Jump to content

Поп фолк скандали (май 2023)


Препоръчани коментари

преди 43 минути, Stela каза:

Те даже са две хубави събития. Брак и бебе. Каквато и ще да е ситуацията с бебето, мисля, че ще са грижовни родители, след толкова години чакане и желание за дете. Дано Камелия прекарва повече време с тях, вместо да се засилва да ходи на участия.

Подпис след 100 години не е кой знае какво. Даже може би заради сурогатството са сключили брак.

Тъй като то е незаконно или нерегламентирано у нас, биологичният баща припознава бебето (и с ДНК е доказуемо, че е биологичен родител, ако стане нужда), сурогатката се отказва от него, а после съпругата (биологична майка) го осиновява. Ако нямат брак, става по-трудно сигурно. Това е при сурогатство в БГ.

Много казват, че ходели в Украйна и там директно вписват биологичните родители в акта за раждане. После тукашните няма как да знаят дали е така или не. Сега с войната не знам как е.

  • Like 5
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 3 часа , SG каза:

В чужбина обикновено има интерес към нашите изпълнители от страна на други българи и чат-пат чужденци - факт. Макар че и за Меди тези дни се тиражираше някаква на вид сякаш умишлено платена от недоброжелател статия за някакво пропаднало такова участие, защото уж нямало интерес. 

Относно основната тема - а защо да не правят песни за всички? Преслава в пиковата си година 2007 имаше хитове за масовия българин ("Водка с утеха" , "Не съм ангел", "Лъжа е" от края на предната година и т.н.) и хитове, подходящи за клубове и за по-младия таргет ("Мъж на хоризонта", "Моят нов любовник"). Днес дори и евентуално някоя да се излъже да издаде различно парче, това често остава незабелязано, защото хората знаят, че после ще последват още 100 по обичайната банална комерс система - и изпълнителят ще оправдае това очакване вместо да се бори да си върне тежестта на името с повече рискове. А това, че албуми и концерти не се продават въобще не е вярно, просто хората не си дават парите за чалга изпълнители. И преди да се заговори как на тях им стигал и само младежкия таргет пак ще си позволя да подметна, че моите обвинения към тях не са само на база на това дали днес получават някакъв интерес някъде си, а и на това, че хич не ги виждам къде ще са след години - защото когато станат на 60 на младите няма да им пука вече за тях и точно тогава ще е дошло времето да имат солидна публика за албуми и концерти (Галена ще си има по 10 милиона за 2 дена в YouTube или тогавашния му еквивалент, де).

От бизнес гледна точка изключително нерентабилно е да се влага в нещо, което изобщо нито ще си избие парите, нито ще има някакъв смисъл от него. Веднъж осран пейзажър, колкото и да мажеш по-него и да го лъскаш, в очите на хората се е запечатал такъв. Много трудно и в продължение на поне 10 години би могло евентуално да се промени възприятието за него и нагласите съпъстващи думата "поп-фолк".
Десислава, Преслава и ко като направиха балади в края на миналата година изкараха ли си дори вложенията в тях от трафика в тубата? - силно се съмнявам! Спечелиха ли нова аудитория? - не! Лъснаха ли си имиджа? -не! Позитиви натрупаха ли?
Чалгата се консумира от един и същ кръг хора, дори утре всички да спрат да правят цигании и матрични тупса-тупса песнички и започнат с по-тежки песни, което естествено няма да се случи поради безидейност и липса на композитори, пак няма да си върнат престижа в очите на възрастните кръгове, които бяха непременно фенове до 2008. Там успеха на романтичната вълна на фолка се дължеше на това, че е близка до естрадата като мелодичност и настроение, като песните, които въпросните са слушали през младостта си. Имахме и безброй проверени и леснозапеваеми кавъри. Настоящите хора са толкова отрудени, измъчени и съсипани, че хич не им е до музика.

След този кошмарен имидж, които в последните 15 години заобикаля жанра, ако ще само мелодии класики да се произвеждат никой извън кръга няма да ги забележи, а тези, които потребяват жанра, ще ги ебават в забвение, както се случва с новата песен на (х)Анче.

Чалгата никога няма да бъде това, което е била. Примирете се вече и спрете да чоплите една и съща плоча от 12 години! 

