Jump to content



Рени и Емануела - Пайнер и процентите на изпълнителите


Препоръчани коментари

Фокса трябва да разкаже кога и защо разлюби Глория и се влюби в Кама?

 

Щото ако не знаете той беше дълги години кралски :1000 (29):

 

Той и затова основно може да говори за КАма и Гло, а пък Деса и Ваня му липсват и са му черни. Всъщност, започнах да си обяснявам неприязънта му ...

Деса - Кама, Ивана - Гло.

 

Просто две харесва и две не харесва.

 

И да... Ивана си я побутнаха 2001ва като й дадоха ПЕВИЦА на годината. Тогава не беше много заслужена. Аз лично не си обяснявам защо дадоха на ДЕса 2002ра... след като Ивана я подготвяха през 2001ва. Може би са имали идея да дават на различна всяка година.

Макар, че обективно, Деса беше доста по-силна през 2002ра, а Ивана имаше 2-3 песни на кръст. От извора, Палавник и още една имаше. А Деса къртеше с албума си.

 

Все пак явно са гледали и накъде духа вятърът. 2002ра беше годината на Деса, Кама и Гло.

Но 2003та изведнъж всичко се пренареди. Ивана избухна с Освободете дансинга през пролетта. Сигурно вече е било известно, че Деса напуска... Чудя се как ли щяха да се развият нещата, ако Деса беше в Пайнер през всичките години?

 

И още нещо... Рени обяснява, че 2005та Ивана е клекнала пред Митю... ами тя преди това имаше 2-3 години като №1. Някак цялото говорене е, че е получила всичко заради пари, не е много меродавно. НЕйните славни години почнаха от 2003та.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Много пъти съм се опитвал да оспоря постове на Фокси, но това е било в случаите, когато е говорил с недомлъвки!Когато обаче се назовават имена, дати и реални случки, мисля че коментарите са излишни.Този път се изказа точно на място и потвърди казаното от Рени в клипа.Ако наистина решиш да издадеш книга и в нея описваш нещата по този начин, а не както обикновено - пречупвайки през призмата "Камелия", аз ще съм от първите, които ще я купят!Поздрави!

На времето бях от тия фенове, които като чуеха името Ивана, бързаха да кажат - "Глория е номер 1!".Не се срамувам от това и не съм го казвал напразно, защото смятам, че Ивана е тази, която върна тая музика от концертната зала в кръчмите.Ивана е тази, която накара хората, да започнат отново да наричат тая музика "чалга" след като някои певци и певици с години опитваха да изчистят пошлото и кючекчийското, за да може народа да не го е срам, че слуша "чалга", а гордо да казва, че е фен на новия "Поп-Фолк".Тук много хора говорят, че Митко Димитров не бил бизнесмен, че нищо не разбирал и т.н., но реално погледнато именно бизнеса, или с други думи ламтенето за пари накара нещата да се развият в тази посока.Във всички музикални компании винаги е имало поне по 1 хитов, но качествен и класен изпълнител и 1 хитов, но комерсиален и лансиран такъв.В Пайнер качеството беше Глория, комерса беше Петра.След това се опитаха на мястото на Петра да сложат ДесиСлава, но тогава тя напусна компанията и на нейно място сложиха Ивана и започнаха да я лансират.Не съм от най-заслепените фенове и не мразя Ивана и за това смея да кажа, че в началото тя имаше равен старт с останалите певци, които се появиха около 2000 година, само че тя изпъкна с по-социално насочени текстове, които се възприемаха лесно от масовката, така както се възприемаха песните на Петра преди това.Ако не се лъжа през 2001 година Ивана издаде лайв албум - нещо неправено до този момент в жанра, но и нещо, което като че ли остана незабелязано и зле прието от хората.Тогава явно се е намесил Димитров с въпросния договор за процентите и Ивана започна да издава само комерсиални и лесносмилаеми песни, в повечето случаи сръбски кавъри.Започнаха да я лансират като "певицата на народа", т.е. фирмата разполагаше с класата в лицето на "Примата на Поп-Фолка", а също така владееше масите с "Певицата на народа", или както аз я наричам - кръчмарската певица.Никога не съм харесвал това название, с което определяха Ивана, защото я наричаха така почти от началото на кариерата и, а няма как певица с 2-3 години стаж да се окичи с подобна титла - просто няма покритие!

Много пъти съм се чудил, кой създаде войната между феновете на тема Глория-Ивана, на тема Преслава-Галена, на тема Анелия-Емилия и т.н.Сега, след толкова години, мисля че явно хората, които слушат и се интересуват от Поп-Фолка по един или друг начин са усещали враждебността между тези изпълнители.Много пъти са се опитвали да докажат, че няма вражда между Глория и Ивана, между Преслава и Галена, но така и не успяха да убедят хората!Дори бяха изтипосали Ивана и Глория в едно списание, бяха давали заедно интервю, в което обясняваха как все не попадали на точната песен за да направят дует и с него да сложат край на слуховете - колко абсурдно е било всичко това!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Само заради поста на Фокси не напускам темата!

