Jump to content



Най-изчерпалият се откъм идеи композитор и аранжор


Най-изчерпалият се откъм идеи композитор и аранжор  

52 потребители гласуваха

Нямате права да гласувате или да виждате резултатите от тази анкета. Ако искате да дадете своя глас, абонирайте се за клуба или темата. Моля, впишете се в сайта или се регистрирайте, за да гласувате в анкетата.

Препоръчани коментари

Не си спомням дали сме пускал подобна анкета, а определено през последните няколко години някои от творците в жанра доста се изчерпаха и започнаха от една песен да правят 20 - всичките с еднакъв бийт, подобни мелодии, отсвири и т.н.

 

Според вас кой се е изчерпал най-много? Чии песни вече не можете да различите една от друга поради липса на уникалност?

 

Определено бих посочил Оцко и Ники Пашев, макар че и двамата си имаха силния период.

Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Отговори 25
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

Топ коментиращи в тази тема

Пашев ако направи кавър ще е добър (все още е не е дал признак за изчерпване от идеи, освен липсвата му от бранша), но Оцко определено е най-изтърканият от всички.

 

И Кости все взема стари български песни и ги продава на чужденци, дано новите му си струват.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Пашев ако направи кавър ще е добър (все още е не е дал признак за изчерпване от идеи, освен липсвата му от бранша), но Оцко определено е най-изтърканият от всички.

 

И Кости все взема стари български песни и ги продава на чужденци, дано новите му си струват.

Откъм мелодии не се е изчерпал все още, но аранжиментите му все повече и повече започват да звучат еднакво...

 

А в началото имаше страхотни попадения, които не бяха правени по един калъп!

 

А при Оцко всичко се изтърка... И мелодии, и аранжименти, явно се изчерпаха пакетите с инструментални и вокални семпли от мароканските му приятели :D

Link to comment
Сподели в други сайтове

Откъм мелодии не се е изчерпал все още, но аранжиментите му все повече и повече започват да звучат еднакво...

 

А в началото имаше страхотни попадения, които не бяха правени по един калъп!

 

Всъщност да, прав си. Именно аранжиментите му звучат супер еднакво - посока, по която и Ганев е тръгнал, но много бавно.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Павлов е по-зле. Поначално си дойде с единия инструментал и с него си кара.

 

Иначе като изключим него, понеже ми е адски несериозен и банален, абсолютен гаражен "аранжор", то отговора е - Оцко.

 

Изтърка се не ами бяло петно остана. А хитовете му с Емануела бяха мощни.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Като цяло всички са се изчерпали вече. Най-големи надежди за добро ниво възлагам на Ганев - той се разгръща постепенно и има дълбочина като композитор. Почеркът му още не се е банализирал, защото е универсален. Драганински също има заложби, но не знам защо не е толкова активен вече. Останалите или са твърде комерсиални и унифицирани, или просто отдавна са изразходили ресурса си.

 

В поп-фолка в настоящия момент липсват композитори като Димитър Петров, който е един от най-добрите, дали страшно много на жанра и на Пайнер в частност... също и Митко Митев, създал едни от най-добрите песни на Цветелина и Нелина, както и Лобошки е брутален, когато създаде нещо наистина авторско. Авторските песни на фолк основа са му сила. Докато всеки работи само със силните на деня, докато ги изцеди, без да му пука дали това са неговите композитори, нещата няма да вървят. Всеки трябва да си открие своя композитор и в същото време да разнообразява от време на време, но да не се правят песни на всяка цена, само и само да са в някаква си там вълна, която утре никой няма да помни. Колкото и да модерна една песен, много е важно в нея да я има шлагерната нотка.

Кости също е много добър, макар че и неговото време мина, но считам, че прави и добри балади... и ако се абстрахира от румънското манеле, което мина давност, и се разчупи, ще си възвърне позициите. Само че не е нужно такива баснословни суми да искат за песен, освен ако не я правят поне половин година като хората.

С Цецо Спасов какво се случва?

Link to comment
Сподели в други сайтове

Най-големи надежди за добро ниво възлагам на Ганев - той се разгръща постепенно и има дълбочина като композитор. Почеркът му още не се е банализирал, защото е универсален.

