Jump to content



Поп фолк скандали


Препоръчани коментари

  • Отговори 4,8k
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

Топ коментиращи в тази тема

Публикувано (редактирано)

Константин записва нов сингъл

 

Константин разкри, че подготвя новия си музикален проект. Хитовият изпълнител на "Пайнер" сподели пред феновете си в социалната мрежа фотос, на който композиторът Николай Пашев е гушнал малкия му син.

 

”Сашко подготвя новия хит на тати със помощта на Пашев” - анонсира певецът.

 

Ясно е, че новото парче на Константин ще бъде с Diamond Beat Production, но повече подробности около предстоящия си сингъл той не издава.

 

Припомняме, че актуалният хит на Константин - ”Аз бях тук”, с участието на Деси Слава, излезе през април и вече има над 5 милиона преглеждания.

 

--- Хъх Пашката, дали ще му направи хит?

Редактирано от svilka93

spacer.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

С гръм и трясък се завърна в шоубизнеса фолкпевицата Галена

galena-se-zavyrna-s-grym-i-trqsyk-(video)-457555.jpg

 

Чалгарката заби в земята колежките си с най-новото си парче, което записа малко след раждането. Видеото към песента е на световно ниво и е струвало цяло състояние за Галя и съпруга й, пише в. "България днес".

Парчето "Аз съм шефът" разпали колежките на Галя. Никоя не беше очаквала изпълнителката да се завърне с такъв хит и в момента звездите на "Пайнер" не могат да си намерят място от яд.

Точно тази реакция целеше и самата Галена. След скандалите с Преслава, която беше най-близката й дружка, чалгарката се е зарекла приятелство да няма с нито една нейна колежка.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)
Щом дори една Рена, дето е създала уникални хитове навремето, взе да пее за боклуци на тия години...

И Туцакович прави за имена като Цеца по-младежки текстове, ама с мярка.

Ако се вникне в текста, което става вече все по-рядко, е ясно, че със заглавието текстописката иска да каже, че , въпреки че дадения човек е много красив като външност, всъщност отвътре не е качествен и стойностен човек, заслужаващ уважение от нейна страна - казано е в крак с времето. Текста няма нищо общо с други, които имат нужда от цензура, а си е съвсем в нормите и границите на нормално, а самата дума е използвана, за да провокира и да е по - близко до изказването на младите. Това е една дума, заслушайте се в куплетите -

текста си е много хубав, няма да убива бившия си, нито новата му, няма да е без коса, а ще го накара сам да усети какво е изгубил. Досега „Защо не си свериш часовника, в кой век живееш”, направи най-накрая нещо модерно, което няма разлика от текстовете на любимките ви (то какви текстове е имало, ехее), пак не е добре :mf_surrender:

П.П. Туцакович и за Рени е правила текстове, 2003 си беше от модерните икони там - и пак не е изпяла нещо срамно. Но в тези времена хубавите текстове са даденост и не се оценяват. А днес някои заради една дума, забравят останалите десетки песни..

Редактирано от Runevski
Link to comment
Сподели в други сайтове

Ако се вникне в текста, което става вече все по-рядко, е ясно, че със заглавието текстописката иска да каже, че , въпреки че дадения човек е много красив като външност, всъщност отвътре не е качествен и стойностен човек, заслужаващ уважение от нейна страна - казано е в крак с времето. Текста няма нищо общо с други, които имат нужда от цензура, а си е съвсем в нормите и границите на нормално, а самата дума е използвана, за да провокира и да е по - близко до изказването на младите. Това е една дума, заслушайте се в куплетите -

текста си е много хубав, няма да убива бившия си, нито новата му, няма да е без коса, а ще го накара сам да усети какво е изгубил. Досега „Защо не си свериш часовника, в кой век живееш”, направи най-накрая нещо модерно, което няма разлика от текстовете на любимките ви (то какви текстове е имало, ехее), пак не е добре :mf_surrender:

П.П. Туцакович и за Рени е правила текстове, 2003 си беше от модерните икони там - и пак не е изпяла нещо срамно. Но в тези времена хубавите текстове са даденост и не се оценяват. А днес някои заради една дума, забравят останалите десетки песни..

