Jump to content



Рени и Емануела - Пайнер и процентите на изпълнителите


Препоръчани коментари

Именно, но той им дава мотив за тези нищожни за тях проценти със смешните си награди.

Че коя няма да иска да е награждавана и "оценявана". Ако не беше Ивана, след 2-3 години щеше да е Преслава.

Виновен е продуцентът, че им създава такава ангажираща обстановка и едва ли не ги притиска до стената с условия или с липса на продуцентска отговорност.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Кой бяга от пари, още повече от много пари?

Разбира се, че когато взимаш 2000лв от Ивана ще правиш всичко възможно да стимулираш това, вместо да чакаш на 800-900 от Рени.Неслучайно на Ивана се даваха новите композитори, хубавите кавъри и текстове, ефирното време и т.н.

 

Отделна е темата, че той далеч не е продуцент ..дори не е и бизнесмен.

 

Мълчах, мълчах... и чаках някой трезво мислещ. Ти и pacho май сте единствените. :1000 (33):

Разбира се, че когато един изпълнител ти е успешен, много успешен, когато хонорарите се вдигат, съвсем логично е и ти да искаш да печелиш.

Това, че на Рени, която изключително много харесвам това не и е харесало, и е искала хем висок хонорар, хем процента да си е същия, си е лично нейн проблем.

Не можем да обвиняваме Ивана за ходове на шефа на фирмата. И на мен да ми предложат такъв вариант, в който ще взимам по-малко /а това не е съвсем така, защото със сигурност от голямата бройка участия парите са се избили, че даже е имало и отгоре/, но ще имам повече участия, по-голяма подкрепа, повече полета за изява - ами, ще се съглася и хич няма да му мисля.

Не съм запознат с този случай и не мога дори да бъда сигурен на 100%, че казаното е вярно, но от позицията на почитател и слушател на тази музика, това е мнението ми.

Никой не бяга от добри предложения.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Мълчах, мълчах... и чаках някой трезво мислещ. Ти и pacho май сте единствените. :1000 (33):

Разбира се, че когато един изпълнител ти е успешен, много успешен, когато хонорарите се вдигат, съвсем логично е и ти да искаш да печелиш.

Това, че на Рени, която изключително много харесвам това не и е харесало, и е искала хем висок хонорар, хем процента да си е същия, си е лично нейн проблем.

Не можем да обвиняваме Ивана за ходове на шефа на фирмата. И на мен да ми предложат такъв вариант, в който ще взимам по-малко /а това не е съвсем така, защото със сигурност от голямата бройка участия парите са се избили, че даже е имало и отгоре/, но ще имам повече участия, по-голяма подкрепа, повече полета за изява - ами, ще се съглася и хич няма да му мисля.

Не съм запознат с този случай и не мога дори да бъда сигурен на 100%, че казаното е вярно, но от позицията на почитател и слушател на тази музика, това е мнението ми.

Никой не бяга от добри предложения.

Сега това ли се измисли - че никой не бяга от добри предложения. Така е. Но когато тия предложения са в разрез с общи за всички бизнес правила, не е ок. Има една приказка: "Ако един човек ти каже, че си прасе, подмини го. Но ако десет човек ти го кажат - еми няма да е зле да излезеш от кочината". Та така и в случая с "троянския кон" на фолка. Достатъчно изпълнители го казаха в прав текст с нейното име, не един.

10 години по-късно Ивана призовава от ефир младите да не ламтят за награди, защото други били ценните неща в живота. Разминаване между приказки и действия. Де факто тя отрича онова, което е била преди 10 г. Или е поредната поза на Майка Тереза. По-склонен съм да мисля, че е второто, защото бях безкрайно потресен, когато не се посвени да получи награда за благотворителност преди година-две. Разбирам, че сте й фенове, само че и кариеризмът трябва да си има граници.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Сега това ли се измисли - че никой не бяга от добри предложения. Така е. Но когато тия предложения са в разрез с общи за всички бизнес правила, не е ок. Има една приказка: "Ако един човек ти каже, че си прасе, подмини го. Но ако десет човек ти го кажат - еми няма да е зле да излезеш от кочината". Та така и в случая с "троянския кон" на фолка. Достатъчно изпълнители го казаха в прав текст с нейното име, не един.

