Jump to content



Авто - Мото


Препоръчани коментари

Предлагам в тази тема да пишет тези,които ги вълнуват автомобилите,автомобилните спортове,мотоциклетите,силовия тунинг и т.н.:)

 

Като за начло Copy--->Paste нещо за начинаещите водачи на автомобилите и за това как да се подготвят за зимни условия :)

Мисля,че е доста актуално :P

Въпреки, че на много места има информация по въпроса, хубаво е да си припомним най-важните неща в подготовката на автомобила за зимата.

 

................................................................................

................................................................................

....................

1. Масла - убедете се, че маслата, с които са заредени двигателят и скоростната ви кутия отговарят на изискванията на автомобила и на сезона. Задават се по-ниски температури - гъстите масла стават още по-гъсти, често не си вършат работата. Имал съм случаи, когато заради гъсто масло не могат да се сменят предавките.

 

 

2. Охаладителна система - добре е да се провери за течове и да се отстранят. За зимата е необходимо тя да е заредена с антифриз. Ако не е нов или не сте сигурни в качествата му, сменете го. Препоръчвам (готов/разреден) Приста ойл (около 2лв. за литър). По-добре разреден, отколкото да си играете с концентрат. Не забравяйте, че концентратът трябва да се разрежда с дестилирана вода (за да не се образува котлен камък), а тя е по 60-70ст. литъра. Остава ви само играчката. Защо е необходимо антифризът да се сменя на всеки 3 години - ами защото той освен охлаждаща, има и смазваща и антикорозионна функции за охладителната система. Както маслото с времето губи част от вискозитета си, така и антифризът! НЕ КАРАЙТЕ само с концентрат - освен, че не охлажда добре през лятото, е и много "силен" и разяжда охладителната система.

 

 

3. Спирачна уредба - проверете дисковете, накладките и нивото на спирачната течност, както и да няма течове или напукани маркучи. Знаете, че зимата НЕ СЕ опъва ръчна спирачка, особено ако колата стои на улицата, защото въжето и накладките малко или много са влажни (дори и от конденз), замръзват и залепват здраво!

 

 

4. Акумулатор - проверете гъстотата на електролита, нивото му и заредеността. Премерете и зарядният ток на генератора, както и работата на релето. Тези услуги са безплатни при всеки акумулаторджия и стават за 10мин. Аз ползвам MonBat, необслужваем с повишен пусков ток и съм много доволен.

 

 

5. Гуми - добре е зимата да се кара със зимни гуми, ама нали не ни стигат парите, може и с всесезонни (нека някои да не ми обясняват, че такива НЯМА, ами да си прочетат литературата на заводите-производители на гуми). Грайфер под 3мм не играе никаква роля на хлъзгаво (желателно е да е поне 5мм)! Освен това, прегледайте да няма пукнатини , да няма "фуски", и да не е много стар каучука, защото при спиране се рони и става като лагерче между гумата и пътя! Добре е да са 4 еднакви гуми, но поне предните 2 е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да са добри и еднакви по размер и шарка. Налягането също трябва да отговаря на предписанията за гумата. Ако са втора ръка - да не са по-стари от 3 години.

 

 

6. Парното - трябва да работи! Иначе е много кофти...

 

 

7. Ходовата част също е добре да се постегне, за да няма неприятни изненади.

 

 

8. Гориво - ако е бензин, няма проблеми! Ако е дизел - карайте с качествена нафта , за да не замръзне някъде по пътя. Някои слагат по малко бензин в нафтата, но не е много препоръчително. Най-важното - имайте винаги достатъчен запас от гориво!!! Дори и да ви се повреди нещо колата на пътя и да не можете сам да се оправите, поне да не умрете от студ (както аз закъсах с един Голф на магистралата. Наложи се да спим цяла нощ в колата. Добре, че имаше нафта, та парното работеше непрекъснато. Иначе да сме умряли от студ!). Ако карате на газ - добре е студена колата да се пали на бензин. Макар че има и много съвременни газови инсталации, които сами преценяват.

 

 

9. Запалителна система - проверете кабелите, дистрибутора, бобината, свещите, чукчето (или електронното запалване). На дизели - проверете дали работят всички подгревни свещи, защото лятото може и без тях, но зимата...

