Jump to content



Kоя е причината за кризите в поп-фолка?


Kоя е причината за кризите в поп-фолка и как да се справим с тях?  

31 потребители гласуваха

Нямате права да гласувате или да виждате резултатите от тази анкета. Ако искате да дадете своя глас, абонирайте се за клуба или темата. Моля, впишете се в сайта или се регистрирайте, за да гласувате в анкетата.

Препоръчани коментари

Някой да изпрати всички тези най-големи истини за положението, в което се намира жанра на Митко и кокошките, една година ако трябва да го мислят, но да го измислят!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Отдръпването на спонсорите - пренасочването на меценатите към поп-рап културата, срам от чалгата като пред 90-те, липсата на ВИС и СИK Архетипите в звученето - налагането на сходни отсвири и вокали, наличие не бедни аранжименти, липса на мелодия и канто

Вечният копи/пейст - преводни песни в началото, уредени и неуредени кавъри после, стиловото преповтаряне тип "искам песен като на еди-кого си"

Екипите - експлоатирането на определени автори, липсата на свежи идеи и даването на шанс на нови имена

Емоцията - твърде много песни по задължение за ширпотребата, записани за минути, без да са преживени или пресъздадени въздействащо и с чувство

Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове - отсъствие на концертна дейност, свиване на целевата аудитория, бизнесът за сметка на изкуството

 

 

Търсене на нови творчески екипи

Не съм сигурен, че и това ще помогне.

 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове - отсъствие на концертна дейност, свиване на целевата аудитория, бизнесът за сметка на изкуството , но и първите неща също не са за пренебрегване и са проблем! Копи-пейста, надцакването, еднотипността.

 

Kак да се постигне ефективен резултат към подобряване функциите на жанра?

Повече авторски песни с по-ясно изразена мелодия, канто и текстове с послания

Възраждане на концертната дейност и разширяване на таргетите

Търсене на нови творчески екипи

Разбира се и като не се пренебрегват и другите описани проблеми! Те са не по-малко важни!

image.jpg.62e5dcb4645c5400d838b8c6f96e9856.jpg

 

Пожелай му "Да гори в любов"! :wub_anim:

Link to comment
Сподели в други сайтове

* Kоя е причината за кризите в поп-фолка?

1. Екипите - експлоатирането на определени автори, липсата на свежи идеи и даването на шанс на нови имена

2. Проблем с текстовете - изтъркани фрази от фейсбук статуси, тематично еднообразие, липса на ритмика в римата и на поетичност

3. Девалвиращата роля на изпълнителния продуцент - проценти и договори в полза на фирмата, без тя да се ангажира в дългосрочен план да поддържа имиджа на всички изпълнители по равно

4. Архетипите в звученето - налагането на сходни отсвири и вокали, наличие не бедни аранжименти, липса на мелодия и канто

5. Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове - отсъствие на концертна дейност, свиване на целевата аудитория, бизнесът за сметка на изкуството

6. Димитровградският монопол - суверенитетът и доминацията на Пайнер по отношение на свободната пазарна конкуренция, налагането на авторитарност

Неизградени традиции - липса на собствени сцени, студия, предавания, кастинги, фестивали, утвържващи статута на жанра

 

* Kак да се постигне ефективен резултат към подобряване функциите на жанра?

1. Търсене на нови творчески екипи

2. Повече авторски песни с по-ясно изразена мелодия, канто и текстове с послания

3. Възраждане на концертната дейност и разширяване на таргетите

4. Намирането на нови музикални продуценти, каквито бяха Тодор Димитров и Стефан Статев

5. Повече самостоятелни албуми с повече нови песни

6. Справедливост в договорните клаузи и разпределяне на процентните съотношения

7. Модифицирането на нелоялната конкуренция в лоялна такава

Link to comment
Сподели в други сайтове

Причина номер 1 - димитровградския сутеньор, който без зор кандърдисва навити селски пръчки да се съвокупляват с добре облечени бизнесмени с цел кариера.

