ви е паднало и не се вдига въобще. А прогледнете малко, влезте в сайтовете на другите компании и вижте, че бизнесът си върви, а Графа с Криско направо сгазиха егото на Пайнер това лято. Че те уж без пари, уж с никакви хонорари направиха 12 концерта със средно по 10 000 на изява, а Пайнер немогат и това да стигнат, за приеми да не говорим. Аз не ви ли говоря от поне 2-3 години, че синът ми чалга не слуша? Целият му клас не слуша. Тинейджърите се дистанцират от чалгата и това е вече очевиден процес. Толкова ли не го видяхте лятото на турнето? Оставете НДК, там циганите си влизат без пари на тумби в края, ама да не стане като с концерта на Глория през 2009 година в един момент? Ще вземе да ми се отвори път към София в някакъв такъв момент като тогава и нали знаете как рухват легенди с едно заснето клипче с джобен фотоапарат или телефон? Айде стига с надуването на балона.

 

Защо Камелия с едно интервю все едно взе думата и отново стана ментор в чалгата? Според мен това бе просто едно интервю, в което тя след 2 месеца мълчание реши да каже какво мисли да прави с кариерата си. Че има готов албум знаем. Че има снимани клипове също. Че чакаше края на договора си, за да не стане всичко издадено, платено и продуцирано от нея собственост на Пайнер, след като се регистрира в Министерство на културата мисля, че е ясно на всички. Че сега може да преговаря с продуценти и издатели всякакви за издаване и популяризиране на този албум и клиповете към него като истински негов собственик, а не като съ/ко продуцент заради обвързващ договор с музикална компания пак е ясно. Че това технологично време от 2010 година насам, когато Пайнер се направиха на гамени с "Проект 13" пак сме повтаряли хиляди пъти. А какво чета тук? Някакви си 15-годишни ми налетели и ми говорят за работа, издаване, бизнес в чалгата все едно са издали поне 30 албума и го знаят тоя бизнес като най-интересното нещо по себе си в този период на себеопознаване.

 

Тези дни гледах едни публицистични предавения по тази ТИМ-аджийската новинарска телевизия - България ON AIR. Мастити медийни и политически анализатори правеха обзори на 2014-та и казаха нещо много странно, за което не се бях замислял. Един мъж спомена, че в последните 25 години, в България е имало няколко медийни риалитита. Първо в периода 1990-1995 било идеологическото БСП-СДС. После през 1995-2000 водещо станало мутренското ВИС-СИС. 2000-2005 най-интересното медийно риалити било чалгарското. А във времето 2005-2010 клошарското ВИП Брадър. След 2010 година без никаква конкуренция най-интересното за хората в медии всякакви е отново политическото риалити и затова по телевизиите сутрин обед и вечер новинарските предавания и публицистиката са не водещи, те са всичко по ТВ. Те са рейтинг, те са пропаганда, те са облъчване с мистика и т.н. Същият този коментатор даже каза, че този процес след 2010 година започнал, с появата на Бойко Борисов в политиката. Той взел думата и не я дава на никой. Сутрин започват коментарите, а за аргумент се вади сутрешната полюция на Бойко. По обед е по-важно какво е ял той, а не дефицита в бюджета. Вечер се обсъжда негов дебелашки лаф, но не и заплахата на ЕК за спиране на някоя програма. Обясни го с харизмата на Бойко пред камера и краткият му разбираем език, който хората разбират и игнорират всякакви други като него. Значи в такова политическо риалити, който умее да борави с думите и да е максимално близък до публиката с изказа си, той печели в пъти повече от специалистите в отделни сектори само защото може да обясни какво иска да каже.

 

И сега всичко това за Бойко Борисов си го помислете как би изглеждало в чалгата, като медийно риалити. Кой взе думата в чалгата преди 10 години, когато излезе на сцената на турнето и очисти с един откос всички интриги и всякаква подарена задкулисно слава и с нея придобивки? Кой говореше на продуценти и фактори в чалгата през медиите и как него го чуваха всички, а факторите никой? Какво всъщност е това интервю на Камелия освен следване на стила на Бойко Борисов и постигане на същите резултати? Кама успя да постигне симбиоза между своето разбиране за тоя бизнес и приемането му от публиката като единствено правилен и логичен. А защо успя да се превърне в такъв модератор на обществено мнение в този бизнес? Защо я слушат? Защо я цитират всички? Защо приемат нейната версия за отправна точка, а не друга? Случи се, защото Пайнер отказаха да говорят и да обясняват как и защо подаряват слава на точно определени изпълнители. През цялото време Пайнер не обелваха дума за това какви са критериите за подаряване или даване на слава. Всяка година променяха правилата на играта, за да създадат такива правила, че те да отговарят на точно определен техен изпълнител, който фаворизират.

