Jump to content



Kоя е причината за кризите в поп-фолка и как да се справим с тях?  

31 потребители гласуваха

Нямате права да гласувате или да виждате резултатите от тази анкета. Ако искате да дадете своя глас, абонирайте се за клуба или темата. Моля, впишете се в сайта или се регистрирайте, за да гласувате в анкетата.

Препоръчани коментари

Някой да изпрати всички тези най-големи истини за положението, в което се намира жанра на Митко и кокошките, една година ако трябва да го мислят, но да го измислят!

Отдръпването на спонсорите - пренасочването на меценатите към поп-рап културата, срам от чалгата като пред 90-те, липсата на ВИС и СИK Архетипите в звученето - налагането на сходни отсвири и вокали, наличие не бедни аранжименти, липса на мелодия и канто

Вечният копи/пейст - преводни песни в началото, уредени и неуредени кавъри после, стиловото преповтаряне тип "искам песен като на еди-кого си"

Екипите - експлоатирането на определени автори, липсата на свежи идеи и даването на шанс на нови имена

Емоцията - твърде много песни по задължение за ширпотребата, записани за минути, без да са преживени или пресъздадени въздействащо и с чувство

Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове - отсъствие на концертна дейност, свиване на целевата аудитория, бизнесът за сметка на изкуството

 

 

Търсене на нови творчески екипи

Не съм сигурен, че и това ще помогне.

 

Хубава анкета. Има много истини тук. Поздравления. Надявам се да се заформи интересна дискусия.

Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове - отсъствие на концертна дейност, свиване на целевата аудитория, бизнесът за сметка на изкуството , но и първите неща също не са за пренебрегване и са проблем! Копи-пейста, надцакването, еднотипността.

 

Kак да се постигне ефективен резултат към подобряване функциите на жанра?

Повече авторски песни с по-ясно изразена мелодия, канто и текстове с послания

Възраждане на концертната дейност и разширяване на таргетите

Търсене на нови творчески екипи

Разбира се и като не се пренебрегват и другите описани проблеми! Те са не по-малко важни!

* Kоя е причината за кризите в поп-фолка?

1. Екипите - експлоатирането на определени автори, липсата на свежи идеи и даването на шанс на нови имена

2. Проблем с текстовете - изтъркани фрази от фейсбук статуси, тематично еднообразие, липса на ритмика в римата и на поетичност

3. Девалвиращата роля на изпълнителния продуцент - проценти и договори в полза на фирмата, без тя да се ангажира в дългосрочен план да поддържа имиджа на всички изпълнители по равно

4. Архетипите в звученето - налагането на сходни отсвири и вокали, наличие не бедни аранжименти, липса на мелодия и канто

5. Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове - отсъствие на концертна дейност, свиване на целевата аудитория, бизнесът за сметка на изкуството

6. Димитровградският монопол - суверенитетът и доминацията на Пайнер по отношение на свободната пазарна конкуренция, налагането на авторитарност

Неизградени традиции - липса на собствени сцени, студия, предавания, кастинги, фестивали, утвържващи статута на жанра

 

* Kак да се постигне ефективен резултат към подобряване функциите на жанра?

1. Търсене на нови творчески екипи

2. Повече авторски песни с по-ясно изразена мелодия, канто и текстове с послания

3. Възраждане на концертната дейност и разширяване на таргетите

4. Намирането на нови музикални продуценти, каквито бяха Тодор Димитров и Стефан Статев

5. Повече самостоятелни албуми с повече нови песни

6. Справедливост в договорните клаузи и разпределяне на процентните съотношения

7. Модифицирането на нелоялната конкуренция в лоялна такава

Причина номер 1 - димитровградския сутеньор, който без зор кандърдисва навити селски пръчки да се съвокупляват с добре облечени бизнесмени с цел кариера.

 

Ефективни резултати ще видим, когато се отстрани Причина номер 1.

 

Всичко останало са празни приказки, които в най-лошия случай просто подсилват ефекта на Причина номер 1.

Kоя е причината за кризите в поп-фолка?

 

- Архетипите в звученето

- Проблем с текстовете - изтъркани фрази от фейсбук статуси, тематично еднообразие, липса на ритмика в римата и на поетичност

- Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове

- Достъпното и в същото време прекалено отчуждено поведение на певците - пренасищане от масовото присъствие на участия, в предавания и в социални мрежи

- Девалвиращата роля на изпълнителния продуцент

 

Kак да се постигне ефективен резултат към подобряване функциите на жанра?