10 години по-късно Ивана призовава от ефир младите да не ламтят за награди, защото други били ценните неща в живота. Разминаване между приказки и действия. Де факто тя отрича онова, което е била преди 10 г. Или е поредната поза на Майка Тереза. По-склонен съм да мисля, че е второто, защото бях безкрайно потресен, когато не се посвени да получи награда за благотворителност преди година-две. Разбирам, че сте й фенове, само че и кариеризмът трябва да си има граници.

 

Мисля, че границата е поставена отдавна. Неслучайно сега Ивана си прави всичко сама, напълно сама.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Сега това ли се измисли - че никой не бяга от добри предложения. Така е. Но когато тия предложения са в разрез с общи за всички бизнес правила, не е ок. Има една приказка: "Ако един човек ти каже, че си прасе, подмини го. Но ако десет човек ти го кажат - еми няма да е зле да излезеш от кочината". Та така и в случая с "троянския кон" на фолка. Достатъчно изпълнители го казаха в прав текст с нейното име, не един.

10 години по-късно Ивана призовава от ефир младите да не ламтят за награди, защото други били ценните неща в живота. Разминаване между приказки и действия. Де факто тя отрича онова, което е била преди 10 г. Или е поредната поза на Майка Тереза. По-склонен съм да мисля, че е второто, защото бях безкрайно потресен, когато не се посвени да получи награда за благотворителност преди година-две. Разбирам, че сте й фенове, само че и кариеризмът трябва да си има граници.

 

 

Звучиш така, сякаш Ивана през 2002-2003 след 4-5 години в Пайнер е отишла в Димитровград един ден, почукала е в офиса и е казала "Абе, Митко, аз тея пари, които взимам май са ми много, искам да ти дам от процента си, а пък ти да ми даваш награди и да ме въртиш повече по телевизията", доста нереално.

Най-вероятно до подобно предложение се е стигнало от страна на Митко, виждайки как кариерата й е потръгнала след "Пред извора", "Грешна нощ" и тая поредица.

Аз не знам как бих реагирал на нейно място точно в този период - тя му дава повече пари, той й урежда участия, песни, клипове, реклама, печат - кажи речи всичко. На 5 годишна кариера какво има да губи, има само да печели с всички тези награди, бясна ротация и внимание.

От там нататък той си е решил как ще действа с останалия си "персонал" и какви условия ще им поставя на масата.

Но в края на краищата рано или късно стигаш до мекото на хляба и ти харесва все повече - за мен Ивана не е виновна. Тя просто е била на точното място в точното време и се е възползвала от ситуацията.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Звучиш така, сякаш Ивана през 2002-2003 след 4-5 години в Пайнер е отишла в Димитровград един ден, почукала е в офиса и е казала "Абе, Митко, аз тея пари, които взимам май са ми много, искам да ти дам от процента си, а пък ти да ми даваш награди и да ме въртиш повече по телевизията", доста нереално.

Най-вероятно до подобно предложение се е стигнало от страна на Митко, виждайки как кариерата й е потръгнала след "Пред извора", "Грешна нощ" и тая поредица.

Аз не знам как бих реагирал на нейно място точно в този период - тя му дава повече пари, той й урежда участия, песни, клипове, реклама, печат - кажи речи всичко. На 5 годишна кариера какво има да губи, има само да печели с всички тези награди, бясна ротация и внимание.

От там нататък той си е решил как ще действа с останалия си "персонал" и какви условия ще им поставя на масата.

Но в края на краищата рано или късно стигаш до мекото на хляба и ти харесва все повече - за мен Ивана не е виновна. Тя просто е била на точното място в точното време и се е възползвала от ситуацията.

 

Пачо, Ивана по едно време отчиташе всичко на Пайнер от продажбата на албумите си, отделно процента от хонорара й на участия и всичко това за да я титуловат и да й изградят име. 2001-2-3-4-5 албуми се продаваха доста добре. Кой нормален изпълнител ще се съгласи да не взима нищо от албума си, от труда си?

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ивана е била първата, която се е съгласила на 50%, но Ивана не е станала известна заради участията си, а заради песните си.

 

Сръбските кавъри, които троянският кон троянската свиня ползваше без проблем, благодарение на Рени.

