Jump to content

Поп фолк скандали (май 2023)


Препоръчани коментари

преди 17 минути, SG каза:

Тя прави сравнение с нейното си време, когато всеки си имаше свой стил и наистина веднага можеше да познаеш кой пее. Лидия, Десита и Симона, колкото и да ги защитавам, имат различни гласове, но Галин не им позволява да създадат свой почерк и песните им наистина биха звучали еднакво за някой незапознат. 

За Меди съм съгласен, но поради някаква причина при Алпер всички стари звезди го величаят - Рени, Весела, Кати... Да не би някоя фирма на Сашка да е спонсор? 

Че то и преди тук се е дискутирало това че тройници винаги е имало.

Освен това на Ивана, например, какъв ѝ е бил уникалния стил? Дебела леля с леопардови щампи прави сръбски кавъри. Без микрофон да я объркаш за продавачка в Илиенци.

Лидия и Симона да кажем че припокриват нещата, но Десита пък си има доста различни песни, които не се вписват в текущия тренд. От Даймънд Малката прави трап с чалга, Данна също си има някакъв неин начин на пеене който я отличава. Просто тя наистина не е седнала даже да чуе.

Или пък като е казала “новите” е имала предвид Кристиана и Ани Хоанг. Като я знаем колко е в течение с новостите.

  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Hug 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, SG каза:

Не знам защо Рени ви е толкова анти в този форум. Аз лично покрай това интервю за пореден път си припомних защо някога е била сред най-големите (не като килограми, преди някой да го обърне пак на присмех) и че малцина от историята на жанра биха могли въобще да участват в някакво сравнение с нейния връх.

Голяма работа, че има твърде голямо самочувствие и понякога преувеличава. В една нормална държава успехите й щяха винаги да се помнят и да го оправдават, а нямаше да се налага тя сама да ги припомня на хората.

Не ни е черпила еклери все още, съвсем нормално да ни е неприятна. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, SG каза:

Не знам защо Рени ви е толкова анти в този форум. Аз лично покрай това интервю за пореден път си припомних защо някога е била сред най-големите (не като килограми, преди някой да го обърне пак на присмех) и че малцина от историята на жанра биха могли въобще да участват в някакво сравнение с нейния връх.

Голяма работа, че има твърде голямо самочувствие и понякога преувеличава. В една нормална държава успехите й щяха винаги да се помнят и да го оправдават, а нямаше да се налага тя сама да ги припомня на хората.

Защото е нагаждачка и се одупва на там, накъдето духа вятъра. Не говори с конкретика, а с общи приказки. Изключително лицемерна и мазнеща се на силните на деня е. 

Отделно няма никакво лично мнение и индивидуален изказ, интервютата й са сбор от приказките на останалите хорица.

  • Like 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Andrew Cunanan. каза:

Много ме кефи как тези две песни нямат абсолютно нищо общо в звученето си 🤣:

 

Абе поне визуално се различаваха пИвиците. В по-голямата си част. Ся не само сичките са Тройници, а и звучат еднакво щото има 2 композитора и 3 аранжора. 

  • Like 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Lelqtian каза:

Абе поне визуално се различаваха пИвиците. В по-голямата си част. Ся не само сичките са Тройници, а и звучат еднакво щото има 2 композитора и 3 аранжора. 

Певачките, че са прости - прости са. Ама точно Рени да се обърне да го каже - с какво "Гъзели и хиени" звучи различно от масовката? Или "Искам бебе"? Или "За най-красивият боклук"? Или "1.20 метра"? Кога последно Рени е експериментирала със звучене, различно от масовката? 

Все въпроси с красноречиви отговори.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, Andrew Cunanan. каза:

И, да, точно от нейното време, "когато  всеки си имаше свой стил и наистина веднага можеше да познаеш кой пее" тия песни звучат все едно Оцко ги е правил на конвеира, аранжиментите на места са 1:1 :mf_surrender::

----

тази също има доста сходства в ударните с останалите.

Да не говорим до 2003-та как се правеха няколко версии на една и съща песен от различни изпълнители.

преди 26 минути, Emanuela.Carey каза:

Че то и преди тук се е дискутирало това че тройници винаги е имало.

Освен това на Ивана, например, какъв ѝ е бил уникалния стил? Дебела леля с леопардови щампи прави сръбски кавъри. Без микрофон да я объркаш за продавачка в Илиенци.

Лидия и Симона да кажем че припокриват нещата, но Десита пък си има доста различни песни, които не се вписват в текущия тренд. От Даймънд Малката прави трап с чалга, Данна също си има някакъв неин начин на пеене който я отличава. Просто тя наистина не е седнала даже да чуе.

Или пък като е казала “новите” е имала предвид Кристиана и Ани Хоанг. Като я знаем колко е в течение с новостите.

В жанра тогава имаше сумати големи имена и още тонове доближаващи се до големи, да не говорим колко на средно ниво с по-някой и друг моментен хит имаше. Невъзможно е да няма и повтаряне, разбира се, но чисто като излъчване, имидж и почерк в самите песни повечето си се разграничаваха, то затова и онова време роди толкова много истински звезди.