 

- По-професионална концепция по отношение на продукцията - колко, кога и какво и как да се издава

- Привличането на спонсори

- Търсене на нови творчески екипи

- Справедливост в договорните клаузи и разпределяне на процентните съотношения

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kоя е причината за кризите в поп-фолка и как да се справим с тях?

Архетипите в звученето - налагането на сходни отсвири и вокали, наличие не бедни аранжименти, липса на мелодия и канто

Проблем с текстовете - изтъркани фрази от фейсбук статуси, тематично еднообразие, липса на ритмика в римата и на поетичност

Емоцията - твърде много песни по задължение за ширпотребата, записани за минути, без да са преживени или пресъздадени въздействащо и с чувство

Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове - отсъствие на концертна дейност, свиване на целевата аудитория, бизнесът за сметка на изкуството

 

Как да се постигне ефективен резултат към подобряване функциите на жанра?

Повече авторски песни с по-ясно изразена мелодия, канто и текстове с послания

Търсене на нови творчески екипи

Притъпяване на чалга културата - да се редуцира до минимум вредното влияние от субкултурното течение, което кара мнозина да мислят, че фолкът е равносилен на порнография, кич и морален упадък

Привличането на спонсори с идеята, че ще имат възвръщаемост или най-малкото - да почувстват необходимост от престиж за подкрепата си

Kоя е причината за кризите в поп-фолка?

1. Емоцията - твърде много песни по задължение за ширпотребата, записани за минути, без да са преживени или пресъздадени въздействащо и с чувство

2. Неизградени традиции - липса на собствени сцени, студия, предавания, кастинги, фестивали, утвържващи статута на жанра

3. Индивидуалността - задължаването от продуцента на всички да са в една вълна визуално и музикално

4. Архетипите в звученето - налагането на сходни отсвири и вокали, наличие не бедни аранжименти, липса на мелодия и канто

5. Kонцентриране на жанра в рамките на нощните клубове - отсъствие на концертна дейност, свиване на целевата аудитория, бизнесът за сметка на изкуството

 

Kак да се постигне ефективен резултат към подобряване функциите на жанра?

1. По-професионална концепция по отношение на продукцията - колко, кога и какво и как да се издава

2. Възраждане на концертната дейност и разширяване на таргетите

3. Търсене на нови творчески екипи

4. Повече самостоятелни албуми с повече нови песни

5. Повече авторски песни с по-ясно изразена мелодия, канто и текстове с послания

 

Бих добавил и уважение към изпълнителите, които с години са издигали жанра и са дали от себе си. Няма никъде другаде такъв егоизъм от продуцента. Загубиха толкова от големите си звезди (Камелия, Андреа, Глория, Тони Дачева, Ивана) и са на път да загубят и Галена. От другата страна нямат никакви добри нови имена и разчитат на останалия живец в Преслава, Анелия и Емануела, а те не са вечни. Според мен кораба вече потъва и няма изход от тая ситуация. 3-4 години вече Криско и компания ги минаха по всяко едно отношение и набраха огромна инерция, която Пайнер няма как да наваксат.

Причина номер 1 - димитровградския сутеньор, който без зор кандърдисва навити селски пръчки да се съвокупляват с добре облечени бизнесмени с цел кариера.

 

Ефективни резултати ще видим, когато се отстрани Причина номер 1.

 

Всичко останало са празни приказки, които в най-лошия случай просто подсилват ефекта на Причина номер 1.

Мислех да го включа това, но има точка за спонсорите, макар да е в по друг контекст - реално спонсорите се отдръпват, без значение дали просто спонсори или любовници спонсори. Според мен има такова неписано правило, както и Рени ги разобличи преди години, само че тя го представи малко по-директно като проституция. И за някакъв списък от изпълнителки, предлагащи допълнителни услуги, на което и вярвам, и не. Просто там е много загадъчна цялата работа.

Мисля, че никой не ги задължава на живот и смърт да спят с тоя и оня с цел дивиденти, но то това си идва от само себе си, ако искат да наливат повече в кариерата си. Което пък кара Митьо да пренебрегва ролята си на продуцент и да влага по-малко в тях, след като други покриват масрафа - за него е добре дошло, за съжаление. Като привилегия остава само една ротация, участие в концерти - които са дефицит, и издаване на албуми - които пък са още по-голям дефицит.

Може да включа нещо такова, но трябва да помисля как да е формулирано точно. Те са по 16 точки съответно и в двата въпроса в анкетата.

