Jump to content

Pop, K-Pop, Hip-Hop & Rap, R&B, Latin, Dance & House, Retro скандали


Препоръчани коментари

Който си го може - си го може! 2 500 000 човека публика в Копакабана.

Biggest show in history by a female artist!

Link to comment
Сподели в други сайтове

По- интересния въпрос е ще има ли изобщо хит тази година с новия алггоритъм на Спотифай? Тейлър е само с ЕДНА песен която прави по над 1 милион стрийма дневно,което е повече от абсурдно. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, swiftiebe каза:

По- интересния въпрос е ще има ли изобщо хит тази година с новия алггоритъм на Спотифай? Тейлър е само с ЕДНА песен която прави по над 1 милион стрийма дневно,което е повече от абсурдно. 

Би ли пояснил в какво се корени промяната в алгоритъма?

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 59 минути, swiftiebe каза:

По- интересния въпрос е ще има ли изобщо хит тази година с новия алггоритъм на Спотифай? Тейлър е само с ЕДНА песен която прави по над 1 милион стрийма дневно,което е повече от абсурдно. 

Вероятно алгоритъмът ще засяга повече старите хитове, към които така или иначе винаги ще си има интерес. При новите винаги най-важна ще си остане позицията в TTH и други плейлисти. А задържането на разни като Birds of a Feather, DWAS и Apt, които нито са най-нови, нито са стари, показва, че когато нещо грабне публиката, то си се слуша.

При Тейлър обаче все повече ме тревожи възможността от насилствен downfall, подпомогнат от Тръмп. Някак си имам някакво чувство за дежа вю от предишното му избиране през 2016 и рязкото сгромолясване на Кейти от 2017 (за което си имаше и още причини, де). И други артисти сериозно пострадаха кариерно в момента, в който си позволиха да го критикуват, дори гигантски легенди като Барбра Стрейзънд.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 3 часа , SG каза:

Вероятно алгоритъмът ще засяга повече старите хитове, към които така или иначе винаги ще си има интерес. При новите винаги най-важна ще си остане позицията в TTH и други плейлисти. А задържането на разни като Birds of a Feather, DWAS и Apt, които нито са най-нови, нито са стари, показва, че когато нещо грабне публиката, то си се слуша.

При Тейлър обаче все повече ме тревожи възможността от насилствен downfall, подпомогнат от Тръмп. Някак си имам някакво чувство за дежа вю от предишното му избиране през 2016 и рязкото сгромолясване на Кейти от 2017 (за което си имаше и още причини, де). И други артисти сериозно пострадаха кариерно в момента, в който си позволиха да го критикуват, дори гигантски легенди като Барбра Стрейзънд.

Не просто Тейлър като не пуска нещо повече от 5-6 месеца и веднага творчеството й пада на цифри.

Защо този алгоритъм не прави проблем на Риана, която успешно си връзва по 25м на ден и прави по 6-7 песни с над 1м на ден, стари 10-15+ години?

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 4 часа , Andrew Cunanan. каза:

Би ли пояснил в какво се корени промяната в алгоритъма?

Промените като цяло са големи и общо взето платформата няма почти нищо общо откъм оперативност спрямо 2022-2023. Пример- вече се забрани тегленето на Спотифай от пиратски аппове за безплатен премиум . Виждаме и че постоянно се трият стриймове което е страхотно честно казано, примерно с месеци в българската класация е песен на някакъв от БТС с по 20К дневно, което всички знаем че е фейк. Аутоплея също го няма вече, плейлистите изгубиха тотална тежест.

 

Току що, Willy каза:

Не просто Тейлър като не пуска нещо повече от 5-6 месеца и веднага творчеството й пада на цифри.

Защо този алгоритъм не прави проблем на Риана, която успешно си връзва по 25м на ден и прави по 6-7 песни с над 1м на ден, стари 10-15+ години?

преди 3 часа , SG каза:

Вероятно алгоритъмът ще засяга повече старите хитове, към които така или иначе винаги ще си има интерес. При новите винаги най-важна ще си остане позицията в TTH и други плейлисти. А задържането на разни като Birds of a Feather, DWAS и Apt, които нито са най-нови, нито са стари, показва, че когато нещо грабне публиката, то си се слуша.

При Тейлър обаче все повече ме тревожи възможността от насилствен downfall, подпомогнат от Тръмп. Някак си имам някакво чувство за дежа вю от предишното му избиране през 2016 и рязкото сгромолясване на Кейти от 2017 (за което си имаше и още причини, де). И други артисти сериозно пострадаха кариерно в момента, в който си позволиха да го критикуват, дори гигантски легенди като Барбра Стрейзънд.

Явно нямаш скорошни наблюдения, но позицията в TTH вече буквално е не значи абсолютно нищо, като цяло и целия плейлист. Тази седмица корица и номер 1 е новия сингъл на Лорд, резултата е downfall . А не е като да кажеш че песента не се харесва от публиката. Вече и тикток хитовете нямат голямо отражение в платформата. ЕОо на Бад Бъди дето е навсякъде из тикток е с почти никакви резултати в Спотифай а за Апъл мюзик да не говорим. Всичко ново което излиза, просто не се задържа. Абракадабра сега има повишаване заради концертите, което е супер, но и тя спрямо тикток/инстаграм популярността прави слаби резултати в Спотифай. Ако това се случваше през 2023, то щеше да има едни 7-8 милиона дневно, примерно като Pait the town red, която се сещам, че също беше много силен вайръл хит из платформите.