 

 

10. Оправете си и ръждите. Ако не с друго, поне с една шкурка ги изтъркайте и ги намажете с преобразовател. ПОМАГА!

 

 

11. Стартерът и генераторът също трябва да са изрядни!

 

 

12. Светлините - също!

 

 

13. Много е неприятно да ви замръзне водата в казанчето за чистачките! Затова препоръчвам концентрат за чистачки. В момента в Метро има нелоши и не са скъпи. 1:1 или 2:1 се разрежда в зависимост от температурата.

 

 

14. Против замръзване на ключалките пък (много гадно - стоиш на студа и не можеш да си влезеш в колата, а закъсняваш) препоръчвам пак от Метро едно малко шишенце (забравих му името - бяло със сини надписи) за ключалки.

 

 

15. А за да не ви залепнат от студа вратите за гумените уплътнения - почистете добре с вода уплътненията, след което ги намажете с течен парафин - има го във всяка аптека и е стотинки...

 

 

16. Добре е също така зимата (а и не само) да имате в багажника си здраво въже и кабели за ток (и 5л. тубичка с гориво). Защото ако се наложи да ги ползвате, не само, че трябва да търсите колега да помага, но и той трябва да има такива и желание да ви услужи, иначе шансовете ви да се оправите са доста ниски.

 

 

17. Вериги - не тръгвайте на път без тях - може да ви потрябват! Трябва да са съобразени с размера на гумата, да са с добра шарка. Не се карат с повече от 40км/ч, не се качват на бордюри, не се карат по асфалт или паваж - само по сняг - мин. 5-6см!!! Трябва винаги да са максимално ОПЪНАТИ, а не да "дрънкат"! В Метро (отново) има различни модели и са най-изгодни.

 

 

18. В багажника също така е желателно да се намират и: лопатка за сняг, стъргалка за стъкла, четка за сняг, тубичка 5л. за гориво (пожелание и шпрей против замръзване на стъклата). Отново всичко се намира в Метро, не е лошо качество и е на добра цена. Не е зле и едно дебело одеало да имате...

 

 

19. Новите чистачки определено помагат - 4,80лв. в Метро има едни, доста са добри... Поне аз съм много доволен - кара вече над 2г. без проблем.

 

20. НАЙ-ВАЖНОТО: НЕ БЪДЕТЕ САМОУВЕРЕНИ, НЕ СЕ НАДЦЕНЯВАЙТЕ И НЕ ПОДЦЕНЯВАЙТЕ ПЪТЯ!!! ТОЙ Е ВАШ ПРИЯТЕЛ И ВАШИЯТ НАЙ-ГОЛЯМ ВРАГ И КОШМАР (особено в БГ)...

 

 

21. НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО ИСКАМ ДА ВИ ПОМОЛЯ - БЪДЕТЕ ПО-ТОЛЕРАНТНИ НА ПЪТЯ!!! ОСОБЕНО ПРЕЗ ЗИМАТА. НА НИКОГО НЕ Е ЛЕСНО В ТЕЗИ УСЛОВИЯ, НЕЗАВИСИМО КАКВО КАРА. Така че, задържайте нервите и ограничавайте отрицателните емоции на пътя - те са много лош съветник! И не забравяйте, че ако се ядосвате на някой за нещо на пътя, това няма да помогне, а и няма гаранция, че в следващия момент и вие няма да се озовете в такава ситуация. Затова, проявявайте повече разбиране и търпение. Пътят не е състезателна писта, особено през зимата.

Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

Топ коментиращи в тази тема

Браво! :bi:

Много добре си синтезирал и поднесал информацията!

Сполучлив copy+paste от tuning.bg. :1000 (15): :lol:

 

Важното е хората да знаят, нищо че вече е средата на зимата. :D

Link to comment
Сподели в други сайтове

НЕ КАРАЙТЕ само с концентрат - освен, че не охлажда добре през лятото, е и много "силен" и разяжда охладителната система.

