Jump to content



Докога ще се омаловажават успехите на първата във фолка - Глория?


Препоръчани коментари

Значи в тоя период и Драгана Миркович прилича на циганка?

И не само. И на циганка и на проститутка.

Не ме карай да ти постна снимки на Софка и на баба ти от първите им албуми, че ще се чудиш как да откриеш "10-те разлики".

Link to comment
Сподели в други сайтове

Толкова ли е важно, коя е първата??? Ясно е,че Глория не е първа. Наравно с нея стартират Таня Боева,Софка, Екстра Нина, Румяна, Сашка, а преди нея както стана ясно - Тони Дачева.

За мен по-показателното идва със следващата генерация фолкаджийки - Кама, Деса, Петра, Цветелина, Рени... От както те навлизат, Глория спира да бъде едноличен лидер по, който и да е параграф. Продажбите през първите години започват да отиват и при Деса и при Кама, големите хитове-също , Петра също избухва. Концерти прави и Рени, която пък на времето беше с голям авторитет в БГ. Цветелина до 2001 дишаше във врата на Глория, а след 2003 Ивана я детонира. И какво излиза, че Гло е била сила и едноличен лидер, когато конкуренцията се е изразявала в лицата на 4-5 имена... но след като Пайнер попълва каталога си с ощ2 певици, царуването и спира.

И за да се аргументирам:

 

1997 - Камелия пуска Огън момиче,който е най-продавания албум с хита на годината - Защо повярвах, и още 3 големи хита + награда за дебют.

98 - Петра - Хищна хиена, Рени- Искам те

99/2000 - 3 златни албума, но към днешна дата големите хитове са в албумите на Кама и Деса

2001 - Глория пуска Илюзия, но Ивана се появява на небосклона и гърми с албум 100.патрона, започва.бясно налагане на хитовете в него, отелно от това Камелия пуска макси-сингъл, като отново песента на годината е при нея. Деса също е със силен сингъл и албум, Петра и Рени с Влюбих се опасно, Цветелина и куп арадджийки, като Кати, Дофка и др.

2002- Кама и Деса

2003 - Анелия, Ивана, Глория...

И от там натътка е ясно,че Гло изпада от борда...

 

1997 100 процентова жена е най-продаваният албум на годината

98 Глория има Бест албум, нямам чисто нов

99/2000 Глория с 3 промоции на албума си + най-продаван албум (касета + диск).Платинен сертификат има и тя

2001 Илюзия - най-продаван албум за годината

2002 първа по вот в класацията на планета. няма албум тогава и е на турне в САЩ

2003 2ро място албум

Link to comment
Сподели в други сайтове

1997 100 процентова жена е най-продаваният албум на годината

98 Глория има Бест албум, нямам чисто нов

99/2000 Глория с 3 промоции на албума си + най-продаван албум (касета + диск).Платинен сертификат има и тя

2001 Илюзия - най-продаван албум за годината

2002 първа по вот в класацията на планета. няма албум тогава и е на турне в САЩ

2003 2ро място албум

97- Камелия е с най-продаван албум и с хита на годината, къде са хитовете на Глория за 97?? Камелия направо я е размазала с първия си албум,

99/2000 , Камелия е единствена с платинен албум от трите, Гло и Деса са със златни. Прочети библията си.Нов фолк, там го пише.

2001, Илюзия може да е.най-продаван, не споря, но у кого е хита на годината? Коя налагаха през цялата година с дебютен албум, да не намесвям и Цвета и Рена и Деса, 2001 е година с много хитове, в никакъв случай Глория не е била еднолично на върха..

2002 си е годината на Деса и Кама, не бутай баба ти там.

2003, второ място албум, но Ивана обра наградите, Анелия продажбите, Деса истерията.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Цялата тирада на 2-3 фена на Камелия и Десислава говори единствено, че Глория наистина яко им бърка в червата и ги дразни дори и днес, когато уж не ставала за нищо и въпросните две били мнооого пред нея. :mf_surrender: Пожелавам на всяка на 23-тата година от кариерата си да е толкова обсъждана, дори когато умишлено е избягала от цялото това "състезание". :Vishenka_05:

Абсоютно излишно е да се продължават коментарите тук и да се отговаря на нелепи твърдения, които нямат никаква връзка с действителността.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

97- Камелия е с най-продаван албум и с хита на годината, къде са хитовете на Глория за 97?? Камелия направо я е размазала с първия си албум,

99/2000 , Камелия е единствена с платинен албум от трите, Гло и Деса са със златни. Прочети библията си.Нов фолк, там го пише.

