Jump to content



Поп фолк скандали


Препоръчани коментари

Не съм запозната как стават нещата, на колко гледания и по колко печелят?

 

300$ на милионче, разбира се! През 2013-та не съм водил случайна война с целия форум и няколко чалгарки, с мръсни подлоги тук в Рамания. :1000 (19):

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

300$ на милионче, разбира се! През 2013-та не съм водил случайна война с целия форум и няколко чалгарки, с мръсни подлоги тук в Рамания. :1000 (19):

 

Значи правиш 1 милион и взимаш тези пари и на всеки следващ милион пак по 300$? Под 1 милион нищо не се взима така ли?

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не знам кой даде идеята на Глория да си направи канала в youtube, но на мен това ми се вижда доста глупаво. По този начин се разпределят гледанията на двете места, а ще е по-добре ако беше само в канала на Планета. Тя си промотира клиповете само от нейния канал на страницата във фейса. Според мен няма нужда от този канал.

Ами например "Обичай ме такава" общо има около 1,4 млн. гледания, но разпределени основно в 2-та канала по равно горе долу:

 

от нейния канал: 765к

 

от канала на Планета: 613к

 

И все пак, това не е важно, по-интересно е песента дали се харесва на хората, пък къде ще я гледат е все тая.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Значи правиш 1 милион и взимаш тези пари и на всеки следващ милион пак по 300$? Под 1 милион нищо не се взима така ли?

 

Така е принципно, но има някакви удръжки в зависимост от района на света, в който ти е държавата, големината на канала и т.н. Нали, Гугъл не са направили тубата, за да раздават пари на някакви тъмни балкански субекти, но имат представителство в България и ако ползваш техните услуги си взимаш пълното възнаграждение за направен трафик. Взима се и под милион, в зависимост от гледанията, но ориентировъчно 300 долара за милион е еталона. Вече се коментира предните дни учудващо, от най-големите хейтъри от 2013-та как така трафика на Пайнер силно паднал тази година и не било така лесно да се правят по 10-15 милиона както предните години. Няма да казвам нищо, щото трябва да ги разпоря същите, за наглостта от 2013-та... но е забавно как се гърчат в обяснения днес.

 

:happyppl:

Link to comment
Сподели в други сайтове

Фокси, твоята теория от 2013 не беше ли, че чалгарите плащат по 300$ за милионче, а не че на тях им плащат? :1000 (29):

Точно. Дори като му обяснявах, че вече тубата плаща, той не искаше и да чуе... Катаджията пак лъже.

 

 

Азис се похвали, че за 50те милиона на Хабиби е гушнал към 50 бона, което значи че при голям трафик като неговия може да достигнеш и 1000 лв на милион.

 

И все пак тук има потребители които са взимали парите си от гледания и знаят по добре

image.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Точно. Дори като му обяснявах, че вече тубата плаща, той не искаше и да чуе... Катаджията пак лъже.

Азис се похвали, че за 50те милиона на Хабиби е гушнал към 50 бона, което значи че при голям трафик като неговия може да достигнеш и 1000 лв на милион.

 

И все пак тук има потребители които са взимали парите си от гледания и знаят по добре

На мен ми се струва, че той е на път отново да извърти нещата, за да може да втълпи колко много изкарва Камелия от Дразни ме и другите й клипове с по 1-2 милиона. Уникален е. :1000 (29):

 

Иначе и аз знам, че се получава към хилядарка за милионче. Добър бизнес е това, но заради твърденията на Фокс и Камелия от въпросната 2013 все още не всички приемат какъв фактор всъщност е YouTube и какво постижение е да имаш 10-20 милиона и повече в България.

Link to comment
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва, че той е на път отново да извърти нещата, за да може да втълпи колко много изкарва Камелия от Дразни ме и другите й клипове с по 1-2 милиона. Уникален е. :1000 (29):

 

Иначе и аз знам, че се получава към хилядарка за милионче. Добър бизнес е това, но заради твърденията на Фокс и Камелия от въпросната 2013 все още не всички приемат какъв фактор всъщност е YouTube и какво постижение е да имаш 10-20 милиона и повече в България.

въпроса е дали ги лапва Пайнер или се процедира с тях с процента по договор.

Едно време са печелили от албуми, днес от тубата и спотифай. Друго си е да получаваш некой лев за вложения труд и средства.

