Jump to content



Формула 1 сезон 2008 г.


Препоръчани коментари

определено вината си е само на Райконен

можеше да не бъде чак толкова агресивен <_<

 

а в интерес на истината и аз се изкефих на Хамилтън ;)

Само преживените неща са истински разбрани!!!
Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Отговори 396
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

Топ коментиращи в тази тема

определено вината си е само на Райконен

можеше да не бъде чак толкова агресивен <_<

 

а в интерес на истината и аз се изкефих на Хамилтън ;)

 

Райконен рискува, но не спечели. Но това са моторните спортове. :) Нищо не е ясно до края..

Why they say the sky is the limit?

When I've seen the footprints on the moon.

And I know the sky might be HIGH...

But baby it ain't really that high.

 

Let's reach for the stars...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Абе вярно кофти се получи, но Райконен показа, че все още не е "умрял". Надявам се с това каране да помогне за титла на Маса и по-важното на Ферари, щото няма да го преживея ако онея кофи за боклук вземат титлата. От райконен зависи дали няма да му посочат вратата в края на сезона. Заради него Михаел освободи мястото и Райконен трябва да показва, че го заслужава във всяко състезание. Колкото и да го харесвам, Алонсо нямаше да се издъни така накрая. А тоя от Макларън колко късмет има не е истина. Винаги когато някой от Ферари има проблем, взема максимума.

Как може! 42 об да води и накрая когато трябваше да покаже, че е корав да се издъни като 22 годишен лапишор зад волана на болид! Направи много силно каране, и на мокро успя, обаче прекали с мотивацията! Усеща се много, много се усеща липсата на Шумахер! Заради тоя финчовец изритаха от Ферари Великия Михаел Шумахер и сега в подобни условия си личи, че няма кой да помага! С 1 пилот конструкторска не се печели! :angry: :angry: :angry: :angry:

Редактирано от daniboi
Link to comment
Сподели в други сайтове

И все пак ФИА отне победата на Хамилтън,

наказанието от 25 секунди го класира трети :bi:

 

 

Тимо Глок също е наказан.

Само преживените неща са истински разбрани!!!
Link to comment
Сподели в други сайтове

И все пак ФИА отне победата на Хамилтън,

наказанието от 25 секунди го класира трети :bi:

Тимо Глок също е наказан.

 

даааааааааааааааааааааааааа

 

 

 

 

07 Септември 2008

Наказаха Хамилтън с 25 секунди, Маса печели автоматично в Белгия!

 

Хайдфелд става втори

 

 

Победителят от днешната надпревара във Формула 1 на пистата "Спа" за Гран при на Белгия Люис Хамилтън (Макларън-Мерцедес) беше наказан с 25 секунди от съдиите на ФИА след финала на състезанието и така финиширалия втори Фелипе Маса с Ферари стана автоматично победител. Хамилтън е класиран трети, а втори вече е Ник Хайдфелд с БМВ. Както е известно, победата на британеца беше поставена под въпрос. 2 обиколки преди финала Хамилтън изпревари Райконен от външната страна на последния десен шикан, като двамата се докоснаха. Люис нямаше място на пистата и мина напряко през завоя, което е абсолютно забранено.

 

Съдиите са преценили, че Хамилтън е нарушил правилата и го накзазват с 25 секунди. Маневрата на Хамилтън и наказанието на комисарите са доста спорни след като по телевизията, като че ли се видя как пилотът на Макларън намалява скоростта, за да пропусне пред себе си "Айсмен".Съдиите са преценили, че Хамилтън не е пропуснал достатъчно Райконен пред себе си и след това се е възползвал от въздушната струя от неговата кола, за да го изпревари още веднъж на първия завой! Тогава Хамилтън отново атакува Кими и след нов контакт между двете машини успя да мине пред финландеца, който по-късно отпадна.

 

След наказанието Хамилтън води в класирането с 76 точки, а Маса e с 74 точки.