 

Ефективни резултати ще видим, когато се отстрани Причина номер 1.

 

Всичко останало са празни приказки, които в най-лошия случай просто подсилват ефекта на Причина номер 1.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Kоя е причината за кризите в поп-фолка?

 

- Архетипите в звученето

- Проблем с текстовете - изтъркани фрази от фейсбук статуси, тематично еднообразие, липса на ритмика в римата и на поетичност

- Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове

- Достъпното и в същото време прекалено отчуждено поведение на певците - пренасищане от масовото присъствие на участия, в предавания и в социални мрежи

- Девалвиращата роля на изпълнителния продуцент

 

Kак да се постигне ефективен резултат към подобряване функциите на жанра?

 

- По-професионална концепция по отношение на продукцията - колко, кога и какво и как да се издава

- Привличането на спонсори

- Търсене на нови творчески екипи

- Справедливост в договорните клаузи и разпределяне на процентните съотношения

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Kоя е причината за кризите в поп-фолка и как да се справим с тях?

Архетипите в звученето - налагането на сходни отсвири и вокали, наличие не бедни аранжименти, липса на мелодия и канто

Проблем с текстовете - изтъркани фрази от фейсбук статуси, тематично еднообразие, липса на ритмика в римата и на поетичност

Емоцията - твърде много песни по задължение за ширпотребата, записани за минути, без да са преживени или пресъздадени въздействащо и с чувство

Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове - отсъствие на концертна дейност, свиване на целевата аудитория, бизнесът за сметка на изкуството

 

Как да се постигне ефективен резултат към подобряване функциите на жанра?

Повече авторски песни с по-ясно изразена мелодия, канто и текстове с послания

Търсене на нови творчески екипи

Притъпяване на чалга културата - да се редуцира до минимум вредното влияние от субкултурното течение, което кара мнозина да мислят, че фолкът е равносилен на порнография, кич и морален упадък

Привличането на спонсори с идеята, че ще имат възвръщаемост или най-малкото - да почувстват необходимост от престиж за подкрепата си

Link to comment
Сподели в други сайтове

Kоя е причината за кризите в поп-фолка?

1. Емоцията - твърде много песни по задължение за ширпотребата, записани за минути, без да са преживени или пресъздадени въздействащо и с чувство

2. Неизградени традиции - липса на собствени сцени, студия, предавания, кастинги, фестивали, утвържващи статута на жанра

3. Индивидуалността - задължаването от продуцента на всички да са в една вълна визуално и музикално

4. Архетипите в звученето - налагането на сходни отсвири и вокали, наличие не бедни аранжименти, липса на мелодия и канто

5. Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове - отсъствие на концертна дейност, свиване на целевата аудитория, бизнесът за сметка на изкуството

 

Kак да се постигне ефективен резултат към подобряване функциите на жанра?

1. По-професионална концепция по отношение на продукцията - колко, кога и какво и как да се издава

2. Възраждане на концертната дейност и разширяване на таргетите

3. Търсене на нови творчески екипи

4. Повече самостоятелни албуми с повече нови песни

5. Повече авторски песни с по-ясно изразена мелодия, канто и текстове с послания

 

Бих добавил и уважение към изпълнителите, които с години са издигали жанра и са дали от себе си. Няма никъде другаде такъв егоизъм от продуцента. Загубиха толкова от големите си звезди (Камелия, Андреа, Глория, Тони Дачева, Ивана) и са на път да загубят и Галена. От другата страна нямат никакви добри нови имена и разчитат на останалия живец в Преслава, Анелия и Емануела, а те не са вечни. Според мен кораба вече потъва и няма изход от тая ситуация. 3-4 години вече Криско и компания ги минаха по всяко едно отношение и набраха огромна инерция, която Пайнер няма как да наваксат.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Причина номер 1 - димитровградския сутеньор, който без зор кандърдисва навити селски пръчки да се съвокупляват с добре облечени бизнесмени с цел кариера.

