Jump to content



Препоръчани коментари

преди 3 минути, adorable каза:

Тази песен е хубава, смятам аз, и има добри гледания като за нейния канал. Ако ѝ напише яки парчета, би се получило. Но не знам доколко е в кондиция към днешна дата. Нали знаеш, всичко с времето си...

Според мен много отдавна трябваше да почне с фолка, и да ползва баща си.

С фолка трябваше да почне още след първите си 2-3 поп песни и дуети с майка си. Изглежда си фолкаджийски и би спечелила повече. А сега тепърва да прави преход... рядко се приема добре този трансфер от нашата публика. 

Не съм оптимист, че Илия може да направи нещо адекватно за времето. Все едно Пламен Велинов или Светослав Лобошки да го направят. 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, asylum каза:

С фолка трябваше да почне още след първите си 2-3 поп песни и дуети с майка си. Изглежда си фолкаджийски и би спечелила повече. А сега тепърва да прави преход... рядко се приема добре този трансфер от нашата публика. 

Не съм оптимист, че Илия може да направи нещо адекватно за времето. Все едно Пламен Велинов или Светослав Лобошки да го направят. 

Пламен Велинов като аранжор беше добър, но Лобошки си е класик, който и сега да избаца нещо като "Пясъчни кули" - тя е негова, може да стане супер. "Вярвам в любовта" също е негова. Пък за Симона не знам какво може да измисли. Много е важно как ги насочиш. Повечето изпълнители нали знаеш - "искам като на еди-кого си"...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Току що, adorable каза:

Пламен Велинов като аранжор беше добър, но Лобошки си е класик, който и сега да избаца нещо като "Пясъчни кули" - тя е негова, може да стане супер. "Вярвам в любовта" също е негова. Пък за Симона не знам какво може да измисли. Много е важно как ги насочиш. Повечето изпълнители нали знаеш - "искам като на еди-кого си"...

"Няма какво да се лъжемЕ", изчерпват се композиторите. Велинов също има чудни аранжименти, но не е актуален. Виж примерно Драганински, дето е още млад, отдавна залезе и не го търсят вече. 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, asylum каза:

"Няма какво да се лъжемЕ", изчерпват се композиторите. Велинов също има чудни аранжименти, но не е актуален. Виж примерно Драганински, дето е още млад, отдавна залезе и не го търсят вече. 

Ами дай идея тогава на кого да се спрем. Абе, преди работеха с повече имена. По обложки в един албум можеше да видиш Ленко, Максим, Димитър Петров, Велинов. Митко Митев е направил едни от най-хубавите песни на Нелина и Цветелина. Драганински пък на Преса. Гло беше тръгнала с него, но след "Дяволска любов" май се отказа. С Ганев има добри парчета тя от твоя любим албум "Влюбена в живота", само че тогава Ганев прохождаше и не беше изчерпан. Но виж колко различни една от друга песни - "Влюбена в живота", "Обич моя", "Мръсни танци", "Прави любов, а не война". Докато сега му поръчват едно и също...

Аз мисля, че във фолка имат проблем и с текстовете. Наблегна се на уличния език повече. Айде представи си сега текст от Надежда Захариева, Свобода Даскалова или нещо подобно - не върви. Но пък защо да не върви... Аз смятам, че не трябваше да спират да работят с тези автори. Да си бяха правили уличните песни, щом държат, но паралелно с останалите.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, adorable каза:

Ами дай идея тогава на кого да се спрем. Абе, преди работеха с повече имена. По обложки в един албум можеше да видиш Ленко, Максим, Димитър Петров, Велинов. Митко Митев е направил едни от най-хубавите песни на Нелина и Цветелина. Драганински пък на Преса. Гло беше тръгнала с него, но след "Дяволска любов" май се отказа. С Ганев има добри парчета тя от твоя любим албум "Влюбена в живота", само че тогава Ганев прохождаше и не беше изчерпан. Но виж колко различни една от друга песни - "Влюбена в живота", "Обич моя", "Мръсни танци", "Прави любов, а не война". Докато сега му поръчват едно и също...

Да пробват нови композитори - по-евтини са и може да изцедят повече от тях, да ги измъчат да се постараят и докажат. Пълно е с момчета със студия като тоя Асенов, но явно не се бутат достатъчно или не им се дава шанс. Той и Калин така стартира, Глория му подаде ръка, но зацикли ли, само това му иска ли... Не може да преценим, понеже само тя работи с него, чат-пат и Мара, която е най-голямата неадекватница. 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, asylum каза:

Да пробват нови композитори - по-евтини са и може да изцедят повече от тях, да ги измъчат да се постараят и докажат. Пълно е с момчета със студия като тоя Асенов, но явно не се бутат достатъчно или не им се дава шанс. Той и Калин така стартира, Глория му подаде ръка, но зацикли ли, само това му иска ли... Не може да преценим, понеже само тя работи с него, чат-пат и Мара, която е най-голямата неадекватница. 