 

 

:1000 (33): :1000 (33): :1000 (33): :1000 (33): :1000 (33): :1000 (33): :1000 (33): :1000 (33):

Link to comment
Сподели в други сайтове

И все пак Макларън обжалва... Да видим какво ще стане...

Why they say the sky is the limit?

When I've seen the footprints on the moon.

And I know the sky might be HIGH...

But baby it ain't really that high.

 

Let's reach for the stars...

Link to comment
Сподели в други сайтове

даааааааааааааааааааааааааа

 

***

2 обиколки преди финала Хамилтън изпревари Райконен от външната страна на последния десен шикан, като двамата се докоснаха. Люис нямаше място на пистата и мина напряко през завоя, което е абсолютно забранено.

 

Съдиите са преценили, че Хамилтън е нарушил правилата и го накзазват с 25 секунди. Маневрата на Хамилтън и наказанието на комисарите са доста спорни след като по телевизията, като че ли се видя как пилотът на Макларън намалява скоростта, за да пропусне пред себе си "Айсмен".Съдиите са преценили, че Хамилтън не е пропуснал достатъчно Райконен пред себе си и след това се е възползвал от въздушната струя от неговата кола, за да го изпревари още веднъж на първия завой! Тогава Хамилтън отново атакува Кими и след нов контакт между двете машини успя да мине пред финландеца, който по-късно отпадна.

 

След наказанието Хамилтън води в класирането с 76 точки, а Маса e с 74 точки.

 

 

:1000 (33): :1000 (33): :1000 (33): :1000 (33): :1000 (33): :1000 (33): :1000 (33): :1000 (33):

Аз лично много го харесвам Хамилтън, но напълно заслужено получи това наказание. Първо имаше възможност спокойно да пусне Райконен, той избра да хитрува, да мине напряко и да си подготви атаката след това. Жалко в случея е, че нервите на Кимито не издържаха, иначе сега Ферари щяха да се поздравят с двойна победа. Доста глупаво :)

 

П.П. Ако не бяха прецакали Кубица в бокса беше напъло възможно да вземе втората си победа при така стеклите се обстоятелства :)

Редактирано от Пепинко
Link to comment
Сподели в други сайтове

определено вината си е само на Райконен

можеше да не бъде чак толкова агресивен <_<

 

а в интерес на истината и аз се изкефих на Хамилтън ;)

И каква е вината на Райконен? Вината си е само на Хамилтън, затова и го наказаха. Не се научи, че има правила. Не може да си задминава който и както поиска, без последствия. Какво иска? Да удари някого, и тогава ли да го отразят? Завоите са направени, за да се минава по тях, не да си съкращаваш пътя през бордюра.

Точно в това състезание видях стария Райконен, който без много приказки ги разкатава всичките. Не като Маса и Хамилтън, които отделят значителна част от кариерата си да се фукат как били задминали някого и колко добри били. :whistling:

Райконен рискува, и се справи страхотно. Ако не беше заради тоя ******** Хамилтън, който се вре навсякъде (напомня ми за Монтоя - същия беше, и вижте до къде стигна), може би нямаше нещата да се случат така.

 

И все пак Макларън обжалва... Да видим какво ще стане...

Обжалват, но нищо няма да излезе, убедена съм (а ако го оправдаят ще е върха на простащината). От ФИА не пасат трева. Наказания трябва да има за всички. Макларън изобщо като отбор отдавна са изгубена работа. Хубава кола, хубава... ама до там. Техните шмекерий последните две години край нямат.

Link to comment
Сподели в други сайтове

А най-тъпото е, че в нета с направили някакви онлайн петиции за "несправедливото" наказание... И всички говорят срещу ФИА, че нарочно са го наказали. :mf_surrender:

Why they say the sky is the limit?

When I've seen the footprints on the moon.

And I know the sky might be HIGH...

