Jump to content



ФОРМУЛА 1 сезон 2009


Препоръчани коментари

Ето и първия тим който представя коллАта си зА 2009

 

FERRARI F60

 

mutynrtbfes.jpg

iutyrtgdfnhgd.jpg

muhyngfdbs.jpg

mgdfnbfd.jpg

31752_F2009_5_780x520.jpg

 

31753_F2009_6_780x520.jpg

 

31754_F2009_7_780x520.jpg

 

31755_F2009_8_780x520.jpg

 

Браво на нашите - определено е приятна изненада, след като видяхме на какво прилича БМВ-то през декември :)

 

edit: ето и филмче:

http://f60.ferrariworld.com/

 

4jss60.jpg

htgrvasmhtnfs.jpg

 

браво какво захващане на огледалата.

Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

Топ коментиращи в тази тема

Красота. 1000%20(6).gif

 

Айде дано пак да сме шампиони при конструкторите и Маса да вземе това, което изпусна през 2008. :)

Why they say the sky is the limit?

When I've seen the footprints on the moon.

And I know the sky might be HIGH...

But baby it ain't really that high.

 

Let's reach for the stars...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ето и Макларън показахА новия MP-24

diapo_104.jpg

 

diapo_106.jpg

 

Добре изглежда :D .Кутиите ми се струват малко големи.

 

z1232104170.jpg

Страничната линия е красива, от МакЛарън са успели да направят задното крило поне от страни да не изглежда грозно.

 

z1232104176.jpg

Ето сравнение м/у 23 и 24.

 

mclarenmp42423cx0.jpg

Link to comment
Сподели в други сайтове

Шпионски снимки на новото Рено

 

o7of29nc1.jpg

 

hjvgpwhg1.jpg

 

cv082u1t2.jpg

 

8kqc0gl33.jpg

 

98da9dsh4.jpg

 

dani , така ми се иска да са по добри от Рено тази година,че да има повече интрига.Да не забравяме,че Алонсо е доста навътре в техниката и благодарение на него от тима на Рено дръпнаха напред с развитието на автомобила си.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ето вече официалното представяне

35k0sn4.jpg

 

доста странен изход на изпускателните тръби.

 

Още по-странно е решението за затваряне на задната част на болида в горния край, а отдолу е скосен. Носа също е много различен от останалите.

Цветовата схема обаче е по-добра от предишната. :)

ibt44xjc9.jpg

 

Моржовия нос на Уилямс, ряпа да яде... :wacko: въпреки вида си обаче решението на Рено е много интересно според мен и за разлика от останлите болиди пропуска много по-малко количество въздух под колата, сравнена с МакЛарън и Тойота например.

 

diapo_121.jpg

diapo_109.jpg

TM_0_181304-_o9t1892.jpg

Link to comment
Сподели в други сайтове

На пистата Алгарве вече се появи новия Уилиамс.

 

qzkupu3w1.jpg

 

117095.jpg

 

Много интересни решения в задната част на Уилиамса, смятам че е един от най-красивите болиди до сега.

Кутиите за радиаторите са сериозно скосени отдолу, а в задната си част капака им се издига във външния край, докато останалата част слиза надолу.

Носът е поредното ново решение... хе хе нито един от 5-те нови болиди нямат еднаква концепция за носа.

diapo_110.jpg

Link to comment
Сподели в други сайтове

Между другото

31755_F2009_8_780x520.jpg

re219y8oX_20090119.jpg

 

изпускателните тръби май са скъсени, в сравнение с колата на представянето. Чета на други места, че дългите тръби нарушават тазгодишните правила нищо да не стърчи над равнината на обшивката, което обяснява решенията на Макларън, Рено и Уилямс.

Тойотката вече пламна и гледах че има някакви сензори по обшивката след ауспусите... очевидно ще се окаже зона на интензивно развитие и наблюдения от конкуренцията.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Това е болида на БМВ за сезон 2009.

