Jump to content



Поп фолк скандали


Препоръчани коментари

преди 23 минути, Slavi каза:

Кристали не са напуснали. Преди 8 месеца издадоха песвн с Пайнер, но да, имат си и канал, в който пускат и свои неща. 

 

 

Може :) Просто видях че вече ги няма в каталога на Пайнер, а в Wikipedia излизат на "Оркестри, дуети и групи, напуснали Пайнер / орк. Кристали – в Пайнер от 1994 до 2020"

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, omline каза:

Слава на Бога за което, бих казал аз! Ако има нещо положително в тази ситуация, е точно това че този тип забавление е в ъгъла в момента -  липсата на каквато и да е мярка за каквото и да било последните години, ги докара до липса на всякакъв полезен ход в ситуация като сегашната. Не е за вярване, че дойдоха времена, в които музиканти от БНР получават повече пари от актуални фолк изпълнители - да ми е сладко, викам аз!

Тук ще срещнеш пълно разбиране. И за да разкажа за всички "бармани" и "сервитьори" страдащи от липсата на чалга, както и фотографки и гримьорки ще кажа, че те работят всички почти на черно. Имам приятел барман дето бачкаше в Мегами и още е там де. Този индивид взимаше 5 бона с бакшишите, което е повече от 90% от българите. Сега е на червено, не може да си покрие заемите и BMW- то, реве че държавата не му давала пари. Ми като си на 4 часа осигуровки и лапаш на черно и не си спестил нищо си заслужаваш съдбата. С чалгарките същото. Га ядоха кюфтацити ни риваха. 

  • Like 7
Link to comment
Сподели в други сайтове

Разбира се, че е така. От сега нататък винаги трябва да им свети лампичката, че винаги може и без тях. Развлекателната индустрия е първото, което би било изчезнало при евентуална по-дълбока криза от какъвто и характер да е тя.

А най са ми смешни някакви индивиди, като фамозната Глория, която в тъпата телевизия на дългия обясняваше как държавата трябвало да дава пари за... култура. Явно сравнява творчеството си с театри, постановки и спектакли. И ако го е докарала до това да търси пари от държавата... жива да не бях.


А тя сега вече не е с онзи чичо от сторитата от морето и тн?

Как би било добре за Джеси да бие шута на тоя сополанко, който само ѝ е допълнителен разход.
ДАно си каже нова компания, ново гадже и се появи с някой 18 годишен, както е тръгнала. 

  • Like 4
Link to comment
Сподели в други сайтове

Нормално е да се обмисля турне през 2021г. Смисъл, Деси Слава напусна😂

Иначе ще е яко, ако направят, но задължително с вайръл имена. Никой не иска Таня Маринова, Ивета Костова и Кирил Атанасов.

  • Haha 7
Link to comment
Сподели в други сайтове

Всъщност артистите на щат в театрите, оркестрите, оперите и т.н. си получават заплати от държавата в момента - не е вярно, че тя не дава пари за култура. Глория естествено се  е поизхвърлила ОТНОВО, но пък в криза като сегашната изпълнтели, които се барат за по-сериозни, имат шанс за реванш, защото, когато всичко приключи (а то ще е поне след около година) нещата ще са в почти изходно положение. 

  • Like 2
6590227P.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, NazzkO каза:

А най са ми смешни някакви индивиди, като фамозната Глория, която в тъпата телевизия на дългия обясняваше как държавата трябвало да дава пари за... култура. Явно сравнява творчеството си с театри, постановки и спектакли. И ако го е докарала до това да търси пари от държавата... жива да не бях.

 

Не Глория е смешна, а цялата ни държава и политическа върхушка!

Разбира се, че тя като един работещ гражданин с внесени социални и здравни осигуровки би поискала помощ и подкрепа от държава, в момент, в който тя й затваря работното място.

Разбира се, че и аз и всеки един човек ако остане без работа би поискал помощ - отива в бюрото по труда за смешните помощи, които на фона на европейските цени са трохи в джоба.