Толкова ми хареса, че не мога да му се нагледам. :1000 (29):

 

Ако Фокси продължава да пише само такива постове ще се издигне в моите очи, и не само.

 

Интересно ми е сега кои са онези Камелия, Деса, Ивана и Глория, които са били яко в играта.

Преслава, Галена, Анелия и Емилия ли?

Link to comment
Сподели в други сайтове

Но 2003та изведнъж всичко се пренареди. Ивана избухна с Освободете дансинга през пролетта. Сигурно вече е било известно, че Деса напуска... Чудя се как ли щяха да се развият нещата, ако Деса беше в Пайнер през всичките години?

 

И още нещо... Рени обяснява, че 2005та Ивана е клекнала пред Митю... ами тя преди това имаше 2-3 години като №1. Някак цялото говорене е, че е получила всичко заради пари, не е много меродавно. НЕйните славни години почнаха от 2003та.

Бъркаш годините нещо. Освободете дансинга е от 2004, ако не се лъжа късна пролет.

 

2003 се забелязва една градация при Ивана от по-обикновени проекти към бруталните песни. 2002 я завършва със "Скитам се" и продължава с "Къв си ти, бе" (сигурно през пролетта), която предполагам я е изстреляла моментално в топ имената, както и "Мирише на любов". Албумът го пуска лятото, като гледам е пяла "Безумна цена" на "Тракия фолк", но клипът е от есента, като че ли. "Шампанското", разбира се, го е реализирала есента. Междувременно имаме и албума "Без граници", който и до днес си е емблематичен. Вече края на годината, като пуска "Стара история" с клип, на всички е ясно коя е на върха.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Нищо от това не би се случило, ако не съществуваше Планета, която да диктува кой ще се върти, кое е хит, кое не е. Когато песните се ползваха свободно от всички кабеларки в страната, точно народът решаваше кое е хит, коя е звезда и кое не. Със старта на Планета и изтеглянето на продукцията от всички останали канали, беше смъртната присъда на жанра и бизнеса.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Бъркаш годините нещо. Освободете дансинга е от 2004, ако не се лъжа късна пролет.

 

2003 се забелязва една градация при Ивана от по-обикновени проекти към бруталните песни. 2002 я завършва със "Скитам се" и продължава с "Къв си ти, бе" (сигурно през пролетта), която предполагам я е изстреляла моментално в топ имената, както и "Мирише на любов". Албумът го пуска лятото, като гледам е пяла "Безумна цена" на "Тракия фолк", но клипът е от есента, като че ли. "Шампанското", разбира се, го е реализирала есента. Междувременно имаме и албума "Без граници", който и до днес си е емблематичен. Вече края на годината, като пуска "Стара история" с клип, на всички е ясно коя е на върха.

 

Да бе да, Анелия беше окупирала върха през 2003, след нея плътно беше Глория, чак след това идва Ивана. Анелия беше номер 1 твърдо и като хитове и като продажби тогава ако щеш.

Link to comment
Сподели в други сайтове

А Ивана, тя чоплеше семки със Стояна някъде при генератора за ток зад сцената и се чудеше какво не е направила като хората, че медиите да не са при нея (освен Хуби с камерата на ТВ Планета и камерман нейният приятел Багера).

 

:roll1: :roll1:

 

Култов пост! :1000 (33):

Link to comment
Сподели в други сайтове

Нищо от това не би се случило, ако не съществуваше Планета, която да диктува кой ще се върти, кое е хит, кое не е. Когато песните се ползваха свободно от всички кабеларки в страната, точно народът решаваше кое е хит, коя е звезда и кое не. Със старта на Планета и изтеглянето на продукцията от всички останали канали, беше смъртната присъда на жанра и бизнеса.

Абсолютно съм съгласен с това мнение!Със старта на Планета се получи разделението на музикални компании.Щеше да е много по-добре ако тази телевизия беше успяла да обедини всички музикални компании и само по нея да се излъчват всички клипове от жанра, да имат общи концерти, висок рейтинг и т.н., защото в момента едната компания има 3 телевизии, другата има 4 и накрая се оказва, че хората не знаят коя телевизия да пуснат.Именно поради тази причина рейтинга на всички тия телевизии беше висок само в началото, след което започна да спада стремглаво надолу, а след като интернет навлезе масово нещата тотално се сгромолясаха!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Бъркаш годините нещо. Освободете дансинга е от 2004, ако не се лъжа късна пролет.

 

2003 се забелязва една градация при Ивана от по-обикновени проекти към бруталните песни. 2002 я завършва със "Скитам се" и продължава с "Къв си ти, бе" (сигурно през пролетта), която предполагам я е изстреляла моментално в топ имената, както и "Мирише на любов". Албумът го пуска лятото, като гледам е пяла "Безумна цена" на "Тракия фолк", но клипът е от есента, като че ли. "Шампанското", разбира се, го е реализирала есента. Междувременно имаме и албума "Без граници", който и до днес си е емблематичен. Вече края на годината, като пуска "Стара история" с клип, на всички е ясно коя е на върха.

