Jump to content

Промяната в "Пайнер", от която имат нужда...


Препоръчани коментари

Да. Обсъжда се от около седмица. Доста от форума се изсмяха на амбициите му, но накрая ще подвиват опашки

Ще мачкат, според мен. Възлагам големи надежди на Галин и отбор.

В Джулия - никакви.

tumblr_pmldddChYM1tdxyhao8_400.png
Link to comment
Сподели в други сайтове

Всъщност, той може ли да е продуцент при положение, че има договор с Пайнер?

Или ще е някакъв вътрешен продуцент? :1000 (29):

По скоро той ще се изявява като муз. продуцент, какъвто навремето беше Про Мюзик на Токича.

 

Галин наистина има перспектива за подобно нещо. Та той от себе си направи звезда а приличаше на беден гей преди 7-8 години когато ни го представи Гергана. Освен това върна в играта Гергана и Валя но те не се възползваха рационално от този тласък. Десита не е случаен избор. Пайнер имат нужда от глътка свеж въздух а не от копия на бивши величия...Вероятно Галин е уточнил тези неща с Димитров преди да дава изявления по темата.

image.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Пайнер не може да се промени. Митака си е построил своя комунизъм и не му пука за нищо. Който иска да се пробва сам - прав му път. Който иска да мишкува - да стои във фирмата. Тя и без това нищо няма да направи за него.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че трябва да премахнат Митака. Да му пратят Яница, Татяна или някое от другите курвета/може и вкупом/, то да го пръсне от с*кс и св*рчоци, дъртият да получи инфаркт и айде- фирмата е оправена. Колко лесно звучи, не мисля, че ще им бъде проблем да го постигнат.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Мисля, че нещата са доста относителни. Попа наистина успяват да правят повече нови звезди, но там е въпроса- тези звезди си остават 'нови', а след това вече не са чак такива звезди, защото идва новото поколение и тяхното изпада зад борда.

Пример: Кои бяха най-актуалните поп сензации през 2012, когато всички взеха да припадат по попа? Като изключим Графа, защото той е едно съвсем друго поколение и ниво, си имаме Криско, Михаела Филева, Лора Караджова, Ангел и Моисей, Дивна, Рафи, Били Хлапето и т.н. Кои са актуалните поп сензации 6 години по-късно, през 2018? Изброените в първия пост- Гери-Никол, Тита, Дара, Криско, 100 кила, Скандау, да добавим към тях и Михаела Маринова. Извод: само един успя да се задържи актуален- Криско. Ако след още няколко години пак само той е останал, няма как да говорим за цялостен превес на попа над поп-фолка.

И за да подкрепя твърдението си с факти, да си направим подобна равносметка и за поп фолка. Кои бяха най-актуалните поп-фолк изпълнители през 2012? Преслава, Галена, Анелия, Емилия, Джена, Андреа. Кои са най-актуалните поп-фолк изпълнители 6 години по-късно, през 2018? Преслава, Галена, Анелия, Емилия, Теди Александрова, Яница, Деси Слава, Галин, Фики, вероятно скоро и Джулия. Изводът е, че попът прави някакви временни сензации като за 2-3 години и после те биват сменяни с нови, а поп-фолкът си държи едно ниво с утвърдени хитови имена, от които най-много някое и друго да изпадне, но за сметка на това на негово място веднага могат да се добавят и нови/стари такива.

Но че поп-фолкът няма нужда от радикална промяна- има. Като за начало трябва да се намерят нови композитори и режисьори, че все едно и също вече. И нови звезди трябва да се налагат.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не е само Криско. Килата е вече почти 20 години в играта с 3 огромни пика - 2002-03, 2010-2012, 2017-18.

 

Гери Никол също няма спад вече 3 години. Павел и Венци Венц вече 4та година са във вихъра си. И в чалгата е имало временни явления, които както бързо гръмнаха, така и бързо си отидоха. Всеки жанр отсява само най доброто...

image.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не е само Криско. Килата е вече почти 20 години в играта с 3 огромни пика - 2002-03, 2010-2012, 2017-18.

 

Гери Никол също няма спад вече 3 години. Павел и Венци Венц вече 4та година са във вихъра си. И в чалгата е имало временни явления, които както бързо гръмнаха, така и бързо си отидоха. Всеки жанр отсява само най доброто...

Точно това щях да напиша за Килата, да не говорим, че сегашният му "пик" се дължи на една-единствена песен.

