Jump to content



Формула 1 сезон 2008 г.


Препоръчани коментари

Много съм щастлив и постигнатия резултат. Най-големите сме. Жалко за Кими, победата беше негова в нормални условия. Но пак се радвам мнооого за Маса!!! Дано да стане шампион!!!!!

Why they say the sky is the limit?

When I've seen the footprints on the moon.

And I know the sky might be HIGH...

But baby it ain't really that high.

 

Let's reach for the stars...

Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Отговори 396
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

Топ коментиращи в тази тема

Здр нА всички и честита двойна победа на ФЕРАРИ , а що се отнася до коминочистача :D сам си е виновен че продължава да прави детински грешки. Сега чета че казва

Продължих да се се боря, няма какво да направите, за да успеете да ме ядосате. Можете да продължите да ми давате наказания или каквото си искате друго, а аз ще продължавам да се боря и да се връщам по-добър

на тоя красавец :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

img_20080622_0011.jpg

все някой му прече , все др са виновни а той не е , обаче нз някой да ли забеляза как Хейки пусна Хамилтън на завоя Адалаида , а уж чичо Рон каза че в неговия тим нямало първи и втори пилот , да ама друг път. А що се отнася до КИМИ и неговия проблем 30 обиколки съм седял на тръни да ли ще стигне финала , ама успя браво подари 2т на МАСА . Следващия старт е на Силвърсон домашната писта на Макларън , трябва и там Ферари да бие за да ги унизи там :P

Link to comment
Сподели в други сайтове

Първия Мерцедес , а това снимка по случай годишнината на марката Мерцедес

Сменят двигателя на КИМИ за следващия старт , това каза шефа на Ферари Стефано Доминикали

Link to comment
Сподели в други сайтове

А иначе Ферари трябва мн да внимава че от Макларън като искарат това бяло чудо ще издухат Ферари :D

 

c8262e05ee8e745b4d.jpg

а, без да ги издухват :1000 (29):

ще видиме следващото състезание, все пак как ще се развият нещата :derisive:

Само преживените неща са истински разбрани!!!
Link to comment
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)
КУБИЦА: От 2009г с Алонсо ще караме заедно за БМВ

пс: тоя се чуди де да са премести

 

Mи тоя се чуди къде да отиде понеже видя, че т'ва дето емблемата му прилича на п**ка за ник'ъв к*р не става 1000%20(29).gif и няма как... ще минава в по-добрия тим :derisive:

 

П.П. Това къде го чете? Понеже аз четох интервю с д-р Марио Тайсън и той казва там, че предпочита млад перспективен пилот, който да отрасне с отбора и да стане скъп пилот пред Алонсо и откровено отхвърли слуховете за преместване в BMW. А и преговорите с Кубица още не са стартирали, въпреки че е почти сигурно, че той ще е пилот и през следващите години.

Редактирано от Пепинко
Link to comment
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

Кубица се изказваше, че още му било рано да бъде първи пилот и нямал нищо против Алонсо да "води". Били уж добри приятели и се разбирали, докато в Макларън тъмния не беше доволен Алонсо да е първи пилот и затова станаха конфликтите. Бе... знае ли човек :) Честно казано... въпреки че винаги ми е бил антипатичен Алонсо като личност, пилотските му качества не могат да се отрекат и според мен ще дръпне отбора доста напред. Като фен, аз ще съм доволен от такава сделка, но засега всичко е само слухове и вероятно няма да стане.

 

П.П. Ако ме видят колегите как говоря и ще бъда публично порицан и наказан в ъгъла да се срамувам :lol:

Редактирано от Пепинко
Link to comment
Сподели в други сайтове

П.П. Това къде го чете?

 

Ето

Формула 1: Фернандо Алонсо идва в ВМВ догодина, твърди Кубица

 

24 юни 2008 | 02:26 | Агенция "Фокус"

 

Ньовер. Полският пилот на БМВ-Заубер Робърт Кубица твърди, че от догодина негов съотборник в тима ще бъде бившият световен шампион Фернандо Алонсо, пише "Марка".

"Да, вярно е, че Фернандо Алонсо ще дойде при нас. Той е двукратен шампион и около него може да се изгради голям отбор", каза Кубица.

Това е първият случай на потвърждение на слуховете на предстоящото напускане на Алонсо, който не се представя на ниво в тима на Рено

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ха... като контрапунк:

 

Alonso looking set to stay with Renault?

Mario Theissen has played down speculation he is keen on putting Fernando Alonso at the wheel of a BMW Sauber in 2009.