  • Like 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 часа , xroflx9 каза:

 

Ти как си представяш концерт на Камелия? Дори самата идея звучи леко абсурдно. За всички ни е ясно,че Кама се задържа толкова дълго само заради Луда по тебе и скандали,а не с хитове. Та тя в новата чалга ера има една 3 или 4 песни,които могат да се нарекат хитове. Дори на Фокси вече не му се занимава да я защитава. Поне разбрахме защо свали нивото на продукцията си😀

Камизолка не е толкова пропаднала колкото я изкарваш. Просто не й се занимава, иска да хвана младата аудитория и новата вълна, но типично по чипровски без да се мине с някой лев отгоре. Понякога успява, повечето пъти - не. Но въпреки това има уважението на младите, които тотално са отритнали Ванюша и Глоринда.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Andrew Cunanan. каза:

Камизолка не е толкова пропаднала колкото я изкарваш. Просто не й се занимава, иска да хвана младата аудитория и новата вълна, но типично по чипровски без да се мине с някой лев отгоре. Понякога успява, повечето пъти - не. Но въпреки това има уважението на младите, които тотално са отритнали Ванюша и Глоринда.

Камчатка е пълнен траш след Името ти. Даже изгубих бройката на копията,които й направи. Миналата година поне разнообрази с План б,а тя взе че се оказа крадена и продължи с евтините комерсчета като онова с “така ми го наби” дори не си спомням как се казваше песента. А за клиповете да не говорим-от лидер и иноватор сега снима клипове за 2,50 от Люси.

  • Like 4
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час , Andrew Cunanan. каза:

От бизнес гледна точка изключително нерентабилно е да се влага в нещо, което изобщо нито ще си избие парите, нито ще има някакъв смисъл от него. Веднъж осран пейзажър, колкото и да мажеш по-него и да го лъскаш, в очите на хората се е запечатал такъв. Много трудно и в продължение на поне 10 години би могло евентуално да се промени възприятието за него и нагласите съпъстващи думата "поп-фолк".
Десислава, Преслава и ко като направиха балади в края на миналата година изкараха ли си дори вложенията в тях от трафика в тубата? - силно се съмнявам! Спечелиха ли нова аудитория? - не! Лъснаха ли си имиджа? -не! Позитиви натрупаха ли?
Чалгата се консумира от един и същ кръг хора, дори утре всички да спрат да правят цигании и матрични тупса-тупса песнички и започнат с по-тежки песни, което естествено няма да се случи поради безидейност и липса на композитори, пак няма да си върнат престижа в очите на възрастните кръгове, които бяха непременно фенове до 2008. Там успеха на романтичната вълна на фолка се дължеше на това, че е близка до естрадата като мелодичност и настроение, като песните, които въпросните са слушали през младостта си. Имахме и безброй проверени и леснозапеваеми кавъри. Настоящите хора са толкова отрудени, измъчени и съсипани, че хич не им е до музика.

След този кошмарен имидж, които в последните 15 години заобикаля жанра, ако ще само мелодии класики да се произвеждат никой извън кръга няма да ги забележи, а тези, които потребяват жанра, ще ги ебават в забвение, както се случва с новата песен на (х)Анче.

Чалгата никога няма да бъде това, което е била. Примирете се вече и спрете да чоплите една и съща плоча от 12 години! 

И то точно това, че ги е страх да излизат много-много извън матрицата показва какви нулеви артисти са към днешна дата и поне аз няма как да не се запитам до каква степен изобщо заслужават да ги наричаме Големи. Във времето изкуството е виждало какви ли не успешни или неуспешни рискове, с комерсиално или не много комерсиално звучене - и невинаги големите хитове са това, което е правило творците големи. И преди някой да ми се посмее, че искам в жанр като чалгата да има изкуство - в първите 15тина години такова имаше.

Като фен на Десислава ще дам пример, обвързан именно с тъй неприятната ми в последните години тема за нейната деградация, но по-скоро за имиджа, който тя с цялата си неадекватност се мъчи да прецака. За първите си 20 години тази жена просто нямаше еквивалент, но това не й го отразяваше всеки. Рисковете я докараха дори до фалит, но тя не спираше да ги прави редом с поддържащите я жива в дискотеките комерси - защото беше истински творец, който искаше да промени нещо. Към днешна дата е напълно обезличена и от въпросният период изпъква главно най-известното, но поне тези 20 години ги има и, също както често става с истинските творци, след много години хората ще установят какъв изпълнител е имал някога България и как грозната действителност е смазала индивидуалността му. Не знам за другите тук ама аз искам държавата ни да има повече такива имена, а не някакви борещи се за илюзиорна актуалност в пропаднал жанр, който вече дори не е масов в държавата.