2001, Илюзия може да е.най-продаван, не споря, но у кого е хита на годината? Коя налагаха през цялата година с дебютен албум, да не намесвям и Цвета и Рена и Деса, 2001 е година с много хитове, в никакъв случай Глория не е била еднолично на върха..

2002 си е годината на Деса и Кама, не бутай баба ти там.

2003, второ място албум, но Ивана обра наградите, Анелия продажбите, Деса истерията.

 

Абе не е така бе човек.

97 най-продаван албум е този на Глория- Носталгия, 98 100 процентова . Допитай се до вътрешен източник и ще ти каже.

2000 година Глория има платинен сертификат и тя. И за нейния и за Камелиния беше съвсем тихичко споменато в НФ. Но Гло си каза при Дикоф че е получавала сертификатИ за платинени продажби през годините.

2003 реално Анелия заслужаваше всичко и след нея Глория. Но Анелия бременна и се размина с големите награди. Глория не мина от себе си , а Ивана тъкмо година и половина преди това беше уговаряла договор с голям процент за шефа

Link to comment
Сподели в други сайтове

Всички изпълнителки които коментирате тук са дали много на този жанр, но нека не забравяме, че само Глория има няколко самостоятелни концерта в НДК.

Не съм ви чел много споровете, но лично и категорично според мен Глория от албума ''Имам нужда от теб'' насам е изпаднала в голяма творческа дупка и дано успее да излезе от нея. Също така най-накрая се надявам да се осъзнае, че на народа им омръзна от нейното циганско сърце и любовния и дъжд. Младото поколение я знаем с КРЕПОСТ.

Извинете, но 2003 дечурлигата бяхме луднали по Гергана, Ивана, ''Крепост'' и ''Феникс''.

Ремиска на ''Феникс'' е време да бъде ЗАБРАНЕН СЪС ЗАКОН.

2.jpg3.jpg8.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

Общо взето бях конкретен - целия ти пост. Много неща изпускаш, а и разсъждаваш от гледна точка на Пайнер мюзик и техният просперитет, благодарение на Глория. Само че Гло отива при тях с готов албум, с песни звучащи коренно различно от мангалския стил на Кристал и подобни оркестри.

Най-продавани албуми, най-много концерти, най-много участия, фенове от всички възрасти ... това не са заслуги на Пайнер, а на Глория и на песните които създава. Това звучене, което няма нищо общо с просташкото, тези текстове, слагат началото на ПОП-ФОЛКА. Циганските оркестри те са съвсем друго. Кристал, Ориент експрес да казваш че са поп-фолк оркестри...това са си циганори и звученето им е такова и визията им и всичко.

 

Това е твое впечатление. Не разсъждавам от позицията на Пайнер, нито от тази на Глория. Аз винаги търся баланса. Аз не съм тръгнал да пиша историята на фолка, така че винаги нещо изпускам. Особено както мозъка ми е щедър от към мисли... Почнал съм д пиша за едно, хрумне ми нова мисъл, забравям старата. Споменах , че Глория е със свой авторски албум , напълно готов. Споменах, че няма нищо общо с турбофолка и оркестите като звучене. Къде съм писал, че Пайнер имат заслуга, а Глория - не. Това са общи заслуги. Нито Пайнер без Глория е щял да прави ретиражи, нито Глория без Пайнер/или др муз. компания е щяла да има толкова концерти и фенове. Не омаловажавайте общите им постижения, защото не ви е приятно, ако някой омаловажи Глория за сметка на Пайнер Спрете да черните по корените на жанра. КАкво значи мангалски стил??? Наречи го чалга в най чиста форма. Защо трябва да слагаш етнчески етикети. Нима циганите не са най добрите музиканти и 20-30 процента от жанра дори и днес. Защо с такова презрение. За да блесне Глория повече сте готови цеия жанр да оплюете. До вчера ми се прайте , че цените творчеството на Тони Дачева, а днес причислявате песни като Бащината къща, Бедни и богати и други шедьоври на Тонката към мазни чалгии или към стари градски песни, само и само Глория да блесне като първата в нещо. Глория е първия изпълнител на Пайнер. Няма нужда да казвам колко са си били полезни един на друг. Пайнер вече са имали минимален опит като издатели, така че ако не беше отишла Глория, щеше да е някоя друга в друга муз. фирма.