 

Освен това по концертите само на дебелата се позволяваше да пее на живо, създавайки впечатлението, че само тя може, а други знаят само да бичат на плейбек. Това Екстра Нина го беше казала още навремето.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Сега това ли се измисли - че никой не бяга от добри предложения. Така е. Но когато тия предложения са в разрез с общи за всички бизнес правила, не е ок. Има една приказка: "Ако един човек ти каже, че си прасе, подмини го. Но ако десет човек ти го кажат - еми няма да е зле да излезеш от кочината". Та така и в случая с "троянския кон" на фолка. Достатъчно изпълнители го казаха в прав текст с нейното име, не един.

10 години по-късно Ивана призовава от ефир младите да не ламтят за награди, защото други били ценните неща в живота. Разминаване между приказки и действия. Де факто тя отрича онова, което е била преди 10 г. Или е поредната поза на Майка Тереза. По-склонен съм да мисля, че е второто, защото бях безкрайно потресен, когато не се посвени да получи награда за благотворителност преди година-две. Разбирам, че сте й фенове, само че и кариеризмът трябва да си има граници.

 

Значи като влезеш във фирма и шефът ти е решил да ти даде бонус от 1000 лв, които да ги вземе от заплатите на другите си служители и ти ги приемеш

си виновен ли? Виновен си за всичките служители? Щото реално това е ситуацията. Имаш условия - приемаш ги. А дали шефът ще търси тия пари от другите или от някъде другаде, не е твоя работа.

 

Нормално е ако един отчита 50% и другите да ги отчитат. Всички са били на равни условия. Това, че Рени не може да приеме промяната си е нейна работа. И това, че вече е била безинтересна и кариерата й е вървяла само надолу си е неин проблем.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Пачо, Ивана по едно време отчиташе всичко на Пайнер от продажбата на албумите си, отделно процента от хонорара й на участия и всичко това за да я титуловат и да й изградят име. 2001-2-3-4-5 албуми се продаваха доста добре. Кой нормален изпълнител ще се съгласи да не взима нищо от албума си, от труда си?

 

Всеки, който е получил изгодно за него предложение.

Освен това, с бясната реклама, турнета и т.н е нормално МИтьо да поиска повече пари.

И хонорарите се качиха в пъти през онези години.

Така, че що Емилия не се оплака? Що Анелия не се оплака? Ами те са били и на по-добри условия, ама си траят! Що? Щото са актуални и нещата им се случват.

 

Общо взето, дори и с 50% отчитане, пак можеш да държиш ниво, стига да си добър в това което правиш.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Значи като влезеш във фирма и шефът ти е решил да ти даде бонус от 1000 лв, които да ги вземе от заплатите на другите си служители и ти ги приемеш

си виновен ли? Виновен си за всичките служители? Щото реално това е ситуацията. Имаш условия - приемаш ги. А дали шефът ще търси тия пари от другите или от някъде другаде, не е твоя работа.

 

Нормално е ако един отчита 50% и другите да ги отчитат. Всички са били на равни условия. Това, че Рени не може да приеме промяната си е нейна работа. И това, че вече е била безинтересна и кариерата й е вървяла само надолу си е неин проблем.

А защо си мислите, че Димитров го е предложил и непременно той е виновен?

Значи няма значение, че наградите са били необективни? Няма значение, че през 2016 не ги признаваме, но отново някой е решил да ни даде награда за благотворителност и ние просто сме съгласни и не сме виновни? Ивана е кариерист и такава ще остане. В периода на 2005, когато изкараха Глория най-черната, защото отказваше да ходи по масовките заради Ивана, всъщност надутата е била Ивана. Рени не се е оплакала тогава, казва го сега. Глория не е продумала. Но Ивана е първият изпълнител, който използва цялостен арсенал за правене на подли бизнес номерца, не говорим само за договори и проценти.

И да, Пайнер нищо не подсигуряват, дори на изпълнители като Нелина, които въпреки че са от старата генерация и сульо и пульо ги броят за мъртви, не спират да се борят. След като Нелина каза, че им подсигуряват всичко на всичко една камера, и трябва да чакаш ред за нея, значи е така. Условията не са равни и точка. Не можеш да имаш 50 изпълнители и да обръщаш внимание само на 5 само защото са платежоспособни. И да ти кажа, бил съм във фирма, но нечестните прийоми са ми чужди и съм на принципа кой каквото си заслужи. От фирма до фирма си има разлика. Само знам, че Пайнер вече не е такава точно заради такива двойни стандарти. Толкова.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Всеки, който е получил изгодно за него предложение.