Да не говорим, че и лично познавам не един неизвестен изпълнител, който едвам-едвам заделя пари, за да прави музиката, която иска. Техните опити остават неуспешни, но при известните имена вероятността рисковете да им се отразят ползотворно във времето е много по-голяма - и те вече съвсем не са оправдани, че не искат да дадат поне една от пачките, които получават всяка вечер, в някакво истинско изкуство, било то оценено за времето си или не.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Ми какво да изпее Татяна? Тя хитове няма, извън южните софийски квартали, очевидно с тоя рикуест се гаврят с никогата неизгрялата но все пак позалязла фолкаджийка ... 

 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

 

преди 8 минути, Lelqtian каза:

Ми какво да изпее Татяна? Тя хитове няма, извън южните софийски квартали, очевидно с тоя рикуест се гаврят с никогата неизгрялата но все пак позалязла фолкаджийка ... 

 

А защо трябва да пее? Най-голямата й изява в кариерата не е на музикалната сцена, а в банята на фитнеса? Трябвало е да пресъздаде това представление отново.

  • Haha 8
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час , pacho каза:

Татяна спечели лична награда в Сървайвър и я накараха да изпее най-известната си хит и тя взе че изпя "Я кажи ми, облаче ле бяло". :D :D:D 

Вика "Спечелих, защото си представих, че съм на сцената, а аз винаги на моите концерти съм имала такива платформи (съоръжения), в които съм участвала. :1000(29):

Разбираемо. Как да изпее това в национален ефир

 

  • Haha 2
  • Love 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, DarkChild каза:

 

А защо трябва да пее? Най-голямата й изява в кариерата не е на музикалната сцена, а в банята на фитнеса? Трябвало е да пресъздаде това представление отново.

Това също е хубав въпрос, но явно сценаристите не са наясно с този факт, и съответно не са нагласили необходимия реквизит за целта. 

  • Like 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час, DarkChild каза:

 

А защо трябва да пее? Най-голямата й изява в кариерата не е на музикалната сцена, а в банята на фитнеса? Трябвало е да пресъздаде това представление отново.

Е тя го е пресъздала това многократно, всеки ден. Вече са я видяли и нямаше да ги изненада. Виж, с новината, че има хит е друго нещо. 😁

  • Haha 4
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 3 часа , DarkChild каза:

Подпис след 100 години не е кой знае какво. Даже може би заради сурогатството са сключили брак.

Тъй като то е незаконно или нерегламентирано у нас, биологичният баща припознава бебето (и с ДНК е доказуемо, че е биологичен родител, ако стане нужда), сурогатката се отказва от него, а после съпругата (биологична майка) го осиновява. Ако нямат брак, става по-трудно сигурно. Това е при сурогатство в БГ.

Много казват, че ходели в Украйна и там директно вписват биологичните родители в акта за раждане. После тукашните няма как да знаят дали е така или не. Сега с войната не знам как е.

Не знам, възможно е и заради бебето да е бил брака. Не се бях замислила над този вариант. При всички положения е нещо, което отдавна е искала и мечтала. Нека е щастлива и му се отдаде изцяло. И без това кариерно от години е в застой, изчерпана е и не се получават нещата. Може би една по-дълга почивка и заниманията около бебето ще й се отразят ползотворно и в тази насока. 

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 часа , xroflx9 каза:

Камчатка е пълнен траш след Името ти. Даже изгубих бройката на копията,които й направи. Миналата година поне разнообрази с План б,а тя взе че се оказа крадена и продължи с евтините комерсчета като онова с “така ми го наби” дори не си спомням как се казваше песента. А за клиповете да не говорим-от лидер и иноватор сега снима клипове за 2,50 от Люси.

Тази песен беше добър опит и донякъде се забеляза

 

  • Haha 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 6 часа , Lelqtian каза:

Това също е хубав въпрос, но явно сценаристите не са наясно с този факт, и съответно не са нагласили необходимия реквизит за целта. 