Или Глориевите си мислите, че ви дължим жанра и ако 94 не беше подписала с Пайнер, днес нямаше да има попфолк... Грешите. Тази музика се е котирала 10 години и повече нелегално, макар и на сръбски основно. И все пак още 80те се правят записи на Хисарския поп и без официални продажби е стигнал във всеки един дом, в който се слуша такава музика. Хари Христов и сред най популярните българи, пеещи със сръбска орнаментика. Имало е певци, кръчмари, оркестри с изпълнители. Днешно време всички пеещи изпълнители биха искали зад тях да акомпанират с жива музика топ оркестрите. Да си формация е много по трудно, по скъпо, но и по музикантско, отколкото да си сама на синбек. Не е голяма гордост и признание, че албума Щастието е магия е дал зелена светлина на Тони Дачева и Еми Стамболова да прекратят работа с формациите, с които са работели. 20 години по късно Азис, Ивана, Камелия, Кали и други правят опити да върнат живата музика в песните си, защото не случайно от кръчмите се забута в чалготеките.... Баладите, които съм споменал не са чалги., а балади, които са класика в жАНра. Имахме ресторант 90те. Помня какъв фурор правехме с жива музика и с добри певици и певци. Това е корена на чалгата/попфолка. Подобно на глория и Румяна е с авторски балади, така че Глория не е ключова фигура за целия жанр, а за компанията , с която издава и за колежките, постъпващи в същата компания, но няма смисъл да ви напомням, че в онези години Милена Рекърдс имаха повече топ имена от Пайнер

 

Алекс

Бисер Рачев

Ванесса

Васил Василев

Васко Лазаров

Вероника

Глория Атанасова

Грета

Дамян

Деси

Диана

Евгени Ангелов

Евелина

Евита

Екстра Нина

Елвира Георгиева

Елена

Ели Шейн

Зара

Златина

Иван Иванов

Йоан-Иво

Кети

Килан

Краси

Луна

Любо

Миньон

Наргиз

Нелина

Попа

Радо Шоу

Ростислава

Румяна

Сани

Сашка Васева

Светослав Стойчев

Таня

Теди

Тодор Георгиев

Черина

Щилиян

Юлия Бикова

Мути

 

И пак казвам жанра е един. Това, че за 30 години се е променял непрекъснато и драстично не означава, че Глория и орк Кристал не работят за един същ жанр - чалгата. Така е популярен стила в цял свят. Ние можем да си го наричаме попфолк, поп, чалгорап, но има 1 жаргонно и едно научно наименование. Жаргонното е чалга. В музикознанието е етнопоп като категория... И не ми обяснявай как Глория не била чалга, защото днес медиите определят Криско и гери никол като чалга без да пеят с мангалски оркестри.

 

 

феновете на Глория, съветвам ви да прочетете за корените на чалгата и обособяването и като най комерсиалния жанр. По рано казах, че много етнографи и етнолози отхвърлят идеята, че попфолка има нещо общо с фолка [фолклора]. Идеята на фолкмузиката е да те доближава до културните традиции на България, а попфолка отдавна е е повлиян от запада като култура, така че отдавна е претърпял необратима метаморфоза. Вие може да си разделяте попфолка на чалга, народно, кючеци и модерен фолк, но като класификация всичко си е един стил... За да не кажеш пак, че говоря глупости, ти давам труда на специалисти в етнологията и журналистиката

 

Чалгата не е „фолк“

 

в никое от познатите значения на тази дума – традиционна анонимна народна култура или творчество на съвременни непрофесионалисти (поети с китара, инди музиканти). Тя всъщност е комерсиална, професионална поп музика, с фокус на видео и аудиоефектите, често професионално изпълнени по западен образец, за сметка на музиката сама по себе си. Тя е градски (а не селски), клубен (а не сватбарски) и телевизионен жанр и преди всичко вокален (а не преди всичко инструментален – като сватбарската музика от 80-те години).

 

По музикалния си характер и етос чалгата няма общо нито с българската, нито с другите автентични балкански фолклорни традиции, в т.ч. циганските. Поради това чалгата обективно отчуждава слушателя от българската култура и изпълнява денационализираща функция: проф. Розмари Стателова, автор на най-задълбочения известен ми естетически анализ по въпроса („Седемте гряха на чалгата“, 2005), отбелязва, че „интонационно, чрез своя отказ от европейската музикална система (например от ладовете мажор и минор), както и с доминирането на ромски изпълнители, чалгата е... отстъпление от национализма [българския – б.м.]. Тя ни връща към културна принадлежност, считана за отмряла за българите европейци“. Разбира се, теорията на конспирацията, че чалгата е идеологическа диверсия на коварния Запад, сама също спада към жанра на журналистическата чалга.

Валентин Хаджийски

Автор: Валентин Хаджийски

image.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Абе не е така бе човек.

97 най-продаван албум е този на Глория- Носталгия, 98 100 процентова . Допитай се до вътрешен източник и ще ти каже.

