Jump to content



Поп-фолк скандали (март 2023)


Препоръчани коментари

След 30 години, след потоп, Ютуб сървърите по цял свят са изтрити, паметта за песните на Галин изчезва. 

Не е коментирано, но дигиталната ера е опасна, защото след смъртта на изпълнителите, песните са под риск. При срив се компрометира всичко качено в мрежата. 

Много малко от това което сме правили онлайн преди 20 години съществува в днешни дни. И сума ти песни от чалга периода ги няма или могат да бъдат открити трудно.

  • Like 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Отговори 853
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

То дали след 30 години въобще ще го има YouTube, та да ги залива потоп... Модите се сменят постоянно и към днешна дата въпросната платформа, макар и приемана за някаква константа, вече не е лидера, който беше. Само в някои страни има доволно количество гледания, а в други като нашата едва няколко изпълнители останаха да си поддържат насилствено кариерите с някакви нереално бързи милиони. Според мен до няколко години ще се намери иновативна алтернатива на досегашните видео портали и социални мрежи (то Тик-ток на практика е пътя към нещо такова) и YouTube вече съвсем ще изгърми.

Трябва да се издават физически албуми. В чужбина не са спирали, а дори се възвърна винила като номер 1 носител. Но ходи го разправяй това на нашите чалга звезди. Също както това, че трябва да влагат разнообразие в творчеството си. Затова и други са тези, на които дори разни по-малко известни песни ще им останат по-добре във времето.

  • Like 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, SG каза:

То дали след 30 години въобще ще го има YouTube, та да ги залива потоп... Модите се сменят постоянно и към днешна дата въпросната платформа, макар и приемана за някаква константа, вече не е лидера, който беше. Само в някои страни има доволно количество гледания, а в други като нашата едва няколко изпълнители останаха да си поддържат насилствено кариерите с някакви нереално бързи милиони. Според мен до няколко години ще се намери иновативна алтернатива на досегашните видео портали и социални мрежи (то Тик-ток на практика е пътя към нещо такова) и YouTube вече съвсем ще изгърми.

Трябва да се издават физически албуми. В чужбина не са спирали, а дори се възвърна винила като номер 1 носител. Но ходи го разправяй това на нашите чалга звезди. Също както това, че трябва да влагат разнообразие в творчеството си. Затова и други са тези, на които дори разни по-малко известни песни ще им останат по-добре във времето.

Реално, повечето хора преминаха към алтернативи като Spotify и тн, защото са много по-удобни. Забелязвам как някои от песните на Алфа в YouTube не правят силни гледания, но в Spotify имат над 500К, това за нашата държава са доста похвални цифри. Просто хората не използват вече YouTube, както преди няколко години, така че е грешно да се определя коя песен е хит и коя не спрямо статиските в YouTube.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, Mousie каза:

Реално, повечето хора преминаха към алтернативи като Spotify и тн, защото са много по-удобни. Забелязвам как някои от песните на Алфа в YouTube не правят силни гледания, но в Spotify имат над 500К, това за нашата държава са доста похвални цифри. Просто хората не използват вече YouTube, както преди няколко години, така че е грешно да се определя коя песен е хит и коя не спрямо статиските в YouTube.

YouTube докато го има вероятно винаги ще си бъде някакъв фактор в страни като нашата, в които масовият човек от народа не би тръгнал да си плаща за платформи. Но е вярно, че цифрите на практика вече се разпръснаха на няколко места и е трудно да се прецени цялостната ситуация. Но то затова по други страни от десетилетия си има такова нещо като класации, които да взимат предвид различни показатели и фактори, и да се създава една приблизително добра картинка...

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час , meleto каза:

След 30 години, след потоп, Ютуб сървърите по цял свят са изтрити, паметта за песните на Галин изчезва. 

Не е коментирано, но дигиталната ера е опасна, защото след смъртта на изпълнителите, песните са под риск. При срив се компрометира всичко качено в мрежата. 