 

Ефективни резултати ще видим, когато се отстрани Причина номер 1.

 

Всичко останало са празни приказки, които в най-лошия случай просто подсилват ефекта на Причина номер 1.

Мислех да го включа това, но има точка за спонсорите, макар да е в по друг контекст - реално спонсорите се отдръпват, без значение дали просто спонсори или любовници спонсори. Според мен има такова неписано правило, както и Рени ги разобличи преди години, само че тя го представи малко по-директно като проституция. И за някакъв списък от изпълнителки, предлагащи допълнителни услуги, на което и вярвам, и не. Просто там е много загадъчна цялата работа.

Мисля, че никой не ги задължава на живот и смърт да спят с тоя и оня с цел дивиденти, но то това си идва от само себе си, ако искат да наливат повече в кариерата си. Което пък кара Митьо да пренебрегва ролята си на продуцент и да влага по-малко в тях, след като други покриват масрафа - за него е добре дошло, за съжаление. Като привилегия остава само една ротация, участие в концерти - които са дефицит, и издаване на албуми - които пък са още по-голям дефицит.

Може да включа нещо такова, но трябва да помисля как да е формулирано точно. Те са по 16 точки съответно и в двата въпроса в анкетата.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Попфолкът действително се превърна в музика за нощните клубове, тъй като само там се върти парата, която после трябва да се инвестира в продукция и визия.

Проблем са ужасните текстове, преекспонирането на едни и същи автори, еднотипното звучене и липсата на ярко изразен стил у всяка от актуалните звезди, имайки предвид, че всичките желаят да са нахакани и рапиращи бунтарки, липсата на концертна дейност, която да придаде някаква тежест на тези имена... Липсват ми и самостоятелни албуми с повече и по-разнообразни нови песни.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Постоянно ми изникват впоследствие нови и нови причини за краховете. Ето, сега се подсетих и за липсата на разбиващи млади дебютанти, каквито до допреди 2010-та имаше по няколко всяка година. След което естественият отбор ги изчистваше един по един. Допускам, че е имало толкова наплив заради модата и интереса да бъдеш чалга звезда. Обаче си имаше и много талантливи. Сега никой не е привличен да стане точно фолк изпълнител, по-скоро се пробват като рапъри или тръгват от някакви влогове и блогове, за да правят кариера. Това ми подсказва, че сегашното време изисква други атрибути за адаптация. Младото поколение главно е в нета и търси лесните начини да стигне до даден продукт, който по възможност да го забавлява, а не затормозява.

 

Само дето интересите се менят бързо и за да задържиш интерес, следва да предложиш и нещо повече от обичайните за настоящето атрибути. Трябва да грабнеш хората. Харизмата е предимство, но само заради нея никой няма да те дойде да те слуша всеки път. Главният проблем според мен е тематичното еднообразие. Не знам тия хора как сами на себе си не си писват с едни и същи фрази и сюжети. Дори в екипите не е толкова ключът, защото те правят каквото им се каже.

Песента на Анелия и Джулия например е мега дразнеща - ужасно са я докарали темброво плюс ефектите в гласовете. Тоя тип нахакани обръщения и думички като "кифли", "мачкам" и т.н. както и да ги преформулират, си носят все същото значение. Какво ще правят, като изчерпят ресурса и започнат да си повтарят и заглавията? Плюс това тия агресивни песнички са ми много софт. Скандализират на много булевардно ниво. Защо не направи някой наистина бунтарска песен, с която да захапе определени структури, да има директно обръщение и послание?!