2000 година Глория има платинен сертификат и тя. И за нейния и за Камелиния беше съвсем тихичко споменато в НФ. Но Гло си каза при Дикоф че е получавала сертификатИ за платинени продажби през годините.

2003 реално Анелия заслужаваше всичко и след нея Глория. Но Анелия бременна и се размина с големите награди. Глория не мина от себе си , а Ивана тъкмо година и половина преди това беше уговаряла договор с голям процент за шефа

Покажи, къде го пише това за Глория. Защото в Нов фолк пише ясно и конкретно : 200 000 касети и 30 000 диска. Като албума и е обявен за платенен, няколко месеца след, като обявяват 3те албума ( Деса,Кама,Гло) за златни. Търсих материали и статии за Глория за платинен албум, странно защо излиза само името на Камелия и Златна рибка.

 

Златна рибка" е вторият студиен албум на Камелия издаден на 7 декември 1999 година. През април следващата година „Пайнер мюзик“ и Българската Асоциация на Музикалните Продуценти (БАМП) обявяват „Златна рибка“ за златен по продажби и така той се превръща в първият български албум с такъв статут. [1][неблагонадежден източник] В края на годината той дори достига платинен тираж. [2]

 

 

През април 2000г. фирма Пайнер и БАМП обявяват албума "Златна рибка" за златен по продажби и той става първият с такъв статут в България. Общият му тираж достига 200 000 копия, от които 30 000 CD-та, а това го прави лидер по продажби за годината в страната. През декември "Златна рибка" достига платинен тираж, което е прецедент в българския шоубизнес.

 

И да не кажеш, че си измислям, дори БТВ са го написали в сайта им, по повод участието и в Гласът. Защо не намирам подабна информация за "платинения" 12 диаманта на баба ти?

 

http://glasat.btv.bg/article/treniori/kamelija.html

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Всички изпълнителки които коментирате тук са дали много на този жанр, но нека не забравяме, че само Глория има няколко самостоятелни концерта в НДК.

Не съм ви чел много споровете, но лично и категорично според мен Глория от албума ''Имам нужда от теб'' насам е изпаднала в голяма творческа дупка и дано успее да излезе от нея. Също така най-накрая се надявам да се осъзнае, че на народа им омръзна от нейното циганско сърце и любовния и дъжд. Младото поколение я знаем с КРЕПОСТ.

Извинете, но 2003 дечурлигата бяхме луднали по Гергана, Ивана, ''Крепост'' и ''Феникс''.

Същото и ние пишем и ни обвиниха в плюене.

 

 

Никой в тази тема не отрича постиженията на Гло. Смеем се на историята, която създават и в която си вярват 5-10 човека.

 

 

Попфолкът, наричан още чалга или етнопоп, е музикален стил, придобил популярност на Балканите. Стилът съчетава български, арабски, турски, гръцки и цигански мелодии, както и мотиви от фламенко. Характерни за него са повтарящите се музикални и танцови ритми. Някои анализатори свързват чалгата с упадъка на културните ценности и я определят като декадентски стил.[1][2][3]

 

Произход[редактиране | редактиране на кода]

По форма поп-фолкът (съкратено от „популярен фолклор“, според някои критици „поп и фолк“, като стилова смесица) се родее с балканско-ориенталската етно-музика. В музикознанието стилът е известен под името „етно поп“[4][5]. Думата чалга произлиза от турската дума çalgı — свирня, музика, която от своя страна произхожда от арабската дума шалга.[6]

 

Жанрът започва развитието си с появата на Хисарския поп, популярен от 80-те години на 20 век, както и с творчеството на оркестър „Кристали“ от град Ямбол, чиято солистка от 1989-та до 1998 г. е Тони Дачева, наричана „Първата дама на поп-фолка“.

 

Критика[редактиране | редактиране на кода]

Противниците на чалгата твърдят, че тя няма връзка с националните и местни български фолклорни традиции и, че единствените фолклорни елементи в нея са с близкоизточен произход. И въпреки че е широко приета от диджеите в нощните клубове и е превърната в атракция за туристите[7], които я приемат за чудесен начин за забавление, жанрът се посреща с отвращение от по-консервативна публика.

 

От значима част на интелигенцията чалгата е критикувана заради прокламираната безвкусица и отхвърлянето на моралните норми[8], заради теми като изневярата и нормалността на корупцията, заради шокиращия външен вид на нейните изпълнители, заради влиянията от Близкия изток и арабския свят, както и заради недвусмислено сексуалните текстове. Чалгата често е сексистка. Чалгата е популярна сред туристите, които не разбират текстовете ѝ.[9]

 

 

Саше, ние им даваме сериозни източници, те вместо да се образоват, пак се опитват да вземат по големо парче от пая за Гло. След 98 Глория не е едноличен лидер. Затова говорят само за проажби на албуми, което е нормално за топ име, но стане ли дума за хитове 98 - Мъжете всичко искат и Защо повярвах.

image.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Същото и ние пишем и ни обвиниха в плюене.