 

 

443bf4ceb9ec7136.jpg

 

7c37ac1b7cf3fc7c.jpg

 

43af9b9089356018.jpg

 

53a83aea3b1bdf0f.jpg

 

afa25f34487eb2d0.jpg

 

Сравение на колите от 2009 и 2008

1cf5ad0db1e7b51e.jpg

 

Интересно, страничната част на кутиите за радиаторите е вертикална, без скосяване както при МакЛарън, отгоре пък по същия начин е висока и равна. Към това като прибавим решенията в предната част, с допълнително рамо на окачването, високо вдигнатия нос май вижданията на БМВ и МакЛарън за новия сезон доста си приличат.

 

Пропуснах да кажа, че гледан отстрани и отгоре болида ми харесва, явно наистина съм свикнал с изгледа на болдидите.

Link to comment
Сподели в други сайтове

20 Януари 2009

Мерцедес и БМВ: Колата на Ферари наистина е нелегална

 

"Всички знаят, че ауспусите трябва да са покрити", казва Хауг

 

 

Спортният директор на Мерцедес-Бенц Норберт Хауг и директорът в БМВ Валтер Ридъл, потвърдиха за нелегалната кола на Ферари F60. Болидът, който бе представен миналата седмица на "Муджело" разполага с изходи за ауспусите, които са в противоречие на новите разпоредби за аеродинамиката през 2009 г. На всички други нови коли във Формула 1, ауспусите са монтирани в шасито, а не са изведени навън.

 

"Ферари ще направят промени. Кой знае, това е само кола за презентацията. Всеки тим знае, че изходите на ауспусите трябва да са покрити през новия сезон", коментира Хауг.

 

Ридъл също подозира, че сегашният F60 е само първа версия на колата за 2009 година.

 

Айде почнаха .........

Link to comment
Сподели в други сайтове

Видео от вчерА Хамилтън спря на пистата , заради повреда на новата система КЕРС , а Тимо Глок му се запали двг и такаа им остават още само 3 двг при позволени 4 http://www.youtube.com/watch?v=WyuNYuM9OCc

Link to comment
Сподели в други сайтове

img_20090125_0008.jpg

Raikkonen2.jpg

 

 

Кими 13-ти в лапландско рали

 

Райконен кара върху сняг и лед

 

 

Кими Райконен (Ферари) завърши на 13-то място във финала на финландското Арктическо лапландско рали. "Айсмен" кара Фиат Абарт С2000 в десетки етапи и покри дистанцията от 230 километра върху сняг и лед (на снимките) в артктическия кръг. Кими завърши на по-малко от 7 минути след победителя Юха Сало, и на повече от 7 минути пред Мика Хакинен. Световният шампион във Ф1 от 1998 и 1999 година кара Мицубиши Лансър.

 

Бившият рали шампион Маркус Грьонхолм коментира изявите на Райконен: "Трудно е да се каже дали ще се справи с рали спорта. Може да стане много добър, но едва ли ще се научи така изведнъж".

 

В ралито участваха и други бивши пилоти от Формула 1 в лицето на Мика Сало и Джей Джей Лехто.

 

Браво 13-ми нее лош резултат , като се има предвид , че формумала 1 има съвсем различен стил на каране от тоя рали шамионат . Важното е че е пред Мика Хакинен :)

Link to comment
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Новия RB5

redbullrb5_2009f1car-3.jpg

redbullrb5_2009f1car-2.jpg

redbullrb5_2009f1car.jpg

redbullrb5_2009f1car-5.jpg

 

 

Предното крило изглежда най-аеродинамично развито, направо уникални форми в съчетание с гърбиците на носа.

117916.jpg

 

Решенията отдолу и по окачването са много близки с тези при МакЛарън... явно почерка на Нюи е оставил отпечатък при стрелите.

117909.jpg

 

Задницата е уникална - слиза толкова ниско, че горния елемент на окачването е над капака! Ауспусите са над долните рамена... невероятно стегната задница, дори Ферарито не е така прибрано отзад, може би няма КЕРС в този болид, не знам. Капака на двигателя също е уникален и не на последно място, единствения болид без подпори на задното крило.

