Jump to content



Чат мания


Препоръчани коментари

  • Отговори 3,3k
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

Топ коментиращи в тази тема

Сега па майка ти е виновна, че била някаква зодия. На нейно място, само защото зяпаш тоя пенсионер Ники, направо си за пребиванйе....

 

 

Ти като не знаеш, недей приказва. 1000 пъти предпочитам Ники, пред майка ми.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Само, че общината го е направила тоя транспорт с европейски средства, не се е бръкнала нито лев за нищо, а накрая ви обират парите.

По добре да платиш 1.30 и да се возиш в нови рейсове и да ти пише на спирката след колко време идва автобус.От това да е 1 лв и икарус.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Кротнете се вече всички с тези спорове, никой не е длъжен да ви търпи. Започнах да раздавам проценти и ако още някой се обади, като нищо ще отнесе бан.Целия форум ви чете простотиите. Няма да изреждам към кого са насочени предупрежденията, вие много добре си знаете.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Как като бързите линии Б1 и Б2 са на 12 мин :)

 

И 15 мин, и 20 мин съм чакала. Даже и вечерта Б11 го е изписвало 25 мин и аз звъня на Ники да идва да ме прибира, защото нямам нерви да чакам толкова време автобус.

 

И 12 мин е много и много хора го казват. Може да са бързи, ама чакаш прекалено много. Зимата как се чака в студа.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Почивай, почивай, имаш нужда....

Остави тия работи. Кмета на Бургас всеки ден звъни на Бойко за пари и затова така. Но и на това му иде края. Правят детелините за Созопол и Несебър и за Бургас забравят и туристи и хора всякакви. Някой ден ще се направи ревизия на този безумен харч там и ще има хора за затвора. Иначе големи надувки в Бургас. Дали им шопите подаяния в тролейбуси и те се радват като малки деца, а в София харчат милиарди за метро, но това не се обсъжда.

Ми да нека им праят метро.На нас не ни трябва.Ти кажи у вашто село кво има.Нищо.И как те е яд ,че се развиват другите а вие затъвате.И не е само автобуси ама кво да ти обяснявам.

И не шопите, а кмета кандидатства по европрограми.Толкова си зле...

Link to comment
Сподели в други сайтове

По добре да платиш 1.30 и да се возиш в нови рейсове и да ти пише на спирката след колко време идва автобус.От това да е 1 лв и икарус.

 

Хахаха, абе Лукреций, в кой голям град има Икарус? Това да не ти 1997? И в Пловдив са нови и компактни рейсовете, разстоянията по-големи, заплатите ни по-големи, а цените на билета с почти 30% по-ниски. Еми....айде направи простата сметка. :derisive:

Link to comment
Сподели в други сайтове

Хахаха, абе Лукреций, в кой голям град има Икарус? Това да не ти 1997? И в Пловдив са нови и компактни рейсовете, разстоянията по-големи, заплатите ни по-големи, а цените на билета с почти 30% по-ниски. Еми....айде направи простата сметка. :derisive:

 

Онзи ден в София тролей 9 беше икарус хаха

 

Споко и вашия ще стане над 1 лв ;)

Link to comment
Сподели в други сайтове

Онзи ден в София тролей 9 беше икарус хаха

 

Споко и вашия ще стане над 1 лв ;)

 

Може. Тук вече няма тролеи, заебаха ги, че много бавят и се образуват задръствания.

 

Какво значи бързи линии? Че има бус лента, или че не спира на всяка спирка автобусът?

Link to comment
Сподели в други сайтове

Само, че общината го е направила тоя транспорт с европейски средства, не се е бръкнала нито лев за нищо, а накрая ви обират парите.

 

Не общината, а държавата. Европейските средства ги дава държавата, а на нея Европейската комисия. Затова надутите отворковци от Бургас се правят на открехнати - защото ГЕРБ дава там, а примерно на Ямбол нищо не дава. И всичко е шуробаджанащина и връзкарство, но и криминално източване на държавата.

 

 

Ти като не знаеш, недей приказва. 1000 пъти предпочитам Ники, пред майка ми.

 

Офффф, как така предпочиташ пенсионер пред майка си? Ти добре ли си? На колко години е тоя "неземен" Ники бре заяц и пак ли е женен както предния?

Link to comment
Сподели в други сайтове

Путьо, как може да говориш така на една жена заради няква си чалга лайнарка?

:roll1: :roll1: :roll1:

 

Не виждам логика билетите в Пловдив и Варна да са 1 лв., а в Бургас - два пъти по-малък град - да са 1.30 лв.

 

Средна работна заплата:

 

Варна: 1016 лв.

Пловдив: 951 лв.

Бургас: 892 лв.

Аксаково - Златни пясъци не е левче. :D

1.jpg.eda91276c67ca3e3f1ee0d7b9af93698.jpg
3>PBG>>>The Pirates Of Bulgaria<<<PBG<3
R.I.P.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Може. Тук вече няма тролеи, заебаха ги, че много бавят и се образуват задръствания.

 

Какво значи бързи линии? Че има бус лента, или че не спира на всяка спирка автобусът?

Има 2 бързи линии Б1 и Б2,които спират на определен брои по малко и специално изградени спирки .От единия до другия край на града да се стига с рейс за 40мин.Отделно си има нормални линии.Виж линка ще разбереш.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Има 2 бързи линии Б1 и Б2,които спират на определен брои по малко спирки .От единия до другия край на града да се стига с рейс за 40мин.Отделно си има нормални линии.Виж линка ще разбереш.

 

Аз в нашия си взимам от единия до другия край за 30 минути и пешачката :roll1: :roll1:

Link to comment
Сподели в други сайтове

Много жалко че България е точно пет града и само там развиват всичко. По-малките градове и особено селцата са обречени на глад и мизерия.