Ами тя няма нужда от реквизит. Цял плаж има, джунгла, пространство за...изява.

Но пък ще липсва акустиката, която фаянсовите плочки осигуряват.

преди 5 часа , Emanuela.Carey каза:

Роксана я изгониха от Hells Kitchen

Шеф Ангелов: В кухнята няма плейбек, не можеш да се правиш че готвиш

Роксана: И на моите концерти няма!

Ми, да не е лъжа? Няма концерти, няма и плейбек съответно!

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 11 часа , SG каза:

И то точно това, че ги е страх да излизат много-много извън матрицата показва какви нулеви артисти са към днешна дата и поне аз няма как да не се запитам до каква степен изобщо заслужават да ги наричаме Големи. Във времето изкуството е виждало какви ли не успешни или неуспешни рискове, с комерсиално или не много комерсиално звучене - и невинаги големите хитове са това, което е правило творците големи. И преди някой да ми се посмее, че искам в жанр като чалгата да има изкуство - в първите 15тина години такова имаше.

Като фен на Десислава ще дам пример, обвързан именно с тъй неприятната ми в последните години тема за нейната деградация, но по-скоро за имиджа, който тя с цялата си неадекватност се мъчи да прецака. За първите си 20 години тази жена просто нямаше еквивалент, но това не й го отразяваше всеки. Рисковете я докараха дори до фалит, но тя не спираше да ги прави редом с поддържащите я жива в дискотеките комерси - защото беше истински творец, който искаше да промени нещо. Към днешна дата е напълно обезличена и от въпросният период изпъква главно най-известното, но поне тези 20 години ги има и, също както често става с истинските творци, след много години хората ще установят какъв изпълнител е имал някога България и как грозната действителност е смазала индивидуалността му. Не знам за другите тук ама аз искам държавата ни да има повече такива имена, а не някакви борещи се за илюзиорна актуалност в пропаднал жанр, който вече дори не е масов в държавата.

Да не говорим, че и лично познавам не един неизвестен изпълнител, който едвам-едвам заделя пари, за да прави музиката, която иска. Техните опити остават неуспешни, но при известните имена вероятността рисковете да им се отразят ползотворно във времето е много по-голяма - и те вече съвсем не са оправдани, че не искат да дадат поне една от пачките, които получават всяка вечер, в някакво истинско изкуство, било то оценено за времето си или не.

Изобщо не говорим за страх. Говорим за бизнес. Чалгата никога не е била сфера на изкуството и чалгарките с малки изключения никога не са пели това, което душа им сака, а това, което е тренди и ще им донесе приходи. В романтичния период почти не е имало чак такива фрапантни експерименти с изключение на такива от няколко имена. Мислиш, че на всички им се е пеело как с тъжни очи са чакали любовта, а не как ги сърби п*тката?!
Имиджът е важен само когато има непрестанен поток от кинти да го захранват, труженичките в жанра се борят да оцелеят финансово - ти ми говориш за експерименти и имидж?! Крайно време е да зарежете тези романтични представи през розовите ви очила и да погледнете нещата в цялост по начина, по който са в настоящата действителност, а именно - всеки прави това, което ще му изкара пари.
Нормално е Деса да спре да прави експерименти поради тези причини:
а) липса на финансов гръб и възвръщаемост;
б) разочарование, че експериментите не са се оценили подобаващо;
в) липса на автори, които да създадат нещо различно;
г) липса на вдъхновение при нея самата, поради куп проблеми - здравословни, с партньор и др.;
д) липса на интерес от страна на публиката към нея;
е) липса на трибуна за промотиране;
Неслучайно Деса беше най-идейна и експериментираща когато имаше Галин/Пайнер зад гърба си, защото беше сигурна, че поне ще има някаква реклама на музикалните си продукти и ще стигнат до повече хора. Деса е ужасно уморена и това е нормално, това са 27 години активна кариера, тя страшно се промени като човек. Музата не е ключ за осветление, когато искаш да я включиш на пълни обороти и да твориш. Със сигурността заобикалящата среда, фалита на телевизията й, връзката с Благой и Зарко, майчинството и още един куп неща, които не са ни известни са я потиснали и смачкали.
Иначе туй, заедно с "Токсичен", са ѝ най-добрите песни след второто напускане, от всичко останало би могла да ни лиши:

 

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 11 часа , Emanuela.Carey каза:

Роксана я изгониха от Hells Kitchen

Шеф Ангелов: В кухнята няма плейбек, не можеш да се правиш че готвиш

Роксана: И на моите концерти няма!