Никой в тази тема не отрича постиженията на Гло. Смеем се на историята, която създават и в която си вярват 5-10 човека.

Попфолкът, наричан още чалга или етнопоп, е музикален стил, придобил популярност на Балканите. Стилът съчетава български, арабски, турски, гръцки и цигански мелодии, както и мотиви от фламенко. Характерни за него са повтарящите се музикални и танцови ритми. Някои анализатори свързват чалгата с упадъка на културните ценности и я определят като декадентски стил.[1][2][3]

 

Произход[редактиране | редактиране на кода]

По форма поп-фолкът (съкратено от „популярен фолклор“, според някои критици „поп и фолк“, като стилова смесица) се родее с балканско-ориенталската етно-музика. В музикознанието стилът е известен под името „етно поп“[4][5]. Думата чалга произлиза от турската дума çalgı — свирня, музика, която от своя страна произхожда от арабската дума шалга.[6]

 

Жанрът започва развитието си с появата на Хисарския поп, популярен от 80-те години на 20 век, както и с творчеството на оркестър „Кристали“ от град Ямбол, чиято солистка от 1989-та до 1998 г. е Тони Дачева, наричана „Първата дама на поп-фолка“.

 

Критика[редактиране | редактиране на кода]

Противниците на чалгата твърдят, че тя няма връзка с националните и местни български фолклорни традиции и, че единствените фолклорни елементи в нея са с близкоизточен произход. И въпреки че е широко приета от диджеите в нощните клубове и е превърната в атракция за туристите[7], които я приемат за чудесен начин за забавление, жанрът се посреща с отвращение от по-консервативна публика.

 

От значима част на интелигенцията чалгата е критикувана заради прокламираната безвкусица и отхвърлянето на моралните норми[8], заради теми като изневярата и нормалността на корупцията, заради шокиращия външен вид на нейните изпълнители, заради влиянията от Близкия изток и арабския свят, както и заради недвусмислено сексуалните текстове. Чалгата често е сексистка. Чалгата е популярна сред туристите, които не разбират текстовете ѝ.[9]

Саше, ние им даваме сериозни източници, те вместо да се образоват, пак се опитват да вземат по големо парче от пая за Гло. След 98 Глория не е едноличен лидер. Затова говорят само за проажби на албуми, което е нормално за топ име, но стане ли дума за хитове 98 - Мъжете всичко искат и Защо повярвах.

Да, а странното е, че след 97, хитовете на годината, ни 1 път не са били у баба.

98 - Защо повярвах

99/2000- Ти си, Мъжете всичко искат, До тук, Бели нощи, Луда по теб

2001- Къде си ти

2002- албумите на Деса и Кама

2003- е спорна, не знам тогава коя.взе песен на годината.

Но през всичките тези години, странно защо хитовете и наградите за.песен отиват главно при Деса и Кама.

А току що видях,че Ноф Фолк са наградили Златна рибка, за най-продаван албум. Как така не са дали нягрядата на баба???

Link to comment
Сподели в други сайтове

Да, а странното е, че след 97, хитовете на годината, ни 1 път не са били у баба.

98 - Защо повярвах

99/2000- Ти си, Мъжете всичко искат, До тук, Бели нощи, Луда по теб

2001- Къде си ти

2002- албумите на Деса и Кама

2003- е спорна, не знам тогава коя.взе песен на годината.

Но през всичките тези години, странно защо хитовете и наградите за.песен отиват главно при Деса и Кама.

А току що видях,че Ноф Фолк са наградили Златна рибка, за най-продаван албум. Как така не са дали нягрядата на баба???

Изводът от последната седмица е, че нищо казано от фен на Глория, не трябва да бъде прието за чиста монета. Задължителна проверка в Гугъл. Че те след 5 ог д ще почнат да лъжат новите шайки по форуми, че Гло до 2010 е била лидера, а Сашо Роман, Тони Дачева, Деса, Кама, Рена кучета ги яли...Нека метнем по 2 кофи изпражнения върху всеки, че Гло да блести. Ако не беше Гло, днес в БГ музика немаше да се прави....

image.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

Глория няма вечни хитове, а само популярни песни в определен период от време.

Големите претенции за голямо име и кариера, а един свестен прием няма по концерти.

Само досажда и отегчава публиката с присъствието си. Еднопосочен път, Приличам ли на вятъра, wtf?? :mf_surrender:

 

Дайте клипче от концерт на тази "велика" певица, където публиката се размазва.