 

"That is not my style," the German squad's boss is quoted as saying by Spanish newspaper Diario AS.

 

"I would prefer to have a young driver who then grows with the team to become an expensive champion," Theissen stated.

 

Интересно е, че Марио Тайсън загатва по-нататък в интервюто за Бруно Сена. Възможно е да има и малко медийна игра, но предвид покупката на Кубица преди време съм по-склонен да вярвам, е Сена ще кара от другата година.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Публикувано (редактирано)

Сена е хубаво момче , ама в GP2 прави много детински грешки и често той е причината за някои катастрофи . Иска да прилича на вуючо си но е мн далеч от талантанта му.

 

25 Юни 2008

ФИА създава нов шампионат Формула 2

 

Мозли ще конкурира Бърни и "GP2"

 

 

Днес в Париж се състоя извънредно заседание на Световния съвет на Международната автомобилна федерация (ФИА), на което се взе решение за създаването на нов шампионат Формула 2, който се очаква да бъде алтернативен на сериите на Бърни Екълстоун - "GP2". Първенството стартира още през 2009 година и ФИА се надява да е последно стъпало за повечето млади пилоти, които искат да се състезават във Формула 1. Очаква се бюджетът на един тим за една кола да бъде не повече от 200 000 евро на сезон.

 

Смята се, че това решение е в резултат на войната между притежателя на търговските права във Формула 1 Екъслтоун и президента на ФИА Мозли за контрола над Формула 1 през следващите години. През последните седмици се появиха и слухове, че Екълстоун планира да създаде алтернативен шампионат и да се отцепи от ФИА. Мозли пък вече предупреди, че Бърни отново иска да изземе цялата власт и с тази теза излезе пред делегатите в Париж преди гласуването за оставането му на поста, което в крайна сметка той спечели преди коло месец.

 

ФИА взе и друго важно решение днес в Париж. Федерацията ще представи открито пред обществеността начините по които мисли да управлява Формула 1 през следващите години. През следващите седмици ФИА ще се консултира с всички отбори за бъдещето на спорта, като ще се дискутират новите технически и спортни правила, които трябва да подобрят ефективността на използваните технологии. За сега няма да се вдигат таксите на отборите без съгласието на всички тимове. През 2009 година тя ще е 309 000 евро, вместо сегашните 300 000 евро.

 

От 1 юли до 31 юли пък всички концерни и нови отбори, които искат да участват в шампионата догодина трябва да подадат своите документи. За сега не е ясно дали отказалият се екип на Продрайв с шеф Дейвид Ричардс ще има нови амбиции за Формула 1.

 

В най-скоро време също се очаква ФИА да отмени своето решение за забрана на т.нар. "чохли" през 2009 година. Както е известно, от следващия сезон гумите без канали или т.нар. сликове се връщат в Гран при. След тестовете на новите сликове на Бриджстоун, които не бяха загрявани с чохлите възникнаха някои опасения за сигурността на пилотите.

БРАВОООООООООООООО поне единия дъртак му дойде акъла , сега да видим дъртак дядо Бърни какво ще прави :D

 

25 Юни 2008

Бърни към Мозли: Не се бъркай в моята работа

 

Днес в Париж ще се проведе важна среща за бъдещето на Ф1

 

 

Собственикът на търговските права във Формула 1 Бърни Екълстоун предупреди президента на ФИА Макс Мозли да не се бърка в неговата работа.

 

Както е известно, Международната автомобилна федерация ще предложи на отборите днес в Париж радикални промени в преразпределението на парите във Формула 1, които да са част от новия договор "Конкорд" (споразумение, което регулира търговските и спортни правила във Формула 1 бел.р.). От ФИА казват, че са готови да преговарят за нов договор, само ако шефът на търговските права Бърни Екълстоун се съгласи да започне да дава повече пари на тимовете от приходите в шампионата. Последното споразумение "Конкорд" изтече в края на 2007 година.

 

През последните месеци се водят задълбочени дискусии за новия договор, който би трябвало да бъде сключен между ФИА, като организация управляващата спорта, Екълстоун, и отборите в шампионата. ФИА е съгласна да преговаря, само ако финансовите параметри се променят и отборите започнат да получават повече пари от приходите на Бърни и компания.

 

Днес в Париж ще се проведе заседание на Световния съвет на ФИА, на което ще бъдат предложени промените на забъркания в секс скандал Макс Мозли. На срещата ще се обсъжда бъдещето на Формула 1, календара за 2009 година, новите спортни праваила и др. ФИА иска отборите да получават по 92 процента от пълните приходи и 67 процента от приходите от телевизионни права за всяко едно състезание организирано от Екълстоун, който държи търговските права на спорта.