 

Сериозните инвеститори и бизнесмени не са толкова глупави, колкото преди бяха мутричките. Един уважаващ себе си бизнесмен, който сам си изкарва парите, а не е параван на ДС и политическите номенклатури, цени парите си, особено ако има сериозни клиенти и партньори. Вече не е въпрос на престиж да подпомагаш чалгарки. Не че трябва да подпомагат Криско и компания, но там явно има нещо, което ги привлича. Въпреки че, ако се замислим, турнетата на Дъ войс и т.н. са ежегодни, безплатни и сборни. Реално една шепа хора и от попа правят солови концерти в големи зали с успех - Графа, Любо Киров от по-съвременните и другото са естрадните. За рапа пък да не говорим, там съвсем няма никаква тежест, за да има предпоставки за концерти.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Кога ще се съберат пак така на общ концерт, както го правеха някога? Изобщо не ме тресе носталгия. Просто се чудя как хора, които претендират да са интелигентни, с времето вместо да надживяват конкуренцията и дребните страсти, се вдетиняват. Враждуват, все едно са на фронта. Гледат се лошо на концерти, тръшкат се за награди, които вече са в историята. Кучки. Много лошотия, много нещо. И най обичам Пайнера на интервю да каже: "Ама аз им се карам, да пазят поведение, да се съобразяват". И наказвал ги бил. Да бе. От него тръгна всичко, индиректно да ги подстрекава към всичките глупости, които се случиха.

Преди бяха много по-задружни. Не знам какво взеха да делят, и то в държава като нашата. Вярно, малък е пазарът, но малък винаги е бил, а много изпълнители винаги е имало. Просто промяната в световен мащаб се отрази и в обществото и егоизмът взе връх.

Link to comment
Сподели в други сайтове

 

Днес беше пусната мухата, че щяло да има пайнерско турне това лято. Ако е истина, се чудя се с какъв акъл тръгват да го организират след най-слабата година в историята си, след мега провали в Шумен и Варна миналото лято и кой въобще е решил да налее пари в подобно нещо.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Поп-фолка е в криза заради безидейните, дърти, втръснали физиономии.

 

Чалгата има нужда от нови лица - млади, свежи, музикални, креативни. Пеещи и създаващи музика с душата си, влагащи нещо от себе си в нея.

Аман от Глория и Ивана. Аман от накурвени, кухи, селски милфки с големи цици, които нямат грам съдържание и индивидуалност.

 

Със стари к*рви - нов бардак не се прави. Хората са го казали. Та и нашата чалга така. С тея изтъркани и изхабени образи - възход няма да има. И поп музиката ще продължава да ги мачка.

tumblr_pmldddChYM1tdxyhao8_400.png
Link to comment
Сподели в други сайтове

Поп-фолка е в криза заради безидейните, дърти, втръснали физиономии.

 

Чалгата има нужда от нови лица - млади, свежи, музикални, креативни. Пеещи и създаващи музика с душата си, влагащи нещо от себе си в нея.

Аман от Глория и Ивана. Аман от накурвени, кухи, селски милфки с големи цици, които нямат грам съдържание и индивидуалност.

 

Със стари к*рви - нов бардак не се прави. Хората са го казали. Та и нашата чалга така. С тея изтъркани и изхабени образи - възход няма да има. И поп музиката ще продължава да ги мачка.

 

Хах, те щото точно Глория и Ивана са проблема на днешната чалга. И двете са аут от играта към настоящия момент, а нужно ли да се припомня, че когато бяха на върха, попфолкът изживя най-силните си години? Не Ивана и Глория са проблемът днес...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Хах, те щото точно Глория и Ивана са проблема на днешната чалга. И двете са аут от играта към настоящия момент, а нужно ли да се припомня, че когато бяха на върха, попфолкът изживя най-силните си години? Не Ивана и Глория са проблемът днес...

Знам, че не са те проблема. Споменах ги, защото ми писна да чета за тях в тоя форум. И за носталгията на феновете им по отминалите години. Всичките стари чанти заедно...на общите концерти...колко хубаво беше....кога пак ще се случи и т.н... :1000 (29):

tumblr_pmldddChYM1tdxyhao8_400.png
Link to comment
Сподели в други сайтове

Знам, че не са те проблема. Споменах ги, защото ми писна да чета за тях в тоя форум. И за носталгията на феновете им по отминалите години. Всичките стари чанти заедно...на общите концерти...колко хубаво беше....кога пак ще се случи и т.н... :1000 (29):
И на нас ни писна от инфантилността и простотата ти!