Ивана потръгна като тъмнокос клонинг на Петра, но когато се качи на върха вече си имаше крайно неподражаема идентичност. Глория, Десислава, Камелия, Рени... Би ли могъл някой да ги сбърка тогава или днес? Реално уеднаквяването на някои започна, когато Митака видя колко успешни модели са му въпросните и затова като за първите турнета вече беше започнал да им създава клонинги, най-вече на Десислава. Ама поне и клонингите бяха истински огромни звезди и имаше все някакво разграничаване, докато при любимите ми Алфа и сие това го няма и само тези, които се интересуваме от чалга ги знаем коя коя е.

преди 16 минути, Andrew Cunanan. каза:

Защото е нагаждачка и се одупва на там, накъдето духа вятъра. Не говори с конкретика, а с общи приказки. Изключително лицемерна и мазнеща се на силните на деня е. 

Отделно няма никакво лично мнение и индивидуален изказ, интервютата й са сбор от приказките на останалите хорица.

Нея просто я е яд, че поради ред невинаги зависещи от нея причини е отдавна изпаднала зад борда. Затова понякога яда избива по интервюта. Но можем ли да я виним? И можем ли да отречем постиженията, които не спира да изтъква? Ами точно такива си бяха нещата тогава, както ни ги казва. Както за успехите, така и за западането й, причинено от несправедливата смяна в системата на монопола, която както виждаме в дългосрочен план докара и целия жанр до дъното. Пък нека Рени е противна задето повтаря тези неща, които не просто са чути от някой, а са истината.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, SG каза:

 

Нея просто я е яд, че поради ред невинаги зависещи от нея причини е отдавна изпаднала зад борда. Затова понякога яда избива по интервюта. Но можем ли да я виним? И можем ли да отречем постиженията, които не спира да изтъква? Ами точно такива си бяха нещата тогава, както ни ги казва. Както при успехите, така и при западането й, причинено от несправедливата смяна в системата на монопола, която както виждаме в дългосрочен план докара и целия жанр до дъното. Пък нека Рени е  противна задето повтаря тези неща, които не просто са чути от някой, а са истината.

Кои са тези "невинаги зависещи" от нея причини?! Ако визираш, че фирмата майка не е залагала на нея, Пайнер не залагаше на Глория след 99-та, ама се задържа до 2005-та. 

Рени не беше младежка, не беше интересна, скандална, конвертируема, адаптивна и с усет, за да се задържи и да оцелее през годините. Една Камелия, една Деса как го постигнаха?! Една Глория, една Ивана как успяха да си създадат такива твърди фенски маси, че и това десетилетие да правят концерти?! Само на Рени всички са й виновни, а най-виновна си е самата тя. И за спада на качеството, и на популярността, и на успеха, и за застоя на кариерата.

Пак казвам монополът най-вече се опита да съсипе Деса, ама тя макар и с фалит, и до днес е успешна, на Глора от ТВ Планета не й даде пукната престижна награда и я замени с Ивана, ама последният проект на Глора гони 5 милиона.

Когато си некадърен все търсиш причината за собствените си провали у останалите.

  • Like 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

Е право е момчето в това отношение @Andrew Cunanan., Рени както и всяка друга чалгарка се съсипа като образ, а след влизането във ВИПа се вдигна й мита, че е умна и горда, което я довърши съвсем.

Тя се съюзи срещу Емануела с хора, които й се надсмиваха, наричаха я проста, каквато тя е и я гледаха отвисоко. С хора дето нямат 1/3 от нейните постижения, а тя им клякаше. Просто се доказа като жалка.

  • Like 4
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, Andrew Cunanan. каза:

Певачките, че са прости - прости са. Ама точно Рени да се обърне да го каже - с какво "Гъзели и хиени" звучи различно от масовката? Или "Искам бебе"? Или "За най-красивият боклук"? Или "1.20 метра"? Кога последно Рени е експериментирала със звучене, различно от масовката? 

Все въпроси с красноречиви отговори.

Щатния форумен фен на Рени, заподозрян да е самата тя,  сигурно не ги е чувал тия песни ;) 

Музикално екпериментират хората, които правят музика първо за кеф, после за друго. Рени никога не е била от тях, а в днешно време кеф и е да нагъне 3 тарелки с еклери (минимум), та там сигурно прави експерименти. 

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, Andrew Cunanan. каза:

Кои са тези "невинаги зависещи" от нея причини?! Ако визираш, че фирмата майка не е залагала на нея, Пайнер не залагаше на Глория след 99-та, ама се задържа до 2005-та. 

Рени не беше младежка, не беше интересна, скандална, конвертируема, адаптивна и с усет, за да се задържи и да оцелее през годините. Една Камелия, една Деса как го постигнаха?! Една Глория, една Ивана как успяха да си създадат такива твърди фенски маси, че и това десетилетие да правят концерти?! Само на Рени всички са й виновни, а най-виновна си е самата тя. И за спада на качеството, и на популярността, и на успеха, и за застоя на кариерата.

Пак казвам монополът най-вече се опита да съсипе Деса, ама тя макар и с фалит, и до днес е успешна, на Глора от ТВ Планета не й даде пукната престижна награда и я замени с Ивана, ама последният проект на Глора гони 5 милиона.

Когато си некадърен все търсиш причината за собствените си провали у останалите.