 

Също така Мозли съобщи, че ще иска екипите да плащат по-големи такси за участието си в Гран при. Очаква се всеки тим вече да плаща на ФИА около 760 000 евро на сезон, вместо сегашните 300 000 евро. По-големите такси ще отиват в разработването и подобряването на няколко нови електронни системи, като системата за определяне на местоположението на колите на пистата по време на състезание, електронните флагове, електронната комуникация в бокса, системата за метеорологична прогноза и др.

 

"Ако Мозли се бърка в моята работа съм сигурен, че Европейската комисия към ЕС ще се намеси. С тях имаме споразумение, че ФИА е само регулаторът на спорта, като е полицията, а "Formula One Management" притежава търговките и комерсиални права. Парите не принадлежат на Макс. Не мога да приема последните ходове и политиката на Макс и не вярвам, че тя е премерена добре. По-скоро той ме търси за съвети за бъдещето на Ф1", допълни той.

 

Екълстоун напълно отрече да има нещо общо със секс скандала, в който е забъркан Мозли. "Сигурно се шегувате. По никакъв начин не съм замесен. Аз не действам така, това не е в моят стил, а пък и никога не съм искал да унищожавам Макс. Това са пълни глупости", завърши британецът.

 

Междувременно стана ясно, че голяма част от гласовете за Мозли по време на гласуването е Париж преди около месец са дошли от федерацията на ОАЕ (Обединените Арабски Емирства). Арабите са контролирали 41 от общо 169 гласувaли на вота за оставката му. Британецът спечели тайния вот с 103 гласа срещу 55 за оставката му, а няколко бюлетини бяха невалидни.

 

На дядо Бърни май почна да му пепирижи май

Редактирано от daniboi
Link to comment
Сподели в други сайтове

Ето и календара за 2009г

25 Юни 2008

Представиха календара за 2009 година

 

Сезонът завършва с Гран при на Абу Даби

 

 

Международната автомобилна федерация (ФИА) представи днес календара на Формула 1 за 2009 година. Както и се очакваше, шампионатът ще е с едно състезание повече и ще има 19 кръга. Новото състезание ще е на 15 ноември за Гран при на Абу Даби. Надпреварата в САЩ на Индианаполис отново отсъства от сметките. Голямата награда на Турция отново се връща през август, а сезонът за пореден път започва в Австралия.

 

Предварителен календар за 2009 година:

 

29 март - Австралия

 

5 април - Малайзия

 

19 април - Бахрейн

 

10 май - Испания

 

24 май - Монако

 

07 юни - Канада

 

21 юни - Великобритания

 

28 юни - Франция

 

12 юли - Германия

 

26 юли - Унгария

 

09 август - Турция

 

23 август - Европа (Валенсия)

 

06 септември - Италия

 

13 септември - Белгия

 

27 септември - Сингапур

 

11 октомври - Япония

 

18 октомври - Китай

 

01 ноември - Бразилия

 

15 ноември - Абу Даби

 

Ето резултатите от днешните тестове

1022969_orig.jpg

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ха... като контрапунк:

 

Интересно е, че Марио Тайсън загатва по-нататък в интервюто за Бруно Сена. Възможно е да има и малко медийна игра, но предвид покупката на Кубица преди време съм по-склонен да вярвам, е Сена ще кара от другата година.

 

Тоя от сега подозирам че няма да ме кефи, чел бях интервюта с него има много голямо самочувствие /също като черния нахалник/ без покритие разбира се, освен това се опитваше да обясни как всъщност М. Шумахер е бил много посредствен пилот. Точно заради самочувствието не харесвам и Хамилтън, напоследак направо ме отвръщава като му чета приказките.

 

Алонсо е много добър пилот, преди мислех че е лош човек, но Хамилтън ми показа че е можело и много по лоши да има 1000%20(29).gif

 

Кубица е голяма работа - добър и скромен пилот. Раиконен също - спокоен като Чепеларска крава 1000%20(29).gif Маса - абе не е толкова зле колкото мислех след Австралия. Сутил и Фетел също са сериозни...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Абе Хонда съвсем овесили нос...

tlxqjpiouebudagqjpv.jpg

 

МакЛарън пък днес са тествали предно крило от 4 елемента. Най-горния елемент сега е много по-дълбок, като процепите между елементите остават по-ниско долу. Най-добре се вижда на тази снимка.

mykmsyohatzouauslbu.jpg

Задното им крило също е модифицирано.