 

image.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

въпроса е дали ги лапва Пайнер или се процедира с тях с процента по договор.

Едно време са печелили от албуми, днес от тубата и спотифай. Друго си е да получаваш некой лев за вложения труд и средства.

Не знам дали изпълнителите взимат, но знам, че ако каналът е монетизиран самата компания прибира страшни пари. Това е бизнесът вече, вижда се и в световен мащаб. Музикалния бизнес измисли как да се справи с пиратството-много по-добре е да пуснеш сингъла си безплатно и да спечелиш пари, отколкото така или иначе да ти го изпиратстват и да не получиш нищо.

Да не говорим, че на запад стрийминга вече се отчита и за албумни продажби- нещо, което в Бг сигурно пак ще възприемем с години закъснение. Пример: със супер хит като Зоопарк и стари и все още трупащи гледания хитове албумът на Анелия като нищо може вече да е златен или дори платинен по новите SPS критерии.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Значи правиш 1 милион и взимаш тези пари и на всеки следващ милион пак по 300$? Под 1 милион нищо не се взима така ли?

Не зависи от милиона. Принципно терминът е CPM (cost per mille), т.е. колко цента се получават на всеки 1000 гледания. Колкото по-голям интерес имат рекламодателите към канала, толкова по-голям става CPM, а интересът разбира се идва с гледанията. Има едно голямо НО - не всеки клип получава реклами . Ако даден клип се сметне за неподходящ за някои публики (най-вече заради нецензурно съдържание), той бива демотизиран. Все пак и от такива клипове се получават пари, защото привличат гледания към останалите клипове.

 

Според калкулаторът на PlanetaOfficial, каналът трупа средно по 2.1 милиона гледания на ден, което при най-ниският рейтинг на CPM (10 цента) прави по 210 долара на ден или 6390 долара на година. Допускам, че е възможно да са и на по-нисък CPM и много клипове да са демонетизирани, но и на 1 цент да са, приходите не са никак лоши за нещо, което така или иначе издаваш.

 

П.П. Лесно можете да разберете кой клип НЕ е демонетизиран - има реклами. Примерно Бръммм. В канала на Глория също на всеки клип, който цъкнах, имаше реклами.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ами написано по този начин не предполага, че става въпрос за твоя усет и вкус, а е една безпочвена констатация, която лежи на изсмукани от пръстите глупост. А когато напишеш за някой, че не правел музика, когато прави само авторска такава по свои композиции и феновете и се размазваме от кеф от творческата и муза , а в същото време наричаш правене на музика последния и поредния кавър на Ивана, говори за проява на лош вкус или липса на такъв. Ами слушай си музиката , а нас миличките ни позволи да си слушаме бозите.

Знаете вие в този форум какво е музика. В Чалгата Десислава са синоним на музика.

Констатациите ми няма как да са безпочвени!

Малко се съобразявай, тъй като аз не съм ти Тони Димитрова и хич няма да ти цепя басма, нито ще тръгна да рева и да се обяснявам колко съм обидена от теб! Констатирам онова, което АЗ смятам - да, песните на Деса са бълвочи, откакто се е завърнала в Пайнер. Дори прехвалените балади са с текстове за малоумници, с изтъркани и заучени елементарни фрази, които повтаря по сто пъти! И 300 000 000 да направи с тях, дреме ми!

 

И не реви срещу кавърите, след като най-големият Десов хит се зове "Две сърца" и е гръцки кавър, както и 99 процента от песните в "Мистерия", които я направиха категорична лидерка за 2002!

 

Десислава може да е синоним на глас и импровизации, но специално по отношение на сингли, е имала страшно нелепи и слаби неща, няма нужда да изброявам! И хич не държа да тръгнеш да ми правиш разбор на "Кралете" и "Душ или направо", защото аз тях не ги броя за песни, не ги слушам и съм смляла Ивана на тая тема!

 

Да, "Твое копие" е хубава песен! Слушам я! Като Деса направи такава, ще я похваля и ще я късам от въртене! Дотогава, вие си бройте милиончетата!

 

Да, Деса няма текст като "Ало, мамо"! Няма и да има!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Наистина Деса е с доста слаби текстове. Дори и в златната ера на чалгата, когато се пишеха поезии, Деса пееше текстове за детската градина. Верно, че и другите правиха подобни неща, но и пускаха страшно силни текстове. Особено Кама, Глора, Ванча и Емилия..