Не знам защо е нужно въобще да припомням кои са причините, тя ги е засегнала сама в интервюто. Но добре, ето я конкретната ситуация при нея: 1998 става звезда, 2000 става мега звезда в две държави и до 2003 държи супер ниво. Точно по това време любимката на Митака (Десислава) напуска, а Ивана вижда потенциала за лидерство и предлага на шефа какъвто процент той си пожелае. Благодарение до голяма степен на уредените от Рени връзки с Гранд той на мига превръща Ивана в една от най-гигантските български звезди евър, а личните му приходи от нея са главозамайващи - затова той решава, че трябва от всички да печели така. Междувременно Рени за кратко решава за заложи на семейството, а като се връща обстановката вече е коренно различна и е на път да я изхвърли - не я канят на мега масовите турнета, превърнали и средни звезди като Емилия и Вероника в сензации, не й дават награди, да не говорим че вече дори и да иска евентуално да вземе и тя някой хит от Гранд той няма да й бъде даден. На всичкото отгоре Митака иска и от нея да му дава повече пари от приходите си, което вече съвсем прави присъствието й в Пайнер безсмислено. Затова напуска и първа говори за тези неща. Но вече е твърде късно за нея, както беше и за много други в следващите години.

А че главната цел на Митака в някои моменти е била да смаже Десислава е факт. Също както е факт, че неконвентируемостта на такива като Рени, Глория, Нелина и т.н. им изигра лоша шега. Но тези неща не изменят основната причина за западането на куп изпълнители и в последствие на жанра - Троянския кон, в последствие подменен от някои, които дори без да ходят по участия можеха да заливат Митака с пари.

преди 35 минути, WindWalkerMonk каза:

Е право е момчето в това отношение @Andrew Cunanan., Рени както и всяка друга чалгарка се съсипа като образ, а след влизането във ВИПа се вдигна й мита, че е умна и горда, което я довърши съвсем.

Тя се съюзи срещу Емануела с хора, които й се надсмиваха, наричаха я проста, каквато тя е и я гледаха отвисоко. С хора дето нямат 1/3 от нейните постижения, а тя им клякаше. Просто се доказа като жалка.

Е Брадъра беше 10 години след сгромолясването й. А до него тя поначало опря точно защото системата я беше прецакала - което щеше да си е факт дори и да не си беше доубила сама кариерата, следвайки заповедите на мъжо си.

Тази нова система между другото прецака и доста имена извън чалгата. Естрадните примерно, макар и тотално разбити от чалгата, продължаваха да си имат някакви успехи доли и в златните години на фолка. После всичко секна и вече съвсем им се наложи да залагат само на концерти. Неслучайно последния масов хит и на Лили Иванова също съвпада с края на златния период на чалгата. Просто когато вече не само народа решава, нещата се променят радикално - факт.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Пайнер затънаха поради няколко причини, а именно:
1. Посевместното спиране с кавърите, заради влизането на БГ в ЕС, което намали разнообразието, което предлагаше канала до онзи момент от гледна точка на звучене на песните; Феновете на Сръбското нямаше как да бъдат задоволени, защото вече нямаше сръбско звучащи песни в ефира на телевизията, феновете на гръцкото - аналогично.

2. Изхабяването на творческите екипи и намалянето на продукцията, ако си спомняте до 2007-ма топ имената, ходещи на турне вадеха всяка година албум с поне 10 песни;

3. Поскъпването на всичко по процеса на направата на песен и клип, което го каза Мая;

4. Вследствие на 3 Митака хептен заразя изпълнителите си сами да се оправят, както намерят за добре, без той да е основния източник на финанси като продуцент;

5. Тъпотията на чалгарките - през 2005 и 2006 Преслава беше супер успешна. Всяка песен й беше хит, текстовете, мелодиите и изпяването й тласкаха към върха, децата я ядаха с парцалите. Видяла Ванча, че Пресис упорито се стреми към нейното място, и тотално спря да залага на по-тежките си песни и започна да се бори за аудиторията на Преслава. Така вместо да клипира потенциалния мегахит "Последна чаша", тя заложи на "Най-добрата", която беше правена за тотален разгромяващ хит ала "Време за мъже", "Къв си ти бе" и сие. Резултатът бе комичен и песента не постигна кой знае какво, даже беше първият отчетлив провал на Ванче. Да не говорим после как се опита да си повтори "Къв си ти бе" с "Адрес любов". 

Анелия също направи подобно нещо - през 2008-ма тотално се отказа от поп стила си, защото той вече не й носеше дивиденти и даже я дърпаше назад, и започна да пее цигании ала "Поръчай пак", които оставиха в потрес феновете й и отблъснаха интелектуалците от нея.

След успеха на "Нищо друго" и "Безумна лудост" абсолютно всички започнаха да слагат синтезатори в песните си, за да се опитат да клонират успеха на тези две песни - опитите бяха безуспешни. Но оеднаквяването бе на лице. 

След успеха на "Тупалка" всички вкупом се запътиха към Георги Куртев и Цветан Спасов. 

След успеха на Андреа всички пожелаха Кости да им прави хитове. Първа бе Мария. После Цветелина Янева. След това Преслава. След това Галена. Дори осморазрядните Траяна и Соня Френска отидоха при него.