Освен това, с бясната реклама, турнета и т.н е нормално МИтьо да поиска повече пари.

И хонорарите се качиха в пъти през онези години.

Така, че що Емилия не се оплака? Що Анелия не се оплака? Ами те са били и на по-добри условия, ама си траят! Що? Щото са актуални и нещата им се случват.

 

Общо взето, дори и с 50% отчитане, пак можеш да държиш ниво, стига да си добър в това което правиш.

 

Този всеки обаче е Пайнера. Той получава предложение от Ивана, впоследствие почват договорки и накрая се разбират , след това дори Ивана предлага Пайнера да взема всичко от албуми, реклами, само процента й от участия да остане.

Тези договорки първоначално са между тях двамата, другите изпълнители,освен Глория, не са запознати за какво става на въпрос. И в един момент почва бясното налагане на Ивана, толкова бясно, че я изцедиха за 4 години както трябва.Какво ли не й се даваше на нея - най-яките кавъри, най-много ефирно време, клипове, участия. Обещават песни на един изпълнител, в последния момент песните се дават на Ивана.

И така почна тази практика. На Пайнера му хареса. Лесно и бързо натрупа още милиони, но престана да бъде продуцент в истинският смисъл на думата.

 

Емилия едва ли едно време е имала смелоста да се оплаче. Анелия още повече - тя беше съвсем нов изпълнител, но с появата си направи мегахитове. Всички помним как от фирмата прецакаха нея и Глория, като най-хитови, и дадоха важната награда на Ивана. Камелия и тя е сърбала попарата на Ивана, заради песен. А Анелия трябваше да минат 10 години, за да я наградят за Певица. Всичко е такъв фалш.

Ивана е подмолна и адски двулична. Тея приказки за небето, звездите, желанията, да бъдем добри и какви ли още не, са добре направен сценарии, който й го диктуваха на всеки концерт в ухото. Всичко е толкова фалшиво покрай нея. Даже съм сигурен, че много от смислените й песни, които направи през годините тогава, ги е изпяла с голямо нежелание.

Абе както казват нейни колежки - Троянският кон в чалгата. :) :)

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ах, как плюеха Кама 15 години, че посочи "троянският кон" още тогава. Ах, как се въртят на шиш фенчетата на "продалите се за награди". Ах, как носят от 9 кладенеца вода, за да кажат, че всичко днес е нормално, точно, коректно. И как един бре, един лицемер не си изкриви устенцата, за да се извини на Камелия, за плюенето.

 

:roll1:

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ах, как плюеха Кама 15 години, че посочи "троянският кон" още тогава. Ах, как се въртят на шиш фенчетата на "продалите се за награди". Ах, как носят от 9 кладенеца вода, за да кажат, че всичко днес е нормално, точно, коректно. И как един бре, един лицемер не си изкриви устенцата, за да се извини на Камелия, за плюенето.

 

:roll1:

 

Умряла им е Камелия за извиненията.... тези дни я засичам на няколко пъти в ресторанта на Галена и Галин в Търново и всичко при нея изглежда...... нормално, точно и коректно.:3fdb8960598fa63e:

Link to comment
Сподели в други сайтове

Умряла им е Камелия за извиненията.... тези дни я засичам на няколко пъти в ресторанта на Галена и Галин в Търново и всичко при нея изглежда...... нормално, точно и коректно.:3fdb8960598fa63e:

 

Разбира се, но аз говорех преди всичко за местните, раманянски лаладжии, а не за там колеги, Пайнер и т.н. Защото преди година, на 09.11.2015г. Кама каза това:

 

"Когато фирмата е частна и когато ти си определяш бизнеса, нормално е да си подредиш шахматните фигури по начин, по който ти да победиш и да си в най-изгодна позиция. Това е просто частен бизнес. Не мога да разбера обаче защо хората се бунтуват. Хем искат нещо различно, а когато не са готови за него и го получат, то новата ще бъде освиркана. Затова феновете получават това, което очакват, а човекът, който си реди фигурите, познавайки това, което се очаква, ги реди в тази посока. Хем добре за бизнеса му, хем няма освирквания. Чудесен бизнес, не виждам проблема", споделя още Камелия.
Link to comment
Сподели в други сайтове

аз все още не разбирам защо си мислите, че певците дават по-голямата част от хонорарите си заради награди. наградите им събират прах по кашоните. дават повече пари, за да могат да им уреждат участия за да допълват бюджета. Наградата не се яде, а с пари се купува ядене. Наградите се помнят колкото за скандала 1 месец и след това никой не го вълнува. Всичко е за парииии. Кихаш повече пари, слагат ти повече участия - в случая и вълчо сит и агнето цяло...спрете да гледате с очите и мисленето на 10 годишни...Тръмп има една много яка мисъл- Нищо лично...просто бизнес.