Много малко от това което сме правили онлайн преди 20 години съществува в днешни дни. И сума ти песни от чалга периода ги няма или могат да бъдат открити трудно.

Мхм, щото след смъртта на Уитни, Майкъл, кой ли още не, песните им са изчезнали безследно. Все едно нещо качено в интернет последните поне 15 години се е загубило, дори при усилени опити за това. 

преди 1 час , SG каза:

Трябва да се издават физически албуми. В чужбина не са спирали, а дори се възвърна винила като номер 1 носител. Но ходи го разправяй това на нашите чалга звезди. Също както това, че трябва да влагат разнообразие в творчеството си. Затова и други са тези, на които дори разни по-малко известни песни ще им останат по-добре във времето.

Те щото физическите носители не деградират, нали, и са вечни ... 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам защо се изненадвате от продуцирането на Галин като неговата кариера е основана на дискотечни комерси по време на Оцко вълната и отчасти на войната между него и Фики. Иначе не можем да отречем,че Алфа се оказаха най-успешните от всичките нови продуценти. Жалко че алчността на Галин ще ги затрие. Трябваше да се фокусира върху Десита,Лидия и Симона вместо да търси нови попълнения.

Относно стрийминга и гледанията в ютюб..спотифай и подобните се ползват предимно от таргета до 25 години затова и Алфите,Молец,Вирго и подобни не гърмят с гледания в Ютюб,но трупат добри стриймове. Изпълнители като Преслава,Галена,Азис и тн са силни и в по-младия,и в по-възрастния таргет затова са успешни във всички платформи. Всички останали не се слушат толкова много от младите и затова са силни само в Ютюб,по стриймнинг платформите са зле.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ся ако ще се издават неща на физически носител, нека е някво колекционерско издание, с някви екстри, реално в днешно време човек си купува такива неща заради екстрите, или за да подкрепи любимия изпълнител, а не заради самия албум или квото е там.

От тая гледна точка, Доня Галина (примерно) е съвсем права - много добре знае че нито тя, нито заработващите и Тройници са любим изпълнител на когото и да било, да се кихнат няква сума за сувенирен албум, и съответно не се хаби да прави такива. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, Lelqtian каза:

Мхм, щото след смъртта на Уитни, Майкъл, кой ли още не, песните им са изчезнали безследно. Все едно нещо качено в интернет последните поне 15 години се е загубило, дори при усилени опити за това. 

Те щото физическите носители не деградират, нали, и са вечни ... 

Ама не давай примери със световни звезди. В БГ музика какво е останало в интернет преди 99та? Дори 2000-2010 - можеш ли да откриеш ВСИЧКИ песни на Каролина, Никсън и тем подобни?

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, meleto каза:

Ама не давай примери със световни звезди. В БГ музика какво е останало в интернет преди 99та? Дори 2000-2010 - можеш ли да откриеш ВСИЧКИ песни на Каролина, Никсън и тем подобни?

Ако някой ги е качвал из нета, вероятно. Алтернативно, не е до изпълнителя да има физически архив, а до издателя.

Също ако не беше изтрил профила на Зайка, можеше да изискаме копия от домашния сървър, ама уви ;) 

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час, xroflx9 каза:

Аз не разбирам защо се изненадвате от продуцирането на Галин като неговата кариера е основана на дискотечни комерси по време на Оцко вълната и отчасти на войната между него и Фики. Иначе не можем да отречем,че Алфа се оказаха най-успешните от всичките нови продуценти. Жалко че алчността на Галин ще ги затрие. Трябваше да се фокусира върху Десита,Лидия и Симона вместо да търси нови попълнения.