But baby it ain't really that high.

 

Let's reach for the stars...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Торо Росото мачка. :) Все пак щях да се радвам, ако Бурде беше начело. :)

 

Иначе успех на Маса и Кими. И дано ги видим на стълбичката. Важното е Маса да вземе повече от Люис. Дано..

Why they say the sky is the limit?

When I've seen the footprints on the moon.

And I know the sky might be HIGH...

But baby it ain't really that high.

 

Let's reach for the stars...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Понеже не гледах квалификацията някой може ли да ми обясни защо подяволите Кими и Хамилтън са толкова назад?

 

Грешна стратегия на двата тима... Втората част от квалификацията в началото пистата беше започнала да изъхва и май сложиха интермедиите. А то взе, че заваля супер много и предимството, което търсиха го нямаше. И пилотите, които се усетиха да си продължат да карат с гуми за мокър асфалт спечелиха. ;)

Why they say the sky is the limit?

When I've seen the footprints on the moon.

And I know the sky might be HIGH...

But baby it ain't really that high.

 

Let's reach for the stars...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Поне Маса взе повече от Хамилтън... Може и точка да е, ама е нещо.

 

Честито на Торо Росо. Личи си, че Фетел има бъдеще. :) Поне чухме един след друг германския и италианския химн. :)

 

Искам Мишо да си идва... :(

Why they say the sky is the limit?

When I've seen the footprints on the moon.

And I know the sky might be HIGH...

But baby it ain't really that high.

 

Let's reach for the stars...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Невероятна победа за Фетел!!!

Нямам думи, да опиша радостта си за този младок, особено след подписшането му с РедБул. Пожелавам му двигател Ферари за следващата година, защото ще е жалко, ако РедБул изостанат от ТороРосо и догодина заради това!

 

Втория днес, безличен... очаквах много повече от Хейки, който е много добър на мокро. Очевидно настройките в МакЛарън за по-сухо си казаха думата. Въпреки това, Хамилтън бе с над секунда по-бърз от него с интермедиите, преди шасито на МакЛарън да ги прегрее и времената и на двамата да паднат спрямо тези дори и на РедБулите. Хамилтън от своя страна направи страхотни битки, но две от тях (срещу Глок и Алонсо) прекалено гадни, да не кажа гнусни... не знам как да опиша състезанието му с една дума - може би прекалена амбиция. Въпреки това трябва да отбележим страхотното му темпо на мокро и топките му при изпреварванията.

 

Кубица малко по малко се изкачва нагоре, страхотно състезание и разбира се печеливша тактика (което си е чист късмет) за него. Единственото му влизане в пита дойде тогава, когато всички вече бяха с интермедии, което го изпрати и пред Маса и Хамилтън. Съотборникът му Хайдфелд имаше доста по-трудно състезание в края - да държи лидерите в шампионата зад себе си, но се справи прекрасно.

 

Алонсо прекрасен отново, доказа усета си на шампион като бе един от първите сложил интермедии на болида си. Впечатли ме и спортната му злоба, когато Хамилтън го изпревари и затвори веднага по грозен начин, испанецът записа рекореден сектор 1 в следващата обиколка. После болида си каза думата и той остана назад.

 

Кими отново с НБО, безапелационно на изсъхващата писта. На мокрото трасе обаче нямаше никакъв шанс. Което идва да покаже, че и в наши дни шасито си казва своята дума. Когато бе мокро Хамилтън имаше невероятно предимство със стабилния си болид, спрямо конкурентите си. На изсъхващата писта обаче няма кой да бие Ферари.

 

Добри думи за Уебър и Розберг, бориха се мъжки. Жалко за Бурде, иначе Торо Росо можеха да запишат още по-сериозни точки.

 

Шампионата става супер завързан МакЛарън са само на 5 точки от лидеритре Ферари, а БМВ на 17. При пилотите Фелипе и Люис само на 1.