Аз за моите здравни осигуровки в последните 10 години не съм се възползвал и дай Боже да не се, нито веднъж. Дори не съм си взимал направление, нито болничен, представи си колко много хора са като мен и тези пари, моите пари, къде потъват? Легла няма, тестове няма, една маска безплатна не са ми дали.

Мен ми писна да бъдат подпомагани необразовани и безработни индивиди с нашите пари. 

Глория е един "среден бизнес", който по никакъв начин не е подпомаган и разбира се е за сметка на онези отгоре, които са си сериозен електорат и пари им се раздават на поразия.

В една Турция ДДС-то е свалено от 18 на 3%. Ето това е осезаема помощ. Не може за белите да няма нишо, а за черните винаги да има. Ето това е дискриминация. Такива като Глория нито крадат, нито преправят документи, нито лежат на помощи от държавата. Аз пък съм ЗА помощ за артистите. Малкият и средния бизнес, особено в сферата на услугите в провинцията, в момента е на прага на фалита си. Ми, свалете им ДДС-то, освободете ги от данъци тези хора, как да оцелеят?

Не си прав, дори Виктория Бекъм, четох, в UK се обърнала за помощ към правителството за модния си бизнес. Не може да имаме само задължения, а в замяна - нищо. 

И да, Глория и всички онези, които са регистрирали продукция в Министерство на културата и чинно са си платили всякакви такси, биха могли да си сравнят творчеството с култура. Не че нещо, но има доста постановки, които са по-евтини от някоя долна чалгия.

Дори ми е странно, че ти като почитател на фолк музиката се изумяваш на това, че тя може да е култура и творчество.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Pa4o много мило, но ти си убеден, че ГЛория е декларирала и платила данък на всяко едно левче, което е спечелила, или не е разполагала с огромни бакшиши. И тогава защо не се е сещала за държавата, а сега?

Накратко и точно: Държавата е отражение на масата хора, които живеят в нея. И не ми давай за пример точно тая убиташка държава Турция. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, NazzkO каза:

Pa4o много мило, но ти си убеден, че ГЛория е декларирала и платила данък на всяко едно левче, което е спечелила, или не е разполагала с огромни бакшиши. И тогава защо не се е сещала за държавата, а сега?

Накратко и точно: Държавата е отражение на масата хора, които живеят в нея. И не ми давай за пример точно тая убиташка държава Турция. 

Всъщност е, нали нея и Алисия я проверяваха. Само те излезнаха чисти. На Азис взеха три апартамента. 

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, WindWalkerMonk каза:

Всъщност е, нали нея и Алисия я проверяваха. Само те излезнаха чисти. На Азис взеха три апартамента. 

Стига, наивно е. Толкова години, толкова частни партита, какви ли не банкети... и всичко да е декларирано, не вярвам да е чак такава балама :D 
Тук основната идея беше, че Глория не бива и не може по никакъв начин да се чувства като част от културата на България. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

И защо да не може, след като ДЪРЖАВАТА й е издавала продукцията с код, с печат, с апостил и с всичко, което е нужно, за да излезе на пазара? Министерство на КУЛТУРАТА й е легализирало продукцията и чрез това си действие е потвърдило, че тя е част от културата. Само не ми е ясно кое не разбра....

Не говорим за някакви витаещи в пространсвото термини и определения на това какво е култура. От облаците помощи няма да паднат. Министерство на халтурата няма.

Турция не знам колко е "убиташка", но е факт, че подпомага гражданите си и ДДС-то е свалено и хората са окей.

  • Like 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 3 часа , Stela каза:

Джанет Джаксън? Хахах, малее ти го смачка. Сега ще се чуди от кой двата си профила да ти отговори. От единия е възпитания и културен adorable, от другия профил си позволява да е по-сприхав и нервничък. Тотален смях.