Link to comment
Сподели в други сайтове

аз все още не разбирам защо си мислите, че певците дават по-голямата част от хонорарите си заради награди. наградите им събират прах по кашоните. дават повече пари, за да могат да им уреждат участия за да допълват бюджета. Наградата не се яде, а с пари се купува ядене. Наградите се помнят колкото за скандала 1 месец и след това никой не го вълнува. Всичко е за парииии. Кихаш повече пари, слагат ти повече участия - в случая и вълчо сит и агнето цяло...спрете да гледате с очите и мисленето на 10 годишни...Тръмп има една много яка мисъл- Нищо лично...просто бизнес.

 

Защото следим този бизнес от 25 години и знаем точно кои, точно за какво и точно кога клекнаха, за да имат кариери. Мога книга да ви напиша по въпроса.....

 

И много, ама много дебело ви подчертавам, че Деси Слава и Ивана нямаше да имат кариери, ако не бяха клекнали, на условията на Митко Пайнера. :1000 (19):

 

В последна фаза на проучването съм, за Преслава......

Link to comment
Сподели в други сайтове

Защото следим този бизнес от 25 години и знаем точно кои, точно за какво и точно кога клекнаха, за да имат кариери. Мога книга да ви напиша по въпроса.....

 

И много, ама много дебело ви подчертавам, че Деси Слава и Ивана нямаше да имат кариери, ако не бяха клекнали, на условията на Митко Пайнера. :1000 (19):

 

В последна фаза на проучването съм, за Преслава......

 

Я дай романче за Глория и предиода 2001-2008 г. По специално скандалите.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Нито ме интересува на колко процента е Ивана, нито какво и е предлагал Митко преди години и на какви основания, нито нищо друго. Искам песни, клипове, албуми, концерти и до там. :) Така разсъждава и всеки почитател на тази музика. Единствено тук си врем носа в неща, които изобщо не трябва да ни интересуват. Ивана едва ли ще тръгне да се обяснява, пък камо ли Пайнерът. И двамата, особено Ивана не е по тая част, защото просто не е нужно аудиторията да се натоварва с подобни информации.
Link to comment
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но не съм съгласен с вас.

Ивана може да е ''прецакала'' колежки, но в никакъв случай жанра!

Това, че тя е решила, че иска да даде по-голям процент на продуцента в замяна на най-доброто (кавъри, ефирно време, клипове, медийно присъствие и тн..) е абсолютно нормално. Поп-фолка не е само музика а бизнес. Ивана нито преди 15 години нито сега има някакъв спонсор тъпкач да плати скъпия клип и скъпите парцали. За разлика от много други заложи на глас. Получи подкрепата на Димитров а той пари за това, че я направи звезда. Харесвам песните на Рени, Екстра Нина и други, но те изкарват Ивана виновна за тяхното пропадане. Не, не е Ивана а това, че загубиха нюха. Ивана можеше да има кавърите, но други като Гергана, Райна, Емилия, Вероника, Анелия... как успяха да правят поредица от хитове ? Защото имаха усет за тях. Митко Пайнера не ги е накрал насилна да променят договора и да дават по-голям процент. Това си е техно решение. Уви, ако и вие сте бизнесмени ще поискате да уредите участия на Ивана ако ви снася 50% вместо на Рени ако ви снася 20. Това не означава, че ще я оставиш без работа защото и от нея печели пари. Има едно нещо с което никой не може да се пребори (освен Преслава) и това е, че рано или късно публиката вече не те иска. При повечето изпълнители се получи това а не Ивана и процента. Това е начина да преодолеят факта, че вече не се котират. Друг им е виновен.

Ивана може да е всякаква, но 2003-2007 са лично според мен едни от най-добрите години в поп-фолка. Клипове добри без да трябва да ходят по чужбина и да харчат по 50-100 бона а имаха идеи, добри песни, текстове и най-важното респект от аудиторията. Пълнеха стадиони.