Очаква ни най-непредвидения (след днешния) старт на поредната нова писта.

 

Още веднъж, честита първа победа на ТороРосо и най-вече на Себастиян Фетел - безспорен талант и бъдещ шампион!!!

Каква хубава комбинация немски + италински химн на подиума.Това бе едно от най-добрите състезания за сезона.

Шансовете на Алонсо за БМВ стават доста големи.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/70606

От БМВ ще изчакат решението му.

 

0270003.jpg

1e534fed03cfd0.italy_auto_racing_f1_gp_lb122.jpg

cea2a43a6857af97dc8ec5435.italy_auto_racing_f1_gp_lb138.jpg

vettel3.jpg

Link to comment
Сподели в други сайтове

Еййй, Митеее, видя ли кво ги направи малкия :lol: Толкова ме е яд, че го изпуснахме, че направо зеленея. Дано верно сложат двигателят на ферари в Ред Була, че тия френски чикии само за колички за голф стават. Уникално състезание за Хамилтън, супер твърд, направо ми направи кеф.

Иначе за Алонсо... човек направо може да се обърка с изказванията на Марио Тайсен :lol: Докато "Quick Nick :1000 (10):" не взе да дава с по 6-7 десети по-слаби времена от Кубица, Тайсен казваше, че не иска да дава толкова пари за Алонсо и винаги е предпочитал млади пилоти като Бруно Сена. Сега като се видя, че не може да има двама пилоти с толкова различни стилове взе да иска Алонсо. Сигурно си е мислил да прави пак Сена трети пилот и да оставя Хайфелд, но аз лично ще съм доволен ако разкара брадатия и насади испанския селяндур BMW-то, защото като чисто пилотски качества е уникален и стиловете му с Кубица се доближават повече :) Тогава и развитието на колата ще е в една посока, няма да се правят компромиси, за да вкарат и двете коли в точките заради Хайфелд.

 

П.П. Пожелавам на всички да могат да усетят атмосферата на Ф1 на живо, просто е неописуемо!!! :yahoo1:

Редактирано от Пепинко
Link to comment
Сподели в други сайтове

П.П. Пожелавам на всички да могат да усетят атмосферата на Ф1 на живо, просто е неописуемо!!! :yahoo1:

 

Не ми казвай, че си бил там :bi: ако е така, чакаме да споделиш снимките си :ad:

Оф, как искам и аз да отида някой ден :girl_cry2: .....надявам се догодина да ми се сбъдне тази мечта :mf_surrender:

Само преживените неща са истински разбрани!!!
Link to comment
Сподели в други сайтове

15 Септември 2008

От Макларън искали Фетел през зимата

img_20080915_0009.jpg

Матешиц обаче ги отрязал

 

 

Спортният директор на Макларън-Мерцедес Норберт Хауг призна, че "Сребърните стрели" са искали да привлекат германската сензация Себастиан Фетел в тима си вместо Хейки Ковалайнен, но са получили категоричен отказ от шефа на Ред Бул Дитрих Матешиц. "Поинтересувахме се дали има възможност да го вземем, но нямаше абсолютно никаква. И с това нещата приключиха. Това, което Себастиан направи в последните месеци, говори за истинска класа. Той много напредна, истинско удоволствие е човек да следи работата му. Ред Бул обаче го е изградил и е инвестирал много в Себастиан. Сега е време да извлекат ползите. Така че мога само да ги поздравя за този пилот", коментира Хауг.

 

15 Септември 2008

Шумахер: Много се радвам за Фетел

 

"Малкият е невероятен", не пести похвалите си Шуми

 

 

Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер беше възхитен от вчерашната победа на младия германски пилот Себастиан Фетел в състезанието за Гран при на Италия на пистата "Монца". Бившият пилот на Ферари сподели, че е останал впечатлен от начина, по който Фетел е спечелил надпреварата в дъжда и е станал най-младият победител в историята на Формула 1.