Прием, който дори малко да се доближава до този на Ивана и Камелия от Мура Мега, на Преслава и Анелия от същото турне или от следващите...

Вижте една Деси Слава. 20 години кариера и продължава все още И КЪМ ДНЕШНА ДАТА да вълнува хората. Говори се за нея и има какво да се каже в сегашно време, не само в минало. Случва се нещо с нея и с кариерата й. А за Глория??? Вече колко години си говорим, какво имаЛА, какви песни правиЛА, колко награди печелиЛА и т.н. Постват се смешни клипчета от миналия век :mf_surrender: много ми е смешно, честно. :1000 (29):

 

Редактирано от Vancho
tumblr_pmldddChYM1tdxyhao8_400.png
Link to comment
Сподели в други сайтове

Толкова кретенизъм в една тема, то ще рече човек, че Глория няма нищо. Жива да я ожалиш.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Глория няма вечни хитове, а само популярни песни в определен период от време.

Големите претенции за голямо име и кариера, а един свестен прием няма по концерти.

Само досажда и отегчава публиката с присъствието си. Еднопосочен път, Приличам ли на вятъра, wtf?? :mf_surrender:

 

Дайте клипче от концерт на тази "велика" певица, където публиката се размазва.

Прием, който дори малко да се доближава до този на Ивана и Камелия от Мура Мега, на Преслава и Анелия от същото турне или от следващите...

Вижте една Деси Слава. 20 години кариера и продължава все още И КЪМ ДНЕШНА ДАТА да вълнува хората. Говори се за нея и има какво да се каже в сегашно време, не само в минало. Случва се нещо с нея и с кариерата й. А за Глория??? Вече колко години си говорим, какво имаЛА, какви песни правиЛА, колко награди печелиЛА и т.н. Постват се смешни клипчета от миналия век :mf_surrender: много ми е смешно, честно. :1000 (29):

 

А другите колко авторски хита имат, умнико? Една ”Носталгия” всеки път разплаква хората и в България, и в чужбина. Песните й за майката толкова много българи ги знаят и се поздравяват с тях. ”Пясъчни кули” стана хит, ”Ако те няма” стана. Всички знаят дуетите й с Илия Загоров, Тони Дачева и Азис. Всички знаят ”Радост-тревога”, ”Циганско сърце”, ”Феникс”, ”Крепост”, ”Ако бях се родила река”, ”Откраднат миг”, ”Уморих се от теб”. Пусни си 20 г. Пайнер и виж кифлите как се размазват на ”Хипноза”, пусни си 2 г. Планета HD и виж как се кефят на ”Ненаситна”. Пусни си 10 г. Планета. Пусни си Мура Мега и виж на „Кръговрат”. Това, че песните й не са пиянски повечето, за да ги свирят по кръчмите, не означава, че никой не ги помни. Почти няма механа, в която да съм бил и да не са пуснали фолклорния й албум. Глория има много хитове и не може да се отличи една песен. Някои си останаха с по два хита, но не и с цял репертоар, който да вълнува хората и да изпълни един концерт, затова и не правят такива. Ретро динозаврите едва напълниха зала 11 на НДК. 11, човек. Ивана не можа да събере без колегите си хора за НДК в една от последните си силни години. Бахти ненавистта демонстрирате.

Link to comment
Сподели в други сайтове

...

Не мога да те разбера какво си тръгнал да се обясняваш на филшивия ник с цел "да хейтим Глория". Нека пишат квото искат, пука ли ти ? Миналата година пръсна в НДК, ти поне си бил там и песните й се пееха. Все тая от там насетне.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Същото и ние пишем и ни обвиниха в плюене.

Никой в тази тема не отрича постиженията на Гло. Смеем се на историята, която създават и в която си вярват 5-10 човека.

Попфолкът, наричан още чалга или етнопоп, е музикален стил, придобил популярност на Балканите. Стилът съчетава български, арабски, турски, гръцки и цигански мелодии, както и мотиви от фламенко. Характерни за него са повтарящите се музикални и танцови ритми. Някои анализатори свързват чалгата с упадъка на културните ценности и я определят като декадентски стил.[1][2][3]

 

Произход[редактиране | редактиране на кода]

По форма поп-фолкът (съкратено от „популярен фолклор“, според някои критици „поп и фолк“, като стилова смесица) се родее с балканско-ориенталската етно-музика. В музикознанието стилът е известен под името „етно поп“[4][5]. Думата чалга произлиза от турската дума çalgı — свирня, музика, която от своя страна произхожда от арабската дума шалга.[6]

 

Жанрът започва развитието си с появата на Хисарския поп, популярен от 80-те години на 20 век, както и с творчеството на оркестър „Кристали“ от град Ямбол, чиято солистка от 1989-та до 1998 г. е Тони Дачева, наричана „Първата дама на поп-фолка“.