 

Всели се в образа на съученичката си Симона и пиши малко от нейния профил, с друг тон! :Vishenka_05:

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Знам, че не са те проблема. Споменах ги, защото ми писна да чета за тях в тоя форум. И за носталгията на феновете им по отминалите години. Всичките стари чанти заедно...на общите концерти...колко хубаво беше....кога пак ще се случи и т.н... :1000 (29):

Ако няма какво да кажеш по темата, не си търси начини да провокираш. И на мен ми писна да чета за некви с милиони гледания, дето никой не ги знае кои са и минават за фон в някакви клубчета, които днес ги има, утре ги няма. С какво ще се запишат в историята, че ми е много интересно? Кой твори музика в днешно време?

Не страдам от никакви носталгии - неслучайно го упоменах, защото някой такъв като теб щеше да ми го вмени, и ето - резултатът не закъсня. Изобщо не искам да се връщат стари години, нито живея в тях. Ако певачките бяха мислещи същества, които еволюират, нямаше да допуснат да унищожат това, което е създадено.

Къде са дебютантите? Много мило беше, че подкрепи коментара ми за Сузанита - че скандализира пуританите и псевдоморалните певачки, но нали знаеш, че и тя не е творците?

В чалгата такава песен кога?

Все пак наред с бозите си Глория и Ивана правят и такива песни, не забравяй. Колежките им кога, твоята Преслава включително? А, забравих - не са длъжни. Ми тогава остава да слушаш още песновки за чупливи и чукани. :3fdb8960598fa63e:

Link to comment
Сподели в други сайтове

Днес беше пусната мухата, че щяло да има пайнерско турне това лято. Ако е истина, се чудя се с какъв акъл тръгват да го организират след най-слабата година в историята си, след мега провали в Шумен и Варна миналото лято и кой въобще е решил да налее пари в подобно нещо.

Фафли ХелиЙ и Бор Чвор probably... :D

Едва ли ще стане, но нищо чудно - те са мазохисти, обичат празни зали и стадиони в последно време.

Както и да е, не злорадствам, но положението не е ок. Все пак Глория и Ивана са виновни, няма кой друг. :1000 (29):

Link to comment
Сподели в други сайтове

Огромен проблем е и достъпността на изпълнителките - благодарение на новите технологии, можеш по всяко време да им зададеш въпроси в лайв чат, примерно, а отговор получаваш, наблюдавайки къде е, какво пие, как е облечена, как изглежда в ежедневието си и т.н. Да не говорим, че имаш възожност да ги видиш къде ли не и как ли не. Едно време чакахме по седмица да прочетем отговорите на Ивана, Глория, Камелия, Азис и сие, в "Неудобни въпроси" на Нов фолк. :3fdb8960598fa63e:
Link to comment
Сподели в други сайтове

Ако няма какво да кажеш по темата, не си търси начини да провокираш. И на мен ми писна да чета за некви с милиони гледания, дето никой не ги знае кои са и минават за фон в някакви клубчета, които днес ги има, утре ги няма. С какво ще се запишат в историята, че ми е много интересно? Кой твори музика в днешно време?

Не страдам от никакви носталгии - неслучайно го упоменах, защото някой такъв като теб щеше да ми го вмени, и ето - резултатът не закъсня. Изобщо не искам да се връщат стари години, нито живея в тях. Ако певачките бяха мислещи същества, които еволюират, нямаше да допуснат да унищожат това, което е създадено.

Къде са дебютантите? Много мило беше, че подкрепи коментара ми за Сузанита - че скандализира пуританите и псевдоморалните певачки, но нали знаеш, че и тя не е творците?

В чалгата такава песен кога?