Попфолкът действително се превърна в музика за нощните клубове, тъй като само там се върти парата, която после трябва да се инвестира в продукция и визия.

Проблем са ужасните текстове, преекспонирането на едни и същи автори, еднотипното звучене и липсата на ярко изразен стил у всяка от актуалните звезди, имайки предвид, че всичките желаят да са нахакани и рапиращи бунтарки, липсата на концертна дейност, която да придаде някаква тежест на тези имена... Липсват ми и самостоятелни албуми с повече и по-разнообразни нови песни.

Постоянно ми изникват впоследствие нови и нови причини за краховете. Ето, сега се подсетих и за липсата на разбиващи млади дебютанти, каквито до допреди 2010-та имаше по няколко всяка година. След което естественият отбор ги изчистваше един по един. Допускам, че е имало толкова наплив заради модата и интереса да бъдеш чалга звезда. Обаче си имаше и много талантливи. Сега никой не е привличен да стане точно фолк изпълнител, по-скоро се пробват като рапъри или тръгват от някакви влогове и блогове, за да правят кариера. Това ми подсказва, че сегашното време изисква други атрибути за адаптация. Младото поколение главно е в нета и търси лесните начини да стигне до даден продукт, който по възможност да го забавлява, а не затормозява.

 

Само дето интересите се менят бързо и за да задържиш интерес, следва да предложиш и нещо повече от обичайните за настоящето атрибути. Трябва да грабнеш хората. Харизмата е предимство, но само заради нея никой няма да те дойде да те слуша всеки път. Главният проблем според мен е тематичното еднообразие. Не знам тия хора как сами на себе си не си писват с едни и същи фрази и сюжети. Дори в екипите не е толкова ключът, защото те правят каквото им се каже.

Песента на Анелия и Джулия например е мега дразнеща - ужасно са я докарали темброво плюс ефектите в гласовете. Тоя тип нахакани обръщения и думички като "кифли", "мачкам" и т.н. както и да ги преформулират, си носят все същото значение. Какво ще правят, като изчерпят ресурса и започнат да си повтарят и заглавията? Плюс това тия агресивни песнички са ми много софт. Скандализират на много булевардно ниво. Защо не направи някой наистина бунтарска песен, с която да захапе определени структури, да има директно обръщение и послание?!

 

Сериозните инвеститори и бизнесмени не са толкова глупави, колкото преди бяха мутричките. Един уважаващ себе си бизнесмен, който сам си изкарва парите, а не е параван на ДС и политическите номенклатури, цени парите си, особено ако има сериозни клиенти и партньори. Вече не е въпрос на престиж да подпомагаш чалгарки. Не че трябва да подпомагат Криско и компания, но там явно има нещо, което ги привлича. Въпреки че, ако се замислим, турнетата на Дъ войс и т.н. са ежегодни, безплатни и сборни. Реално една шепа хора и от попа правят солови концерти в големи зали с успех - Графа, Любо Киров от по-съвременните и другото са естрадните. За рапа пък да не говорим, там съвсем няма никаква тежест, за да има предпоставки за концерти.

Кога ще се съберат пак така на общ концерт, както го правеха някога? Изобщо не ме тресе носталгия. Просто се чудя как хора, които претендират да са интелигентни, с времето вместо да надживяват конкуренцията и дребните страсти, се вдетиняват. Враждуват, все едно са на фронта. Гледат се лошо на концерти, тръшкат се за награди, които вече са в историята. Кучки. Много лошотия, много нещо. И най обичам Пайнера на интервю да каже: "Ама аз им се карам, да пазят поведение, да се съобразяват". И наказвал ги бил. Да бе. От него тръгна всичко, индиректно да ги подстрекава към всичките глупости, които се случиха.

Преди бяха много по-задружни. Не знам какво взеха да делят, и то в държава като нашата. Вярно, малък е пазарът, но малък винаги е бил, а много изпълнители винаги е имало. Просто промяната в световен мащаб се отрази и в обществото и егоизмът взе връх.

 

Днес беше пусната мухата, че щяло да има пайнерско турне това лято. Ако е истина, се чудя се с какъв акъл тръгват да го организират след най-слабата година в историята си, след мега провали в Шумен и Варна миналото лято и кой въобще е решил да налее пари в подобно нещо.

Поп-фолка е в криза заради безидейните, дърти, втръснали физиономии.

 

Чалгата има нужда от нови лица - млади, свежи, музикални, креативни. Пеещи и създаващи музика с душата си, влагащи нещо от себе си в нея.