+1

 

София,Пловдив,Бургас,Варна. 5/тия град Стара Загора нали :)

Link to comment
Сподели в други сайтове

То и Пловдив - Труд не е левче, говорим за рамките на града.

Частни линии, но го водят градски. И Почивка - Галата не съм сигурен дали е лев. :D

1.jpg.eda91276c67ca3e3f1ee0d7b9af93698.jpg
3>PBG>>>The Pirates Of Bulgaria<<<PBG<3
R.I.P.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Кажи във Видин кво се случва.

 

Във Видин вече се случи, каквото имаше да се случва. Има нов мост с нови гари (пътническа, товарна). Има нови терминали за картго-товари и 3 ремонтирани пристанища с платформи за карго-товари. Едиственото което се чака е да се разширят 2 тунела на Димово и сме готови да вземем целия поток от Солун до Хелзинки (коридор №4). Но шопите нямат далавера. Вместо 4 лентов път от София до Видин се довърши магистрала "Тракия". Вместо нова икономическа зона, която е направо в центъра на Европа, държавата прави пътища около Бургас, очевидно щото там може да се краде яко от обществени поръчки. Градът намаля от 80 000 на 40 000 заради затварянето на структуро-определящо предприятие, но и за това вече има решение. Тези 40 000 отидоха на запад и след около 15 години ще се върнат с пенсии от по 3000 евра и тогава ще ги видим Бургас с новите им автобуси какво ще правят. Гледал съм го тоя филм в Сърбия преди 20 години. Ще има да плюят десетилетия....

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Много жалко че България е точно пет града и само там развиват всичко. По-малките градове и особено селцата са обречени на глад и мизерия.

 

Така е, но няма друг начин, Денис. При този колапс в демографията така или иначе след 30-50 години ще функционират само най-големите гррадове. По-добре от по-рано да бъдат развити и да им се помогне - поне 6-7 места да стават за живеене като хората. Няма смисъл и перспектива да се развиват загиващи градове като Силистра, Търговище, Кюстендил и други тем подобни, то просто до няколко десетилетия няма да ги има.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Така е, но няма друг начин, Денис. При този колапс в демографията така или иначе след 30-50 години ще функционират само най-големите гррадове. По-добре от по-рано да бъдат развити и да им се помогне - поне 6-7 места да стават за живеене като хората. Няма смисъл и перспектива да се развиват загиващи градове като Силистра, Търговище, Кюстендил и други тем подобни, то просто до няколко десетилетия няма да ги има.

 

Спокойно, ще ги има. Били са градове по 10-15 века, няма да се затрият. Не се подлъгвайте от нещастна пропаганда на ГЕРБ, за 5 града, в които бяха наринати парите по присъединителните фондове. Това е грях на ГЕРБ и Бойко Борисов, а не на българите. Регионална политика не се прави така. Никъде не се прави така.

 

И не са заблуждавайте, че някакво ново градче като Стара Загора може някога да се мери с Русе. Няма как да стане в близките 1000 години.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Офффф, как така предпочиташ пенсионер пред майка си? Ти добре ли си? На колко години е тоя "неземен" Ники бре заяц и пак ли е женен както предния?

 

Aз с пенсионери не ходя. По-готин е от теб.

 

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Във Видин вече се случи, каквото имаше да се случва. Има нов мост с нови гари (пътническа, товарна). Има нови терминали за картго-товари и 3 ремонтирани пристанища с платформи за карго-товари. Едиственото което се чака е да се разширят 2 тунела на Димово и сме готови да вземем целия поток от Солун до Хелзинки (коридор №4). Но шопите нямат далавера. Вместо 4 лентов път от София до Видин се довърши магистрала "Тракия". Вместо нова икономическа зона, която е направо в центъра на Европа, държавата прави пътища около Бургас, очевидно щото там може да се краде яко от обществени поръчки. Градът намаля от 80 000 на 40 000 заради затварянето на структуро-определящо предприятие, но и за това вече има решение. Тези 40 000 отидоха на запад и след около 15 години ще се върнат с пенсии от по 3000 евра и тогава ще ги видим Бургас с новите им автобуси какво ще правят. Гледал съм го тоя филм в Сърбия преди 20 години. Ще има да плюят десетилетия....

я млък.

 

Видин - най-бедната община в цяла Европа

 

Във Видин за второто тримесечие средната заплата е най-ниска за страната - около 460 лв.

идин е най-бедната община не само в България, но и в цяла Европа.

 

В същото време според последното преброяване населението на областта е намаляло значително - за последните 10 години живеещите в този край на България са намалели с близо 30 хиляди души. В момента областта има 101 хиляди жители, една четвърт от тях - в пенсионна възраст, пише econ.bg

 

Във Видин за второто тримесечие средната заплата е най-ниска за страната - около 460 лв., съобщи директорът на териториалното статистическо бюро. Според представените от нея данни това е с около 200 лв. по-малко от средното за страната.

 

Дунавци е единственият град в общината освен Видин. Преди 20 години тук са живели 5 хиляди души, сега те са останали наполовина. Безработицата е над 70%.

 

Според местните власти единственият начин за съживяване на региона е вливането на свежи пари. Към момента обаче няма интерес от страна на потенциални инвеститори.

 

Според данни на европейската статистическа служба Евростат от началото на тази година българският Северозападен район е най-беден в Европейския съюз с 28 на сто от средния за ЕС брутен вътрешен продукт (БВП) на човек. В същото време най-богати са хората в централната градска част на Лондон с 343% от средния БВП на човек в ЕС.

 

Румънският Североизточен район е на предпоследно място с 29% от средния европейски БВП на човек.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...