Ма къф е тоя шеф Нагелов? Много се дразня, че на готвачи, чистачи и т.н. им се дава поле за изява? Роксана трябваше да му даде една циганска клетва и за децата му.

  • Haha 5
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час , Emanuela.Carey каза:

Ani Hoang to have a new song

WWW.INSTAGRAM.COM

987 likes, 34 comments - DJENA (@djena_official_bulgaria) on Instagram: "Готови ли сте за нещо ново?!….Coming soon…️ @ceco.andreev @..."

 

 

  • Haha 2
  • Wow 1

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 4 часа , Andrew Cunanan. каза:

Изобщо не говорим за страх. Говорим за бизнес. Чалгата никога не е била сфера на изкуството и чалгарките с малки изключения никога не са пели това, което душа им сака, а това, което е тренди и ще им донесе приходи. В романтичния период почти не е имало чак такива фрапантни експерименти с изключение на такива от няколко имена. Мислиш, че на всички им се е пеело как с тъжни очи са чакали любовта, а не как ги сърби п*тката?!
Имиджът е важен само когато има непрестанен поток от кинти да го захранват, труженичките в жанра се борят да оцелеят финансово - ти ми говориш за експерименти и имидж?! Крайно време е да зарежете тези романтични представи през розовите ви очила и да погледнете нещата в цялост по начина, по който са в настоящата действителност, а именно - всеки прави това, което ще му изкара пари.
Нормално е Деса да спре да прави експерименти поради тези причини:
а) липса на финансов гръб и възвръщаемост;
б) разочарование, че експериментите не са се оценили подобаващо;
в) липса на автори, които да създадат нещо различно;
г) липса на вдъхновение при нея самата, поради куп проблеми - здравословни, с партньор и др.;
д) липса на интерес от страна на публиката към нея;
е) липса на трибуна за промотиране;
Неслучайно Деса беше най-идейна и експериментираща когато имаше Галин/Пайнер зад гърба си, защото беше сигурна, че поне ще има някаква реклама на музикалните си продукти и ще стигнат до повече хора. Деса е ужасно уморена и това е нормално, това са 27 години активна кариера, тя страшно се промени като човек. Музата не е ключ за осветление, когато искаш да я включиш на пълни обороти и да твориш. Със сигурността заобикалящата среда, фалита на телевизията й, връзката с Благой и Зарко, майчинството и още един куп неща, които не са ни известни са я потиснали и смачкали.
Иначе туй, заедно с "Токсичен", са ѝ най-добрите песни след второто напускане, от всичко останало би могла да ни лиши:

 

Причините за отказването на Доня Десс да прави нещо смислено в кариерата си са ми ясни. Това не значи, че трябва да се примирявам с тях. Като нейн истински фен не се задоволявам с това, което й е внушено, че е достатъчно. Експерименти и рискове тя е правила дори в години без гръб зад себе си, просто защото си й беше в кръвта. И макар и да е била най-изявената, съвсем не е била единствената. Жанра се превърна само в бизнес главно във времената на такива като Преслава и Галена, които отключиха пред шефа опцията да се къпе в пари без да прави нищо. Но в предишните години не беше така. 1994 същия този все още не много влиятелен шеф не е подкрепял Глория, когато като един истински творец е записала албум, който е чувствала и който в последствие се превръща в един от най-продаваните евър и му вдига компанията до висините. И Камелия не е подкрепил 1999, когато е искала да предложи продукт, създаден на база интереса на българина към сръбското, но представен от една съвсем нова българска призма. Кой знае колко още явни и не явни примери за истински отстояващи позицията си творци можем да открием в първите 10-15 години на жанра, когато дори и разкрепостените изпълнителите малко или много изразяваха себе си и бунта си. Преди Митака да се самозабрави заради монопола, който му създадоха най-големите имена евър и да започне да налага изпълнители, на които целта им да не е нечие изразяване, а само и единствено $$$. ;)

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...