Относно стрийминга и гледанията в ютюб..спотифай и подобните се ползват предимно от таргета до 25 години затова и Алфите,Молец,Вирго и подобни не гърмят с гледания в Ютюб,но трупат добри стриймове. Изпълнители като Преслава,Галена,Азис и тн са силни и в по-младия,и в по-възрастния таргет затова са успешни във всички платформи. Всички останали не се слушат толкова много от младите и затова са силни само в Ютюб,по стриймнинг платформите са зле.

Единственият изненадан е SG. На тия двете пикли още в началото им личеше, че ще са поредните 1-2 години любимки на децата и след това ще ги отхвърлят. 

Рандъм песен от преди 10 години на неизвестна певица е по-добра от цялата Алфа продукция. За какво ниво говорим...

  • Like 6
 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час, SG каза:

YouTube докато го има вероятно винаги ще си бъде някакъв фактор в страни като нашата, в които масовият човек от народа не би тръгнал да си плаща за платформи. Но е вярно, че цифрите на практика вече се разпръснаха на няколко места и е трудно да се прецени цялостната ситуация. Но то затова по други страни от десетилетия си има такова нещо като класации, които да взимат предвид различни показатели и фактори, и да се създава една приблизително добра картинка...

Точно. Алфите и другите нови лейбъли правят стабилни цифри в Spotify, докато в YouTube не са много силни, докато с последните кючеци, Дамян и Азис и тн е обратното. Зависи изпълнителя кой таргет обхваща. Единствено от по-старите имена се сещам за Галена и Преслава, че са достатъчно масово актуални, както в YouTube, така и на стрийминг платформите.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, Willy каза:

Единственият изненадан е SG. На тия двете пикли още в началото им личеше, че ще са поредните 1-2 години любимки на децата и след това ще ги отхвърлят. 

Рандъм песен от преди 10 години на неизвестна певица е по-добра от цялата Алфа продукция. За какво ниво говорим...

Ако гледаме реално, не са отхвърлени, тъй като за миналата година са едни от изпълнителите с най-много участия, а в Инстаграм държат най-голямата и активна аудитория. Да, в YouTube не правят много силни гледания, но те са силни в стрийминга - заради младите. Преди Ковид бяха силни в YouTube, но тогава почти никой не плащаше за стрийминг. Така че те носят Алфата.

Симона е отхвърлената. Стартира много добре, но миналата година Галин я срина с безсмислени песни.

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Е айде сега, имали са си и доста яки песни Алфа. И големи хитачки като за чалга средите. Популярността им сред по-младите таргети дори надделява над тази на по-зрелите изпълнители. Главният проблем им е, че не градират, а стратегията им както виждаме не е валидна за дълго. Все си мислех, че с времето Галин ще почне да им дава творческа свобода, а то все повече към компания на Тройници отива. Но пък за сметка на всичко това дори и без големи хитове от край време продължават да мачкат на онова място, за което на практика се избиват всички - дискотеките. Да си представим сега ако една Лидия разкара Галин и си хване нейн си като Пеевски и Вафлата да й урежда най-яките песни, умопомрачителни клипове с 'милиони гледания' и добър екип, който да й дава насоки.

И като сме на тема заблудите на SG, гледам, че оригиналната ми любимка от поредицата Коя? е пуснала ново приятно предложение, в което е неузнаваема визуално. Жалко, че песента за пореден път не е нищо специално.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Лидия и Десита все още са национални любимки сред младите, въпреки че интереса към тях спада, поради некадърния им продуцент.

Според мен вместо да беше наливал пари в нови попълнения трябваше да инвестира всичко само в тях двете поне за следващите 4-5 години и чак когато са бетонирани на лидерски позиции да опитва с трети изпълнител.

Не знам защо логиката му е да увеличава количеството на изпълнители. Изглежда за тази година планирал поне 3 нови дебюта в Алфа (освен Доника, Ивайла и Мирела). За мен този лейбъл е вече безвъзвратно потънал.

  • Like 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Emanuela.Carey каза:

Лидия и Десита все още са национални любимки сред младите, въпреки че интереса към тях спада, поради некадърния им продуцент.