 

Пардон, имах предвид "Къв си ти бе". Тя излезе доколкото помня в началото на юни. Иначе, тя и преди това имаше доста хитове - 100 патрона, Вик, Добра среща приятели, Грешна нощ, Убиец на любов...

Първо пусна Къв си ти... после албума с някакви нискобюджетни клипове на Шампанското и Мирише на любов. А Безумна цена я снима есента май.

 

Иначе на Освободете дансинга вече беше на върха.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ивана я засилиха още 2002 с кавърите - Скитам се и Убиец на любов, после 2003 е ясно. К'ъв си ти, бе е мн яка, сигурно щото в началото пее Деса :D :D :D

 

Рени изкърти обаче хаха

Тя се оправяше сама и в Пайнер, даже концертите си направи сама. Сърбите й пишеха песни, сестра й текстовете. Беше + за Пайнер, че тя е при тях. Една Певица на год заслужаваше и 100 % е имала огромни продажби.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Пардон, имах предвид "Къв си ти бе". Тя излезе доколкото помня в началото на юни. Иначе, тя и преди това имаше доста хитове - 100 патрона, Вик, Добра среща приятели, Грешна нощ, Убиец на любов...

Първо пусна Къв си ти... после албума с някакви нискобюджетни клипове на Шампанското и Мирише на любов. А Безумна цена я снима есента май.

 

Иначе на Освободете дансинга вече беше на върха.

Много е спорно, защото Глория 2003 имаше "Феникс", "Крепост", "Очакване", "Лабиринт", "Не заслужаваш" "На неверен да съм вярна", а 2004 мачкаше стадионите с "Присъда", "Не сме безгрешни" и "Намери си майстора", особено с първите две, които са тоталните хитове на годината, а отново пробутаха наградата за песен на Ивана, пък за резила Райна и Константин да вземат дует на годината със забравената и от Бога "Тежка диагноза" няма какво да се коментира. В тия две години Глория не е удобна на фирмата, изглежда, и й пробутват само някакви наградки за клипове, но поне НФ я компенсираха. Ивана беше нагла до последно, когато взе и албум на годината с "Празник всеки ден", излязъл в края на годината, а впоследствие и Мегазвезда. Все съм виждал жадни за признание хора, но това беше небивало.

Иначе обожавам албума "Мирише на любов", имам го, както и други нейни.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Няма троянски коне, няма тайни революционерски планове и и т.н. това са филмарски глупости.

 

Има договор. Той се договаря. Не може да договориш 50% и после да се оплакваш. Защо го договаряш, като не си ОК с този процент? Димитров те бие да го подпишеш ли?

Договорите са различни и това е нормално. В мобилен оператор сме били 3 консултанта с различна заплата и договори, кой на каквато цена се е договорил.

Никой не е виновен за ничий договор. То е като да сключиш договор за 500 минути, и да се оплакваш, че са 500....

 

Промоции на албуми не се правят, защото не се правят и албуми. Нали "любовницата" на поп-фолка ще прави промоция на Приказките (ако не я направи вече, не съм следял), ето ви промоция. То е скъпо и безсмилено да се прави албум, какво остава и за промоция.

 

Рени е една изпаткала стара лелка, която се сети след сума години, че имала "кариера". Да, но когато пеещите сръбски кавъри лелки бяха на мода, сегашните вишисти пиеха мляко и си лягаха в 7, ако цакате намека. Да се беше сетила по-рано, един истински музикант не си оставя музиката, не може да се приказваш години наред колко си обичаш феновете, пък накрая да им покажеш среден пръст. За какво? Да седиш вкъщи в Тел Авив при някакъв си комплексар, дето го е страх тръстлестата жена до него да не изкара повече , че сакън да вземе да не се почувства достатъчно мъж. Да беше отслабнала малко, да беше си сменила малко стила, толкова ретро ми е тая жена, гледам я във Vip Brother и се чудя , тази сериозно ли е застинала в началото на века...

Работа за нея ще има, защото все пак е гласовита, има чат-пат някой хит отпреди а и "ретро" певиците може и 2 участия да имат, но ги имат (примерно, може да са повече).

Но се оля да си прави PR на гърба с цел да набие в главите на хората , че тюлена се завърнал. 10 предавания и 30 вестника с обяснение как Борис я оставил. И накрая във face призовава медиите да спрат да злоупотребяват с историите с Борис. Че то нямаше вестник, сайт и предаване, в което да не се обясни. После някакви скандали с някоя си е Мегз дето била много актуална сред 14-годишните пикли и друг скандал със Силвър (махнала го от клипа). В къщата ми се види много малоумна, активна е само на тема Пайнер и бившия и мъж, иначе си е неутрална, мълчалива и смотана. Да си взима "нобеловата" награда от там и да се стегне поне да направи една нормална песен с приятен клип. И поне десетина кила да отслабне - тая фитнес зала в къщата да си я ползва. Че много ми се вижда това стесняване по снимки и видео - толкова идиотски изглежда...