Проблема дойде след това. Митко превъртя и реши, че всяка богата (дали заради родителите или спонсорите) може да стане певица. Може и да няма глас и да няма харизма, но щом има пари я прибираме. Почна се с едно к*рвенско поведение (което явно днес е задъжлително защото консуматорите не слушат а гледат), липса на глас и тн..

В този скандал подкрепям Ивана! Жената реши да направи бизнес и успя. :)

Да добавя, че към днешна дата има изпълнители с много добри договори. Райна и Кали са пример. Не дават 70% от хонорара както Рени си мисли. :)

2.jpg3.jpg8.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

Я дай романче за Глория и предиода 2001-2008 г. По специално скандалите.

 

2001 година бе преломната. Тогава стана това с %-те и Ивана. И Глория и Деса и Кама имаха в пъти повече участия, доста по-голям хонорар, многократно по-атрактивни, търсени от медиите и въобще пазарно капитализирани. Но цитатът на Кама, в по-горния ми пост и след 15 години е оказва верен до последната запетайка и за 2001 година. Значи онези 3-те ще си избодат очите коя да прави по-добри песни, а леля Ванче тихичко, зад паравана, на по бира с Пайнера си уреди крайната слава, под формата на "Певица на годината", като подписа на 50% за Митака и не търсеше никакви пари от касети и и дискове. Нямаше какво друго да предложи, за да се заеме с нея Пайнера и така започна месомелачката. Днес всеки има своя медия под формата на фейсбук, инстаграм и канал в тубата и бокса, като така може да се популяризира сам и да работи сам. Но през 2001 година това бе абсурд. Ако не те бутне Пайнера и не те награди Маргарита, никой няма да забележи, че има чалга. Тогава всички лостове бяха в ръцете на Митака. И който посочеше той, този ставаше лидер.

 

Глория тогава прави концерти в зали, ходи по Америка, бута се с познати по Европа и създава някакъв имидж, на успяла и сред българите по света, а Ивана, като добър счетоводител направи бакалската сметка на Митака и понеже той само от пари се интересува, прие нейната оферта. Ама там талант у Глория, глас у Деса, диви купони и размазани клубове при Кама - кучета ги яли. Това няма никакво значение пред финикийските знаци, ама никакво. Затова през 2002-ра Глория се направи на обидена и почти я нямаше. За 2003-та вече бе подсигурила пачки от Жоро Илиев. Как? - днес няма значение, но там я пробождат в сърцето остри игли, като и споменат, че му е станала държанка, с користна цел. Но пък албума си е як, клиповете на ново по-добро ниво, концерта в НДК бе неизбежен, след като Митака нямаше разходи за него и пропагандната машина се задвижи добре. Ама накрая Митака си награди пак Ивана, този път заслужено, за разлика от 2001 година, а за Глория на наградите в началото на 2004 година остана "Нов фолк", където за пръв и последен път Маргарита се одърви на Пайнера.

 

Усетил, че може да я изнуди Жоро Илиев да финансира и турне на Пайнер, Митака бе решил да има такова на Глория, с участието на изпълнители на Пайнер. Той въобще не вярваше, че някой друг, освен тя може да прави големи концерти. Но ненадейно една нейна колежка, която е в най-меко казано много добри отношения с мениджмънта, на единственият тогава български мобилен оператор подшушна на алчният господин от Димитровград, че някакви 100 000 от Жоро Илиев са нищо, в сравнение с 1 000 000 от M-TEL. И господина тръгна с цялата си кохорта да преговоря. Не знам защо бе решил, че като някой друг му е отворил очите за големите пари, той моментално ще приеме формулировката на лятната пайнерска концертна инициатива "Турне на Глория и приятели", но му бе обяснено, че пари за такова нещо няма да има, но може да се намерят при друго лого на лятното турне. Нали, в случая въобще не говорим за Ивана, а тя бе "Певица на годината". За Митака тези титли нямат никакво значение, когато става въпрос за пари. Разбира се, имаше и оферта към Ивана, но пресният им конфликт от февруари 2004 затвори вратите за Ивана. Митака искаше да накаже и уредилата му M-TEL, но му бе подсказано от компанията, че тя вече е първа в списъка. Така, Пайнера взе лист хартия и написа....