 

Това е и причината вглъбените в чалгата да не виждат успехите в попа - по-малката продукция. Един поп изпълнител може да изкарва по 2, максимум 3 песни на година и да е на върха, докато в чалгата приемливото е 2 пъти повече. Но тяхната музика не се "изконсумира" толкова бързо, не защото е по-качествена, а защото:

 

1. се рекламира в национален ефир, докато в чалгата има интерес към не повече от 5-6 имена

2. се върти по много повече радиа и телевизии

3. се пуска в двойно повече клубове - в чалготеките винаги звучат и актуалните поп парчета, в дискотеките без чалга - също

4. поп звездите много по-сериозно заложиха на социалните мрежи, клиповете с "инфлуенсъри" и прочие. В чалгата само дето Галена има хубав и поддържан Инстаграм, това е...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не е само Криско. Килата е вече почти 20 години в играта с 3 огромни пика - 2002-03, 2010-2012, 2017-18.

 

Гери Никол също няма спад вече 3 години. Павел и Венци Венц вече 4та година са във вихъра си. И в чалгата е имало временни явления, които както бързо гръмнаха, така и бързо си отидоха. Всеки жанр отсява само най доброто...

Килата си беше някакво име, но той стана масово известен чак с Аз съм 6, която всъщност е чак от края на 2012 и по-скоро се води към 2013. 2002 не го помня, честно, и то не защото други две са били на върха на Бг музиката тогава. :D Сега в момента наистина е новият му пик. Но дори и евентуално и него да го сложим до Криско, твърдението ми си остава същото. През 2012 имаше едни имена, а през 2018 съвсем различни. И няма как да знаем дали след още няколко няма пак да са се сменили. Аз лично от настоящите само Гери-Никол я виждам като претендентка за някаква дългогодишна кариера. Тита е прекалено еднаква с нея, а Дара вече дори не ми се струва чак толкова актуална като тях, да не говорим че Саня рядко им прави повече от 3-4 хита на нейните.

Най-доброто наистина се отсява, но въпреки това в поп-фолкът доста имена си остават константни. Като се прегледат горните ми списъци ще се забележи, че само Андреа и Джена са изпаднали от първия, но аз лично и тях ги виждам като такива, които могат да се завърнат и списъкът да е пълен. Докато повечето от тези от 2012 в попа хич не ги виждам да събудят интерес днес. Те просто си бяха любимци на децата преди децата да си намерят нови любимци. Ако такива ще са по-големите успеха на попа над чалгата, предпочитам чалгата...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Килата си беше някакво име, но той стана масово известен чак с Аз съм 6, която всъщност е чак от края на 2012 и по-скоро се води към 2013. 2002 не го помня, честно, и то не защото други две са били на върха на Бг музиката тогава. :D Сега в момента наистина е новият му пик. Но дори и евентуално и него да го сложим до Криско, твърдението ми си остава същото. През 2012 имаше едни имена, а през 2018 съвсем различни. И няма как да знаем дали след още няколко няма пак да са се сменили. Аз лично от настоящите само Гери-Никол я виждам като претендентка за някаква дългогодишна кариера. Тита е прекалено еднаква с нея, а Дара вече дори не ми се струва чак толкова актуална като тях, да не говорим че Саня рядко им прави повече от 3-4 хита на нейните.

Най-доброто наистина се отсява, но въпреки това в поп-фолкът доста имена си остават константни. Като се прегледат горните ми списъци ще се забележи, че само Андреа и Джена са изпаднали от първия, но аз лично и тях ги виждам като такива, които могат да се завърнат и списъкът да е пълен. Докато повечето от тези от 2012 в попа хич не ги виждам да събудят интерес днес. Те просто си бяха любимци на децата преди децата да си намерят нови любимци. Ако такива ще са по-големите успеха на попа над чалгата, предпочитам чалгата...

 

Килата смазваше 2002 с Баунс и с общи парчета с Шамара. (Деси, къде си, защо се обеси - култова фраза, която тогава си мислех, че е за нашата) Ланец на врата ми също гърмеше много и в старата и в новата версия. Просто ти си изпуснал този му пик. Ти дори и Деса харесваш едва от 2004-2005, така че преди това си изтървал музикалните явления. Малко преди Аз съм 6 и Каймака също гърма в два дуета с Лора Караджова, които бяха тотални хитове - Спуснати завеси и Цяла нощ, така че пика си е баш от 2011. Иначе за другото си прав. Но и Лора е изпълнител със спадове и пикове. Бг изпълнителите издават 1, най много 2 парчета годишно. Графа също през няколко години прави огромни хитове. 2001 - Секс за пари, 2002 - Безумно искам те, Дим да ме няма от 2012, Крадена любов от 2005-06, Ако има рай от 2009. Така , че говориш малко наизуст. Ами Миро? Малко ли пикове има. С Гълъбо се завърна с много стабилен и вечен хит. 4 години мегахитове с Каризма. След 2007 извади също много топ хитове без Галя. Ако се напъна и за други ще се сетя. Просто пиковете им са по кратки и не вадят всяка година хит, но големите им хитове се знаят и от малки и от големи.... Мария Илиева и Лора Караджова също имат няколко много силни периода...