 

Темата със "сводника" Димитров пък дори не заслужава коментар - първо, тая трътла не знам кой ще поиска да я "спонсорира", второ - "търси си спонсори" не означава "любовнци". И Галин си намира спонсори, и Анелия , и Хоанг (последните, на които се сещам да рекламират сухи пасти, дискотеки и парфюми). Крум последно рекламира някакви колбаси и води. Ама не ходят всички тези по богати чичковци и техните кревати, нали? Това, че в главата и "спонсор" звучи извратено си е неин проблем.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Няма троянски коне, няма тайни революционерски планове и и т.н. това са филмарски глупости.

 

Има договор. Той се договаря. Не може да договориш 50% и после да се оплакваш. Защо го договаряш, като не си ОК с този процент? Димитров те бие да го подпишеш ли?

Договорите са различни и това е нормално. В мобилен оператор сме били 3 консултанта с различна заплата и договори, кой на каквато цена се е договорил.

Никой не е виновен за ничий договор. То е като да сключиш договор за 500 минути, и да се оплакваш, че са 500....

 

Промоции на албуми не се правят, защото не се правят и албуми. Нали "любовницата" на поп-фолка ще прави промоция на Приказките (ако не я направи вече, не съм следял), ето ви промоция. То е скъпо и безсмилено да се прави албум, какво остава и за промоция.

 

Рени е една изпаткала стара лелка, която се сети след сума години, че имала "кариера". Да, но когато пеещите сръбски кавъри лелки бяха на мода, сегашните вишисти пиеха мляко и си лягаха в 7, ако цакате намека. Да се беше сетила по-рано, един истински музикант не си оставя музиката, не може да се приказваш години наред колко си обичаш феновете, пък накрая да им покажеш среден пръст. За какво? Да седиш вкъщи в Тел Авив при някакъв си комплексар, дето го е страх тръстлестата жена до него да не изкара повече , че сакън да вземе да не се почувства достатъчно мъж. Да беше отслабнала малко, да беше си сменила малко стила, толкова ретро ми е тая жена, гледам я във Vip Brother и се чудя , тази сериозно ли е застинала в началото на века...

Работа за нея ще има, защото все пак е гласовита, има чат-пат някой хит отпреди а и "ретро" певиците може и 2 участия да имат, но ги имат (примерно, може да са повече).

Но се оля да си прави PR на гърба с цел да набие в главите на хората , че тюлена се завърнал. 10 предавания и 30 вестника с обяснение как Борис я оставил. И накрая във face призовава медиите да спрат да злоупотребяват с историите с Борис. Че то нямаше вестник, сайт и предаване, в което да не се обясни. После някакви скандали с някоя си е Мегз дето била много актуална сред 14-годишните пикли и друг скандал със Силвър (махнала го от клипа). В къщата ми се види много малоумна, активна е само на тема Пайнер и бившия и мъж, иначе си е неутрална, мълчалива и смотана. Да си взима "нобеловата" награда от там и да се стегне поне да направи една нормална песен с приятен клип. И поне десетина кила да отслабне - тая фитнес зала в къщата да си я ползва. Че много ми се вижда това стесняване по снимки и видео - толкова идиотски изглежда...

 

Темата със "сводника" Димитров пък дори не заслужава коментар - първо, тая трътла не знам кой ще поиска да я "спонсорира", второ - "търси си спонсори" не означава "любовнци". И Галин си намира спонсори, и Анелия , и Хоанг (последните, на които се сещам да рекламират сухи пасти, дискотеки и парфюми). Крум последно рекламира някакви колбаси и води. Ама не ходят всички тези по богати чичковци и техните кревати, нали? Това, че в главата и "спонсор" звучи извратено си е неин проблем.

 

Ние говорим за 2001, 2002..за този период, а не към днешна дата. Към днешна дата всичко е вече съсипано. От тогава почна тая практика...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ивана я засилиха още 2002 с кавърите - Скитам се и Убиец на любов, после 2003 е ясно. К'ъв си ти, бе е мн яка, сигурно щото в началото пее Деса :D :D :D

 

Рени изкърти обаче хаха

Тя се оправяше сама и в Пайнер, даже концертите си направи сама. Сърбите й пишеха песни, сестра й текстовете. Беше + за Пайнер, че тя е при тях. Една Певица на год заслужаваше и 100 % е имала огромни продажби.

 

Не мисля, че кавърите я засилиха, щото 2002ра й беше нулева година. Доста падна надолу. Деса, Кама и Гло си бяха много по-добре. В пъти при това.