Все пак наред с бозите си Глория и Ивана правят и такива песни, не забравяй. Колежките им кога, твоята Преслава включително? А, забравих - не са длъжни. Ми тогава остава да слушаш още песновки за чупливи и чукани. :3fdb8960598fa63e:

Пак казвам, Глория и Ивана ги споменах, защото постоянно ги натрапвате и бутате във всяка тема.

Ясно е, че нямат вина за дупката, в която е чалгата. Те отдавна са в десета глуха.

Просто ми стана смешно , че в темата, която уж е за кризата в поп-фолка, се публикува "Иисус" на Глория и отново се започва да се говори за миналото. :1000 (29): Прощавай, но причините за упадъка на чалгата трябва да се търсят в настоящето. Да се обсъждат актуалните имена и да се посочват техните грешки, защото те доведоха до отлив от фолка и възход на поп музиката.

Мисля че тези неща трябва да се дискутират в темата, а не, за стотен път, да се говори за "хубавото" минало и да се поства песен на Глорче от преди 20 години. Кому е нужно?

 

Погледнете, какво правят Криско, Гери-Никол, Тита, Скандау, 100 кила....пък след това погледнете и нашите чалгарки. Сравнете и може би ще успеете да си отговорите защо поп-фолка е в криза.

Добре, че са Галин и Галена, които вдигат нивото на жанра.

tumblr_pmldddChYM1tdxyhao8_400.png
Link to comment
Сподели в други сайтове

Пак казвам, Глория и Ивана ги споменах, защото постоянно ги натрапвате и бутате във всяка тема.

Ясно е, че нямат вина за дупката, в която е чалгата. Те отдавна са в десета глуха.

Просто ми стана смешно , че в темата, която уж е за кризата в поп-фолка, се публикува "Иисус" на Глория и отново се започва да се говори за миналото. :1000 (29): Прощавай, но причините за упадъка на чалгата трябва да се търсят в настоящето. Да се обсъждат актуалните имена и да се посочват техните грешки, защото те доведоха до отлив от фолка и възход на поп музиката.

Мисля че тези неща трябва да се дискутират в темата, а не, за стотен път, да се говори за "хубавото" минало и да се поства песен на Глорче от преди 20 години. Кому е нужно?

 

Погледнете, какво правят Криско, Гери-Никол, Тита, Скандау, 100 кила....пък след това погледнете и нашите чалгарки. Сравнете и може би ще успеете да си отговорите защо поп-фолка е в криза.

Добре, че са Галин и Галена, които вдигат нивото на жанра.

Не е вярно това за Ивана и Глория. Доста, след като темата бе навъртяла определен брой коментари, се сетих за още няколко причини, които не са включени. Дадох пример с въпросното клипче не от сантименти, а защото преди години, когато Глория закриваше, още не се бяха възгордели и опростачили толкова, и ти беше кеф да ги гледаш заедно на една сцена. Просто бяха уважителни една към друга, след всеки един концерт се събираха, а сега нямат и концерти. Не са широкоскроени хора, разбираш ли... Никаква цивилизованост и колегиалност няма вече. Ама то си е за тях, на тях хората им се смеят. Как такива хора да те респектират?

 

Един жанр никога не запада изведнъж. Причините са комплексни, някои от тях стари, водещи до нови. Всичко е образувано с натрупвания. Спомняш си, предполагам, какво каза Камелия преди време за пеенето на плейбек и записването на чужди песни за участия. И знаем кои имена визираше. Остави, че точно Камелия го е казала - права беше.

Аз виждам какво правят изброените от теб и не съм впечатлен. Изкуство ли го наричаш? Те също ще забият рано или късно - както знаеш, нещата се въртят. Нормално е чалгата да отстъпи - едно заради кризите си, друго, че твърде дълго беше в апогей и малките имаха нужда от нови идоли. След като в чалгата няма нови дебютанти...