 

Годините може да не са точни, но са приблизителни...

image.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Килата смазваше 2002 с Баунс и с общи парчета с Шамара. (Деси, къде си, защо се обеси - култова фраза, която тогава си мислех, че е за нашата) Ланец на врата ми също гърмеше много и в старата и в новата версия. Просто ти си изпуснал този му пик. Ти дори и Деса харесваш едва от 2004-2005, така че преди това си изтървал музикалните явления. Малко преди Аз съм 6 и Каймака също гърма в два дуета с Лора Караджова, които бяха тотални хитове - Спуснати завеси и Цяла нощ, така че пика си е баш от 2011. Иначе за другото си прав. Но и Лора е изпълнител със спадове и пикове. Бг изпълнителите издават 1, най много 2 парчета годишно. Графа също през няколко години прави огромни хитове. 2001 - Секс за пари, 2002 - Безумно искам те, Дим да ме няма от 2012, Крадена любов от 2005-06, Ако има рай от 2009. Така , че говориш малко наизуст. Ами Миро? Малко ли пикове има. С Гълъбо се завърна с много стабилен и вечен хит. 4 години мегахитове с Каризма. След 2007 извади също много топ хитове без Галя. Ако се напъна и за други ще се сетя. Просто пиковете им са по кратки и не вадят всяка година хит, но големите им хитове се знаят и от малки и от големи.... Мария Илиева и Лора Караджова също имат няколко много силни периода...

 

Годините може да не са точни, но са приблизителни...

Килата наистина съм го изтървал 2002, но пък Шамара например го помня много добре. Както и други не-чалга и чалга явления по онова време. Затова съм останал с усещането, че той никога не е бил чак толкова голям преди 2011-2012 или там когато пусна новите тотални хитове. Но се съгласих, че и него можем да го сложим до Криско, аз дори още при първия си пост се чудех дали да не го спомена и в двата списъка, но бях забравил дуетите с Лора преди Аз съм 6.

Графа, Миро и Мария Илиева са стара генерация, аз затова тях не ги споменавам в списъка с актуалните. И Лора можем евентуално да я сложим при тях. Те не че почти всичките изброени в чалга списъците не са по-стари генерации, но поне си поддържат ниво от хитове почти всяка година. Както и да е, в случая говорех за сензациите през 2012 и коренно различните днес. Положението в чалгата е доста по-добро откъм наложени имена, докато попа се крепят на временна актуалност и на някое и друго утвърдено име.

Да не говорим, че той попа си е чалга! :roll1: Това е друго нещо, на което можем да наблегнем. Ако през 2000 година се бяха появили певици с по само едно име като Тита, Дара, да речем и Гери-Никол (въпреки, че са две имена) и ако предлагаха песни като "Антилопа", "Кво не чу" и "Напрао ги убивам" никой нямаше да ги зачете за поп звезди, щяха да са си типични чалгарки. :roll1:

Link to comment
Сподели в други сайтове

Килата наистина съм го изтървал 2002, но пък Шамара например го помня много добре. Както и други не-чалга и чалга явления по онова време. Затова съм останал с усещането, че той никога не е бил чак толкова голям преди 2011-2012 или там когато пусна новите тотални хитове. Но се съгласих, че и него можем да го сложим до Криско, аз дори още при първия си пост се чудех дали да не го спомена и в двата списъка, но бях забравил дуетите с Лора преди Аз съм 6.

Графа, Миро и Мария Илиева са стара генерация, аз затова тях не ги споменавам в списъка с актуалните. И Лора можем евентуално да я сложим при тях. Те не че почти всичките изброени в чалга списъците не са по-стари генерации, но поне си поддържат ниво от хитове почти всяка година. Както и да е, в случая говорех за сензациите през 2012 и коренно различните днес. Положението в чалгата е доста по-добро откъм наложени имена, докато попа се крепят на временна актуалност и на някое и друго утвърдено име.