 

u2mbn4293.jpg

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ужас,че ще започва :(

Макар,че един приятел много ще се зарадва,защото е голям фен на Формула1.

А кога ще започва?

 

Ха ха ха....за някои е ужас, за други цяло удоволствие :kicking:

Сезона започва на 29 март :mf_surrender:

Само преживените неща са истински разбрани!!!
Link to comment
Сподели в други сайтове

Ферари днес са имали 2 проблема в Бахрейн

1 скоросна кутия

2 електроника

а Макларън са тествали тайно на старото летище в Англия и са използвали нещо много странно

1cb62292653eb7c9.jpg

91126bc025c558dd.jpg

54340b0ac8072123.jpg

Link to comment
Сподели в други сайтове

това са анемометри с нагреваем елемент, чрез които измерват потоците зад колелото, което е може би най-сложната област за симулация с CFD, поради големите завихряния. И, както се почертава, това преди се е правило в аеродинамичен тунел, но благодарение на усилията на ФИА за намаляване на разходите, сега им се налага да ходят на писта, за да получат реални данни.

 

П.П. Същият принцип за измерване на потока (с нагреваем елемент) се прилага масово в обикновените автомобили и се нарича MAF (Mass Air Flow) сензор.

 

времената от днес

 

1. F. Massa Ferrari F60 1:32.162 113

 

2. N. Heidfeld BMW Sauber F1.09 1:32.225 +0.063 122

 

 

3. T. Glock Toyota TF109 1:32.445 +0.283 65

 

 

 

Маса е имал проблем в началото на деня с някакъв кабел и останал на пистата. След това е продължил без проблем. Пак е работено по различни настройки и симулация на състезание.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Денис: Вече имам съвсем друго мнение за Ферари

 

"Имам прекрасни отношения с Монтедземоло"

 

 

Рон Денис призна, че отношенията между Макларън-Мерцедес и Ферари вече са напълно различни. Бившият бос на "Сребърните стрели" сподели, че атмосферата и лошите спомени от грандиозния шпионски скандал, разиграл се между двата отбора през 2007 година, вече са забравени.

 

"Днес имам съвсем друго мнение за Ферари в сравнение с преди една година", призна Денис. "Тогава отношенията помежду ни бяха много сложни. В крайна сметка трудните моменти понякога сближават хората. В момента имам прекрасни отношения с Лука ди Монтедземоло. Той е ключовата фигура, като водач на ФОТА, която трябва да подобри нашия спорт", завърши британецът.

 

браво , радвам се че вече е забравен скандала

 

Кими: Ферари ще е последният ми отбор във Ф1

 

Слабият сезон 2008 няма да повлияе на Райконен

 

 

Кими Райконен заяви, че слабото му представяне през сезон 2008 няма да повлияе на намеренията му да се върне в борбата за титлата през 2009 година. Бившият световен шампион не успя да се настрои към управлението на F2008. Финландецът признава, че вече се чувства далеч по-комфортно в новия болид.

 

"Прекалено рано е за да се каже за новата кола. Със сигурност усещането бе добро. Винаги се учиш от грешките си, но не се интересувам от миналата година. Не можем да променим нещата и това няма да ни помогне да се справим по-добре. Няма да търся отмъщение, просто искам да дам най-доброто от себе си. Всички знаят на какво сме способни и целта ни е да спечелим шампионата. Тестовете в Бахрейн минаха много добре. Беше великолепна първа крачка и всичко работеше", започна Райконен.

 

"Сликовете не ми направиха някакво особено впечатление в сравнение с миналата година, когато ги тествахме на старата кола. Не знам как работят другите отбори. До сега времената са много близки, но тренировките са именно за това, да се тестват нови неща, които в последствие ще се окажат полезни или вредни. Нито ме интересуват нито се притеснявам за тях. Основната ми грижа е Ферари. Дали обаче ще съм тук след две години, никой не може да каже. Ако до тогава все още се наслаждавам на работата както сега, може би ще съм тук. Със сигурност обаче Ферари ще е последният ми отбор. Това не значи, че ще се откажа през 2010", сподели още Кими.