Аман от Глория и Ивана. Аман от накурвени, кухи, селски милфки с големи цици, които нямат грам съдържание и индивидуалност.

 

Със стари к*рви - нов бардак не се прави. Хората са го казали. Та и нашата чалга така. С тея изтъркани и изхабени образи - възход няма да има. И поп музиката ще продължава да ги мачка.

Поп-фолка е в криза заради безидейните, дърти, втръснали физиономии.

 

Чалгата има нужда от нови лица - млади, свежи, музикални, креативни. Пеещи и създаващи музика с душата си, влагащи нещо от себе си в нея.

Аман от Глория и Ивана. Аман от накурвени, кухи, селски милфки с големи цици, които нямат грам съдържание и индивидуалност.

 

Със стари к*рви - нов бардак не се прави. Хората са го казали. Та и нашата чалга така. С тея изтъркани и изхабени образи - възход няма да има. И поп музиката ще продължава да ги мачка.

 

Хах, те щото точно Глория и Ивана са проблема на днешната чалга. И двете са аут от играта към настоящия момент, а нужно ли да се припомня, че когато бяха на върха, попфолкът изживя най-силните си години? Не Ивана и Глория са проблемът днес...

Хах, те щото точно Глория и Ивана са проблема на днешната чалга. И двете са аут от играта към настоящия момент, а нужно ли да се припомня, че когато бяха на върха, попфолкът изживя най-силните си години? Не Ивана и Глория са проблемът днес...

Знам, че не са те проблема. Споменах ги, защото ми писна да чета за тях в тоя форум. И за носталгията на феновете им по отминалите години. Всичките стари чанти заедно...на общите концерти...колко хубаво беше....кога пак ще се случи и т.н... :1000 (29):

Знам, че не са те проблема. Споменах ги, защото ми писна да чета за тях в тоя форум. И за носталгията на феновете им по отминалите години. Всичките стари чанти заедно...на общите концерти...колко хубаво беше....кога пак ще се случи и т.н... :1000 (29):
И на нас ни писна от инфантилността и простотата ти!

 

Всели се в образа на съученичката си Симона и пиши малко от нейния профил, с друг тон! :Vishenka_05:

 

Знам, че не са те проблема. Споменах ги, защото ми писна да чета за тях в тоя форум. И за носталгията на феновете им по отминалите години. Всичките стари чанти заедно...на общите концерти...колко хубаво беше....кога пак ще се случи и т.н... :1000 (29):

Ако няма какво да кажеш по темата, не си търси начини да провокираш. И на мен ми писна да чета за некви с милиони гледания, дето никой не ги знае кои са и минават за фон в някакви клубчета, които днес ги има, утре ги няма. С какво ще се запишат в историята, че ми е много интересно? Кой твори музика в днешно време?

Не страдам от никакви носталгии - неслучайно го упоменах, защото някой такъв като теб щеше да ми го вмени, и ето - резултатът не закъсня. Изобщо не искам да се връщат стари години, нито живея в тях. Ако певачките бяха мислещи същества, които еволюират, нямаше да допуснат да унищожат това, което е създадено.

Къде са дебютантите? Много мило беше, че подкрепи коментара ми за Сузанита - че скандализира пуританите и псевдоморалните певачки, но нали знаеш, че и тя не е творците?

В чалгата такава песен кога?

Все пак наред с бозите си Глория и Ивана правят и такива песни, не забравяй. Колежките им кога, твоята Преслава включително? А, забравих - не са длъжни. Ми тогава остава да слушаш още песновки за чупливи и чукани. :3fdb8960598fa63e:

Днес беше пусната мухата, че щяло да има пайнерско турне това лято. Ако е истина, се чудя се с какъв акъл тръгват да го организират след най-слабата година в историята си, след мега провали в Шумен и Варна миналото лято и кой въобще е решил да налее пари в подобно нещо.

Фафли ХелиЙ и Бор Чвор probably... :D

Едва ли ще стане, но нищо чудно - те са мазохисти, обичат празни зали и стадиони в последно време.