Да не говорим, че той попа си е чалга! :roll1: Това е друго нещо, на което можем да наблегнем. Ако през 2000 година се бяха появили певици с по само едно име като Тита, Дара, да речем и Гери-Никол (въпреки, че са две имена) и ако предлагаха песни като "Антилопа", "Кво не чу" и "Напрао ги убивам" никой нямаше да ги зачете за поп звезди, щяха да са си типични чалгарки. :roll1:

Ритъма и текстовете на сензациите са си чалга отвсякъде. Дори вече и саунда в двата жанра са близки, фолка залагала на отсвири и вокали, а попа все още не... Ами време беше делението между жанровете да се стопи. Стана си от само себе си. Така е в повечето държави. Може да има различни жанрове, но по клубове и класации делене няма!

 

Пусни си Баунс на Килата. Сигурен съм, че си я чувал. "Хей , бейби, искам твоя анус... Да правим БАУНС. Да правим БАУНС"

Има почти 2 милиона от 2 клипа. Беше огромен хит. Звуча редом до Просто забрави, Ти си само 8 клас, Палиш, Искам те на Анелия.

 

 

 

И това му беше много хитово:

 

Килата е име още от 2002. Просто рапа се беше позагубил тотално след 2003... И децата го научиха от втория му пик. Но всички мои набори и по дъртите го знаем от много време аспаруховския мангал

image.png

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ритъма и текстовете на сензациите са си чалга отвсякъде. Дори вече и саунда в двата жанра са близки, фолка залагала на отсвири и вокали, а попа все още не... Ами време беше делението между жанровете да се стопи. Стана си от само себе си. Така е в повечето държави. Може да има различни жанрове, но по клубове и класации делене няма!

 

Пусни си Баунс на Килата. Сигурен съм, че си я чувал. "Хей , бейби, искам твоя анус... Да правим БАУНС. Да правим БАУНС"

Има почти 2 милиона от 2 клипа. Беше огромен хит. Звуча редом до Просто забрави, Ти си само 8 клас, Палиш, Искам те на Анелия.

 

И това му беше много хитово:

 

Килата е име още от 2002. Просто рапа се беше позагубил тотално след 2003... И децата го научиха от втория му пик. Но всички мои набори и по дъртите го знаем от много време аспаруховския мангал

Да, тази първата песен ми идва позната. Може би просто не ми е бил толкова интересен на фона на Мишо, Деса, Кама, Анелия и т.н от същите години и затова не съм му обърнал внимание кой е. :D

Между другото, като предложения след тази песен ми излизат някои други стари на Килата и Шамара и новата на... Джулия. :D

Link to comment
Сподели в други сайтове

Texas place отново #1 в тубата с 2 101 421 гледания.

Как ще коментирате факта, че бъдещата лидерка на Фокси - Джулия, е събрала 20к последователи в Инстаграм за тригодишната си кариера, която включва дуети с Галена, Константин и Анелия? :3fdb8960598fa63e:

А Дессита, с нейните три изречения в песента на Галин, има 28,8к. :3fdb8960598fa63e:

tumblr_pmldddChYM1tdxyhao8_400.png
Link to comment
Сподели в други сайтове

Понеже темата е за дупката, в която са изпаднали Пайнер...има нещо, което е много важно, но е изпуснато в темата назад.Авторите.

Наскоро гледах или четох(не помня вече) едно интервю на Емилия, в което тя каза, че поп-фолка е жанра, който се е задържал най-дълго време в сравнение с другите жанрове и поради това е нормално да има едно захабяване и отлив.Смятам, че е напълно права.

Пайнер, а и като цяло поп-фолк жанра, имат нужда от нови имена, но не нови имена на певци, а на автори - текстописци, композитори и аранжори.

Ако погледнем назад във времето, дали в медийте, по различни сайтове, че дори и в този форум, неведнъж е предричан крахът на тоя жанр.Въпреки това нямаше кой и как да бутне поп-фолка, защото имаше разнообразие и тази музика беше масово харесвана.И преди е имало пикове и спадове в жанра, но все изникваше някой нов автор, който да раздвижи нещата и това се усещаше осезаемо.Когато след 2007-2008ма се появи Кости, жанра беше топ отвсякъде, но с времето той се изтърка.След това се появи Оцко и поп-фолка отново набра скорост, но и това омръзна на хората.Николай Пашев и Даниел Ганев също имат страхотни попадения, но те не са достатъчни и също започват да издишат.