След успеха на "Да те прежаля" и "Проба-грешка" първо Емилия за "Не се променям" отиде при Пашев, после бе Яница за "Хапе любовта", после Константин за "Докато сърцето бие" и така нататък.

За периода на Оцко няма и да отварям дума.

Когато през 2009-та и до средата на 2010-та всички млади момичета искаха да бъдат Андреа - масово чалгарките бяха повлияни визуално от нея. Когато Лейди Гага беше на върха в световната музика всички започнаха да бъдат абстрактни и ексцентрични в сценичното си представяне.

Когато Камелия започна да прави скъпи клипове с много визии, веднага Андреа, Галена и Цурче Я. започнаха.

Когато Камелия се снима за Плейбой, всички се втурнаха към този ход - Райна, Емилия, Галена във FHM.

Когато Преслава посевместно правеше дуети с всеки през 2009-та и 2010-та основната й конкурентка за върха - Анелия направи същия ход с Илиян и Гъмзата.

В чалгата винаги е имало надцакване, копиране и правене на сходни песни, за да се задържи изпълнителя на гребена на вълната.

6. Смяната в работното място - преди това механите бяха основния поминък на чалгарите, после станаха дискотеките. Усетила това Глория веднага още 2006-та се пренасочи към дискотечното звучене с нейните безкрайни денсове. В дискотеката не вървяха кахърните умерени песни и баладите, затова малко по-малко те започнаха да отпадат от играта. Съответно аудиторията на тази музика започна да намалява драстично.

7. Навлизането на Интернет - всичко стана достъпно и лесно за теглене и слушане, съответно продажбите започнаха постепенно да замират. Отделно хората спряха да си купуват цял албум за 1-2 песни, не им беше рентабилно. За какво да даваш 5 лева за касета или 10/12 за диск, при все, че можеш безплатно да си изтеглиш песните, които харесваш?

8. Липсата на нови вълни интригуващи изпълнители - след Андреа и Янева, само Александров, Фики и Галин, а към днешна дата Меди са нещо. Но никой от тях нямаше потенциала да е лидер като Преслава/Ивана/Глория.

9. Галена във ваната, циците на Андреа/Камелия, Азис - все неща, дето закопаха имиджа на чалгата и накараха хората да се срамуват, че слушат този жанр. А интелектуалците и медиите да го очернят още повече и да секнат ентусиастите в зародиш.

10. Планета Дерби - турнетата се превърнаха от иконични моменти за чалгата в нещо регулярно, което затъпяваше с всяка година. Галена  и Константин нямаха място на турне 2007, тогава изпълнителите скочиха до 11 бройки и миксовете намаляха. Турне 2008 беше тотален провал - най-големите към онзи момент с тежест на имената - Глория и Ивана ги нямаше. Любимци на публиката като Гергана и Малина изобщо не участваха. За сметка на това бяха поставени Джена (УАТ?!), Андреа и Есил - от тях никой не се интересуваше. 2009-та турнето още се разводни като брой изпълнители, а намаля като брой посетени градове и публика, освен това стана безплатно и общодостъпно. 2010 беше доста слабичко положението, а 2014-та само ние от форума не бяхме взети да пеем там.

11. Подмолните номера - платени статии, цакане под зад гърба, уреждане на проекти, награди и т.н под масата.

12. Достъпността на чалга изпълнителите;

13. Диференциацията между лъскавостта на чалга изпълнителите и проектите им и живота на обикновения човечец, който вече нямаше шанс да се припознае в тази музика.

14. Пеенето на плейбек по участия + лайв записите по участия;

15. Липсата на списание Нов Фолк.

16. Липсата на свежи идеи и лица в ТВ Планета, канализирани в предавания и оформление, съобразено с динамиката на вкусовите тенденции на потребителите.

Мое съм изтървал нещо, ама затуй са сещам ся.

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, WindWalkerMonk каза:

Е право е момчето в това отношение @Andrew Cunanan., Рени както и всяка друга чалгарка се съсипа като образ, а след влизането във ВИПа се вдигна й мита, че е умна и горда, което я довърши съвсем.

Тя се съюзи срещу Емануела с хора, които й се надсмиваха, наричаха я проста, каквато тя е и я гледаха отвисоко. С хора дето нямат 1/3 от нейните постижения, а тя им клякаше. Просто се доказа като жалка.

Винаги е имало възхваляване на старите чанти като Цветелина, Рени, Калория, та дори и Анелия в началото, колко били умни и какъв изказ били имали. Това е породено от:
а) липсата на немодерирани платформи, където нашите титанки на мисълта да се изказват. Иначе по ведомствената ТВ там ПайнерУ е казвал кое да се отреже и кое да остане;

б) тенденцията:

б1) по романтзиране на миналото

б2) породена от това, че феновете са малки и са се възхищавали на въпросните певачки, демек - неразбирането колко простовати и с бедни речници са били и тогава.