Както и да е, не злорадствам, но положението не е ок. Все пак Глория и Ивана са виновни, няма кой друг. :1000 (29):

Огромен проблем е и достъпността на изпълнителките - благодарение на новите технологии, можеш по всяко време да им зададеш въпроси в лайв чат, примерно, а отговор получаваш, наблюдавайки къде е, какво пие, как е облечена, как изглежда в ежедневието си и т.н. Да не говорим, че имаш възожност да ги видиш къде ли не и как ли не. Едно време чакахме по седмица да прочетем отговорите на Ивана, Глория, Камелия, Азис и сие, в "Неудобни въпроси" на Нов фолк. :3fdb8960598fa63e:
Ако няма какво да кажеш по темата, не си търси начини да провокираш. И на мен ми писна да чета за некви с милиони гледания, дето никой не ги знае кои са и минават за фон в някакви клубчета, които днес ги има, утре ги няма. С какво ще се запишат в историята, че ми е много интересно? Кой твори музика в днешно време?

Не страдам от никакви носталгии - неслучайно го упоменах, защото някой такъв като теб щеше да ми го вмени, и ето - резултатът не закъсня. Изобщо не искам да се връщат стари години, нито живея в тях. Ако певачките бяха мислещи същества, които еволюират, нямаше да допуснат да унищожат това, което е създадено.

Къде са дебютантите? Много мило беше, че подкрепи коментара ми за Сузанита - че скандализира пуританите и псевдоморалните певачки, но нали знаеш, че и тя не е творците?

В чалгата такава песен кога?

Все пак наред с бозите си Глория и Ивана правят и такива песни, не забравяй. Колежките им кога, твоята Преслава включително? А, забравих - не са длъжни. Ми тогава остава да слушаш още песновки за чупливи и чукани. :3fdb8960598fa63e:

Пак казвам, Глория и Ивана ги споменах, защото постоянно ги натрапвате и бутате във всяка тема.

Ясно е, че нямат вина за дупката, в която е чалгата. Те отдавна са в десета глуха.

Просто ми стана смешно , че в темата, която уж е за кризата в поп-фолка, се публикува "Иисус" на Глория и отново се започва да се говори за миналото. :1000 (29): Прощавай, но причините за упадъка на чалгата трябва да се търсят в настоящето. Да се обсъждат актуалните имена и да се посочват техните грешки, защото те доведоха до отлив от фолка и възход на поп музиката.

Мисля че тези неща трябва да се дискутират в темата, а не, за стотен път, да се говори за "хубавото" минало и да се поства песен на Глорче от преди 20 години. Кому е нужно?

 

Погледнете, какво правят Криско, Гери-Никол, Тита, Скандау, 100 кила....пък след това погледнете и нашите чалгарки. Сравнете и може би ще успеете да си отговорите защо поп-фолка е в криза.

Добре, че са Галин и Галена, които вдигат нивото на жанра.

Пак казвам, Глория и Ивана ги споменах, защото постоянно ги натрапвате и бутате във всяка тема.

Ясно е, че нямат вина за дупката, в която е чалгата. Те отдавна са в десета глуха.

Просто ми стана смешно , че в темата, която уж е за кризата в поп-фолка, се публикува "Иисус" на Глория и отново се започва да се говори за миналото. :1000 (29): Прощавай, но причините за упадъка на чалгата трябва да се търсят в настоящето. Да се обсъждат актуалните имена и да се посочват техните грешки, защото те доведоха до отлив от фолка и възход на поп музиката.

Мисля че тези неща трябва да се дискутират в темата, а не, за стотен път, да се говори за "хубавото" минало и да се поства песен на Глорче от преди 20 години. Кому е нужно?

 

Погледнете, какво правят Криско, Гери-Никол, Тита, Скандау, 100 кила....пък след това погледнете и нашите чалгарки. Сравнете и може би ще успеете да си отговорите защо поп-фолка е в криза.

Добре, че са Галин и Галена, които вдигат нивото на жанра.

Не е вярно това за Ивана и Глория. Доста, след като темата бе навъртяла определен брой коментари, се сетих за още няколко причини, които не са включени. Дадох пример с въпросното клипче не от сантименти, а защото преди години, когато Глория закриваше, още не се бяха възгордели и опростачили толкова, и ти беше кеф да ги гледаш заедно на една сцена. Просто бяха уважителни една към друга, след всеки един концерт се събираха, а сега нямат и концерти. Не са широкоскроени хора, разбираш ли... Никаква цивилизованост и колегиалност няма вече. Ама то си е за тях, на тях хората им се смеят. Как такива хора да те респектират?

 

Един жанр никога не запада изведнъж. Причините са комплексни, някои от тях стари, водещи до нови. Всичко е образувано с натрупвания. Спомняш си, предполагам, какво каза Камелия преди време за пеенето на плейбек и записването на чужди песни за участия. И знаем кои имена визираше. Остави, че точно Камелия го е казала - права беше.

