Jump to content

Поп фолк скандали


Препоръчани коментари

Ами защото 2 години след като излезе ''Грешната'' още не сме намерили песен от която да е вдъхновена.

Вокалите на ''Хубаво го запомни'' не сме ги чували в друга песен.

Виж за ''Коя'' не мога да кажа същото. Дори в момента я слушам и ''коя е лесната - настъпи грешната'' си пасва перфектно на припева на Джини. Поне гледам, че са оправили правата на ''авторската'' песен. :Vishenka_05:

Много ми е интересно как толкова ти е антипатична Яница а вече имаш няколко коментара в темата за новия и проект. Била провал, не видяла trend и тн.. Кога ще напишеш това за ''Всичко знаеш'', ''Зависима'', ''Остров крит'' и другите провали. Опа, забравих, че последната също е крадена и беше изтрита от канала и тренд няма как да види изобщо.

 

Яница може 10 години по-късно да е намерила нишата си, но слага всичките клипове на Джини в малкия си джоб и последните години я премазва като хитове. Видяхме го в анкетата на Пайнер!

 

Разбирам да не ти харесва дадена песен, но да го натякваш постоянно... Яни да не е отказала вокал или ft на Джини ?

 

Не сте намерили, защото така ви изнася.

 

На болднатото изречение ще ти отговоря така: Въобще не ме интересуват певици, които разчитат на клипове, а и като цяло на всичко друго освен и на пеене. Думата "певица" за мен не е еквивалент на "клипове", за мен "певица" не е да еднозначно на това да не можеш да си изпееш песните на живо, а да се дереш като болен от остра кашлица.

 

В последните години Яница прави сезонни песни, това е. Нищо нейно от 2014 и 2015 нейно не се пуска по дискотеките днес. Тя е актуална докато има нова песен, щом вече не е пуска нова, която е същата като предната само с друг текст. В анкетата на Пайнер е водила, защото е била актуална, а Джена не беше, тук съм съгласен с теб. Но нека отбележим, че Джена се омъжи и след това беше бременна, така че няма смисъл да се съпоставят нещата.

 

Ще пиша каквото си искам.

Плюс това съм писал, че новата песен на Яница е:

 

Добра е песента.

Малко Пашев копира Оцко.

Основата е тотално копие на "Вземай задължително".

 

Признал съм я за "добра".

Сега факта, че песента е флопнала не е мой проблем, аз просто го отбелязвам.


 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не сте намерили, защото така ви изнася.

 

На болднатото изречение ще ти отговоря така: Въобще не ме интересуват певици, които разчитат на клипове, а и като цяло на всичко друго освен и на пеене. Думата "певица" за мен не е еквивалент на "клипове", за мен "певица" не е да еднозначно на това да не можеш да си изпееш песните на живо, а да се дереш като болен от остра кашлица.

 

В последните години Яница прави сезонни песни, това е. Нищо нейно от 2014 и 2015 нейно не се пуска по дискотеките днес. Тя е актуална докато има нова песен, щом вече не е пуска нова, която е същата като предната само с друг текст. В анкетата на Пайнер е водила, защото е била актуална, а Джена не беше, тук съм съгласен с теб. Но нека отбележим, че Джена се омъжи и след това беше бременна, така че няма смисъл да се съпоставят нещата.

 

Ще пиша каквото си искам.

Плюс това съм писал, че новата песен на Яница е:

Признал съм я за "добра".

Сега факта, че песента е флопнала не е мой проблем, аз просто го отбелязвам.

 

Тогава защо критикуваш Преслава за слаби клипове? А припадаш по Галена? Пълни противоречия пак.

Цитат

asylumКаймакът на чалгаобществото слуша именно Джена. Дори и ние все още не сме дорасли, но уверено вървим към Истината! 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Тогава защо критикуваш Преслава за слаби клипове? А припадаш по Галена? Пълни противоречия пак.

 

Не, разликата е там, че Галена предлага стойностна песен, иновативно звучене и високобюджетен видеоклип, а Преслава предлага сезонен комерс, изтъркано звучене и евтин клип.

 

Не припадам по Галена, просто сме във време, в което трябва да се признаят някой неща, за да се променят други за в бъдеще.


 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

stereo, гледам, че много се радваш, че ''Фуклата'' не е в тренд топик защото друга песен е по гледана..

Все пак се надявам, че също така се радваш, че Джена най-нагло изкопира ''Грешната'' и ''Хубаво го запомни'' за да види хит защото от 2 години не беше помирисала такъв.

