Jump to content


Popnable отчита трилион гледания


Препоръчани коментари

Worldwide.png

Popnable отчита трилион гледания до средата на 2019

Световният музикален бранд Popnable, който предлага музикални класации в над 100 държави в света, е напът да достигне 1 трилион гледания (10 000 000 000) в платформата до средата на 2019 година. Средно дневните отчетени гледания варират около 1 милиард и 200 хиляди. Погледното в перспектива, това означава, че за месец платформата записва в база данни информация за над 40 милиарда гледания. До момента, броят на гледанията е достигнал 912 милиарда. 

Под 1% харесвания 

Popnable обяви, че са се натрупали едва 7,1 милиарда харесвания, което съставлява нищожен процент от световните гледания в платформата YouTube. Добрата новина е, че броя нехаресвания спрямо харесванията продължава да намалява. Понастоящем само 408 милиона. 

САЩ продължава да е трендът с най-много гледания

Световният музикален пазар се диктува от големите държави. Въпреки че Индия е най-многолюдната страна, тя категорично е втората държава по гледания. Значителната разлика между нея и САЩ се запазва устойчива от над 500 милиона гледания седмично. САЩ регистрира около 7 милиарда гледания на месец, докато Индия изостава до около 5 милиарда. Същевременно, Пуерто Рико и Бразилия разменят своите позиции и често (според сезонни изменения) делят трето и четвърто място. Техните месечни гледания варират около 3,4 до 3,9 милиарда гледания месечно.

България е на 35то място по гледаемост

Нашата страна традиционно заема между 35-40 място по брой получени гледания. Месечните статистики посочват, че достигаме около 125 милиона гледания. Преглежданията на нашата страна, съпоставени с останалите балкански държави са значително по-ниски от Румъния и Сърбия. Двете заемат съответно 18то и 21во място. Затова пък изпреварваме Гърция, която обикновено заема слотове от 38 до 43 място. 

България има съотношение между харесвания/нехаресвания - 5,26% при средно за света - 4,74%. Общо 6 държави са отчели над 10% нехаресвания от общия брой харесвания. Това са Малта, Кувейт, Етиопия, Еритрея, Германия и Кипър. Конкурсите Евровизия и Детска Евровизия също събират висок брой нехаресвания, съответно 13,28% и 10,62%. 

Значително висок процент неодобрение събират песни от Русия, Индия, Казакстан, Словакия, Македония и Тунис.

  • Love 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...