 

"Малкият е невероятен! Страхотно как се справи вчера. Постоянно държаше нещата под контрол, впечатлен съм. Много се радвам за него. Това беше едно чудесно представяне. Да доминираш в състезание при тези условия и то в кола, която определено не е създадена да побеждава, това наистина те отличава от останалите. Той е един изключително силен пилот", сподели Шумахер.

 

 

На снимката по долу: Шумахер награждава 7-годишния Фетел за второто му място на картинг-пистата в Керпен

 

 

schumi_vettel.jpg

 

ЧАКАМЕ СНИМКИИИИИИИИИИИИИ :)

Link to comment
Сподели в други сайтове

Браво на Фетел, хубаво кара момчето. Има хляб в него. Но ти си зависи - на който му кацне птичка на рамото. Ако той разполагаше с хубава кола, щеше да е по-известен и да има страхотни шансове. :)
Link to comment
Сподели в други сайтове

Задното крило за следващия сезон което Уилиамс тестват и което се очаква от месеци... мега грозна история.

 

ojvbnczoetdjcvbuekd.jpg

За сметка на тясното, но по-високо разположено задно крило, вижте дефузьора!

 

0N3HCZK0UGBGJK0BCSR290D4ABNL_450.jpg

 

МакЛарън ще тестват нововъведения по аерото за Сингапур, модификации на предното окачване и КЕРС-тестове.

От Рено се очаква ново предно крило.

 

Кой каза, че МакЛарън нямат чуство за хумор?!?!!! :D :D :D

 

 

Така като гледам се вижда, че е половин ширина на задна гума от двете страни. Нямам представа дали това е задължително задно крило определено и описано в правилата, но се знаеше отдавна, че то ще е по-тясно и по-високо. За сметака на това предното ще е по-широко, което с връщането на сликовете и премахване на всички комини и крилца направо си ни връща към 20 години назад.

 

Фетел вече е зад волана на РедБул-а днес, а на негово място в ТороРосо е Себастиан Буеми.

110113.jpg

 

За МакЛарън тества Гари Пафет с очакваните промени по предницата (виждат се едва под предното крило) и сякаш с ново по-широко странично крило

110108.jpg

 

Кобаяши тества еволюции на предно и задни крила за Тойота

110115.jpg

 

Лука ди Граси е в Реното, а Вурц в Хонда, чието задно крило продължава "да омеква под слънчевите лъчи". :) Предното е също много интересно с централна подпора, или каквото и да е това там.

110104.jpg

 

Ето дефузьора на по-хубави снимки

 

z1221637825.jpg

 

ezybqnpvyrzbtflnqwl.jpg

 

а отвора пред крилото, за охлаждане на скоростната кутия ли ще да е..?

А ето го и камикадзев в ТороРосо. :D

yrzsnqjpmsyegpiohjt.jpg

Редактирано от daniboi
Link to comment
Сподели в други сайтове

18 Септември 2008

Макларън с двигатели на Ферари?

 

Идеите на Макс Мозли за стандартни мотори във Ф1 (разширено)

 

 

Президентът на Международната автомобилна федерация (ФИА) Макс Мозли заяви, че би искал да види всички отбори във Формула 1 да се състезават с еднакви двигатели след няколко години. Мозли сподели пред френското издание "L'Equipe", че по този начин разходите на отборите ще бъдат намалени и работата на инженерите ще бъде много по-ефективна. Замесеният в грандиозния секс скандал британец дори предлага скоростните кутии и окачването на болидите също да бъдат уеднаквени, а технологиите да са по-близко до тези в серийните автомобили.

 

След шокиращото си признание пред "L'Equipe", Мозли беше потърсен за коментар и от други медии, в които обясни, че ако разходите във Формула 1 не се променят драстично, спортът ще изпадне в дълбока криза през следващите години. В световните издания вече се прокрадна идеята как съвсем скоро Макларън може да карат с двигатели на Ферари например .