 

Къв си ти бе беше удар най-вече заради фразите. Обаче, интересното е, че омръзна точно за 3 месеца. Септември изведнъж беше модерно да слушаш Шампанското и любимата ни Планета почна да я налага. Иначе през лятото въртяха основно Къв си ти - по 100 пъти и МИрише на любов. :1000 (29): :1000 (29):

 

Рени, според мен не е имала някакъв чутовен успех. ДА, появяваше се тук-там. Знаеха я, ама чак големи успехи не вярвам, че е имала. То ако беше така с днешна дата пак щяха да я любят сърбите, но виждаме, че е далеч. Също така, дали пък Рени не стана известна там заради спогодбите на Пайнера с Гранд? :1000 (19):

Link to comment
Сподели в други сайтове

Много е спорно, защото Глория 2003 имаше "Феникс", "Крепост", "Очакване", "Лабиринт", "Не заслужаваш" "На неверен да съм вярна", а 2004 мачкаше стадионите с "Присъда", "Не сме безгрешни" и "Намери си майстора", особено с първите две, които са тоталните хитове на годината, а отново пробутаха наградата за песен на Ивана, пък за резила Райна и Константин да вземат дует на годината със забравената и от Бога "Тежка диагноза" няма какво да се коментира. В тия две години Глория не е удобна на фирмата, изглежда, и й пробутват само някакви наградки за клипове, но поне НФ я компенсираха. Ивана беше нагла до последно, когато взе и албум на годината с "Празник всеки ден", излязъл в края на годината, а впоследствие и Мегазвезда. Все съм виждал жадни за признание хора, но това беше небивало.

Иначе обожавам албума "Мирише на любов", имам го, както и други нейни.

 

Така е, но бяха в различни категории. Гло беше някак седеше извън класациите, докато Ивана беше много свежа за пазара и яко се налагаше. Така, че 2003та не е имало директна конкуренция между двете. Но да, реално Ивана тотално надмина и Глория през 2004та, когато държеше големите хитове.

Със сигурност, "Като на 17", "Освободете дансинга", както и "Нещо неТипично". Глория нямаше никакъв шанс с "Присъда" и другите.

 

То и с днешна дата, песните на Ивана от 2004та са тотални хитове, докато при Гло няма такова изригване.

 

Може би наградите станаха гротеска някъде от 2007ма. Факт е, че Мегазвезда беше нагласено, както и изключването на Ивана от номинациите за Певица. И първата година, в която Ивана не случи на тотален хит и можеха да й дадат подложка АЛБУМ. :mf_surrender:

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ние говорим за 2001, 2002..за този период, а не към днешна дата. Към днешна дата всичко е вече съсипано. От тогава почна тая практика...

 

Според РЕни това е започнало през 2005та. :mf_surrender:

Link to comment
Сподели в други сайтове

Според РЕни това е започнало през 2005та. :mf_surrender:

 

Рени напусна Пайнер през 2005г, след като с течението на времето видя, че след договора на Ивана, се променят договорите и на останалите певици и че вече думата продуцент за шефа нищо не значи. През 2005 година е бума на Преслава - там вече ясно си личи Пайнера на кой залага, на кой не, доста певици остават на заден план, умишлено поставени там. Ивана си променя договора през 2001 година. Тогава Рени е все още набрала доста скорост - концерти, силни албуми. И в един момент, от толкова успешен изпълнител какво се случва?Пайнер намалят ротацията й по ТВ-то, намалява й броя на участията и т.н. Защо? Защото не е искала да дава по-голям процент и т.н.....

 

Фоски е обяснил малко по-нагоре повечето от нещата....

Link to comment
Сподели в други сайтове

Няма троянски коне, няма тайни революционерски планове и и т.н. това са филмарски глупости.

 

Има договор. Той се договаря. Не може да договориш 50% и после да се оплакваш. Защо го договаряш, като не си ОК с този процент? Димитров те бие да го подпишеш ли?

Договорите са различни и това е нормално. В мобилен оператор сме били 3 консултанта с различна заплата и договори, кой на каквато цена се е договорил.

Никой не е виновен за ничий договор. То е като да сключиш договор за 500 минути, и да се оплакваш, че са 500....

 

Промоции на албуми не се правят, защото не се правят и албуми. Нали "любовницата" на поп-фолка ще прави промоция на Приказките (ако не я направи вече, не съм следял), ето ви промоция. То е скъпо и безсмилено да се прави албум, какво остава и за промоция.

 

Рени е една изпаткала стара лелка, която се сети след сума години, че имала "кариера". Да, но когато пеещите сръбски кавъри лелки бяха на мода, сегашните вишисти пиеха мляко и си лягаха в 7, ако цакате намека. Да се беше сетила по-рано, един истински музикант не си оставя музиката, не може да се приказваш години наред колко си обичаш феновете, пък накрая да им покажеш среден пръст. За какво? Да седиш вкъщи в Тел Авив при някакъв си комплексар, дето го е страх тръстлестата жена до него да не изкара повече , че сакън да вземе да не се почувства достатъчно мъж. Да беше отслабнала малко, да беше си сменила малко стила, толкова ретро ми е тая жена, гледам я във Vip Brother и се чудя , тази сериозно ли е застинала в началото на века...