Марая Кери след 2005 има номер 1 сингъл и номер 1 албум през 2008. Отделно още един ТОП 20 сингъл през 2008 и ТОП 20 сингъл през 2013.

Последният й номер сингъл е 18 години след дебюта й, ако не броим коледната песен, която най-накрая стана номер 1 миналата зима - 29 години след дебюта й. Хаха, хохо, нях-нях. 😛

Еми съжалявам, ама си в дълбока заблуда. Фактите са си факти, колкото и да се опитвате да ги изопачавате. А това, че някои пробиха, когато вече чалгата беше завряна обратно в дупката, откъдето именно имена като Глория и сие я извадиха и никога няма да имат масовия успех, който тя и други от това и поколението след нея са имали разбирам, че не е приятно, но това е положението. Та става ли въпрос за кой е Топ в тази музика - има много имена в списъка преди пробилите през последните десет години. Едно е да си популярен сред 1000 човека, друго сред 10, за съвсем различен мащаб говорим. 

Колкото до Джанет - жената си беше успешна до 2001-ва, докогато и Марая общо взето. Както казах, последното избухване на втората беше през 2005-та, та не знам що се изтъква като аргумент нещо, което вече съм отчел. Което не я прави повече от кръгла нула към днешна дата. Можеш да свериш в така любимите ти класации какъв чутовен успех имат последните й сингли и албуми. Със Селин е същото положението, ако не и по-трагично. Извоювали са си място в музикалната история обаче, без значение на днешната им актуалност, което се опитвам да обясня вече в няколко коментара, ама то как да обясниш на някой, който не иска да разбере. То и Уитни, и Майкъл, и Елвис, нямат особени успехи през последните 15 години, но никой не им отрича приноса за индустрията. 

Пък това, че ме оприличаваш на друг потребител хич не ме интересува, проблема си е в твоята глава. Ако толкова ти бърка в здравето - предполагам, че има админи, които могат да проверят е ли така. Но ако не е, ще ти приема извинението ;)

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, NazzkO каза:

Pa4o много мило, но ти си убеден, че ГЛория е декларирала и платила данък на всяко едно левче, което е спечелила, или не е разполагала с огромни бакшиши. И тогава защо не се е сещала за държавата, а сега?
 

Глория по начало си е много коректен човек и аз лично трудно бих си я представил в схватка с НАП. Несериозно е да правим изводи на база догадки тип "всички правят така, значи и нейната не е чиста".

Сега много е спорно до каква степен има право да се нарежда на опашката на културата, на която според нея трябва държавата да даде. Странно ми е как човек като нея с толкова високо мнение за себе си, си позволява да каже такова нещо в ефир, а не вижда наистина възможността за "лов на риба в мътна вода". Защото когато Глория каже, че държавата трябва да й даде нещо, това автоматично се приема като "чалгата иска от държавата". Надявам се не сте забравили началото на 2013 и спечелените от Пайнер евро пари. Може наистина да е редно да получи помощ от държавата (да не пренебрегваме факта че Монте Мюзик на Графа получи много здрава финансова инжекция пак с евро пари в началото на вече отиващото си десетитлетие), но да не се подхлъзва във философски размисли по тоя повод по телевизията.

  • Like 1
6590227P.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, NazzkO каза:

Стига, наивно е. Толкова години, толкова частни партита, какви ли не банкети... и всичко да е декларирано, не вярвам да е чак такава балама :D 
Тук основната идея беше, че Глория не бива и не може по никакъв начин да се чувства като част от културата на България. 

Aз ще споделя от единственото участие на което й бях в Пловдив. тамн некъф дебел мутренски дебил й даде 200/300 евро бакшиш и тя каза, аз си имам хонорар и го даде на хората зад нея там барабанисти, и още някакви. Той после извади още 100 евро и тя помоли да донесат мезе за некви нейни фенове. 

Кофти човек е, не търпи критика, задник е, глуповата е, но е точна. Направо нереално точна като за България. 