 

Бих отрекъл. Ганев използва едни и същи барабани на песните си, с изключение на 1-2 макс. И във всеки един припев го има този един инструмент, който следва само една нота. Единствено ако е кавър, може да звучи малко по-различно, но оригиналите му се разпознават, поне от мен.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Бих отрекъл. Ганев използва едни и същи барабани на песните си, с изключение на 1-2 макс. И във всеки един припев го има този един инструмент, който следва само една нота. Единствено ако е кавър, може да звучи малко по-различно, но оригиналите му се разпознават, поне от мен.

А какво ще кажеш за песни като "Влюбена в живота", "Обич моя", "Прави любов, а не война"? Това са му първите песни за жанра. Не зависи ли и от това, какво задава като параметри самият изпълнител?

Ганев може много, поне това е моето мнение. Друг е въпросът, че всички искат една и съща песен.

Link to comment
Сподели в други сайтове

А какво ще кажеш за песни като "Влюбена в живота", "Обич моя", "Прави любов, а не война"? Това са му първите песни за жанра. Не зависи ли и от това, какво задава като параметри самият изпълнител?

Ганев може много, поне това е моето мнение. Друг е въпросът, че всички искат една и съща песен.

 

Да, така е. Затова казах и с малки изключения, освен ако изпълнителят не пожелае нещо по-различно или иска кавър.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ганев може много, поне това е моето мнение. Друг е въпросът, че всички искат една и съща песен.

А защо си мислиш, че на Оцко не му искат? Защо няма копия на "Спри да ми досаждаш", "Да ти викна ли такси", "Имаме ли връзка", "Ако ще да звъниш", "Неверници", "Дай ми", "Да видя какво е" и още много други?

Оцко като направи Не си ти, всички му искаха само цигански вокали и хит колкото песента на Алисия и Константин. Като излезе Пей сърце същата работа. Изпълнителят като иска тупса лупса, композиторът колкото и да иска да експерементира, когато не му се дава поле за изява, няма как да стане.

 

И не знам как при Кишев, който има 3 песни на кръст, които са еднакви, и Боби Павлов, който дори Пайнера го иронизира, че изпозлва едни и същи барабанчета, сте нарочили точно Оцко. А за Ави Бенеди пък да не коментирам.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Всеки композитор е индивидуален , но според мене Оцко направи много погрешни стъпки в работата си ,

стана всичко страшно много еднотипно и банално , изчерпан не мога да кажа ,че е старае се момчето ама нещо в последно време не му се получават нещата да бъдат коренно различни от предните проекти , може и самите певици да му поръчват еднотипна музика , причината не е само в един а в много хора ! :whistling: :gun_bandana: :3fdb8960598fa63e:

Link to comment
Сподели в други сайтове

А какво ще кажеш за песни като "Влюбена в живота", "Обич моя", "Прави любов, а не война"? Това са му първите песни за жанра. Не зависи ли и от това, какво задава като параметри самият изпълнител?

Ганев може много, поне това е моето мнение. Друг е въпросът, че всички искат една и съща песен.

В интерес на истината една от първите му песни за жанра е "Доко, Доко" на Кондьо, ама това е друг въпрос :D

Link to comment
Сподели в други сайтове

А защо си мислиш, че на Оцко не му искат? Защо няма копия на "Спри да ми досаждаш", "Да ти викна ли такси", "Имаме ли връзка", "Ако ще да звъниш", "Неверници", "Дай ми", "Да видя какво е" и още много други?

Оцко като направи Не си ти, всички му искаха само цигански вокали и хит колкото песента на Алисия и Константин. Като излезе Пей сърце същата работа. Изпълнителят като иска тупса лупса, композиторът колкото и да иска да експерементира, когато не му се дава поле за изява, няма как да стане.

 

И не знам как при Кишев, който има 3 песни на кръст, които са еднакви, и Боби Павлов, който дори Пайнера го иронизира, че изпозлва едни и същи барабанчета, сте нарочили точно Оцко. А за Ави Бенеди пък да не коментирам.