новия Уилямс носа му много ми прилича на човка на патка отпред раширен

Williams_FW31_1.jpg

Williams_FW31_2.jpg

Link to comment
Сподели в други сайтове

Представиха официално новия американски отбор

img_20090225_0001.jpg

Екълстоун и Мозли подкрепят напълно USF1

 

 

Хората, стоящи зад проекта за създаване на американски отбор, който трябва да се включи във Формула 1, представиха официално целите си в предаване на американската телевизия "SpeedTV". Шефове на бъдещия тим, носещ името USF1, ще бъдат британецът Питър Уиндзър и американецът Кен Андерсън. Отборът трябва да е в състояние да се включи в шампионата на Формула 1 през 2010 година.

 

56-годишният Уиндзър е бивш технически директор на Уилямс, а е работил и във Ферари. Днес той е повече познат като журналист и един от най-добрите в бранша. Андерсън пък е участвал в сериите НАСКАР и Индикар и е бивш технически директор на Лижие.

 

Уиндзър, който ще изпълнява ролята на спортен директор, заяви, че американците планират да разчупят модела, наложен в момента, и начина, по който работят отборите в Гран при. Британецът призна, че тимът е получил пълната подкрепа от боса на Формула 1 Бърни Екълстоун и президента на ФИА Макс Мозли.

 

"За първи път говорих с Бърни Екълстоун за USF1 проекта през 2006 година по време на Гран при на Бразилия. Тогава той беше в обичайното си състояние и ми каза само: "Чудесно, направете го."

 

След този момент се захванахме за работа и не сме спирали досега", сподели Уиндзър. "Оттогава Бърни поддържа връзка с нас, интересува се от развитието ни и винаги ни е помагал с каквото може. Едно от нещата, които направи за нас, бе рекламно DVD за изминалия сезон 2008, с което ние представяме нашия проект пред инвеститорите. Показали сме подробни планове за USF1 също и на ФИА, още преди половин година. Представянето ни в шампионата ще разчупи стандартите, наложени в момента, като се надяваме това да повлияе добре като цяло на спорта", завърши британеца

 

последните слухове са за място се борят Р.Баричело , Даника Патрик и Марио Андрети

Link to comment
Сподели в други сайтове

Снимки на новата кола на Форс Индия

c44825922d09a826.jpg

 

32df4127a1a25b6d.jpg

 

а ето и резултатите от днес на Херес

 

08b0e8b98afcdbc0.jpg

имало е 2 гръмнали двг на Фетел и Дела Роса

 

 

и променена заднАта част на Ферари

dbac45d64c7878d3.jpg

и поглед отзад - с дифузьора:

 

118881.jpg

Link to comment
Сподели в други сайтове

Резултати от днес

c71055504c3f3805.jpg

 

Хамилтън днес е гръмнал 1 двг и е тествал със старото задно крило от 2008 , а също така и днес са ползвали боя само че синя

Link to comment
Сподели в други сайтове

Браун GP е новото име на бившия отбор на Хонда

img_20090306_0001.jpg

Рос Браун откупи 100% от акциите на японците

 

 

Хонда официално продаде отборът си във Формула 1 на бившия шеф на едноименния отбор Рос Браун. След месеци на спекулации британецът придоби 100% от тима, останал без собственик, след напускането на японския автомобилен производител в края на миналата година.

 

Името на отбора е Браун GP, а първият им болид ще бъде наречен BGP001 и ще бъде задвижван от двигатели на Мерцедес-Бенц. Браун също потвърди официално и пилотския състав, при който няма изненади и продължава да бъде: Джгенсън Бътън и опитният Рубенс Барикело.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...