В Рена има още едно много гадно качество - за 2 минути слава и 2 камери, дето да я отразяват - ще продаде и майка си. Няма принципи, няма достойнство, няма ценности, братче.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, SG каза:

Не знам защо е нужно въобще да припомням кои са причините, тя ги е засегнала сама в интервюто. Но добре, ето я конкретната ситуация при нея: 1998 става звезда, 2000 става мега звезда в две държави и до 2003 държи супер ниво. Точно по това време любимката на Митака (Десислава) напуска, а Ивана вижда потенциала за лидерство и предлага на шефа какъвто процент той си пожелае. Благодарение до голяма степен на уредените от Рени връзки с Гранд той на мига превръща Ивана в една от най-гигантските български звезди евър, а личните му приходи от нея са главозамайващи - затова той решава, че трябва от всички да печели така. Междувременно Рени за кратко решава за заложи на семейството, а като се връща обстановката вече е коренно различна и е на път да я изхвърли - не я канят на мега масовите турнета, превърнали и средни звезди като Емилия и Вероника в сензации, не й дават награди, да не говорим че вече дори и да иска евентуално да вземе и тя някой хит от Гранд той няма да й бъде даден. На всичкото отгоре Митака иска и от нея да му дава повече пари от приходите си, което вече съвсем прави присъствието й в Пайнер безсмислено. Затова напуска и първа говори за тези неща. Но вече е твърде късно за нея, както беше и за много други в следващите години.

А че главната цел на Митака в някои моменти е била да смаже Десислава е факт. Също както е факт, че неконвентируемостта на такива като Рени, Глория, Нелина и т.н. им изигра лоша шега. Но тези неща не изменят основната причина за западането на куп изпълнители и в последствие на жанра - Троянския кон, в последствие подменен от някои, които дори без да ходят по участия можеха да заливат Митака с пари.

Е Брадъра беше 10 години след сгромолясването й. А до него тя поначало опря точно защото системата я беше прецакала - което щеше да си е факт дори и да не си беше доубила сама кариерата, следвайки заповедите на мъжо си.

Тази нова система между другото прецака и доста имена извън чалгата. Естрадните примерно, макар и тотално разбити от чалгата, продължаваха да си имат някакви успехи доли и в златните години на фолка. После всичко секна и вече съвсем им се наложи да залагат само на концерти. Неслучайно последния масов хит и на Лили Иванова също съвпада с края на златния период на чалгата. Просто когато вече не само народа решава, нещата се променят радикално - факт.

Рени в това интервю говори такива глупости, като например, че "Да се разделим", режисиран от Люси, е сниман от екипа на "Влюбих се опасно" и бил с компютърна анимация. Та къде е тук компютърната анимация, че не виждам:

След 2001-ва от Рени имаше отлив. Албумът й през 2003-та не беляза тотален хит, имаше няколко сезонни, възприемаше се като голяма звезда, но беше много зад една Глория, която имаше двойно по-дълга кариера от нея по това време. Или зад една Деса, с която бяха стартирали на равно.

Рени не предизвикаше истерия с проектите след старта на ТВ Планета, съответно няма как да бъде наградена с голяма награда. За 2001-ва да не отварям думата, ама Ивана има "Последна вечер", "Уморени и студени", "Грешна нощ" и "Вик" като тотални хитове + сезонния дует с Деса. Рени има само дуета с Орлин и "Влюбих се опасно".

За какво й е на Рени да прави кавър като има връзките да й направят авторски хитове сръбските композитори. Нещо се осрала или от Гранд като са видели продажбите на албума й от 2003-та в Сърбия и са се отказали от нея. И никъде по света не се сключва договор само за 3 албума. Ако Папагая беше такъв титаничен хит в Сърбия, а тя толкова успешна през 2003-та там щяха да й правят още албуми и песни. А не следващият й албум на сръбски да е продуциран изцяло и само от нея. Никой продуцент няма да си заебе успешния изпълнител, ако вижда още потенциал в него за изкарване на пачки по стотачки. А те буквално й биха шута.

Истината, която всички фенове на Рена  премълчавате е, че тя се срина по-мощно и от Ивана. Към края на 2004-началото на 2005-та не бе никъде - ни в Бг, ни у Сърбията. Затова й Пайнера я остави да си тръгне и онези от Гранд не искаха да я пипнат с пръчка. Тя си бе изпяла песента и срокът й на годност бе преминал.

До тук с "легендата" Рена и нейните "титанични" успехи.

  • Like 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Andrew Cunanan. каза:

Рени в това интервю говори такива глупости, като например, че "Да се разделим", режисиран от Люси, е сниман от екипа на "Влюбих се опасно" и бил с компютърна анимация. Та къде е тук компютърната анимация, че не виждам:

След 2001-ва от Рени имаше отлив. Албумът й през 2003-та не беляза тотален хит, имаше няколко сезонни, възприемаше се като голяма звезда, но беше много зад една Глория, която имаше двойно по-дълга кариера от нея по това време. Или зад една Деса, с която бяха стартирали на равно.

Рени не предизвикаше истерия с проектите след старта на ТВ Планета, съответно няма как да бъде наградена с голяма награда. За 2001-ва да не отварям думата, ама Ивана има "Последна вечер", "Уморени и студени", "Грешна нощ" и "Вик" като тотални хитове + сезонния дует с Деса. Рени има само дуета с Орлин и "Влюбих се опасно".