Оцко изобщо не е за коментиране. В началото имаше даже по-музикантски попадения. Впоследствие, понеже певиците са на стадния принцип, започнаха да го атакуват с поръчки, които са на конвейер. Тук беше именно и първата му грешка - че не можеше да им отказва. В един момент сървърът му прегря и реши да чопва от индийски, китайски и не знам още какъв фолклор и готови семпли. Излагацията в Господарите и до днес е пословична, което като морален казус хич не е в плюс на жанра. Още повече, че певиците го защитаваха, а той самият не успя да излезе от ситуация и да си признае в прав текст - беше като пате в калчища. Та не знам дали от алчност или от доброта угаждаше на всички, но това доведе до кражби и тотално изчерпване. Иначе смятам, че има данни като композитор и аранжор. Просто свръхпродукцията, цялата тази борба за надмощие сред чалгарките, липсата на каквото и да е творчество ги изпързаля яко. Това всичко е от страх да не изпуснат вълната. Защото България е единствената страна, в която една година ако не се появиш, започваш да залязваш в нечии очи, да те изместват и какво ли не. Тук Димитров трябваше да се намеси и да скалпира тази тенденция, като им наложи вето и правило, на колко месеца да правят нова песен.

 

Павлов беше полезен най-вече на Теди Александрова, и то в един определен период. Но друг един Боби Павлов - мъжът на Есил, е аранжирал едни от най-хубавите нейни песни, както и "Присъда", "Не сме безгрешни" и други, е наистина уникален композитор и аранжор. Красимир Гюлмезов също пише за чалгата чат-пат - "Ангел в нощта" е негова, а и с жена си като дует "Шик" правят и по-шлагерни неща. Димитър Петров си би камшика към чужбина, имат си бизнес с жена му там. Една от последните му песни е "Обратно броене" на Глория, а през годините е правил най-хубавите й парчета. Лобошки също вече го коментирахме. Има още - Биолчев е мега добър. И още, и още. Защо никой не работи с повечето от тези хора вече? Ами Ленко, Максим?

Ави не е нещо специално - копие на Кости.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Най-силните попадения на Оцко като че ли бяха в периода 2010-2013 г. Вярно е, че и тогава използваше еднотипен бийт, но надграждаше с различни и запомнящи се мелодии. Идеален пример е "Преди употреба" на Емануела - песен, която никога няма да забравя и която няма подобна.

 

След това си съсипа стила с еднотипните бози за певици като Татяна, Яница, Кристиана и прочие. А да не говорим за стремежа му да наблъска 43242342 различни семпли по едно и също време, създавайки такава какафония, от която после ушите трудно се възстановяват...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Всички, които са правили хитове, са се изчерпвали заради бозичките, които са им били поръчвани, колкото и някоя треторазрядница да види популярна песен. Само Драганински успя да се запази във времето, но и той имаше своя спад. Трябват си нови имена и евала на изпълнители като Галин, които композират сами или търсят различни имена (например Алек Сандър, Декстър и тн).

Link to comment
Сподели в други сайтове

А защо си мислиш, че на Оцко не му искат? Защо няма копия на "Спри да ми досаждаш", "Да ти викна ли такси", "Имаме ли връзка", "Ако ще да звъниш", "Неверници", "Дай ми", "Да видя какво е" и още много други?

Оцко като направи Не си ти, всички му искаха само цигански вокали и хит колкото песента на Алисия и Константин. Като излезе Пей сърце същата работа. Изпълнителят като иска тупса лупса, композиторът колкото и да иска да експерементира, когато не му се дава поле за изява, няма как да стане.

 

И не знам как при Кишев, който има 3 песни на кръст, които са еднакви, и Боби Павлов, който дори Пайнера го иронизира, че изпозлва едни и същи барабанчета, сте нарочили точно Оцко. А за Ави Бенеди пък да не коментирам.

Кавалът от кулминацията на "Да видя какво е" е 1:1 с този от кулминацията на "Все ми е тая" на Лорена. "Тук жена му пази" на Кишев е различна от останалите му, може би Алисия му създава параметри, които пасват само и единствено на стила й. "Пада звезда" също е различна.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Според мен всички са се изчерпали вече кои повече кои по малко Драганински се опитва да е разнообразен но и при него се усеща вече. И все пак гласувах за Оцко!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Оцко - в периода му в Ара и малко след това правеше различни и хубави песни - "Имаме ли връзка","Лятно време","Да си плащал","Късам ти нервите","Номер 2","Издай ме","Като кученце",Без гаранция" и куп други, но бързо се изхаби и започна с еднообразието,когато го налазиха целия Пайнер!
Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...