Link to comment
Сподели в други сайтове

Наистина Деса е с доста слаби текстове. Дори и в златната ера на чалгата, когато се пишеха поезии, Деса пееше текстове за детската градина. Верно, че и другите правиха подобни неща, но и пускаха страшно силни текстове. Особено Кама, Глора, Ванча и Емилия..
Когато правех разбор в част 2 с текстовете на Мариета за всяка от големите, Ивана, Глория, Анелия, Цвети Янева, Джена, Малина, даже по-слаби певици като Димана и Юнона, имат шедьоври от Мариета, а Деса...
Link to comment
Сподели в други сайтове

Не съм напълно съгласен. Патрашкова се опита да излезе извън рамката последния път, но Глория пак се сопаше и пак отговаряше по един и същи начин на всичко. Като каже "аз си гледам моята пътечка...", "Не знам колко съм успяла, но все пак съм обиколила целия свят и всички континетни, благодарение на кариерата си" и тем подобни глупости и безсмислици е доста смешна и някак си се набива арогантно на очи. Още по-грозно впечатление прави начина, по който говори за Две могили, за училището си. Изобщо не съумява да замаже нещата от живота, които не й харесват до ден днешен и да им придаде позитивен характер. Като че ли се опитва, но някак си пак хвърля вина на питащия "Такава беше ситуацията, трябваше да живеем при баба ни, а там имаше само едно училище, какво искате?" - почти дословно я цитирам, а може да каже "Да, Две могили е едно прекрасно място, тихо и с хубава природа, работливи хора, завърших техникум, който ми даде много познания....учителите ми...., имам книжка с категории....... и мога да шофирам еди какво, специализарана съм в..... по това време все пак България изнасяше тонове пшеница и имах бъдеще в сферата...." и т.н. и т.н. Ако не я е срам от миналото си може прекрасно да го разкаже с 5 приказки. Едно време да завършиш техникум си е било дори престиж, излизаш квалифициран и веднага те прилапват фабрики и заводи. Както и да е, тук се отклоних. И няма лошо да си каже мнението за жанра, без да конкретизира и посочва. Все пак, малко или много, каквото каже тя за тази музика ще носи тежест и ще е на място, една от първите е.

 

Нелина е супер лигава по интервютата, особено последното, което гледах говореше за някакво пътуване и речникът й се състоеше точно от 10 думи.

Да кажем, че в един "Открит микрофон" ми допадна донякъде, но пред Есил ми е 3 класа надолу.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Не съм напълно съгласен. Патрашкова се опита да излезе извън рамката последния път, но Глория пак се сопаше и пак отговаряше по един и същи начин на всичко. Като каже "аз си гледам моята пътечка...", "Не знам колко съм успяла, но все пак съм обиколила целия свят и всички континетни, благодарение на кариерата си" и тем подобни глупости и безсмислици е доста смешна и някак си се набива арогантно на очи. Още по-грозно впечатление прави начина, по който говори за Две могили, за училището си. Изобщо не съумява да замаже нещата от живота, които не й харесват до ден днешен и да им придаде позитивен характер. Като че ли се опитва, но някак си пак хвърля вина на питащия "Такава беше ситуацията, трябваше да живеем при баба ни, а там имаше само едно училище, какво искате?" - почти дословно я цитирам, а може да каже "Да, Две могили е едно прекрасно място, тихо и с хубава природа, работливи хора, завърших техникум, който ми даде много познания....учителите ми...., имам книжка с категории....... и мога да шофирам еди какво, специализарана съм в..... по това време все пак България изнасяше тонове пшеница и имах бъдеще в сферата...." и т.н. и т.н. Ако не я е срам от миналото си може прекрасно да го разкаже с 5 приказки. Едно време да завършиш техникум си е било дори престиж, излизаш квалифициран и веднага те прилапват фабрики и заводи. Както и да е, тук се отклоних. И няма лошо да си каже мнението за жанра, без да конкретизира и посочва. Все пак, малко или много, каквото каже тя за тази музика ще носи тежест и ще е на място, една от първите е.

 

Нелина е супер лигава по интервютата, особено последното, което гледах говореше за някакво пътуване и речникът й се състоеше точно от 10 думи.