За какво й е на Рени да прави кавър като има връзките да й направят авторски хитове сръбските композитори. Нещо се осрала или от Гранд като са видели продажбите на албума й от 2003-та в Сърбия и са се отказали от нея. И никъде по света не се сключва договор само за 3 албума. Ако Папагая беше такъв титаничен хит в Сърбия, а тя толкова успешна през 2003-та там щяха да й правят още албуми и песни. А не следващият й албум на сръбски да е продуциран изцяло и само от нея. Никой продуцент няма да си заебе успешния изпълнител, ако вижда още потенциал в него за изкарване на пачки по стотачки. А те буквално й биха шута.

Истината, която всички фенове на Рена  премълчавате е, че тя се срина по-мощно и от Ивана. Към края на 2004-началото на 2005-та не бе никъде - ни в Бг, ни у Сърбията. Затова й Пайнера я остави да си тръгне и онези от Гранд не искаха да я пипнат с пръчка. Тя си бе изпяла песента и срокът й на годност бе преминал.

До тук с "легендата" Рена и нейните "титанични" успехи.

Много точно написано. Аз съм все още в потрес как не и писна на Рени във всяко интервю, което дава да се превъзнася, че си зарязала супер успешната кариера през 2012-3, когато била на върха на славата, за да отиде в Израел с децата си. 
Паметта ли си е загубила тази жена не е ясно. Тя тогава беше вече бита карта. Дори си спомням, че беше издала и албум в Диапазон Рекърдс през 2012. Пък и тя толкова много години в Израел не е стояла. 

Ама да ръси такива простотии е супер нелепо. Бяха я питали за нов концерт и пак се оправда, че публиката я била забравила вече, заради престоя и в Израел. Сама си е виновна. Аман от нейното лицемерие. 
Антон Стефанов в На Кафе дори беше много правилно изкоментирал, че нейната кариера бележи спад още 2005 година и няма нищо общо с престоя и зад граница години по-късно. 

  • Like 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, GSA каза:

Много точно написано. Аз съм все още в потрес как не и писна на Рени във всяко интервю, което дава да се превъзнася, че си зарязала супер успешната кариера през 2012-3, когато била на върха на славата, за да отиде в Израел с децата си. 
Паметта ли си е загубила тази жена не е ясно. Тя тогава беше вече бита карта. Дори си спомням, че беше издала и албум в Диапазон Рекърдс през 2012. Пък и тя толкова много години в Израел не е стояла. 

Ама да ръси такива простотии е супер нелепо. Бяха я питали за нов концерт и пак се оправда, че публиката я била забравила вече, заради престоя и в Израел. Сама си е виновна. Аман от нейното лицемерие. 
Антон Стефанов в На Кафе дори беше много правилно изкоментирал, че нейната кариера бележи спад още 2005 година и няма нищо общо с престоя и зад граница години по-късно. 

Не мисля, че Рени е дементна или има други проблеми с паметта, просто се опитва да го играе хитруша - много по-рентабилно за имиджа е да кажеш, че си се отказал на върха на славата и успехите си, отколко след години застой и видим спад в популярност, успехи и интерес на публиката.

В чалгата има само 1 име, за което се сещам, което се отказало само година от зенита си на успех и това е Елена Паришева. Ся 2010-та не й е най-силната, обаче още беше топ 5 име, имаше супер успешен дует и експериментираше с както Андреа би казала - "хуй песни" като "Изгубена".

За мен главния проблем, водещ до самозабравянето на Рени и толкова видимото изкривяване на обективната действителност от нея, са ей такива псевдо журняла като Алпер Чочев, дето й ложат задника. Реално тя с нищо не е повече от една Весела тук към момента. Каква безкрайност, какви 5 лева? Това, че се мъчи още, не означава, че след 2001-ва има тотални хитове. В Сърбия също няма интерес към нея, иначе да се е запътила натам. Даже Глория повече я канят там в последната година.

Реално Рени имаше леко възраждане на позициите през 2006-та с албума, "Йерусалим", дето и до днес се случва да я чуя от някъде и фотосесията за "Плейбой". Даже на нея ползотворно й се отрази напускането, защото събуди интереса и се разшумя покрай нея. Няма да се очудя да се опитвала да постигне ефекта на Деса и да се е полакомила да си прибира целия приход сама. Обаче желания резултат не се получи.

В чалгата, а и в живота, има едно златно правило - започнеш ли обстойно да се вторачваш в миналите си успехи и само тях да възхваляваш, то ти такива към сегашния момент нямаш, а и с подобен подход няма и да имаш, щото вместо да мислиш какво да направиш, ти се главозамайваш кво вече си направил.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Andrew Cunanan. каза:

Пайнер затънаха поради няколко причини, а именно:
1. Посевместното спиране с кавърите, заради влизането на БГ в ЕС, което намали разнообразието, което предлагаше канала до онзи момент от гледна точка на звучене на песните; Феновете на Сръбското нямаше как да бъдат задоволени, защото вече нямаше сръбско звучащи песни в ефира на телевизията, феновете на гръцкото - аналогично.