 

Форс Индия пък изпитват капак на двигателч с перка ала РедБул.

cmontmwceyrnhwpioua.jpg

Имат и доста други нововъведения по елементи като предното и страничните крила и огледалата.

Link to comment
Сподели в други сайтове

azyatzgifdxqzplbhng.jpg

 

ypbuagzclfwpkfcioua.jpg

 

Ето го предното крило, просто първия (най-добен елемент) преди беше цял, сега се състои от 2 части.

 

Ето и резултатите от последния ден на тестовете

 

1024495_orig.jpg

 

Явно новото крило дава отличен ефект , но ще видим след 1 седмица

Link to comment
Сподели в други сайтове

30 Юни 2008

Хамилтън остава в Макларън до края на кариерата си

 

"Ние сме като едно голямо семейство"

 

 

Люис Хамилтън заяви, че няма никакво намерение да се състезава във Формула 1 за друг отбор, освен за Макларън-Мерцедес. 23-годишният британец направи първия си сезон през 2007 г., а в началото на тази година бе съобщено, че той има договор със "Сребърните стрели" до 2012 г.

 

"Планирам да остана в Макларън-Мерцедес до края на кариерата си. Договорът ми с тях е чудесен и се радвам, че имам възможността да работим заедно", сподели Люис. "В началото на годината бях изненадан колко много напрежение си бях създавал сам на себе си. В Макларън всички се стараят да отнемат от стреса, който неизбежно се стоварва върху пилотите във Формула 1. Ние сме като едно голямо семейство, в което съм член от 1997 г. Сега просто трябва да си кажа: "Хей, сезонът е дълъг. Използвай енергията си в следващото състезание, а не в изгубеното", завърши британецът.

 

До края на кариерата щял да остани , просто невярвам на това което казва , но дано да греша

Link to comment
Сподели в други сайтове

02 Юли 2008

Браун: Алонсо иска във Ферари, но и Хонда проявява интерес

 

Договорите на Бътън и Барикело изтичат този сезон

 

 

Шефът на Хонда и бивш технически директор на Ферари Рос Браун призна, че от екипа на японците проявяват интерес към Фернандо Алонсо. Контрактът на двукратния световен шампион с Рено изтича в края на тази година, а спекулациите за неговото бъдеще са свързани най-вече с Ферари и БМВ. Браун е убеден, че Алонсо е първокласен пилот и неговото желание за 2009 година е свързано именно с "Черните кончета". Сегашните договори на Бътън и Барикело с Хонда изтичат в края на този сезон и място за Алонсо в тима ще се намери.

 

"Хонда също се интересува от Алонсо. Фернандо е отличен пилот и всеки би искал да го има при себе си", заяви Браун. "Сигурен съм, че той иска да кара за Ферари. Това е желанието почти на всеки във Ф1. Преди да говорим сериозно с него, трябва да сме наясно какво ще стане с Ферари, за да не си губим времето. За разлика от Макларън, Алонсо няма да има проблеми в Хонда и ще е голямо предизвикателство за всички. Всеки който е работил с Алонсо се изказва много ласкаво за качествата му. В Рено го ценят наистина много", допълни той.

 

Този Алонсо го разкъсаха напрАво , ся и Хонда го иска , май най накрая ще иде да кара в Форбс Индия , само в Ферари го неща

Link to comment
Сподели в други сайтове

03 Юли 2008

Култард обяви официално оттеглянето си

 

Шотландецът става консултант в Ред Бул

 

 

Пилотът на Ред Бул Дейвид Култард обяви официално днес, че се оттегля от Формула 1 в края на тази година. 37-годишният шотландец се състезава в Гран при от 1994 година и до този момент има 237 участия и 13 победи. Култи ще остане в Ред Бул през 2009 година като консултант.

 

"Ще се оттегля от Формула 1 в края на годината. От следващият сезон оставам в Ред Бул, но само като консултант", заяви Култард.

 

Отива си още една ''легенда'' в Ф1 , а на негово място идва детето чудо , както го наричат в формула1 Себастиен Фетел. Според мен Фетел , трябва да кара в един от водищите тимове , за да развива големия си талант , а не да се мести от Торо Росо в Ред Бул.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ето и резултатите от първата тренировка

screenshotjv3.jpg

 

Алонсо гръмна двигател и се разля масло по пистата , най вече на завой 7 и Маса се хлъзна на него и се заби в предпазната стена . Ето какво остана от червения болид

91988191lh4.png

 

дано го оправят до втората тренирвка , което почва в 16ч.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...