  • Like 5
Link to comment
Сподели в други сайтове

Оф, като почнете колко велика и масова музика била чалгата преди 15 години ... 

Преди 15 години чалгата беше табу, гледаше се с презрение и като долна музика. Изпълнителите не се канеха по предавания и се излъчваха единствено по Планета/Фен и най-долнопроните кабеларки.

Към днешна дата, слава Богу, към чалгата се гледа единставено като към лесно смилаема комерсиална музика;

Преди 15 години имаше Мария Илиева, Графа, Каризма, Руши, Мишо Шамара, Ванко1, Антибиотика, Сленг, д2 , към които се гледаше сериозно, сега чалгата няма реална конкурения - Криско, Тита и Гери-Никол са си чалга в очите на масовия българин. Погледнете 'трейдинга' само чалга песни (и турски сериали);

За последните 12 месеца, най-слушаните 20 изпълнители в Ютуб са от чалга жанра (вкл. Дриско); 19 от 20 песни са чалгии. В стрийминг платформите (днешния еквивалент на 'продадени албуми' от бг песните, масово в топа са чалгиите. Кога в историята на чалгата, тя е била толкова слушана. Кога в 'златната ера' на чалгата, 95-05 тя е имала 19 от 20те най-слушани песни?

Последния албум на Преслава има над 100 милиона слушания само в тубата. Това на колко продадени албума се равнява от 'онзи' период. Кой албум на Глория е слушан 100 милиона пъти?

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Wow 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Olay каза:

Оф, като почнете колко велика и масова музика била чалгата преди 15 години ... 

Преди 15 години чалгата беше табу, гледаше се с презрение и като долна музика. Изпълнителите не се канеха по предавания и се излъчваха единствено по Планета/Фен и най-долнопроните кабеларки.

Към днешна дата, слава Богу, към чалгата се гледа единставено като към лесно смилаема комерсиална музика;

Преди 15 години имаше Мария Илиева, Графа, Каризма, Руши, Мишо Шамара, Ванко1, Антибиотика, Сленг, д2 , към които се гледаше сериозно, сега чалгата няма реална конкурения - Криско, Тита и Гери-Никол са си чалга в очите на масовия българин. Погледнете 'трейдинга' само чалга песни (и турски сериали);

За последните 12 месеца, най-слушаните 20 изпълнители в Ютуб са от чалга жанра (вкл. Дриско); 19 от 20 песни са чалгии. В стрийминг платформите (днешния еквивалент на 'продадени албуми' от бг песните, масово в топа са чалгиите. Кога в историята на чалгата, тя е била толкова слушана. Кога в 'златната ера' на чалгата, 95-05 тя е имала 19 от 20те най-слушани песни?

Последния албум на Преслава има над 100 милиона слушания само в тубата. Това на колко продадени албума се равнява от 'онзи' период. Кой албум на Глория е слушан 100 милиона пъти?

А, недей сега им разбива илюзиите, че ей сега ще започнат със аМи КоНцЕрТиТе, аМи ТуРнЕтАтА

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Senhor каза:

А, недей сега им разбива илюзиите, че ей сега ще започнат със аМи КоНцЕрТиТе, аМи ТуРнЕтАтА

Което си е така. Концертите и турнетата са главният критерий за успех. Преслава и нейните 100 милиона са успех, но не може да броим колко пъти е слушана касетка. Навремето гледаха Планета. Иронията е не на място. На всички е ясно, че тази музика се консумираше повече преди. Дори самите изпълнители са го признавали. 

  • Like 5
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Olay каза:

Оф, като почнете колко велика и масова музика била чалгата преди 15 години ... 

Преди 15 години чалгата беше табу, гледаше се с презрение и като долна музика. Изпълнителите не се канеха по предавания и се излъчваха единствено по Планета/Фен и най-долнопроните кабеларки.