Тази седмица ''Няма да ме купиш'' е по-гледана от ''Моро му'' - скандал.

Песента на Джена ми омръзна, а да съм я слушал най-много 10 пъти, коментирай.

Джена просто намаза с малко по-силно парче от предходните й, освен това и заради раждането и това, че не бе пускала нищо от 8 месеца. Реално "Коя" не може да се намаже на малкият пръст на "Да те прежаля", "Да видя какво е" или песните от 2014-та.

На Яни и на Преси повече ми харесват!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не, разликата е там, че Галена предлага стойностна песен, иновативно звучене и високобюджетен видеоклип, а Преслава предлага сезонен комерс, изтъркано звучене и евтин клип.

 

Не припадам по Галена, просто сме във време, в което трябва да се признаят някой неща, за да се променят други за в бъдеще.

Не всичко е до бюджета. Сигурно Моро му е по-ентин от последния на Преслава, но виждаш разликата. Единия с чувалите за смет , другия заснет брутално !

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не всичко е до бюджета. Сигурно Моро му е по-ентин от последния на Преслава, но виждаш разликата. Единия с чувалите за смет , другия заснет брутално !

+1 един от най аматьорските клипове на Преса

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не, разликата е там, че Галена предлага стойностна песен, иновативно звучене и високобюджетен видеоклип, а Преслава предлага сезонен комерс, изтъркано звучене и евтин клип.

 

Не припадам по Галена, просто сме във време, в което трябва да се признаят някой неща, за да се променят други за в бъдеще.

Преслава не преслага нищо изтъркано, стига глупости. Линията й песни от Драганински е най-иновативното случващо се в чалгата последните години. А "Без теб" като звучене праща всяка синтезаторна песен на Джена знаеш къде!

Предпочитам песни като "Напусни" с 4 милиона за 2 месеца и с иновативно звучене, отколкото такива като "Коя" с текст - вървежни фрази за фейсбук и типично, преекспонирано звучене.

А песента на Емилия може да се пусне и в кафене/сладкарница, заразлика от "Коя", "И на всички като тебе", "За мене край си", "Дай ми още" - последната ту мъч цигания, предните две с нареждане/псуване, а на Джена пак с нарежда - бившите на Насенце.

Link to comment
Сподели в други сайтове

+1 един от най аматьорските клипове на Преса

Няма смисъл да спорим като и двата клипа са различни и добри.

Някои да си злобеят, ако Преслава беше никоя нямаше тук да,се пише за нея и то 24/7.

Гледанията не са фактор, дискотеките също.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да спорим като и двата клипа са различни и добри.

Някои да си злобеят, ако Преслава беше никоя нямаше тук да,се пише за нея и то 24/7.

Гледанията не са фактор, дискотеките също.

В ерата на интернета, кое тогава е фактор? Дори да не ни харесва, дескотеките също са фактор, защото младите хора са предимно там. Една песен винаги си личи кога е хит и кога не. Съвкупността от гледания,класации, популярност в интернет, реакцията на хората пре изпълнение ня дадена песен на участие/концерт.

 

ПС: Никой не може да каже, че Преслава не е фактор. Дори да няма тотални хитове, пак е голямо име. Като цяло приносът й за развитие на жанра в момента не е голям, но преди години беше и това не може да се заличи!

879836.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

В ерата на интернета, кое тогава е фактор? Дори да не ни харесва, дескотеките също са фактор, защото младите хора са предимно там. Една песен винаги си личи кога е хит и кога не. Съвкупността от гледания,класации, популярност в интернет, реакцията на хората пре изпълнение ня дадена песен на участие/концерт.

 

ПС: Никой не може да каже, че Преслава не е фактор. Дори да няма тотални хитове, пак е голямо име. Като цяло приносът й за развитие на жанра в момента не е голям, но преди години беше и това не може да се заличи!

Когато започна да се гледа на тубата като фактор - тогава започна оеднаквяването, преекспонирането и пускане на песни, актуални за сезон. И какво спечели чалгата от това - нищо. Няма автори, няма хубави песни, това е проблема, както и че пазарът се напълни с некадърници - музиканти, гримьори, стилисти, режисьори, фотографи, текстописци и изпълнители.

Не знам за вас ко е по-важно, Пете, една песен дали е хубава, дали ще можеш след 5 години да си я пуснеш или дали ще има 15 милиона. Едвали някои днес се сеща за "Лято 2016".