Според мен вместо да беше наливал пари в нови попълнения трябваше да инвестира всичко само в тях двете поне за следващите 4-5 години и чак когато са бетонирани на лидерски позиции да опитва с трети изпълнител.

Не знам защо логиката му е да увеличава количеството на изпълнители. Изглежда за тази година планирал поне 3 нови дебюта в Алфа (освен Доника, Ивайла и Мирела). За мен този лейбъл е вече безвъзвратно потънал.

Аз затова казах, че Лидия и Десита керят лейбъла. Симона и Адам имат участия, правят гледания и слушания, но изгубиха доста интерес (особено Симона). А освен 3те нови попълнения, ще има и един, дето мяза на Меди, Антонио и тн. Откъде знаеш, че ще има и още нови?

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 часа , xroflx9 каза:

Дора вампир ли я е ухапал по циците?

WWW.INSTAGRAM.COM

758 Likes, 30 Comments - Andrea (@andreabulgaria) on Instagram

 

И аз това си помислих в първия момент. 😂😂😂 Може да се е правила на Клеопатра, дето във филма я ухапа змията по гърдите. Каквото и да е, странно е. 🤷‍♀️

  • Tongue 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Торино и Пашата с хит ли са? Даже не съм я чула още, но гледам, че в нейбъла са на първо място в петъчния топ..

1. Gucci forema - 206K

2. Стари рани - 146К

3. Не си ме давай - 113К

4. Еспаньола бейби - 111К

5. Airport/Чупки в кръста - 90K

----------------------------------------

Лорена - 80К, Трилогия - 77К, Деса и Емир - 74К, Джентълмен - 71К, Ария - 65К, Джулия - 62К, Малката и Данна - 61К

Гери Никол явно пак ще е с флоп. Паднала е на 38К. Жалко, песента заслужаваше повече внимание. 

Джена с 37К. Очаквах да бъде по-голям хит и да има повече гледания. 

"Българи - юнаци" на Емилия е тотален флоп. Паднала е на 11К само 2 седмици след премиерата... 🤷‍♀️

  • Thanks 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 8 часа , Stela каза:

Торино и Пашата с хит ли са? Даже не съм я чула още, но гледам, че в нейбъла са на първо място в петъчния топ..

1. Gucci forema - 206K

2. Стари рани - 146К

3. Не си ме давай - 113К

4. Еспаньола бейби - 111К

5. Airport/Чупки в кръста - 90K

----------------------------------------

Лорена - 80К, Трилогия - 77К, Деса и Емир - 74К, Джентълмен - 71К, Ария - 65К, Джулия - 62К, Малката и Данна - 61К

Гери Никол явно пак ще е с флоп. Паднала е на 38К. Жалко, песента заслужаваше повече внимание. 

Джена с 37К. Очаквах да бъде по-голям хит и да има повече гледания. 

"Българи - юнаци" на Емилия е тотален флоп. Паднала е на 11К само 2 седмици след премиерата... 🤷‍♀️

Заслужават си флоповете, най-вече Емилия с нейния Костиев миш-маш и двете надъхани Пашеви кифли. Другият път да заложат на по-качествена чалга, без народно, псуване, ограбване на банки и прочее. Лорена им го наби с качествен поп-фолк, даже и от онова нещо Трилогия има повече гледания.

А на това Gucci forema 100% повечето гледания са си от Гърция, не от България.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, pacho каза:

Половината клип е долно откраднат... то бива плагиатство, ама чак пък толкова. Иначе не й е лошо парчето.

 

Ама то наистина е 1:1. :D Не знам как за толкова години режисьорите в чалгата не разбраха, че директното копиране от чуждестранни клипове не е в ничия полза.

Link to comment
Сподели в други сайтове

  • DevilWish unpinned and pinned this Тема
  • DevilWish unpinned this Тема
Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...