 

Критика[редактиране | редактиране на кода]

Противниците на чалгата твърдят, че тя няма връзка с националните и местни български фолклорни традиции и, че единствените фолклорни елементи в нея са с близкоизточен произход. И въпреки че е широко приета от диджеите в нощните клубове и е превърната в атракция за туристите[7], които я приемат за чудесен начин за забавление, жанрът се посреща с отвращение от по-консервативна публика.

 

От значима част на интелигенцията чалгата е критикувана заради прокламираната безвкусица и отхвърлянето на моралните норми[8], заради теми като изневярата и нормалността на корупцията, заради шокиращия външен вид на нейните изпълнители, заради влиянията от Близкия изток и арабския свят, както и заради недвусмислено сексуалните текстове. Чалгата често е сексистка. Чалгата е популярна сред туристите, които не разбират текстовете ѝ.[9]

Саше, ние им даваме сериозни източници, те вместо да се образоват, пак се опитват да вземат по големо парче от пая за Гло. След 98 Глория не е едноличен лидер. Затова говорят само за проажби на албуми, което е нормално за топ име, но стане ли дума за хитове 98 - Мъжете всичко искат и Защо повярвах.

 

Човек, на колко си години?!? Специално ще се разровя в архива да ти изпратя статията за Глория и платинения статус на 12 диаманта.

Плюс това Глория има продадени над 220 000 касети от този албум и съвсем малко над 20 000 диска. Отдавна вече съм спрял да се интересувам коя кво що.

През абсолютно всичките години до 2003 Гло е била лидер - само тя с най-големите турнета из страната..имало е случаи с по 1-2 подгряващи певици(Камелия, Петра) - дори Цветелина трябваше да бъде на мястото на една от двете мисля и имаше разсърдени тогава.

Всеки един албум е съпроводен с турне в БЪлгария. Още 1996 г пълни до дупка зала Христо Ботев, 1994 г. концерт с песните на Димчо Делев "Нека останем приятели" - на Глория най-много време да пее и съответно закрива концерта - това става 1994 г.

1994, 95, 96, 97, 98, 2000,(тука сумарно касети + диск), 2001, 2007 най-продаваните албуми са нейните.

98г. 100 процентова жена беше фурор, статии, заглавия, най-продаван албум...позволи ми да съм компетентен по тази част...а и отделно това го знам от първоизточник.

99г. от Пайнер не вярваха какви продажби направи Бестовият й албум(а уж сборка)

и така нататък през годините...за това сега тя е певицата с най-много верни фенове и за това пълни залите(без значение дали са за по 500 човека или за 4000 човека - все е пълно). Някой за толкова време нямат един концерт, не са излизали от клубовете.

Като цяло след Глория от 98г до 2003-винаги е била Камелия, но Пайнера ги разкара и Гло и Камс заради повече пари, по-големи проценти и т.н..

Link to comment
Сподели в други сайтове

Човек, на колко си години?!? Специално ще се разровя в архива да ти изпратя статията за Глория и платинения статус на 12 диаманта.

Плюс това Глория има продадени над 220 000 касети от този албум и съвсем малко над 20 000 диска. Отдавна вече съм спрял да се интересувам коя кво що.

През абсолютно всичките години до 2003 Гло е била лидер - само тя с най-големите турнета из страната..имало е случаи с по 1-2 подгряващи певици(Камелия, Петра) - дори Цветелина трябваше да бъде на мястото на една от двете мисля и имаше разсърдени тогава.

Всеки един албум е съпроводен с турне в БЪлгария. Още 1996 г пълни до дупка зала Христо Ботев, 1994 г. концерт с песните на Димчо Делев "Нека останем приятели" - на Глория най-много време да пее и съответно закрива концерта - това става 1994 г.

1994, 95, 96, 97, 98, 2000,(тука сумарно касети + диск), 2001, 2007 най-продаваните албуми са нейните.

98г. 100 процентова жена беше фурор, статии, заглавия, най-продаван албум...позволи ми да съм компетентен по тази част...а и отделно това го знам от първоизточник.

99г. от Пайнер не вярваха какви продажби направи Бестовият й албум(а уж сборка)

и така нататък през годините...за това сега тя е певицата с най-много верни фенове и за това пълни залите(без значение дали са за по 500 човека или за 4000 човека - все е пълно). Някой за толкова време нямат един концерт, не са излизали от клубовете.