Работа за нея ще има, защото все пак е гласовита, има чат-пат някой хит отпреди а и "ретро" певиците може и 2 участия да имат, но ги имат (примерно, може да са повече).

Но се оля да си прави PR на гърба с цел да набие в главите на хората , че тюлена се завърнал. 10 предавания и 30 вестника с обяснение как Борис я оставил. И накрая във face призовава медиите да спрат да злоупотребяват с историите с Борис. Че то нямаше вестник, сайт и предаване, в което да не се обясни. После някакви скандали с някоя си е Мегз дето била много актуална сред 14-годишните пикли и друг скандал със Силвър (махнала го от клипа). В къщата ми се види много малоумна, активна е само на тема Пайнер и бившия и мъж, иначе си е неутрална, мълчалива и смотана. Да си взима "нобеловата" награда от там и да се стегне поне да направи една нормална песен с приятен клип. И поне десетина кила да отслабне - тая фитнес зала в къщата да си я ползва. Че много ми се вижда това стесняване по снимки и видео - толкова идиотски изглежда...

 

Темата със "сводника" Димитров пък дори не заслужава коментар - първо, тая трътла не знам кой ще поиска да я "спонсорира", второ - "търси си спонсори" не означава "любовнци". И Галин си намира спонсори, и Анелия , и Хоанг (последните, на които се сещам да рекламират сухи пасти, дискотеки и парфюми). Крум последно рекламира някакви колбаси и води. Ама не ходят всички тези по богати чичковци и техните кревати, нали? Това, че в главата и "спонсор" звучи извратено си е неин проблем.

 

Работата на ПРОДУЦЕНТА е да ПРОДУЦИРА, демек да дава пари. До преди определена година това се е случвало. Давал е пари, печелил е пари, имало е албуми, концерти, задружност между изпълнителите. Като видях снимката от юбилея на Роси Пейчева в "Приказките" чак мило ми стана, страхотно време беше, когато всички се събираха заедно.

Разбира се, че за добра продукция се искат спонсори и разбира се, че Рени е едно голямо мрънкало, НО това не променя нещата. А те са, че беше наложена една безумна схема, която съсипа целия жанр. Дали е виновна Ивана, дали е виновен Димитров - няма никакво значение. И двамата са вътре, и двамата са участвали.

А за Галин изобщо няма какво да се коментира, ако не бяха неговите любовници, a.k.a. спонсори щеше да види ефир в някой друг живот. Но както винаги съм казвал - не е чак толкова важно как си успял, а какво правиш след като вече успееш и хората те забележат. А при него нещата са трагични.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Няма троянски коне, няма тайни революционерски планове и и т.н. това са филмарски глупости.

 

Има договор. Той се договаря. Не може да договориш 50% и после да се оплакваш. Защо го договаряш, като не си ОК с този процент? Димитров те бие да го подпишеш ли?

Договорите са различни и това е нормално. В мобилен оператор сме били 3 консултанта с различна заплата и договори, кой на каквато цена се е договорил.

Никой не е виновен за ничий договор. То е като да сключиш договор за 500 минути, и да се оплакваш, че са 500....

 

Промоции на албуми не се правят, защото не се правят и албуми. Нали "любовницата" на поп-фолка ще прави промоция на Приказките (ако не я направи вече, не съм следял), ето ви промоция. То е скъпо и безсмилено да се прави албум, какво остава и за промоция.

 

Рени е една изпаткала стара лелка, която се сети след сума години, че имала "кариера". Да, но когато пеещите сръбски кавъри лелки бяха на мода, сегашните вишисти пиеха мляко и си лягаха в 7, ако цакате намека. Да се беше сетила по-рано, един истински музикант не си оставя музиката, не може да се приказваш години наред колко си обичаш феновете, пък накрая да им покажеш среден пръст. За какво? Да седиш вкъщи в Тел Авив при някакъв си комплексар, дето го е страх тръстлестата жена до него да не изкара повече , че сакън да вземе да не се почувства достатъчно мъж. Да беше отслабнала малко, да беше си сменила малко стила, толкова ретро ми е тая жена, гледам я във Vip Brother и се чудя , тази сериозно ли е застинала в началото на века...

Работа за нея ще има, защото все пак е гласовита, има чат-пат някой хит отпреди а и "ретро" певиците може и 2 участия да имат, но ги имат (примерно, може да са повече).