Галин вдига ниво ли? Галин в последно време пее една и съща песен. Нивото можеше да го вдига с парчета като "Един на брой", "Момче бец сърце", "Няма да боли", "Ще остана". Галена налива много пари - факт, но не всичко е до кинти. Има ли една песен шлагерна, която да развълнува масите? Яница с лампите между краката също вдига нивото, предполагам, нищо че само върлите потребители на жанра я знаят. С какво тия хора са обществено и социално значими?

 

Понякога и такива като Ивана и Глория, които са със статут на легенди, могат да зададат посоката и да вдигнат нивото. Те ако изпеят нещо смислено, от тях хората ще го възприемат и ще им повярват. Ако пък направят боза, аз никога няма да им го спестя. Ако следиш внимателно, изобщо не цепя басма на Глория - като неин фен критериите ми спрямо нея са завишени. Мога да определя това, което сега прави, като прилично, но не и по-добро от онова, което е правила. Което съвсем не означава, че ми липсват онези песни - винаги мога да си ги пусна. Трябва нещо по-различно, по-добро, а и нея я мързи и откъм бързи песни трудно й се получава. Що се отнася до актуалните... пак казвам - те дори не скандализират, защото това ниво на скандализиране тяхното е махленско и квартално и търкалят някакви рандъм думички. Нали знаеш какво е хит? И нали знаеш, че песновки като тази на Криско и Слави няма да оцелеят до другата година? Не може да се бачка на парче и да се мисли само как да закърпят момента. Ето, тази песен на Айс Крийм, която дадох за пример, е жестока, обаче малцина са разбрали за нея... Защо? Нали ревем за стойностно? Сам виждаш и в чалгата, щом се появи песен като "Кой", какво настава. Така беше и с "Ало, мамо", "Ако счупят всяка нота", "Смелите си имат всичко", "Да бях от гадните", "Обичай ме". Аз не знам вече на хората какво им се слуша и защо сами не си го направят хит за по-дълго време. Прекалено много се оставяме да ни налагат какво да слушаме. Като се появи нещо по-различно, от което имаме нужда, впечатляваме се на момента и после го заебаваме. Много сме пренаситени в България. Най-големия проблем не съм го вписал в анкетата - това е свръхпродукцията. На запад карат с една песен по няколко години без проблем понякога.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Огромен проблем е и достъпността на изпълнителките - благодарение на новите технологии, можеш по всяко време да им зададеш въпроси в лайв чат, примерно, а отговор получаваш, наблюдавайки къде е, какво пие, как е облечена, как изглежда в ежедневието си и т.н. Да не говорим, че имаш възожност да ги видиш къде ли не и как ли не. Едно време чакахме по седмица да прочетем отговорите на Ивана, Глория, Камелия, Азис и сие, в "Неудобни въпроси" на Нов фолк. :3fdb8960598fa63e:

 

Абсолютно... и аз си спомням как сме чакали нов брой на списанието, особено ако любимката ни е на корицата и да прочетем какво ще каже. Четях итнервюто и тръпнех да прочета, че ще има нова песен, или ще пуска албум, тогава така научавахме за тези неща. Имаше и елемент на изненада винаги, не като сега от седмици преди премиера на нова песен да качват снимки, клипчета, сторита и подобие. Липсва ми изненадата да не очаквам, че ще има нова песен и бам, тя да се появи по телевизията. Сега се случва пак, но много по-рядко. Липсва ми тръпката да си купя нов албум и тогава да чуя новите песни. Сега албуми почти не се купуват. Всичко е прекалено достъпно и лесно.

Друг проблем сега е, че всичко стана прекалено еднакво. Еднакви песни, клипове, текстове, търси се само комерса и лично на мен ми липсват повече песни с послание, които носят емоция, а не просто пореден нахакан текст правен за дискотеките. Трябва да има и от двете неща, да се намира баланс в продукцията, по нещо за всеки както се казва.

Появиха се и прекалено много бездарници, пренаситихме се с какви ли не изпълнители, много пълнеж, който е напълно излишен. Това лично мен ме дразни много, не подбират, всеки едва ли не може да стане изпълнител без значение може ли да пее.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...