2. Изхабяването на творческите екипи и намалянето на продукцията, ако си спомняте до 2007-ма топ имената, ходещи на турне вадеха всяка година албум с поне 10 песни;

3. Поскъпването на всичко по процеса на направата на песен и клип, което го каза Мая;

4. Вследствие на 3 Митака хептен заразя изпълнителите си сами да се оправят, както намерят за добре, без той да е основния източник на финанси като продуцент;

5. Тъпотията на чалгарките - през 2005 и 2006 Преслава беше супер успешна. Всяка песен й беше хит, текстовете, мелодиите и изпяването й тласкаха към върха, децата я ядаха с парцалите. Видяла Ванча, че Пресис упорито се стреми към нейното място, и тотално спря да залага на по-тежките си песни и започна да се бори за аудиторията на Преслава. Така вместо да клипира потенциалния мегахит "Последна чаша", тя заложи на "Най-добрата", която беше правена за тотален разгромяващ хит ала "Време за мъже", "Къв си ти бе" и сие. Резултатът бе комичен и песента не постигна кой знае какво, даже беше първият отчетлив провал на Ванче. Да не говорим после как се опита да си повтори "Къв си ти бе" с "Адрес любов". 

Анелия също направи подобно нещо - през 2008-ма тотално се отказа от поп стила си, защото той вече не й носеше дивиденти и даже я дърпаше назад, и започна да пее цигании ала "Поръчай пак", които оставиха в потрес феновете й и отблъснаха интелектуалците от нея.

След успеха на "Нищо друго" и "Безумна лудост" абсолютно всички започнаха да слагат синтезатори в песните си, за да се опитат да клонират успеха на тези две песни - опитите бяха безуспешни. Но оеднаквяването бе на лице. 

След успеха на "Тупалка" всички вкупом се запътиха към Георги Куртев и Цветан Спасов. 

След успеха на Андреа всички пожелаха Кости да им прави хитове. Първа бе Мария. После Цветелина Янева. След това Преслава. След това Галена. Дори осморазрядните Траяна и Соня Френска отидоха при него.

След успеха на "Да те прежаля" и "Проба-грешка" първо Емилия за "Не се променям" отиде при Пашев, после бе Яница за "Хапе любовта", после Константин за "Докато сърцето бие" и така нататък.

За периода на Оцко няма и да отварям дума.

Когато през 2009-та и до средата на 2010-та всички млади момичета искаха да бъдат Андреа - масово чалгарките бяха повлияни визуално от нея. Когато Лейди Гага беше на върха в световната музика всички започнаха да бъдат абстрактни и ексцентрични в сценичното си представяне.

Когато Камелия започна да прави скъпи клипове с много визии, веднага Андреа, Галена и Цурче Я. започнаха.

Когато Камелия се снима за Плейбой, всички се втурнаха към този ход - Райна, Емилия, Галена във FHM.

Когато Преслава посевместно правеше дуети с всеки през 2009-та и 2010-та основната й конкурентка за върха - Анелия направи същия ход с Илиян и Гъмзата.

В чалгата винаги е имало надцакване, копиране и правене на сходни песни, за да се задържи изпълнителя на гребена на вълната.

6. Смяната в работното място - преди това механите бяха основния поминък на чалгарите, после станаха дискотеките. Усетила това Глория веднага още 2006-та се пренасочи към дискотечното звучене с нейните безкрайни денсове. В дискотеката не вървяха кахърните умерени песни и баладите, затова малко по-малко те започнаха да отпадат от играта. Съответно аудиторията на тази музика започна да намалява драстично.

7. Навлизането на Интернет - всичко стана достъпно и лесно за теглене и слушане, съответно продажбите започнаха постепенно да замират. Отделно хората спряха да си купуват цял албум за 1-2 песни, не им беше рентабилно. За какво да даваш 5 лева за касета или 10/12 за диск, при все, че можеш безплатно да си изтеглиш песните, които харесваш?

8. Липсата на нови вълни интригуващи изпълнители - след Андреа и Янева, само Александров, Фики и Галин, а към днешна дата Меди са нещо. Но никой от тях нямаше потенциала да е лидер като Преслава/Ивана/Глория.

9. Галена във ваната, циците на Андреа/Камелия, Азис - все неща, дето закопаха имиджа на чалгата и накараха хората да се срамуват, че слушат този жанр. А интелектуалците и медиите да го очернят още повече и да секнат ентусиастите в зародиш.

10. Планета Дерби - турнетата се превърнаха от иконични моменти за чалгата в нещо регулярно, което затъпяваше с всяка година. Галена  и Константин нямаха място на турне 2007, тогава изпълнителите скочиха до 11 бройки и миксовете намаляха. Турне 2008 беше тотален провал - най-големите към онзи момент с тежест на имената - Глория и Ивана ги нямаше. Любимци на публиката като Гергана и Малина изобщо не участваха. За сметка на това бяха поставени Джена (УАТ?!), Андреа и Есил - от тях никой не се интересуваше. 2009-та турнето още се разводни като брой изпълнители, а намаля като брой посетени градове и публика, освен това стана безплатно и общодостъпно. 2010 беше доста слабичко положението, а 2014-та само ние от форума не бяхме взети да пеем там.

11. Подмолните номера - платени статии, цакане под зад гърба, уреждане на проекти, награди и т.н под масата.

12. Достъпността на чалга изпълнителите;

13. Диференциацията между лъскавостта на чалга изпълнителите и проектите им и живота на обикновения човечец, който вече нямаше шанс да се припознае в тази музика.

14. Пеенето на плейбек по участия + лайв записите по участия;

15. Липсата на списание Нов Фолк.

16. Липсата на свежи идеи и лица в ТВ Планета, канализирани в предавания и оформление, съобразено с динамиката на вкусовите тенденции на потребителите.