Но се оля да си прави PR на гърба с цел да набие в главите на хората , че тюлена се завърнал. 10 предавания и 30 вестника с обяснение как Борис я оставил. И накрая във face призовава медиите да спрат да злоупотребяват с историите с Борис. Че то нямаше вестник, сайт и предаване, в което да не се обясни. После някакви скандали с някоя си е Мегз дето била много актуална сред 14-годишните пикли и друг скандал със Силвър (махнала го от клипа). В къщата ми се види много малоумна, активна е само на тема Пайнер и бившия и мъж, иначе си е неутрална, мълчалива и смотана. Да си взима "нобеловата" награда от там и да се стегне поне да направи една нормална песен с приятен клип. И поне десетина кила да отслабне - тая фитнес зала в къщата да си я ползва. Че много ми се вижда това стесняване по снимки и видео - толкова идиотски изглежда...

 

Темата със "сводника" Димитров пък дори не заслужава коментар - първо, тая трътла не знам кой ще поиска да я "спонсорира", второ - "търси си спонсори" не означава "любовнци". И Галин си намира спонсори, и Анелия , и Хоанг (последните, на които се сещам да рекламират сухи пасти, дискотеки и парфюми). Крум последно рекламира някакви колбаси и води. Ама не ходят всички тези по богати чичковци и техните кревати, нали? Това, че в главата и "спонсор" звучи извратено си е неин проблем.

ОМГ. Защо е тази злоба? Първо, наивен си. Второ, тия фермани кому са нужни? Ще започна отзад напред, за да ти кажа, че Галин е имал спонсори - мебелна къща "Явор" в лицето на Благо Солов, а също така и други. Рени много правилно си каза нещата - няма как някой току-така да ти даде пари освен ако нямате роднинска или сексуална връзка, или не сключвате някаква бартерна сделка. Капиш? Относно че била дебела и не знам си каква - покажи да те видим ти какъв си. Дебела или не, Рена е една от най-красивите и естествени чалгарки, има страхотна усмивка. Активна е и по други теми в брадъра, вземи влез във вибокс в канала и ще разбереш. На всеки се случва да си зареже временно нещата, защото е сляпо влюбен и семейството му е по-важно. Сигурно беше по-добре да си зареже децата по бабите, за да гони последните метри тук? Прецакана е, връща се и започва пак - не виждам нищо лошо, хора сме, случва се. Просто е доверчива, но това не са неща, които на нас ни влизат в работата. Нелепо е да говориш така за певица, която спомогна за нечии кариери. Беше си много добре - има поне три тотални ретро хита, просто не е имала трибуна да ги налага. Имаше си един от най-вървежните фолк клубове - Планет клуб. Беше в десятката по продажби в Сърбия и след Глория единствената друга, която има концерти в НДК. Това за албумите няма да го коментирам - добре, че има изпълнители като Глория, които все още да оборват подобни твърдения. Пайнер не е мобилен оператор или просто едно ООД, сравнението ти е не на място - има схеми, които са в ущърб на цялата система. Значи обвиняваш, че Камелия е във филма, Фокси е във филма, Глория и тя, Екстра Нина, Рени, всички напуснали, ние тук? Вчера дори слушах едно старо интервю на Екстра Нина непосредствено след напускането й на Пайнер тогава и тя е втората след Глория, която чувам да споменава, че с Димитров можеш да се разбереш някак, но долу по веригата неговите натегачи правят мръсотии без негово знание.

Като цяло има още много реални конспирации и някой ден такива като теб ще ме ядосат и ще взема да ги изнеса, без да ми пука за последствията.

Очевидно живееш в някакъв илюзорен свят, което не е полезно за теб самия.

 

Така е, но бяха в различни категории. Гло беше някак седеше извън класациите, докато Ивана беше много свежа за пазара и яко се налагаше. Така, че 2003та не е имало директна конкуренция между двете. Но да, реално Ивана тотално надмина и Глория през 2004та, когато държеше големите хитове.

Със сигурност, "Като на 17", "Освободете дансинга", както и "Нещо неТипично". Глория нямаше никакъв шанс с "Присъда" и другите.

 

То и с днешна дата, песните на Ивана от 2004та са тотални хитове, докато при Гло няма такова изригване.

 

Може би наградите станаха гротеска някъде от 2007ма. Факт е, че Мегазвезда беше нагласено, както и изключването на Ивана от номинациите за Певица. И първата година, в която Ивана не случи на тотален хит и можеха да й дадат подложка АЛБУМ. :mf_surrender:

Не съм съгласен. Не защото съм фен на Глория. Ивана детронира Глория чисто медийно, и то в очите на една шепа хора. "Присъда" беше номер 1 във всички класации. "Не сме безгрешни" е най-големият хит на 2004 и един от най-големите в поп-фолка и досега, при това без клип, а с една нелепа тв версия, от която се родиха култови фрази. Ивана не е била на турне 2004, за да видим какво и що. Също така кавърът "Като на 17" не й е от най-най-големите хитове, особено към днешна дата. А и на хората им е ясно, че просто е побългарила Moj zivote, Lopov и т.н. Трябва да се изпеят всички песни на Глория и Ивана от 2004 сега, за да видим как стоят реално нещата. Но е факт, че Глория я нямаше на много концерти, да си налага стари песни, чак от 2011 започна да наваксва, докато Ивана до последно напираше за рецитали и най-дългите миксове бяха за нея.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Като цяло има още много реални конспирации и някой ден такива като теб ще ме ядосат и ще взема да ги изнеса, без да ми пука за последствията.