Може да не конкретизираш "любимките ви". Нито имам любимкИ, нито харесвам тъпи текстове. От хората съм, които харесват Рени и я разбират правилно - показах го и с въпросите си към нея при Емилия Стоянова, но това не променя факта, че с това си интервю тя доста ме разочарова. Първо, лъже, че не си е купувала гледания и замазва нещата, че ако си купувала, са щели да бъдат милиони. Не че някой ще си признае, де. Просто е тъпо да си купува, а още по-тъпо точно тя да лъже. В цялото интервю демонстрираше самочувствие, беше супер наперена, но за съжаление не за каквото трябва. Тя си мисли, че песента е хит и упорито смята, че точно такива песни трябва да се правят. Утре ако стане модерно да повръщат в клиповете, сигурно и това ще направи, а тя беше от тези, които парадираха със стойностно поведение и дълбокомислени текстове, каквито наистина има. Защо не прави песни като "Мъжете също плачат" или "Не се страхувам"? Страх му се вика. Разбесняла се е да се завръща. Но с ч*кии нито ще си вдигне авторитета, нито ще си увеличи бройката участия - това й кажи някой път, защото явно и нея я е пернала критическата и си вярва.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Тя ако с чекиите не си вдигне малко рейтинга, то със смислените песни - още по-малко. Истината е, че Рени ако е имала стабилна фенска маса, сега нито е стабилна, нито е маса.

Още преди да напусне Пайнер имаше 1-2 години, когато кариерата ѝ боксуваше, в комплект с отстъствието ѝ - сега едва ли не трябва да почне от нулата и то на дърти години. Еми, трудно си е, много трудно.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Въртят я по Фен Рена, знаят й старите песни добре, добре тръгна с "Губиш ти" и когато реши съвсем да се завръща, ударно, започна глупост след глупост. "Карай ме у ауто", "1.20". Взе да пее цинизми, да се мята като обезумяла... Може да се види какво прави във въпросните два клипа - нито й отива на годините, нито на имиджа, който е градила. А по ФЕН я въртят колкото с новата песен, толкова и с "Губиш ти", но много повече се оцени втората. Дори парчета като "И нея купил си с пари" са за предпочитане пред последната. Трябва малко да се съобразява и с годините си, и с всичко. И това не важи само за нея. Ето, и Есил се завърна с нещо комерсиално, но го направи по-елегантно и не съвсем по калъпа на другите. Друг е въпросът, че и нейната песен няма да стане турбохит, но поне не се изложи.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Всички продажни медии са виновни, защото никога не се толерира българаското. Въртят ни нон стоп едни и същи бози и по този начин се възпитава безразличие към българската продукция. За това и българските артисти (нали трябва да вържат и те двата края) гледат, слушат и накрая пускат нещо, което радио Х и тв Х въртят по 5 пъти дневно, а дали струва - не е важно.

 

Не знам Саня ли или зад тези Сити-та, Дъ войс, Н-джой стоят някакви американски организации, но ние просто нямаме равни в световен мащаб. Яко ни блъскат в ушите и лицата чужда продукция, аз не чувам по радиата песни на Ритон, Хранова, В. Найденов, или пък от младите, защо не въртят повече Мария Илиева, Любо Киров, Айс крийм и всички подобни. Това е пагубно, не се влага по никакъв начин в култура. И от там идват всичките проблеми на куп певци от всякакви възрасти. Защото това се възпитава, бавно, но резултатно.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Песента на Есил е от малкото чалга песни, които са ме грабвали от доста време насам. Слушам я сравнително често и не ми омръзва, много е свежа. Заслужава повече популярност, но слушателите на поп-фолка вече са съвсем други и не харесват по-старите изпълнители. На голяма част от тях им останахме като аудитория хората над 25 години, и не знам за другите но аз не разполагам с време за гледане и рефрешване на клипове в YouTube. Колкото до Рени - и на мен не ми допадат кой знае колко "комерсиалните" и опити. От по-старата генерация може би само Десислава успява да е актуална на два фронта, въпреки че последно време започна да изгрубява с модерните си експерименти.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)
Защо не прави песни като "Мъжете също плачат" или "Не се страхувам"? Страх му се вика.