Link to comment
Сподели в други сайтове

Когато започна да се гледа на тубата като фактор - тогава започна оеднаквяването, преекспонирането и пускане на песни, актуални за сезон. И какво спечели чалгата от това - нищо. Няма автори, няма хубави песни, това е проблема, както и че пазарът се напълни с некадърници - музиканти, гримьори, стилисти, режисьори, фотографи, текстописци и изпълнители.

Не знам за вас ко е по-важно, Пете, една песен дали е хубава, дали ще можеш след 5 години да си я пуснеш или дали ще има 15 милиона. Едвали някои днес се сеща за "Лято 2016".

Уеднаквяването няма нещо общо с тубата, а липсата на автори, смелост от страна на изпълнителите и много други фактори. Ти забеляза ли, че всички хукнаха при Оцко, когато направи хитове и на треторазрядните изпърнители? Тогава повечето го помислиха за Бог в музиката и му се доверяваха на 100%, а той им даваше едни и същи песни. След това същато стана и с Пашев. А отделно те са и много алчни. Няма как 1 композитор да прави 70% от песните в жанра и да няма еднообразие. Защо не хукнаха всички към Ганев, когато направи "Кой" ? Повечето изпънители не си гонят сами кариерите, а чакат авторите да им ги движат с хит и залагат на познато звучене,което да се миксира с даден хит. Та затова едни се задържат много години, а други по 2-3 год. Тубата даже много помага, но това е друга тема.

На мен ми харесват песни и под милион гледания и такива с над 15 млн. Не ми влият хич гледанията на вкуса. Обаче, когато говорим за хитове, то не можем да се изказваме само от нашия личен вкус. Едно е една песен да ти харесва, а съвсем друга е тя да е хит. По този повод ти написах предишния коментар.

879836.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

Да те върна нямам сила и кръвта в мен застива, страх ме е! :Vishenka_05: :Vishenka_05: :Vishenka_05:

 

Искам нова песен от Ванча, било то и чекия! :1000 (34):

 

image.png.e4d79a7858ccaaecb16208cc241a64fe.png

    Пиян изпрати ми цветя, на всички разкажи че съм твоята история.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Да те върна нямам сила и кръвта в мен застива, страх ме е! :Vishenka_05: :Vishenka_05: :Vishenka_05:

 

Искам нова песен от Ванча, било то и чекия! :1000 (34):

 

Ивана и Гло не ги разбирам, половин година спят и после пуснат две песни за месец, кому е нужно това неправилно разпределяне на продукция?

Link to comment
Сподели в други сайтове

Уеднаквяването няма нещо общо с тубата, а липсата на автори, смелост от страна на изпълнителите и много други фактори. Ти забеляза ли, че всички хукнаха при Оцко, когато направи хитове и на треторазрядните изпърнители? Тогава повечето го помислиха за Бог в музиката и му се доверяваха на 100%, а той им даваше едни и същи песни. След това същато стана и с Пашев. А отделно те са и много алчни. Няма как 1 композитор да прави 70% от песните в жанра и да няма еднообразие. Защо не хукнаха всички към Ганев, когато направи "Кой" ? Повечето изпънители не си гонят сами кариерите, а чакат авторите да им ги движат с хит и залагат на познато звучене,което да се миксира с даден хит. Та затова едни се задържат много години, а други по 2-3 год. Тубата даже много помага, но това е друга тема.

На мен ми харесват песни и под милион гледания и такива с над 15 млн. Не ми влият хич гледанията на вкуса. Обаче, когато говорим за хитове, то не можем да се изказваме само от нашия личен вкус. Едно е една песен да ти харесва, а съвсем друга е тя да е хит. По този повод ти написах предишния коментар.

Виж, Пете <3, те че са прости патки, прости патки са! Оцко направи първо хитове на Цветелина Янева, Андреа, Анелия и тогава Соня блесна с "Правена съм .." и всички отрепки ми виснаха за песен, после Пете и Галя също направиха негови песни, но защо ли копия на "Аматьорка" и "Точно никога" не чухме. И съответно песните на Преслава и Галена бяха големи хитове, защото Преслава напр придава някакъв стил на самата песен с гласа си, колкото и да е обработен той като в "Режим..."-а, както и при Галена. При Оцко нещата бяха по-добре, отколкото при Пашо, който 1 хит голям прави на 10 песни. При Ганев сега пак отново са се насочили големите имена - Галена, Преси, Деса, Анелия...Само песните на Емилия от Пашев са разпознаваеми в последно време. На Яни последните 3 са като 1.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...