 

Вече повечето съвременни автомобили карат само с концентрат, заради високият температурен режим на работа.Температурата на двигателя достига 110-115 градуса което може да се постигне само с концетрат. :D

Link to comment
Сподели в други сайтове

Тва ми звучи като реклама на Метро :lol: като цяло има верни неща, но това за "добрия" антифриз за по 2лв. литъра и хубавите чистачки от Метро ми стана много смешно :lol:

 

П.С. Има ли членове на сектата на четерите кръга тук :rolleyes:

Редактирано от mitaka_f1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Тва ми звучи като реклама на Метро :lol: като цяло има верни неща, но това за "добрия" антифриз за по 2лв. литъра и хубавите чистачки от Метро ми стана много смешно :lol:

 

П.С. Има ли членове на сектата на четерите кръга тук :rolleyes:

Еми можеше да го Едит-на т'ва малко :) Както казах е Copy--->Paste

 

А за сектата,има :) @mitaka_f1,аз съм Onqka от знаеш кой форум :P

Link to comment
Сподели в други сайтове

Еми можеше да го Едит-на т'ва малко :) Както казах е Copy--->Paste

 

А за сектата,има :) @mitaka_f1,аз съм Onqka от знаеш кой форум :P

 

баце аз тебе те заподозрях по аватара :D

браво браво, ще има тука лафче в тая тема

 

П.С. Абе що няам иконка за наздраве :blink:

Link to comment
Сподели в други сайтове

Легенда:

K1, K2...Kn- креативна личност/келеш/кестен/кибик, който само дава акъл/купувач- семкаджия(целта е да изяде най- много семки, докато разпитва за всяко едно обявено за продажба нещо без грам намерение да купува)

 

Коментари относно причината за чукане, идващо от дифернциала ("заек, хванал се за кардана, на който ушите се удряли в пода на колата"), във БМВ- форума

K1: - и един мармот завиваше зайо да не мръзне от високата скорост

К2: - баш...те тва си е супер страхотна история от където и да го погледнеш, нЕма такъв купон....

К3: - сарказъм ли долавям?

поздрави от Русе

К4: - не, съпричастност към заека...

поздрави от София

К5: - и към мармота

поздрави от Плевен

К6: - и .....към кардана

Поздрави от Благоевград

К1: - Не превръщайте темата в чат!

Поздрави от администраторите.

 

K1: - ...смених филтъра и духа по добре от приятелката ми,....

 

К1: - и един мармот завива шоколада в калник от калибра

 

K1: Анатеееммммммаааа. Шадоу лайн да не видиш и се лъскави лайсни да сънуваш луд!?!?!

Да ти опада черната боя на жантити и лака на бордовете

Предния капак да ти се олюпи и кожения салон да ти се напука дано

Фаровете ти жълто да светят и само на газ да караш, а биелите на М50-то

като преварени спагети да се огъват

 

K1: - Шофьорската ми врата е леко увиснала и има следния проблем:

при по висока скорост се чува свирене и по трудно се отваря отвън...

К2: - ма ти при висока скорост слизаш от колата ли?

 

К1: - купувам накрайник

К2: - 1 съвет-карай зад Вектри и падат като удари в дупка. Така се сдобих с "чисто нов" от неръждавейка.

 

K1: - Бате нормален съм! И доктор може да го потвърди (не ме гледай че на аватара съм се хилнал така, свалях фотографа)!

Link to comment
Сподели в други сайтове

баце аз тебе те заподозрях по аватара :D

браво браво, ще има тука лафче в тая тема

 

П.С. Абе що няам иконка за наздраве :blink:

Кой ти каза,че няма :cheers:

 

Не ограничавам правото ви на удоволствие от високите скорости, отстоявам правото си на живот по пътищата!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Айде нещо за @mitaka_f1 :) Не ме увиквайте,пак е copy-->paste:D

 

 

 Ауди Купе Куатро    audi_quattro.jpg

 

Почти всяка автомобилна компания има един единствен модел, който можем да посочим, като най-важен. За Порше е без съмнение 911. За Мерцедес е бляскавия 300SL Gullwing показало посоката на развитие. Ленд Роувър щеше още да произвежда части за офроуд, ако не беше Рейндж Роувър. Сааб имат своя 99 отличаващ ги от останалите и Волво техния 142, който определи техния ръбат дизайн познат ни сега. БМВ имат несравнимия 2002 - колата поставила основите на компанията. Фолксваген например първо с Бръмбара (Бийтъла, Костенурката и т.н.) и след това със Заека/Голфа. Това което прави всяка една от тези коли специална е загадачъността около хората направили въпросните модели. За Ауди основния дефиниращ ги модел е революционното Coupe Quattro.