Към днешна дата, слава Богу, към чалгата се гледа единставено като към лесно смилаема комерсиална музика;

Преди 15 години имаше Мария Илиева, Графа, Каризма, Руши, Мишо Шамара, Ванко1, Антибиотика, Сленг, д2 , към които се гледаше сериозно, сега чалгата няма реална конкурения - Криско, Тита и Гери-Никол са си чалга в очите на масовия българин. Погледнете 'трейдинга' само чалга песни (и турски сериали);

За последните 12 месеца, най-слушаните 20 изпълнители в Ютуб са от чалга жанра (вкл. Дриско); 19 от 20 песни са чалгии. В стрийминг платформите (днешния еквивалент на 'продадени албуми' от бг песните, масово в топа са чалгиите. Кога в историята на чалгата, тя е била толкова слушана. Кога в 'златната ера' на чалгата, 95-05 тя е имала 19 от 20те най-слушани песни?

Последния албум на Преслава има над 100 милиона слушания само в тубата. Това на колко продадени албума се равнява от 'онзи' период. Кой албум на Глория е слушан 100 милиона пъти?

Поредните глупости. Колко по-национален ефир да видят от БНТ при Кеворкян (Азис 2004-та и Глория 2005-та), онова тъпо предаване "По-добре късно..." по БНТ също канеше чалга изпълнители, за Слави в най-гледания му период и за Гала по Нова да не говорим - през ден имаше по някоя чалгарка. 

Сто милиона слушания на песни, издавани цяло десетилетие и събрани в нещо к, което трябва да мине за нов албум няма как да ми сумираш. 

И последно, хубаво ме подсети Senhor - що тогава 8 певици събраха по 40-50 хиляди души на стадиони, а сега цялата им фирма барабар с "Топ" имената не могат да напълнят пловдивския Колодрум с капацитет 6000? Щото са големите звезди, айде моля ви се 🤣

  • Like 3
  • Dislike 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

Който е гледал филма "Социалната дилема" (пък и да не го е гледал) лесно може да стигне до извода, че ако не плащаш за продукта, значи ти си продуктът - принцип, който важи и за фолка. Преди 15-20 години хората можеха да слушат фолк само, ако го имат на носител, което пък носеше директни дивиденти на продуценти и изпълнители. И ако концертите, турнетата и албумите бяха нещо хубаво, то не е заради носталгията по времето, а защото все пак в играта играеха и пряко парите на потребителя (от билети, от дискове, от мърч), което до голяма степен задаваше и тона на музиката. Сега тонът иде САМО И ЕДИНСТВЕНО от собствениците на дискотеки и стигаме отново до ...... "Гъзарка"...сори...не е моето, скоро ще разберете, че и вашето не е...

  • Like 2
6590227P.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

Да, концертите са голям успех. Пълната зала 1 на НДК с 2000 места беше супер успех, но 4-5000 души в Арена Армеец е провал показващ как чалгата пропада с всяка година.

Да, стадионите бяха препълнени, но тогава това беше единствения шанс да видиш някой от големите имена. Сега Галена ми е в на участие в София 4 пъти в месеца, 50 пъти в годината. Мога да ида на нейно участие още тази седмица (образно казано, знам че дискотеките са затворени); сега изпълнителите са много по-достъпни, музиката им е на един клик разстояние, всяка дискотека всяка вечер има по един изпълнители, личния им живот, знаем всяка минута коя къде е заради Инстаграм и Фейсбук и т.н.

Турнетата да не ви създават илюзията, че тогава музиката е била по-слушана. Просто изпълнителите бяха по-трудно достъпни, което и сме го коментирали и друг път.

От Българската музика, чалгата е много по-масова и одобрявана в сравение с от преди 15 години. Тогава пак чалгата беше по-слушаната, но си имаше и конкуренция.

Чалгата днес спрямо чуждата музика сега и преди, нямам наблюдения; Но да се твърди, че тогава е била слушана, а днес никой не я слуша е абсурдно, при положение, че е обратното.