Ами преди всичко е майка на две деца, които издържа, заедно с майка и, и самата себе си, разбира се. Ако беше като други нейни колежки, щеше да се е лепнала веднага за богат чичко, но се справя сама, дори без музикална компания и продуценти. Не може да си позволи да пуска балади, влизам и в положение все пак. Ако това, че прави по - комерсиални песни е страх сега, то преди беше, че я е страх да експериментира и да направи нещо модерно, а прави песни с ретро звучене. Всеки се спасява вече по едиинично, музиката стана повече бизнес, отколкото музика -

правят се песни за участия, а не за престиж и ценители. И да, новата песен се забеляза повече от една „Пусни това парче”, която е уникална..

Редактирано от Runevski
Link to comment
Сподели в други сайтове

Всички продажни медии са виновни, защото никога не се толерира българаското. Въртят ни нон стоп едни и същи бози и по този начин се възпитава безразличие към българската продукция. За това и българските артисти (нали трябва да вържат и те двата края) гледат, слушат и накрая пускат нещо, което радио Х и тв Х въртят по 5 пъти дневно, а дали струва - не е важно.

 

Не знам Саня ли или зад тези Сити-та, Дъ войс, Н-джой стоят някакви американски организации, но ние просто нямаме равни в световен мащаб. Яко ни блъскат в ушите и лицата чужда продукция, аз не чувам по радиата песни на Ритон, Хранова, В. Найденов, или пък от младите, защо не въртят повече Мария Илиева, Любо Киров, Айс крийм и всички подобни. Това е пагубно, не се влага по никакъв начин в култура. И от там идват всичките проблеми на куп певци от всякакви възрасти. Защото това се възпитава, бавно, но резултатно.

 

Как няма да бълват като това ги храни българските радиа и музикални тв, явно им се плаща "от горе" за това.

spacer.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да не разбирам защо продължават да се слагат рамки на изпълнителите само защото дадени неща се водят 'по-прилични' за тях. Всеки е свободен да си експериментира както желае в кариерата и да се опитва да е актуален с теченията- неслучайно в световен мащаб изпълнител като Мадона се задържа над 30 години, тя просто не зацикли на едно място, което да се води 'прилично' за възрастта й, а не й дремеше дали някой ще я нарече излагаща се лелка. И ще продължавам да я използвам като пример в подобни разговори.

Конкретно на Рени пък й беше направо наложително да се опитва да е актуална, защото това я изхранва. Когато влезе в Биг Брадър тя тотално беше ударила дъното и си го признаваше- нямаше пари, нямаше участия, нямаше стабилно име сред по-младите потребители на музиката. Риалитито и комерсите, колкото и нетипичен имидж да й донесоха, й докараха по малко от всичко- та тя направо сияе от радост в интервюто за Сигнал, когато говори как вчера е била еди къде си, онзи ден е била еди къде си и т.н. Комерса и скандала продават и така тя успя да си върне някакви позиции в Бг. Дали това щеше да стане ако си пееше само песни като "Губиш ти" и си стоеше вкъщи? Съмнявам се. И на мен такъв тип нейни песни са ми сто пъти по-любими, на нея самата също, както каза самата тя в интервюто, но истината е, че не "Губиш ти", а "За най-красивия боклук" е най-доближилото се до хит нейно парче откакто се е завърнала. Първата си беше прекрасна песен, но е факт, че предимно ние, ценителите на ретро изпълнителите, я харесахме, а голям процент от по-младите навярно само като са видяли, че е на Рени са си казали 'Тая пък бабка какво още се мъчи'. Междувременно съм сигурен, че много повече от тези млади са си цъкнали да й видят проекта с нетипично заглавие "Боклук", особено след като са я гледали в най-рейтинговото шоу, затова клипът има 500K реални гледания в малък канал- стандартна цифра, които Глория и Ивана правят в голям.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да не разбирам защо продължават да се слагат рамки на изпълнителите само защото дадени неща се водят 'по-прилични' за тях. Всеки е свободен да си експериментира както желае в кариерата и да се опитва да е актуален с теченията- неслучайно в световен мащаб изпълнител като Мадона се задържа над 30 години, тя просто не зацикли на едно място, което да се води 'прилично' за възрастта й, а не й дремеше дали някой ще я нарече излагаща се лелка. И ще продължавам да я използвам като пример в подобни разговори.