 

През 2000 година казаха, че Камелия не може да е "Певица на годината", защото имала много кавъри в албума, а политика на фирмата било, да се прави авторска музика. затова били решили Глория да е такава заради този факт. Какво от това, че Камелия има платинен албум и е продала повече от Деса и Глория взети заедно, а освен това е с върхов хонорар и постъпления като име? - ми нищо, това не се брои, авторска музика и точка. През 2002 година Кама прави албум с 1 кавър, а на Деса целият е в кавъри, но тогава основен критерий е ангелският глас и залагането на младите. Какво от това, че нейн е най-големия хит, най-добрия клип, най-продавания албум и най-актуалният дует? Ми нищо, това не се брои, ангелски глас и точка. Започва ерата на Ивана и ново 10. Сега вече не авторската музика е важна като през 2000-та и не ангелският глас като през 2002-ра. Вече важни са оборотите и кавърите-хитове. След 2002-ра няма проблем да правиш нито кавъри, нито да ги крадеш без да плащаш права, нито нищо. Щом отговарят на фаворита на фирмата, това е най-новият критерий. Дойде 2006 година, Ивана върви като танк и няма мърдане, обаче критериите пак се променят. Вече младите имат значение. Трябвало Преслава да се бута, щото видите ли била бъдещето на фирмата. Ама, че продавали други повече от нея няма проблем. Че носели повече пари от нея няма проблем. Че се представяли на турнето по-добре от нея пак няма проблем. Преслава и точка, започва се правенето на критерии според нейният нятюрел и силни страни. И накрая, когато от кумова срама трябваше да наградят Галена и Анелия вече медийният образ имал значение. Международните проекти с Кости и Оцко пък трябвало да се поощряват и понеже Галена била добра в това, давай нея ще бутаме. Изведнъж основен критерий за това да си №1 в Пайнер станаха дрешките, и менторите от БТВ по модата Добринка Кирякова и Радост Драганова, а в 2013-та пък най-тачен бил този, който помагал в лансирането на Фики.

 

Така с такава ретроспекция на критериите "пайнерски" в последните 15 години още ли ще питат някои хора иронично, що Кама се прави на ударена и не знае какви са в това интервю? Че какво да каже жената? Те ги промениха милион пъти и това е процес необратим. Да добавя само и още една простотия. През 2010 година бяха казали, че най-продаваният албум ще е "Албум на годината". И след като Кама продаде "Проект 13" в учудващи мащаби и приходи и от "Булсатком", а с нея и Галена своя албум, какво направиха Пайнер на наградите? - естествено не спазиха своите критерии и наградиха албума на Андреа, излязъл на 20 декември. Та така за критериите "пайнерски". Сигурно тази тяхна постоянна неадекватност, стигаща до деменция е заради глобалното затопляне. Резките промени в температурите явно влияят не само на гласовете на чалгарките, които ги пазят само за РД на Планета и за наградите, но и на мозъчният тръст в Димитровград. Е как да работи с такива хора Камелия? Как да си преподпише договора при старите условия, които както тя каза заедно с тези на Глория са най-добрите възможни в този бизнес. Не става. По-добре да си изчака да и изтече договора, да минат сеирите покрай РД, па някъде след празниците да седнат и да си говорят какво ще правят, ако въобще ще правят.

Link to comment
Сподели в други сайтове

И това не е вярно. Кама е троянски кон от 2005, когато си показа зърната на концерт и всяка следваща нейна изява бе по-пошла и ку*венска... заради нея чалгата беше приближена до проституция. Дори и самата чипровска девойка да не е най-скъпо платената проститутка в жанра, то тя си създаде такъв имидж и завинаги оклепа името чалгарско. Така, че кой е троянският кон, пресвети видинлиев?

 

Оная дето искаше награди и дава от нейните пари или оная дето продаде тялото си, за да си поддържа забилата кариера? И завлече всички ...

 

Вярно е, че Камелия се е излагала и със себе си и чалгата. Но терминът "троянски кон" не е правилен, няма нужда да ти разяснявам откъде произлиза, нали? Тя за Ивана го използва, защото нейната далавера е била тайна, под масата, без да си личи отвън и после е имало последствия.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Вярно е, че Камелия се е излагала и със себе си и чалгата. Но терминът "троянски кон" не е правилен, няма нужда да ти разяснявам откъде произлиза, нали? Тя за Ивана го използва, защото нейната далавера е била тайна, под масата, без да си личи отвън и после е имало последствия.

 

Фокса ползва троянски кон за Ивана? :1000 (29): :1000 (29):
Link to comment
Сподели в други сайтове

Фокса ползва троянски кон за Ивана? :1000 (29): :1000 (29):

Самата Камелия го каза тва за троянски кон в интервю при Стоянова преди 2 години някъде :mf_surrender:

image.png.e4d79a7858ccaaecb16208cc241a64fe.png

    Пиян изпрати ми цветя, на всички разкажи че съм твоята история.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Че те думите на Фокси и Камелия се припокриват, което е съмнително.

Нищо съмнително няма - Фокси е латерна на всяка дума на Камелия.

image.png.e4d79a7858ccaaecb16208cc241a64fe.png

    Пиян изпрати ми цветя, на всички разкажи че съм твоята история.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Абе тези договори публично достояние ли са в Пайнер, че се знае всеки колко % отчита...

 

Ами те певиците си ги знаят какви са договорите. Просто Камелия или по-точно Цветин си казват всичко на Фокси и така. Кой знае колко неща е споделила Кама на Фокси... неща, за които е подсъдима.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...