 

В началото..

-> Една стара компания - Ауди е основана през 1909г. от Аугуст Хорх, създател на луксозни автомобили преди войната носели неговото име.

Компанията стана част от Ауто Юнион групата през 1932г. и беше национализирана през 1945г. Името им бе в летаргия до 1965г, когато Ауто

Юнион бе продаден от Мерцедес на Фолксваген. Новите Аудита бяха седани с предно предаване с конкурент Опел в средния клас на Немския пазар.

Били са удобни и технически напреднали, но без спортни претенции.

 

-> Нови Идеи

Ауто-Юнион са участвали в моторните спортове преди войната. Разбира се с чудесно направените Порше Гран При Автомобили.

След войната компанията Ауто-Юнион и DKW моделите добре познати по рали пистите в началото на 60-те години. Когато Ауди започнаха скромна рали програма с Ауди 80 с предно задвижване през 1978г. н икой не им обръщаше внимание. Междувременно Фердинанд Пиех племеник на Фери Порше се прехвърли от директор на развитие и изследвания за Порше като технически директор на Ауди. Донесъл със себе си интереса към задвижването на четирите колела. Неговите инженери започнали да адаптират 4х4 задвижването от военните автомобили Илтис на ФВ-Ауди на платформата

Ауди 80. С помоща на централен диференциал, който разделя върт. момент 50/50 на предните и задните колела.

Избрали новото Audi Coupe за тяло на тяхното Франкещайнско творение , раздули калниците, за да сложат по-големи 15 цолови джанти и гуми. Новата кола наречена Audi Coupe Quattro. или просто Quattro направила дебюта си

на авто изложението в Женева през март 1980г. Производството на основно ръчно сглобените коли започнало във фабриката на Ауди в Инглощат и учудващо първите клиенти в Европа имали автомобилте си преди края на годината.

 

-> Машини за моторните спортове

Междувременно зад сцените, немците успешно убедили ФИА да премахне забраната за 4х4 задвижването. И новата кола е приета от ФИА през Януари 1981г. и веднага Хану Микола донася победата в Швеция с Audi Quattro. След което отбора се изправил пред няколко проблема, докато Мишел Мутон спечелила ралито в Сан Ремо (Първата и единствена жена печелила в Световния Рали Шампионат) и Микола завършил сезона с победа в Британския Ломбард РАК рали. Quattro-то показало характер...1982г. е годината на Ауди със 7 победи в Световния Рали Шампионат.

Изведнъж се наложило да имаш 4х4 задвижване, ако искаш да побеждаваш в надпреварата.

 

-> Щатските модели Audi Coupe Quattro-то пристигнало в САЩ през 1982г като модел 1983-та. Била е тежка кола със своите 1288кг, но благодарение на 5 цилиндров турбо двигател с интеркулер достигащ 156к.с. при 5500 об/м и 245Нм въртящ момент при 3000 оборота достигащ 60мили (96,5км/ч) за 7.5секунди и максимална скорост от 128мили (206км/ч). Въпреки че тези числа не изглеждат много впечатляващо сега, през онези години (80-те) това са били числа за супер бързите автомобили. Когато се пришпори Audi Quattro-то характерния звук от 5-те цилиндъра те кара да се заслушаш. Необичаен тогава.., но ако сте чули този звук по време на някой от скоростните етапи от Рали Шампионата никога няма да го забравите.

Но по-важното Audi Quattro-то достави невиждано сцепление и стабилност в завоите благодарение на иновативното си 4х4 завдижване. 16 спицовите 15 цолови Ронал алуминиеви джанти с гуми 205/60VR15 помогнали също заедно с четирите анти-блокиращи дискови спирачки. Audi Coupe Quattro-то беше продавано само 3 години в САЩ. С общ брой 664 продадени автомобила. Което не е много за автомобил счупил всички шаблони и пратил конкуренцията обратно към чертожните дъски да измислят свои системи за 4х4 задвижване.