Конкретно на Рени пък й беше направо наложително да се опитва да е актуална, защото това я изхранва. Когато влезе в Биг Брадър тя тотално беше ударила дъното и си го признаваше- нямаше пари, нямаше участия, нямаше стабилно име сред по-младите потребители на музиката. Риалитито и комерсите, колкото и нетипичен имидж да й донесоха, й докараха по малко от всичко- та тя направо сияе от радост в интервюто за Сигнал, когато говори как вчера е била еди къде си, онзи ден е била еди къде си и т.н. Комерса и скандала продават и така тя успя да си върне някакви позиции в Бг. Дали това щеше да стане ако си пееше само песни като "Губиш ти" и си стоеше вкъщи? Съмнявам се. И на мен такъв тип нейни песни са ми сто пъти по-любими, на нея самата също, както каза самата тя в интервюто, но истината е, че не "Губиш ти", а "За най-красивия боклук" е най-доближилото се до хит нейно парче откакто се е завърнала. Първата си беше прекрасна песен, но е факт, че предимно ние, ценителите на ретро изпълнителите, я харесахме, а голям процент от по-младите навярно само като са видяли, че е на Рени са си казали 'Тая пък бабка какво още се мъчи'. Междувременно съм сигурен, че много повече от тези млади са си цъкнали да й видят проекта с нетипично заглавие "Боклук", особено след като са я гледали в най-рейтинговото шоу, затова клипът има 500K реални гледания в малък канал- стандартна цифра, които Глория и Ивана правят в голям.

Едно трезво разсъждение, поздравления.. Каквото и да говорим това е истината!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Отдавна никой в поп фолка не беше предизвиквал желание в някой журналист да анализира проекта му. Азис и Галена успяха и то с две напълно различни една от друга песни.

http://www.webcafe.bg/article/97102368

 

ПС: Тази година е най-разнообразната откъм песни в поп фолка от няколко години насам. За всеки вкус има песни и аз лично виждам започването на нова ера в жанра, която цел ще е разнообразието. Може да има по-малко хитове от минали години,но вървят в правилната посока.

879836.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

Отдавна никой в поп фолка не беше предизвиквал желание в някой журналист да анализира проекта му. Азис и Галена успяха и то с две напълно различни една от друга песни.

http://www.webcafe.bg/article/97102368

 

ПС: Тази година е най-разнообразната откъм песни в поп фолка от няколко години насам. За всеки вкус има песни и аз лично виждам започването на нова ера в жанра, която цел ще е разнообразието. Може да има по-малко хитове от минали години,но вървят в правилната посока.