 

1. Глория

2. Камелия

 

.... и го е дал на Панчо да добави който си иска до 8. Това бе споменато миналата година, от №2 в списъка в едно нейно интервю, което с 11-годишно забавяне разкри цялата несъстоятелност, на фирма Пайнер по онова време и хилядите лъжи изречени от тях по повод мениджърските им възможности. Някак това, в комплект с говореното от години от Рени, че тя е завела Митака в София и специално в НДК иде да ни каже, че някой много го е страх да си признае, че е бил никой в големия бизнес и че е вярвал сляпо само в Глория, а не е било редно да го прави, ако се има, за истински мениджър.

 

Турнето мина скромно, пред пълни стадиони и бе отразено, само в чалгарските медии. Изкуствената цензура, която сериозните медии бяха наложили на чалгата тогава ми прилича на 100% на днешната. Но въпреки това, отзвукът бе неизбежен, защото колкото и да се стараеха противниците на чалгата, ТВ Планета бе медия №4 в България тогава и нямаше как да се покрие възхода чалгарски. Описвам това, за да се види, че се минава на друго ниво, а Глория бе назначена от Пайнер, за негов лидер. Как и защо е друг въпрос, но нямаше голямо брожение срещу статуквото, освен от Ивана и един пазарлък на Кама със сем. Димитрови, обещали реки от злато, на "чипровската" невеста, само и само да не се откаже, заради някакво его, че иначе и M-TEL си тръгват с нея.

 

След турнето Глория бе на пиедестал. Малките недодялани натегачки от №3 до №8 в списъка вече не можеше да се говори с тях, но всеки бил тогава на поне 1 концерт знае, че всичко минаваше скромно и вяло, в сравнение със следващите 2 години, като се отразяваха сериозно изявите на №1 и №2 в списъка, които изнасяха цялата тежест на лятната пайнерска концертна изява. Това няма да го прочетете никъде, защото не изнася на статуквото днес, но пък реално освен в кръчми къде бяха пели тогава от №3 до №8 в списъка? Те още не осъзнаваха къде се намират, но бързо разбраха след турнето, от медийният интерес, защото вече им знаеха поне имената. Та когато Глория носи основната тежест на едно турне, да я няма никаква на наградите следващата година бе меко казано озадачаващо. Нейните из форумите беснееха, но кой да предположи тогава, че това не е изкуство, а преди всичко бизнес на Митко Пайнера? Кой да знае през есента на 2004-га и пролетта на 2005-та, че не става въпрос за изкуство, а за счетоводство? И да, въпреки турнето и основната роля на Глория в него, Митака просто я игнорира все едно Ивана е била там, а не тя. Чудехме се тогава какво става, но единствената, която можеше да открехне хората за интригите си мълчеше и се правеше на сърдита.

 

През 2005-та Глория опита стария номер от 2003-та, но на 25 август спонсора го гръмнаха в Сл.бряг и с нейните амбиции се свърши точно тогава. Ивана се развиваше перфектно, под вещото ръководство на г-н продуцента и каквото и да правеха другите нямаше никакво значение така, както днес няма значение дали въобще нещо прави Преслава. Щом шефа е решил в неговата фирма какво ще става, никой не може да промени нищо, дори срещу всичките пари на света и гениални певчески, сценични и видео превъплъщения. Затова Глория се кротна, пусна не особено хитов албум, а за да не се сърди г-на в Димитровград, се снима с плакат на Ивана, след свое участие. Всички знаеха, че е ирония, но ТВ Планета го отразиха като моментът на великото помирение.

 