Докато Audi Quattro-то беше бързо и екзотично, не беше и евтино. Цената през 1984-та беше около $35 000, което е повече от цената на ново Порше 911. Но продажбите са били ограничени. Идеята на Ауди била да адаптира

Quattro-то за своите седани и комбита. С толкова много Quattro системи на толкова различни коли, феновете на първите Coupe Quattro започнали да наричат колите си "Ur-Quattros" (думата "ur" означаваща "оригинален").

 

Модел по Модел:

->1983 година Audi Quattro пристигна в САЩ в края на 1982-ра като 1983-та модел. Беше с боядисани брони и черен гумен спойлер отзад. Всички Quattro модели в САЩ бяха с 5 цилиндровия 2,144л двигател с турбо и интеркулер.

С железен блок и цилиндрична алуминиева глава. Коляновият вал, мотовилките и буталата са ковани. Всички американски Ur-Quattros имаха по два клапана на цилиндър и степен на сгъстяване 7.0:1 с максимален буст ( налягане ) от 1.9 бара.

Предното окачване е независимо както и задното. Има предни и задни лостове против преобръщане и 6х15 Ронал алуминиеви джанти. Предната решетка е вертикална с фарове с 4 крушки. Сребристи Quattro стикери са били залепени на страничните прозорци.

Американските модели идваха с хидравлика на волана, ел. стъкла, ел. отопляеми огледала, централно заключване, климатик и генерация от неръждавейка. Опциите включвали: Кожа, подгряващи седалки, круз контрол и 7 или 8х15 цолови джанти. Между 1982-83 са продадени

525 Coupe Quattro в САЩ.

 

->1984 година

През тази година се добавиха 8х15 цолови алуминиеви джанти Ронал с гуми 215/50VR/15. Това наложило леки промени в задните калници, за да се съберат гумите. Ръбовете на калниците се заоблят и изрязват, за по-добър клиренс. Таблото е обновено - да изглежда малко по-модерно. Продадени са 65 броя в САЩ.

 

->1985 година

Най-голямата промяна за 1985 година беше смяната на багажника с олекотен кевларен (преди стоманен). Това е основно за да олекоти задната част. Задният спойлер е боядисан в цвета на купето, докато предната решетка е обърната обратно.

Думата "Quattro" е написана на задния прозорец. 73 броя продадени в САЩ през 1985 година.

 

->Sport Quattro

Успеха на Ur-Quattro-то в Рали Шампионата накара Ауди да направи лимитирана версия (214) от много специалните Sport Quattro. Този модел е бил с около 9.5инча (24.13см) по-къс от стандартното Quattro. Сглобено изцяло от фибростъкло и кевларени компоненти.

Sport Quattro-то се сглобява между Февруари 1984-та до Януари 1986 и нито едно не е официално внесено в САЩ (ми мноо ясно като не заслужават). Двигателя използван е 5 цилиндров 20 клапанов с турбо и интеркулер произвеждащ 306к.с. Цената била около $75 000.

 

->Европейски модели:

Въпреки, че Ur-Quattro-то напусна американския пазар през 1985. То се предлагаше в Европа до 1991 година. Подобрения бяха направен през времето включващи предлагането на 20 клапановите двигатели и лек фейслифт.

 

Другото Coupe Quattro

През 1990 година Ауди представи атмосферно Coupe Quattro продавано до 1992 година. И въпреки, че използваше известното вече 4х4 задвижване на Ауди и е приятен за управляване автомобил..не беше подобен на Ur-Quattro-то и не беше проявен голям интерес към модела.

 

При закупуването на автомобил, продукцията на който се изразява в десетки хиляди е по-лесно да се намери продаващ се екземпляр и цените са приемливи. Audi Coupe Quattro-то е съвсем различно нещо. Голям производител неизвестен по това време с производството на този тип супер спортни автомобили с цени по-високи от цената на Порше 911. Поведе пътя към всеобщото приемане на 4х4 задвижваните спортни автомобили и бе посочен като революция в света на Моторните Спортове. Audi Coupe Quattro-тата все още се намират на приемливи цени. Но няма да е задълго, когато

ентусиастите открият какви невероятни машини са. А и с толкова малко произведени съвсем скоро цените ще започнат да се покачват и Audi Coupe Quattro-то, колата започнала революция в автомобилния свят заеме своето заслужено място наред с истинските колекционерски автомобили.