 

"Формула 1 никога не трябва да губи статута си на най-технологичния автомобилен спорт. Ние обаче трябва да инвестираме в подходящи и полезни технологии. Има много хора, които няма да се съгласят с мен, но аз ви говоря за реалния свят. Ако Фолксваген например купи за свой сериен модел двигател от друга фирма за много по-малко пари, вместо да изхарчи повече средства, за да си направи такъв, познайте какво ще стане. Те със сигурност ще предпочетат по-евтиния вариант. След това ще сложат логото на Фолксваген и всичко ще изглежда нормално както преди. Това е удачен момент за целия бизнес. Ако не намалим драстично разходите във Формула 1 през следващите години, спорта ще изпадне в голяма криза", обясни своята идея Мозли.

 

В същото време босът на Рено в Гран при Флавио Бриаторе каза, че сегашното "замразяване" на двигателите поставя французите в неудобна позиция. Според някои специалисти, Мерцедес и Ферари заобикалят по нечестен път правилата и за това техните мотори са по-мощни, въпреки ограниченията в оборите за всички агрегати в шампионата. От това са потърпевши Рено, Тойота и останалите. Бриаторе иска новата асоциация на тимовете ФОТА да излезе с предложения пред ФИА за промяна на това правило.

 

ЕЕЕЕЕЕЕЕ това ако стане ще е тотална гавра с Макларън и с цялата ф1

Link to comment
Сподели в други сайтове

Макс Моузли да ходи да чука проститутки и да не се бърка в спорта..Еднакви двигатели..ами то накрая дай да карат и еднакви коли..че и клонирани пилоти..И нека и всички да тръгват от 1 място.. :1000 (24):

image.jpgimage.jpgimage.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

24 Септември 2008

Отлагат Гран при на Сингапур при силен дъжд?

img_20080924_0008.jpg

"Не съм чувал такова нещо", казва Хауг

 

 

Спортният директор на Мерцедес-Бенц Норберт Хауг, опроверга слуховете, че силен дъжд може да провали нощния старт в състезанието в Сингапур тази седмица. Според някои спекулации идващи от Марина Бей, при силен дъжд, може да стане много опасно на пистата и това да намали видимостта на пилотите под прожекторите. Според някои медии, официалните лица от ФИА просто ще препоръчат състезанието да се отложи за друг ден или да бъде изместено в друг час.

 

"Не съм чул нищо такова", каза Хауг пред "Auto Motor und Sport".

 

Според предварителните прогнози е много вероятно да вали силен дъжд точно по време на първото нощно състезание в Сингапур. Местните синоптици предвиждат силни дъждове за уикенда, особено във вечерните часове. Дъждът под осветлението на това първо по рода си непридвидимо състезание е проблем предимно за пилотите, които не са наясно как ще се отразява светлината от прожекторите от локвите и капките.

 

"Тук вали всяка вечер. Не е нужно да се молиш за дъжд, той просто идва сам", казва собственикът на отбора на Форс Индия и дългогодишен жител на Сингапур Виджай Маля.

 

Още една пречка за пилотите на това уникално трасе ще бъде и голямата времева разлика с Европа. Повечето екипи са решили, че най-добрата подготовка за нощното състезание за пилотите ще бъде да не се аклиматизират към местното време. Принципно състезателите дълго се подготвят за състезанията, като пристигат по-рано и свикват с местното време. Но сега те ще пристигнат възможно най-късно, ще ядат закуската в следобедните часове, вечерята след полунощ и ще си лягат в ранните часове на нощта.

 

"Ще се погрижим да се храним и да си почиваме правилно за да могат телата ни да реагират бързо и правилно когато се наложи", споделя съзтезателят на Хонда Дженсън Бътън.

0000001111103.jpg

1343.jpg

 

Утре в 14ч почва първата тренировка

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...