Какви пък последствия може да има? Нека истината излезе наяве! Никой никого няма да убие. Може да се направи и по по-анонимен начин и пак да излезе. Давай :D

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Но е факт, че Глория я нямаше на много концерти, да си налага стари песни, чак от 2011 започна да наваксва, докато Ивана до последно напираше за рецитали и най-дългите миксове бяха за нея.

Ами спорно е. Нещо Нетипично и Не сме безгрешни са на едно ниво, Като на 17 беше по - голям хит от Намери си майстора, а Присъда беше по - голям от Освободете дансинга. Но Ивана имаше и други хитове, като Стара История, Ти и той и сие. За останалото, ами това си е проблем само и единствено на Глория, че не вярваше в старите си песни, не ходеше на концерти и говори много за много неща.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ами спорно е. Нещо Нетипично и Не сме безгрешни са на едно ниво, Като на 17 беше по - голям хит от Намери си майстора, а Присъда беше по - голям от Освободете дансинга. Но Ивана имаше и други хитове, като Стара История, Ти и той и сие. За останалото, ами това си е проблем само и единствено на Глория, че не вярваше в старите си песни, не ходеше на концерти и говори много за много неща.

 

 

Нещо неТипично е един от най-големите хитове в жанра и извън него. Не сме безгрешни също е хит, но според мен чисто медийно не е толкова популярна.

Като на 17 също беше гигантски хит, както и Освободете дансинга и това го доказва

 

Истерията в края на 2004та беше пословична за Ивана. Присъда - ама с днешна дата никой не може да ти я запее. Аз самият - не се сещам в момента какво се пее в нея, въпреки че я слушах многократно.

 

Ивана тотално размаза Глория от есента на 2004та. Всъщност, турнето спаси Гло. И липсата на Ивана.

 

Всъщност, липсата на Гло по концерти беше тактика, за да не се види разликата в приемите.

 

Не съм съгласен. Не защото съм фен на Глория. Ивана детронира Глория чисто медийно, и то в очите на една шепа хора. "Присъда" беше номер 1 във всички класации. "Не сме безгрешни" е най-големият хит на 2004 и един от най-големите в поп-фолка и досега, при това без клип, а с една нелепа тв версия, от която се родиха култови фрази. Ивана не е била на турне 2004, за да видим какво и що. Също така кавърът "Като на 17" не й е от най-най-големите хитове, особено към днешна дата. А и на хората им е ясно, че просто е побългарила Moj zivote, Lopov и т.н. Трябва да се изпеят всички песни на Глория и Ивана от 2004 сега, за да видим как стоят реално нещата. Но е факт, че Глория я нямаше на много концерти, да си налага стари песни, чак от 2011 започна да наваксва, докато Ивана до последно напираше за рецитали и най-дългите миксове бяха за нея.

 

Ивана детронира Гло медийно за масата. Да, песните на Гло все още се котираха, но и двамата знаем, че беше в класациите на Маргарита Лозанова, която й приставаше до 2007ма, когато й подари "Песен на годината".

 

Като на 17 май не е пята скоро, но дансинга беше пят от Ваня и се прие много добре. Но пък виж, не вярвам Присъда да се пее особено.

Link to comment
Сподели в други сайтове

"Освободете дансинга" с времето ставаше все по-голям хит, имам чувството. Като излезе, беше в сянката на "Като на 17" и "Кръчмата", но след като години наред Ивана по концерти пееше само вечните 4 (Шампанското, Кръчмата, Празника и Номер едно), се започна едно масово пледиране да започне да пее не коя да е, ами... Освободете дансинга. Сещам се, като на едни награди най-сетне я изпя, тук дни наред се говореше как се се изкефили всички. Велика песен, велика. Няма никога да чуем толкова добра пак.

Link to comment
Сподели в други сайтове

"Освободете дансинга" с времето ставаше все по-голям хит, имам чувството. Като излезе, беше в сянката на "Като на 17" и "Кръчмата", но след като години наред Ивана по концерти пееше само вечните 4 (Шампанското, Кръчмата, Празника и Номер едно), се започна едно масово пледиране да започне да пее не коя да е, ами... Освободете дансинга. Сещам се, като на едни награди най-сетне я изпя, тук дни наред се говореше как се се изкефили всички. Велика песен, велика. Няма никога да чуем толкова добра пак.

 

Ами по мои спомени... дансинга удари много силно с клипа. Но омръзна за 2 месеца. Може и заради свръхпродукцията да се получи така.

Във фолка имаше ужасно много продукция всяка година и нещата не издържаха твърде дълго. Сега пък еднообразието не позволява да издържат повече.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...