Link to comment
Сподели в други сайтове

 

 

Другият призьор :laughing:

 

П.П. Оригиналът беше с М5, но тук нещо са се избазикали с някой БГ герой.

 

http://vbox7.com/play:b66e72f4

Редактирано от SyRaX
Link to comment
Сподели в други сайтове

Audi S4 Vs BMW M3 E46

 

Още да показвам ли... :1000 (30):

Това как да го разбираме ? БМВ-то на 402м е отпред,ама се вижда,че С4-ката в завойте е страшна.Тъй че на една затворена писта нещата са ясни :)

Link to comment
Сподели в други сайтове

Другият призьор :laughing:

 

П.П. Оригиналът беше с М5, но тук нещо са се избазикали с някой БГ герой.

 

http://vbox7.com/play:b66e72f4

Това си мисля че само един човек може да е...Пешко ти ли си бе :laughing:

 

П.С. Ъъъъм, то тва М не трява ли да се явява конкуренция на РС4

Редактирано от mitaka_f1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Това си мисля че само един човек може да е...Пешко ти ли си бе :laughing:

 

П.С. Ъъъъм, то тва М не трява ли да се явява конкуренция на РС4

Да не е онзи Пепинко :) От Бмв сектата :P

Link to comment
Сподели в други сайтове

Кой може да изкара RWD по-добро от Quattro :P

 

Ами и RWD си има предимства, след Ауди другата ми любима марка е БМВ ;) В момента съм в Ауди сектата защото карам Ауди, но някой ден може и да я сменя - ама едно е сигурно освен в Ауди, БМВ или Мерцедес в друго няма да седна.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ами и RWD си има предимства, след Ауди другата ми любима марка е БМВ ;) В момента съм в Ауди сектата защото карам Ауди, но някой ден може и да я сменя - ама едно е сигурно освен в Ауди, БМВ или Мерцедес в друго няма да седна.
Ми в определени случай е доказано(не мога да дам пример),че RWD-то е по-добро от 4х4 на писта.Не визирам Ф1.Щото там 4х4 е махнато,защото сигурно Ферари са по-бързи с него :P А колкото до БМВ,мисля че тия са най-голямата секта.Веднъж качиш ли се на баварка,сектант до гроб :) Тия за т'ва по форумите и мобилето все Хлопели продават :D Редактирано от Ti6aneca
Link to comment
Сподели в други сайтове

Това си мисля че само един човек може да е...Пешко ти ли си бе :laughing:

 

П.С. Ъъъъм, то тва М не трява ли да се явява конкуренция на РС4

 

 

Дали съм пепинко не знам, но със сигурност съм от БМВ сектата.

 

:sorry3: За RS4 си има М3 CSL :54: Да не говорим, че като двигател това S4 трябва да се бори с новата E90 M3 (просто концепцията е еднаква, V8), не с редовия шестак.

 

Koлкото до завоите... въпрос на виждане...М3-то излезна пак преди quattro-то, но явно леко му бяха поизключили електрониките и още малко по канавките да си правят реклама спокойните шофьори на Ауди :lol: ;)

 

Ми в определени случай е доказано(не мога да дам пример),че RWD-то е по-добро от 4х4 на писта.Не визирам Ф1.Щото там 4х4 е махнато,защото сигурно Ферари

 

А колкото до БМВ,мисля че тия са най-голямата секта.Веднъж качиш ли се на баварка,сектант до гроб :)

 

F1 винаги е била RWD ;)

 

Факт, просто обичаме колите си повече от жените си :1000 (29):

Редактирано от SyRaX
Link to comment
Сподели в други сайтове

Между другото таз новата м3-ка май е голяма мания :)

 

ПП

F1 винаги е била RWD

 

Аз т'ва имах предвид,ама явно грешно съм се изразил :P

 

ПП2:С4-ката си е мъртво родена,то е ясно :D

Редактирано от Ti6aneca
Link to comment
Сподели в други сайтове

F1 винаги е била RWD ;)

Не винаги, 70-те и 80-те е имало опити за 4х4 ама се оказали неуспешни поради спецификата на колите /много се усложнава предницата, аеродинамиката на колата почва да страда, покачва се като цяло теглото на автомобила и те така.../

 

Яма защо ли в световния рали шампионат от 80-те години насам всичко е 4х4....

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...