Аз виждам какво правят изброените от теб и не съм впечатлен. Изкуство ли го наричаш? Те също ще забият рано или късно - както знаеш, нещата се въртят. Нормално е чалгата да отстъпи - едно заради кризите си, друго, че твърде дълго беше в апогей и малките имаха нужда от нови идоли. След като в чалгата няма нови дебютанти...

Галин вдига ниво ли? Галин в последно време пее една и съща песен. Нивото можеше да го вдига с парчета като "Един на брой", "Момче бец сърце", "Няма да боли", "Ще остана". Галена налива много пари - факт, но не всичко е до кинти. Има ли една песен шлагерна, която да развълнува масите? Яница с лампите между краката също вдига нивото, предполагам, нищо че само върлите потребители на жанра я знаят. С какво тия хора са обществено и социално значими?

 

Понякога и такива като Ивана и Глория, които са със статут на легенди, могат да зададат посоката и да вдигнат нивото. Те ако изпеят нещо смислено, от тях хората ще го възприемат и ще им повярват. Ако пък направят боза, аз никога няма да им го спестя. Ако следиш внимателно, изобщо не цепя басма на Глория - като неин фен критериите ми спрямо нея са завишени. Мога да определя това, което сега прави, като прилично, но не и по-добро от онова, което е правила. Което съвсем не означава, че ми липсват онези песни - винаги мога да си ги пусна. Трябва нещо по-различно, по-добро, а и нея я мързи и откъм бързи песни трудно й се получава. Що се отнася до актуалните... пак казвам - те дори не скандализират, защото това ниво на скандализиране тяхното е махленско и квартално и търкалят някакви рандъм думички. Нали знаеш какво е хит? И нали знаеш, че песновки като тази на Криско и Слави няма да оцелеят до другата година? Не може да се бачка на парче и да се мисли само как да закърпят момента. Ето, тази песен на Айс Крийм, която дадох за пример, е жестока, обаче малцина са разбрали за нея... Защо? Нали ревем за стойностно? Сам виждаш и в чалгата, щом се появи песен като "Кой", какво настава. Така беше и с "Ало, мамо", "Ако счупят всяка нота", "Смелите си имат всичко", "Да бях от гадните", "Обичай ме". Аз не знам вече на хората какво им се слуша и защо сами не си го направят хит за по-дълго време. Прекалено много се оставяме да ни налагат какво да слушаме. Като се появи нещо по-различно, от което имаме нужда, впечатляваме се на момента и после го заебаваме. Много сме пренаситени в България. Най-големия проблем не съм го вписал в анкетата - това е свръхпродукцията. На запад карат с една песен по няколко години без проблем понякога.

Огромен проблем е и достъпността на изпълнителките - благодарение на новите технологии, можеш по всяко време да им зададеш въпроси в лайв чат, примерно, а отговор получаваш, наблюдавайки къде е, какво пие, как е облечена, как изглежда в ежедневието си и т.н. Да не говорим, че имаш възожност да ги видиш къде ли не и как ли не. Едно време чакахме по седмица да прочетем отговорите на Ивана, Глория, Камелия, Азис и сие, в "Неудобни въпроси" на Нов фолк. :3fdb8960598fa63e:

 

Абсолютно... и аз си спомням как сме чакали нов брой на списанието, особено ако любимката ни е на корицата и да прочетем какво ще каже. Четях итнервюто и тръпнех да прочета, че ще има нова песен, или ще пуска албум, тогава така научавахме за тези неща. Имаше и елемент на изненада винаги, не като сега от седмици преди премиера на нова песен да качват снимки, клипчета, сторита и подобие. Липсва ми изненадата да не очаквам, че ще има нова песен и бам, тя да се появи по телевизията. Сега се случва пак, но много по-рядко. Липсва ми тръпката да си купя нов албум и тогава да чуя новите песни. Сега албуми почти не се купуват. Всичко е прекалено достъпно и лесно.

Друг проблем сега е, че всичко стана прекалено еднакво. Еднакви песни, клипове, текстове, търси се само комерса и лично на мен ми липсват повече песни с послание, които носят емоция, а не просто пореден нахакан текст правен за дискотеките. Трябва да има и от двете неща, да се намира баланс в продукцията, по нещо за всеки както се казва.

Появиха се и прекалено много бездарници, пренаситихме се с какви ли не изпълнители, много пълнеж, който е напълно излишен. Това лично мен ме дразни много, не подбират, всеки едва ли не може да стане изпълнител без значение може ли да пее.

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...