  • Like 3
  • Haha 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, omline каза:

Който е гледал филма "Социалната дилема" (пък и да не го е гледал) лесно може да стигне до извода, че ако не плащаш за продукта, значи ти си продуктът - принцип, който важи и за фолка. Преди 15-20 години хората можеха да слушат фолк само, ако го имат на носител, което пък носеше директни дивиденти на продуценти и изпълнители. И ако концертите, турнетата и албумите бяха нещо хубаво, то не е заради носталгията по времето, а защото все пак в играта играеха и пряко парите на потребителя (от билети, от дискове, от мърч), което до голяма степен задаваше и тона на музиката. Сега тонът иде САМО И ЕДИНСТВЕНО от собствениците на дискотеки и стигаме отново до ...... "Гъзарка"...сори...не е моето, скоро ще разберете, че и вашето не е...

Аз плащам 10 лева всеки месец за Спотифай, където за всяко мое слушане на изпълнителя/компанията се плаща определени пари. Транзакция пак има, макар и не по същия начин като купуване на музика.

  • Like 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Olay каза:

Да, концертите са голям успех. Пълната зала 1 на НДК с 2000 места беше супер успех, но 4-5000 души в Арена Армеец е провал показващ как чалгата пропада с всяка година.

Да, стадионите бяха препълнени, но тогава това беше единствения шанс да видиш някой от големите имена. Сега Галена ми е в на участие в София 4 пъти в месеца, 50 пъти в годината. Мога да ида на нейно участие още тази седмица (образно казано, знам че дискотеките са затворени); сега изпълнителите са много по-достъпни, музиката им е на един клик разстояние, всяка дискотека всяка вечер има по един изпълнители, личния им живот, знаем всяка минута коя къде е заради Инстаграм и Фейсбук и т.н.

Турнетата да не ви създават илюзията, че тогава музиката е била по-слушана. Просто изпълнителите бяха по-трудно достъпни, което и сме го коментирали и друг път.

От Българската музика, чалгата е много по-масова и одобрявана в сравение с от преди 15 години. Тогава пак чалгата беше по-слушаната, но си имаше и конкуренция.

Чалгата днес спрямо чуждата музика сега и преди, нямам наблюдения; Но да се твърди, че тогава е била слушана, а днес никой не я слуша е абсурдно, при положение, че е обратното.

Със всичко освен с одебеленото се съгласям. Но има истина в думите ти за участията, аз не съм човек на крайното отричане :) И преди обаче също имаше участия. 

  • Like 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Senhor каза:

Аз плащам 10 лева всеки месец за Спотифай, където за всяко мое слушане на изпълнителя/компанията се плаща определени пари. Транзакция пак има, макар и не по същия начин като купуване на музика.

Да не говорим и колко Ютуб плаща. Сумите са 5 цифрени за някои клипове.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Senhor каза:

Аз плащам 10 лева всеки месец за Спотифай, където за всяко мое слушане на изпълнителя/компанията се плаща определени пари. Транзакция пак има, макар и не по същия начин като купуване на музика.

Мерси, че го споменаваш, защото това е добър повод пък да отбележим, че такива платформи (колкото и голям фен да съм им) абсолютно не са алтернатива на дисковете и касетките от едно време, защото е абсурдно да си попфолк изпълнител (или какъвто и да е изпълнител на пазар, различен от световния) и да се бориш за слушания редом със световни звезди, тъй като платформите ги третират абсолютно равностойно в оценяването на единица слушане при космическа разлика в публиката им.

6590227P.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, omline каза:

Мерси, че го споменаваш, защото това е добър повод пък да отбележим, че такива платформи (колкото и голям фен да съм им) абсолютно не са алтернатива на дисковете и касетките от едно време

Може ли цял живот да се слуша от дискове и аудио касети? Света се развива, нека и поп-фолка с него.

  • Like 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Fast locked, unpinned and unfeatured this Тема
Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...