Според мен, така както във формата на Слави - Стани Поп-фолк звезда търсеха първо композитори и текстописци, а след това певци, така трябва да направят и в Пайнер.Да организират един конкурс за музиканти, аранжори и текстописци и да изберат най-добрите - смятам, че това ще им помогне.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Само с конкурси за нови звезди не става. Тя новата звезда , от някое село в външна тоалетна , чистила градината на съседката си за 10 лв. и гледаща "Планета" с отворена уста всяка вечер има нужда от финанси. И най-големия глас има нужда от тях.

Безплатни песни и клипове няма, ротация няма, мениджмънт и стайлинг няма, просто НЯМА.

 

Когато застанат ЗАД имената и ги финансират, може и да стане нещо. Сега си имаме самотек. Не става.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Само с конкурси за нови звезди не става. Тя новата звезда , от някое село в външна тоалетна , чистила градината на съседката си за 10 лв. и гледаща "Планета" с отворена уста всяка вечер има нужда от финанси. И най-големия глас има нужда от тях.

Безплатни песни и клипове няма, ротация няма, мениджмънт и стайлинг няма, просто НЯМА.

 

Когато застанат ЗАД имената и ги финансират, може и да стане нещо. Сега си имаме самотек. Не става.

 

Телевизирането на кастинга хем ша изкара кинти да им финансираме песни на дебютантките, хем ша им даде готов материал да ги пратим да обикалят кръчмотеките да припечелят някой лев. И без тва "големите" ни звезди си изкарват участията с чужди хитове, що да не направим същото с нови имена? Хем ша мое изтръскаме нафталина и да изчеткаме разни от архива, да се включат и те във счетоводния отчет.

 

Първа точка обаче остава отстраняването на пенсионера от ръководни постове.

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Промяна в Пайнер няма да има, промяната си идва от изпълнители от Галена, Галин примерно, с хубавите клипове или модерното за момента звучене. Дори Денис направи сериозен хит с Adnan.

Докато не се инвестира в тия изпълнители, а кой както може, пък плаща с хонорари ротация по телевизия, която се гледа предимно там , където се гледа все още телевизия - по селата, разбира се, няма да стане. Тук-таме някой в града си пуснал Planeta HD за фон докато мие чинии в кухнята и му е през оная работа какво са пуснали. Че вземе му и писне от жалкия (предимно) репертоар и с мокра ръка и дистанционно прехвърли на The Voice.

 

Ми реалност.

 

Аз почти не случвам вече поп-фолк, най-вече слушам Morokko на Denis , Adnan & Game Over която не е поп-фолк, и новата на Галин, която още повече не е. Останалото е хаус музика, предимно deep, progressive и minimal vocal.

Значи две с Adnan, другите му на Adnan и хаус. Аз май съм му фен, така излезе. :D

 

Реалността е такава, не може 20 години диванчета и мазета, не може 20 години цици и плейбек, няма да стане и дори пенсионерския акъл на Димитров започна да го схваща, предвид, че допуска съществуването на песни като тази на Галин, предната му и дори продукцията в продукция, т.е. че Dessita е изпълнтиел на Галин.

 

Фолка ще продължи да съществува винаги. Освен Димитров, има и купчина бездарни (без Лорена и Тереза) в Hit Mix, има няколко нови при Силвър (бездарни, но отчитат продукция) и Стораро и Алисия при Fen. Не е малко. "Другия" жанр все още са по-малко по численост, но пък са в пъти по-актуални.

 

Финансирането на Джулия с двата продуцента е първата му добра идея след толкова години - прави изпълнител и инвестира в него. Как се е сетил , не знам. Ама с една Джулка няма да стане.

На Андреа и писна и си би камшика (не, че сега е по-цветна, на Галена ще и писне (тя отдавна влага много повече от това, което Димитров може да и даде), Галин може да прояви такива мераци - виждали сме го в ефира на Hit Mix с Кристияна вече, в последното си интервю за "Автограф" насоли Митака , че мисленето във фирмата е закостоеняло (пуснете и гледайте) и нищо чудно като му свърши договора да си бие шута.

 

Всяка империя си има своя край. А когато начелото и е чичко Димитров, това несъмнено води до.. край.

И има нещо друго - Касъмови може и да надживеят Пайнер. Що ли?

Империята си има край, ама циганските сватби - не. Мира и Стораро са нон-стоп по сватби и сунети (обрязване). Кондьо и той в кюпа.

Link to comment
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...