Като цяло след Глория от 98г до 2003-винаги е била Камелия, но Пайнера ги разкара и Гло и Камс заради повече пари, по-големи проценти и т.н..

За 2015-та с "Пясъчни кули" Глория отново е най-продаваната, продала е повече от Галена дори.

Link to comment
Сподели в други сайтове

А другите колко авторски хита имат, умнико? Една ”Носталгия” всеки път разплаква хората и в България, и в чужбина. Песните й за майката толкова много българи ги знаят и се поздравяват с тях. ”Пясъчни кули” стана хит, ”Ако те няма” стана. Всички знаят дуетите й с Илия Загоров, Тони Дачева и Азис. Всички знаят ”Радост-тревога”, ”Циганско сърце”, ”Феникс”, ”Крепост”, ”Ако бях се родила река”, ”Откраднат миг”, ”Уморих се от теб”. Пусни си 20 г. Пайнер и виж кифлите как се размазват на ”Хипноза”, пусни си 2 г. Планета HD и виж как се кефят на ”Ненаситна”. Пусни си 10 г. Планета. Пусни си Мура Мега и виж на „Кръговрат”. Това, че песните й не са пиянски повечето, за да ги свирят по кръчмите, не означава, че никой не ги помни. Почти няма механа, в която да съм бил и да не са пуснали фолклорния й албум. Глория има много хитове и не може да се отличи една песен. Някои си останаха с по два хита, но не и с цял репертоар, който да вълнува хората и да изпълни един концерт, затова и не правят такива. Ретро динозаврите едва напълниха зала 11 на НДК. 11, човек. Ивана не можа да събере без колегите си хора за НДК в една от последните си силни години. Бахти ненавистта демонстрирате.

Песните, които си изброил са просто популярни, но не и хитове.

Глория няма хит от ранга на Лъжа е, Шампанското, Защо повярвах, Две сърца, Луда по тебе, Нещо нетипично, Дяволско желание, Погледни ме в очите и т.н. Знаем, че това грубо ви бърка по всички дупки, които имате, но това са фактите.

Сама си е виновна, че не си отгледа песните във времето и към днешна дата никой никъде не ги пуска и слуша, освен нейните счупени швестерки, които има за фенове.

 

Няма и нито един прием по концерти, който може да се сравни с този на Ивана, Анелия, Деси Слава, Преслава, Камелия.

И не ми обяснявай, какъв прием имала "Кръговрат" на Мура Мега, защото всички помним как излезе "примата на българакия фолк, чиято имитация е невъзможна" ( повръщам :yucky: ) пред скандиращата публика ПРЕСЛАВА. Тотален резил. Дъното. Това на друг изпълнител не се е случвало. Водещият да те представи цветущо и публиката да те обърка с друга.

 

Наистина темата е за ключ. Едно и също милион пъти.

 

tumblr_pmldddChYM1tdxyhao8_400.png
Link to comment
Сподели в други сайтове

Не мога да те разбера какво си тръгнал да се обясняваш на филшивия ник с цел "да хейтим Глория". Нека пишат квото искат, пука ли ти ? Миналата година пръсна в НДК, ти поне си бил там и песните й се пееха. Все тая от там насетне.

Прав си. Убедих се. Много злоба в тия хора.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Песните, които си изброил са просто популярни, но не и хитове.

Глория няма хит от ранга на Лъжа е, Шампанското, Защо повярвах, Две сърца, Луда по тебе, Нещо нетипично, Дяволско желание, Погледни ме в очите и т.н. Знаем, че това грубо ви бърка по всички дупки, които имате, но това са фактите.

Сама си е виновна, че не си отгледа песните във времето и към днешна дата никой никъде не ги пуска и слуша, освен нейните счупени швестерки, които има за фенове.

 

Няма и нито един прием по концерти, който може да се сравни с този на Ивана, Анелия, Деси Слава, Преслава, Камелия.

И не ми обяснявай, какъв прием имала "Кръговрат" на Мура Мега, защото всички помним как излезе "примата на българакия фолк, чиято имитация е невъзможна" ( повръщам :yucky: ) пред скандиращата публика ПРЕСЛАВА. Тотален резил. Дъното. Това на друг изпълнител не се е случвало. Водещият да те представи цветущо и публиката да те обърка с друга.

 

Наистина темата е за ключ. Едно и също милион пъти.

 

Не и е за пръв път. Така през март 2004 на НФ наградите докато публиката скандираше Деси Слава, Гло най безцеремонно излезе да прибере Певица на годината. Не, че нямаше заслуги, но щом феновете скандират друга дори и по малко заслуги да има, това е фенски вот...

image.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...