През 2006 година Глория вече знаеше, че конюнктурата се е променила и опита с международен проект с група "Луна". Песента добра, клипът също (за времето си), медийната пропаганда го пое супер и за пръв път от години не я иронизираха. Но, онези на турнето бяха набрали невероятна скорост. И се стигна до "Планета Мура мега", на ст."Локомотив" в София, където Пайнер стъпиха само и единствено защото, тя бе метреса, на тогавашният собственик на "Локо"(Сф), оръжейният олигарх Николай Гигов. Концертът излезе без пари на Пайнер и от кумова срама, инженерът покани Глория да закрива - това бе нейното условие. Да, днес всеки знае, че там приключи величието на Глория, но пък като си помисля, няма концерт на Пайнер като онзи, в който всички се представиха на върха на възможностите си. Щом Райна имаше бисове, а бе първа непосредствено, след подгряващите Димана и Борис Дали, всеки да си прави изводите. Стандартът бе много висок, а Глория бе загубила рутината. Официално честитиха на Ивана размазването на Глория, но Ивана не бе щастлива. Кой да предположи, че в момента, на триумфа, на живота и, журналистите ще тичат след една с лепенки на гърдите, а няма да отразят нейната победа над Глория? И за капак къде отведе журналята онази с лепенките? О, боже - при Глория! И последваха едни целувки, ама една любов, едно щастие 2-могилско-чипровско пред камерите, толкова лицемерно, че бе въпрос на чест, за всеки журналист, да го отрази. А Ивана, тя чоплеше семки със Стояна някъде при генератора за ток зад сцената и се чудеше какво не е направила като хората, че медиите да не са при нея (освен Хуби с камерата на ТВ Планета и камерман нейният приятел Багера).

 

2007-ма бе просто пропиляна от Глория въпреки албума и "Ако те няма". Но, тук Маргарита Лозанова действаше като парен чук. Земята изрови, но направи песента "Песен на годината". Бясната пропаганда не бе случайна, защото следваха "Наградите на десетилетието на Нов фолк", за които знаеха единствено те двете през 2007 година. Това бе последното нещо, което Маргото направи за своя идол Глория. Но пък се затвори едно десетилетие, картите се раздадоха и другите можеха само да гледат. Визирам това, защото в думите за Преслава, след наградите тази пролет, на.... знаете коя няма нищо случайно. В Пайнер обичат канонизациите. Защото, наградите на "Нов фолк" бяха измислени от Маргото, за да се канонизира Глория, а тези на десетилетието, за да се знае, че има официална подредба и тя не подлежи на коментар. Само едно нещо ми убягва за 2008 година. Как Маргото не се сети за орден "Стара планина - първа степен"?

 

Благодаря за вниманието. Специален поздрав от Фокси! :1000 (19):

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Айде като плюете, поне слушайте като хората клипа! Рени казва: 'Ивана беше първата, която се съгласи на 50%'. Не е предложила, а се е съгласила! Идваш от никъде, някаква си провинциална кръчмарска певица, правиш няколко хита и продуцентът ти предлага да те лансира срещу 50% от приходите ти - не мисля, че е срамно и странно, че се е съгласила.

Аз бих започнала работа в утвърдена адвокатска кантора, в която ще имам възможност да направя име и да натрупам опит, дори това да ми струва половината хонорари. А вие не бихте ли?!!

image.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

Звучиш така, сякаш Ивана през 2002-2003 след 4-5 години в Пайнер е отишла в Димитровград един ден, почукала е в офиса и е казала "Абе, Митко, аз тея пари, които взимам май са ми много, искам да ти дам от процента си, а пък ти да ми даваш награди и да ме въртиш повече по телевизията", доста нереално.

Най-вероятно до подобно предложение се е стигнало от страна на Митко, виждайки как кариерата й е потръгнала след "Пред извора", "Грешна нощ" и тая поредица.

Аз не знам как бих реагирал на нейно място точно в този период - тя му дава повече пари, той й урежда участия, песни, клипове, реклама, печат - кажи речи всичко. На 5 годишна кариера какво има да губи, има само да печели с всички тези награди, бясна ротация и внимание.

От там нататък той си е решил как ще действа с останалия си "персонал" и какви условия ще им поставя на масата.

Но в края на краищата рано или късно стигаш до мекото на хляба и ти харесва все повече - за мен Ивана не е виновна. Тя просто е била на точното място в точното време и се е възползвала от ситуацията.

Абсолютно. Може пък Митко да и е поставил условие!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Така, че що Емилия не се оплака?

 

Защото Емилия не отчита 70%, а за увеличения преди време процент получи Токича, който да й гони нещата.

Емилия е една от малкото, които получава подкрепа от фирмата, срещу която е пренебрегвана като раздават железата и пишат класациите. Но и тя не е алчна и самовлюбена.

 

Със сигурност Анелия отчита по-висок процент от Ема.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Благодаря за вниманието.

 

Аз искам продължение на историята и как се стигна тлъстата глиганка да бъде буквално помляна от добруджанската мечка (че Преси имаше вид точно на такова 1000%20(29).gif ).

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...