Уили - прав си. Старите песни към които си има интерес си правят страхотни цифри, мисълта ми беше че при новите няма абсолютно никакво задържане и това не е защото са тъпи или слаби, просто нещата постоянно се променят в тази индустрия особено, ама е интересно да се наблюдава как промямата в Спотифай дава отражение из всички останали стрийминг платформи и не можем да наречем НИТО една песен излязла тази година истински голям хит.

Link to comment
Сподели в други сайтове

На Кейти последния и проблем е Тръмп, това е название на тотална смешница към днешно време с тотално изгубен нюх за хитове. Не е да кажеш, че прави супер песни ама публиката я няма, напротив. Песните са и тотална дупка, никаква креативност, нищо интересно като цяло и напълно логично и заслужено имат по-малко слушане от нова песен на Лидия примерно.

А за Тейлър ще видим. И аз усещам, че има мн голямо отдръпавне от нея и истерията няма да е същата като преди, ама това по-скоро се дължи на всичките вайръл видеа след излизането на TTPD които бяха негативни.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, swiftiebe каза:

На Кейти последния и проблем е Тръмп, това е название на тотална смешница към днешно време с тотално изгубен нюх за хитове. Не е да кажеш, че прави супер песни ама публиката я няма, напротив. Песните са и тотална дупка, никаква креативност, нищо интересно като цяло и напълно логично и заслужено имат по-малко слушане от нова песен на Лидия примерно.

И турненцето ѝ рехавко се продава.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Гледах Коачела на Гага... ами няма какво да кажа аз останах с отворена уста на 20 места. 10/10 е абсолютно всичко, просто се е постарала и това си личи. Аз съм просто без думи, огромни адмирации.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Andrew Cunanan. каза:

И турненцето ѝ рехавко се продава.

И то пак е някакъв цирк и всички се смеят и подиграват. Тя пада, става, търкаля се по земята.. чак е тъжно да го наблюдаваш острани.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Willy каза:

Не просто Тейлър като не пуска нещо повече от 5-6 месеца и веднага творчеството й пада на цифри.

Защо този алгоритъм не прави проблем на Риана, която успешно си връзва по 25м на ден и прави по 6-7 песни с над 1м на ден, стари 10-15+ години?

Гаг също. Джудас, която бе обявена за флоп навремето, сега се превръща във вечен хит и е в дневния топ 100 на Спотифай с над 1,5 милиона слушания. ШОК!

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Andrew Cunanan. каза:

Гаг също. Джудас, която бе обявена за флоп навремето, сега се превръща във вечен хит и е в дневния топ 100 на Спотифай с над 1,5 милиона слушания. ШОК!

Джен зи оцениха Джудас което е супер. Издадена беше в много грешно време, милениалите са скучни и никога не биха слушали нещо такова, те припадаха по One Republic, Maroon 5 и подобни простотии . За тях "провокация" беше All That Base на Меган, а за Джудас викаха екзорсист. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Кейти Пери имаше много хитове, но тя реално не е добра вокалистка, не танцува добре, а изпълненията й винаги са имали нужда от декори и специални ефекти.

Навремето беше казала е, че Марая Кери е супер за троубек... е, времето показва кой за какво е супер

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, swiftiebe каза:

Гледах Коачела на Гага... ами няма какво да кажа аз останах с отворена уста на 20 места. 10/10 е абсолютно всичко, просто се е постарала и това си личи. Аз съм просто без думи, огромни адмирации.

Mayhem e поредния ѝ re-peak, въпреки кофти peak-овете на Дизийс и Абра в Америка, пак накова един от най-големите си хитове евър и на това десетилетие - smash with a smile, Коачела, Копакабана в Бразилия, жестокият албум, вайрълността на Абра и пиковете на сингъла по целия свят. Положението е:
mqAIser.gif

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, swiftiebe каза:

Джен зи оцениха Джудас което е супер. Издадена беше в много грешно време, милениалите са скучни и никога не биха слушали нещо такова, те припадаха по One Republic, Maroon 5 и подобни простотии . За тях "провокация" беше All That Base на Меган, а за Джудас викаха екзорсист. 

+ че изтече по време на holy week 2011 и те трябваше да я пуснат една седмица по-рано. Плюс това хората тогава тълкуваха заглавието и песента като богохулното желание на Гаг да чука Джудас, само щото е ексцентрична, а не като метафора за любовта и предателството.

Както и да е, песента премина теста на времето и е най-стриймваната ѝ песен с най-гледания ѝ клип от тази жестока ера. Въобще Редуан, когато я е писал in the vain of Bad Romance не си е играл игрички.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, swiftiebe каза:

Джен зи оцениха Джудас което е супер. Издадена беше в много грешно време, милениалите са скучни и никога не биха слушали нещо такова, те припадаха по One Republic, Maroon 5 и подобни простотии . За тях "провокация" беше All That Base на Меган, а за Джудас викаха екзорсист. 

Джудас май беше пусната много близо до Борн Дис Уей, която беше номер едно доста седмици, но пак си беше в топ 10. 

Текстът си беше скандален навремето, обаче. Разни религиозни фанатици много се обиждаха от какво ли не...

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Karma93 каза:

Кейти Пери имаше много хитове, но тя реално не е добра вокалистка, не танцува добре, а изпълненията й винаги са имали нужда от декори и специални ефекти.

Навремето беше казала е, че Марая Кери е супер за троубек... е, времето показва кой за какво е супер

Последният ѝ № 1 сингъл и предпоследният ѝ топ 10 в Америка, това изказване и пропадането започва:

 

100% като го е чул @Balkandji1 я е проклел и затова се свлече като скала от върха на дъното.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...