 

Дали не се дължи на отсъствието на Оцко във Пайнер, след като всички му се изредиха той правеше една песен x 10 пъти на различни изпълнители. А сега виждаме как нашите композитори макар и с малка идентичност на някои от проектите им, има разнообразие откъм музиката им - Пашев, Ганев, Боби Павлов и другите по-малко известни композитори. Кали ли беше казала друг ли преди няколко години, да се наблегне на нашите кадърни композитори защото са ни добри. Ето, че нашето си е наше, по-хубаво от него няма :)

spacer.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Отдавна никой в поп фолка не беше предизвиквал желание в някой журналист да анализира проекта му. Азис и Галена успяха и то с две напълно различни една от друга песни.

http://www.webcafe.bg/article/97102368

 

ПС: Тази година е най-разнообразната откъм песни в поп фолка от няколко години насам. За всеки вкус има песни и аз лично виждам започването на нова ера в жанра, която цел ще е разнообразието. Може да има по-малко хитове от минали години,но вървят в правилната посока.

Линка не ми зарежда.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Дали не се дължи на отсъствието на Оцко във Пайнер, след като всички му се изредиха той правеше една песен x 10 пъти на различни изпълнители. А сега виждаме как нашите композитори макар и с малка идентичност на някои от проектите им, има разнообразие откъм музиката им - Пашев, Ганев, Боби Павлов и другите по-малко известни композитори. Кали ли беше казала друг ли преди няколко години, да се наблегне на нашите кадърни композитори защото са ни добри. Ето, че нашето си е наше, по-хубаво от него няма :)

Те всички това го казват , да се наблегне на нашите композитори, но ги изцеждат един по един. Та се получават безплатни кавъри на големи хитове на колегите им или още по-зле - копия на собствените им песни. От известно време нещята стоят малка по-различно. Според мен не е само липсата на Оцко, защото те си намериха втори Оцко в лицето на Пашев. А и Оцко е много по-талантлив от Пашев. Големи хитове направи за жанра и то на певици като Соня Немска, Татяна, Яница , Малина , които направо ги преоткриха хората след неговите песни за тях. Според мен самите изпълнители вече искат да правят различни неща и им е писнало да правят песни в един ритъм и бийт. Също така хората започнаха да правят мегахитове песни, които са с по-различен ритъм от вълната в момента, и които изпъкват на фона на останалите. Това също влияе доста.Ганев много изпъкна в този период на жанра. Време беше да се оцени масово от изпълнители и публика. Дано само не го изцедят и него!

879836.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

ПС: Тази година е най-разнообразната откъм песни в поп фолка от няколко години насам. За всеки вкус има песни и аз лично виждам започването на нова ера в жанра, която цел ще е разнообразието. Може да има по-малко хитове от минали години,но вървят в правилната посока.

И аз си мисля същото. Настоящото положение в жанра е колкото отчайващо, толкова и обнадеждаващо. Неведнъж съм подмятал, че в момента в поп-фолка се рестартира системата- дали заради липсата на награди и изкуствено напомпване или заради пренасищането в последните години и желанието на хората за нова ера, не знам. Но ми се струва, че е напълно възможно в някоя от предстоящите години чалгата да си върне пълноценно лидерските позиции и да си имаме неочаквано голям БУМ на хитови песни. И настоящото разнообразие може би е правилният път- макар и за момента големите хитове да се броят на пръсти, си е факт, че има доста различни песни, за разлика от ерите на Оцко или на Кости, например. Имаме си поп и ар енд би вълна, типична чалга вълна, песни с ретро привкус като Мотел, други отличаващи се парчета като Моро му, по-трудни за стилистично определяне песни като TheBoss, междувременно и Оцко редовно си пуска неговия саунд чрез доста изпълнители... Прави ми впечатление също така, че постоянно изникват нови и нови имена- за последно беше така в златните години на фолка, което показва, че очевидно и до ден днешен има много заинтересовани да са част от този бизнес. Ако Митака се постарае още малко с Джулия ще има и първата си голяма звезда от Фики насам. А ако вече наложените изпълнители се стремят да съчетават проектите си за дискотеките с такива за масовия българин, съвсем ще изкарат жанра от кризата и отново ще го направят труден за достигане.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...