Да кажем, че в един "Открит микрофон" ми допадна донякъде, но пред Есил ми е 3 класа надолу.[/color]

Ама защо трябва да има въпроси за Две могили? Като тя е живяла и в Русе. Могат да я питат за живота й там, за Никола Добринов - учителят по музика, който е открил таланта й. Преди години в "Чай" направиха телемост с него - ето това беше интересно. Могат да я питат за травмите в детството - буквално и преносно. Темите за оркестър "Извор", Сърбия, вариететата са изчерпани, а те въртят само тях.

Преди години интересни интервюта бяха при Тодор Колев, Ива Екимова, при Иван Иванов, при Наталия Симеонова, дори при Слави е имала страхотни - например, като изпя "До последната сълза". Много е важно да е отпусната. Съгласен съм, че комплексите й с годините се изострят.

 

Но начина, по който се задават тези въпроси, и то все едни и същи, е безкрайн отегчителен. Какво им пречи да се подготвят, да прочетат малко повече за нея и да попитат пак интересни неща? Те само за "войните" с Ивана, Камелия, тук-там нещо за Загоров, за Симона, за Пайнер.

Тя има такива успехи и преживявания в музиката, че енциклопедия може да се напише. Как никой не попита за тиражите, за успешните концерти в чужбина и за евентуална проба в Сърбия, за процеса по създаване на музика, за тънкостите в занаята, за ударите под кръста... Аз ако съм, такова интервю мога да завъртя, дори без неудобни въпроси, което пак да има тежест. Те журналистите дори не са запознати обстойно с репертоара й. И като цяло, не само спрямо нея, срещам едно масово невежество и претупване. Много наблюдения и знания трябва да има един човек, за да проведе интервю с претенциите то да е добро.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Наистина Деса е с доста слаби текстове. Дори и в златната ера на чалгата, когато се пишеха поезии, Деса пееше текстове за детската градина. Верно, че и другите правиха подобни неща, но и пускаха страшно силни текстове. Особено Кама, Глора, Ванча и Емилия..

Абсолютно, особено текстовете, на които сама е автор на потрес. "Две сърца" е брутална песен и хит, но текстът е повече от елементарен и малоумен.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Тя има такива успехи и преживявания в музиката, че енциклопедия може да се напише. Как никой не попита за тиражите, за успешните концерти в чужбина и за евентуална проба в Сърбия, за процеса по създаване на музика, за тънкостите в занаята, за ударите под кръста...

Смяташ ли, че на тези теми тя би отговорила с повече от 2 изречения?

 

Нима на Кали, Камелия и Нелина не им задават едни и същи въпроси. Просто Глория почти винаги е като наказана на тези интервюта и някак си без желание е пред камерата, което може да вгорчи желанието на всеки един водещ и журналист.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Като говорим за интервюта на Глория, нека не забравяме излагацията ѝ при Слави тази година, за която я бъзикаха после колко време в нета. Никой не ѝ е виновен, че е сприхава и комплексирана. Тази рубрика "Нещо лично" толкова страхотни интервюта със всякакви личности произведе, само все на Глория ѝ е крив целия свят.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Глория се държи като недоклатена лелка в критическата .. извинявам се за израза, но си е така, не са й виновни въпросите или интервюиращите :3fdb8960598fa63e: Всички ги питат едно и също, че даже и доста по-брутални въпроси, но отговарят нормално.

image.png.e4d79a7858ccaaecb16208cc241a64fe.png

    Пиян изпрати ми цветя, на всички разкажи че съм твоята история.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Когато правех разбор в част 2 с текстовете на Мариета за всяка от големите, Ивана, Глория, Анелия, Цвети Янева, Джена, Малина, даже по-слаби певици като Димана и Юнона, имат шедьоври от Мариета, а Деса...

Десислава също има песни със силни текстове, особено в периода и извън Пайнер, веднага се сещам за Замълчи, Кажи ми, Някой ден, Черен сняг, Сънувах те (тази песен беше страшна, а не се оцени), Лудост е... на първо време ми изникнаха тези но има и други. Просто при нея тематиките не са толкова разнообразни, колкото при други изпълнители... Колкото до текстовете и във втория Пайнерски период - и на мен не ми допадат, но явно се харесват на масата.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...