Мое съм изтървал нещо, ама затуй са сещам ся.

В този твой пост мненията ни до голяма степен се доближават. Много фактори подпомогнаха края на чалгата, но като се замислиш повечето от изредените от теб пак се коренят в тази смяна на системата в монопола, която подтикна изпълнителите да дават всичко, за да се задържат, включително и да скачат по модерното течение, да загърбват стила си, да си правят мръсно - само и само да не изостанат твърде много от онези, които са налагани от Митака и парите. А онзи, които Митака и парите налагаха, можеха да си позволяват да са различни именно защото бяха привилегировани - и така изпъкваха, а някои изпъкват и до днес. А ако не успеят да изпъкнат достатъчно над истинските звезди - стига се до радикални ходове като насилственото спиране на Нов Фолк и радио Сигнал. Не говоря за Галена тук, да уточним преди някой от нейните пак да ми е скочил... Убеден съм, че доста от четящите ни си знаят за кого става дума. ;)

По това време такива като Рени вече са пример, че трябва да се подчиняваш на въпросната система, иначе изгърмяваш. Междувременно идват, действително, фактори, с които Митака няма общо и които също са причина за някои от изброените точки - влизането в ЕС и кризата от 2008. Но по това време Рени така или иначе вече е към края си, тъй че не те са й секнали засилката.

За следващия ти пост имаме повече несъгласие. :D

преди 46 минути, Andrew Cunanan. каза:

Рени в това интервю говори такива глупости, като например, че "Да се разделим", режисиран от Люси, е сниман от екипа на "Влюбих се опасно" и бил с компютърна анимация. Та къде е тук компютърната анимация, че не виждам:

След 2001-ва от Рени имаше отлив. Албумът й през 2003-та не беляза тотален хит, имаше няколко сезонни, възприемаше се като голяма звезда, но беше много зад една Глория, която имаше двойно по-дълга кариера от нея по това време. Или зад една Деса, с която бяха стартирали на равно.

Рени не предизвикаше истерия с проектите след старта на ТВ Планета, съответно няма как да бъде наградена с голяма награда. За 2001-ва да не отварям думата, ама Ивана има "Последна вечер", "Уморени и студени", "Грешна нощ" и "Вик" като тотални хитове + сезонния дует с Деса. Рени има само дуета с Орлин и "Влюбих се опасно".

За какво й е на Рени да прави кавър като има връзките да й направят авторски хитове сръбските композитори. Нещо се осрала или от Гранд като са видели продажбите на албума й от 2003-та в Сърбия и са се отказали от нея. И никъде по света не се сключва договор само за 3 албума. Ако Папагая беше такъв титаничен хит в Сърбия, а тя толкова успешна през 2003-та там щяха да й правят още албуми и песни. А не следващият й албум на сръбски да е продуциран изцяло и само от нея. Никой продуцент няма да си заебе успешния изпълнител, ако вижда още потенциал в него за изкарване на пачки по стотачки. А те буквално й биха шута.

Истината, която всички фенове на Рена  премълчавате е, че тя се срина по-мощно и от Ивана. Към края на 2004-началото на 2005-та не бе никъде - ни в Бг, ни у Сърбията. Затова й Пайнера я остави да си тръгне и онези от Гранд не искаха да я пипнат с пръчка. Тя си бе изпяла песента и срокът й на годност бе преминал.

До тук с "легендата" Рена и нейните "титанични" успехи.

Рени според мен се обърка и е искала да каже, че "Искай ме" е с ефекти.

2001 Рени има и Мерцедес в Сърбия, която гледам, че в YouTube има над 15М сумарно и гони 1.5М в Spotify. Гигантски цифри за певица, която в пиковите ери на тези платформи е била напълно залязла и в двете държави.

Албумът от 2003 не й е Мега като предните, но заглавната песен си беше хит от този ранг. А Папагалът в Бг може да не е била кой знае какво, но в Сърбия си е била почти от ранга на Мерцедес - в YouTube е с почти 11М, а в Spotify с над 250k - отново повтарям, това са цифри за напълно неактуална певица за последните близо 15 години.

Не знам как са стояли нещата в отношенията й с Гранд, но сериозно ли трябва да сме наивни и да си мислим, че и да е искала, е щяла да получи нещо от тях докато междувременно е имала договор и с налагащия съвсем други имена монопол Пайнер? Тя логиката даже си е напълно в другата крайност - че ако Митака не е искал някакви такива като Рени да му засенчват звездите, именно забрани от този тип ще да са били първите. Реално тя чак 2006 има свободата отново да работи с тях, но тогава кариерата й действително вече е на доизживяване и може и Гранд да не са я искали.

А че е имала титанични успехи, които са я превърнали в легенда дори не е повод за спор - това си е ясно като бял ден. ;)

  • Like 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Andrew Cunanan. каза:

 

В чалгата има само 1 име, за което се сещам, което се отказало само година от зенита си на успех и това е Kamu.

 

  • Love 2

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Много грозно впечатление от последно интервю ми направи и репликата относно клипа на "Влюбих се опасно" - "те такова нещо в България не БЯХА виждали до този момент". Пролича си каква е чуждопоклонница, подлога и изменничка на страната си.

 

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...