Глория в албума "Имам нужда от теб" беше работила с Джери от "Момчешки свят", добре се беше получило, за поп звучащи песни.

Тони Дачева в албума "Бяла лястовица" имаше едни яки песни в стил времето с "Кристал", Чокъра ги беше написал.

Но Лобошки е добър и е мултифункционален - много красиви поп песни на Орлин Горанов, Марияна Попова и Любо Киров, продуцирани от Игор Марковски, ги е писал той и звучат приятно. Там си е цял екип и концепция.

Милен Македонски е добър композитор също, ако говорим за поп. Не знам защо и Максим Горанов се отдръпна, той е универсален също.

Но Загоров е класа:

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, adorable каза:

Глория в албума "Имам нужда от теб" беше работила с Джери от "Момчешки свят", добре се беше получило, за поп звучащи песни.

Тони Дачева в албума "Бяла лястовица" имаше едни яки песни в стил времето с "Кристал", Чокъра ги беше написал.

Но Лобошки е добър и е мултифункционален - много красиви поп песни на Орлин Горанов, Марияна Попова и Любо Киров, продуцирани от Игор Марковски, ги е писал той и звучат приятно. Там си е цял екип и концепция.

Милен Македонски е добър композитор също, ако говорим за поп. Не знам защо и Максим Горанов се отдръпна, той е универсален също.

Но Загоров е класа:

 

Те всички навремето работиха с нови имена, но спряха. А сегашните актуални не рискуват, защото и албуми не правят, а карат от песен на песен. 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Никоя не иска да работи с нови имена. На думи искат - едни и същи пишели за всички, едно и също било само... Но реално шанс на нови не дават. Всъщност Глория даже и на думи не иска. Само Мариета разбира нейните жокери. 

Симона мноооого отдавна трябваше да спре да пее с майка си по концерти, а дуетите им трябваше да спрат още след втория, който няма как да бъде надминат, каквото и да изпеят оттук-нататък. Явно Глория не разбира колко досадно е всичко това и живее в заблудата, че някой иска да я гледа заедно с дъщеря й. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не работят с нови, защото ги е страх от риск, но ако видят, че някой нов уцели хит, всички се нареждат при него. И веднага искат нещо подобно на въпросния хит.

Преди песните се раждаха повече от емоцията. Пример - Орхан Мурад. Много красиви балади. Обаче, то като го слушаш, усещаш, че са минали през него тия песни. Понякога хит стават и много непретенциозни неща - "Бял мерцедес" първоначално е била детска песничка.

Мисля, че тогава и стиловете на отделните изпълнители бяха много по-разграничими. Като тръгнеше "Командира", да речем, няма как да не знаеш, че е на Петра. Доколкото сега песен от песен не можеш да различиш. От Оцко тръгнаха тия истории.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, adorable каза:

Не работят с нови, защото ги е страх от риск, но ако видят, че някой нов уцели хит, всички се нареждат при него. И веднага искат нещо подобно на въпросния хит.

Преди песните се раждаха повече от емоцията. Пример - Орхан Мурад. Много красиви балади. Обаче, то като го слушаш, усещаш, че са минали през него тия песни. Понякога хит стават и много непретенциозни неща - "Бял мерцедес" първоначално е била детска песничка.

Мисля, че тогава и стиловете на отделните изпълнители бяха много по-разграничими. Като тръгнеше "Командира", да речем, няма как да не знаеш, че е на Петра. Доколкото сега песен от песен не можеш да различиш. От Оцко тръгнаха тия истории.

И преди Оцко го имаше. Синтезаторите на Джена и Елена, Цура. Всеки композитор е разпознаваем, но бяха по-разнообразни. Пламен Велинов работеше и с Кати, и със Сашка Васева, и с Екстра Нина и с половин Пайнер и Ара, пък не се усещаше като една и съща песен, макар че за пълнежи за албуми винаги правеше едни песни като пълнежите на Кати :D Мислели са нещата с концепции, сядали са с продуценти и музикални педагози да умуват над цялостното звучене на албумите. В студиото са се затваряли за дълго време и са изпипвали повече. И пак повечето певици си имаха "свой" композитор. Глория с Фильо, Луна с Бойко Петков, Таня Боева с Мишо Бургуджиев, Есил с Бобо и т.н. Сега Ганев и Пашев си имаме само... 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, asylum каза:

И преди Оцко го имаше. Синтезаторите на Джена и Елена, Цура. Всеки композитор е разпознаваем, но бяха по-разнообразни. Пламен Велинов работеше и с Кати, и със Сашка Васева, и с Екстра Нина и с половин Пайнер и Ара, пък не се усещаше като една и съща песен, макар че за пълнежи за албуми винаги правеше едни песни като пълнежите на Кати :D Мислели са нещата с концепции, сядали са с продуценти и музикални педагози да умуват над цялостното звучене на албумите. В студиото са се затваряли за дълго време и са изпипвали повече. И пак повечето певици си имаха "свой" композитор. Глория с Фильо, Луна с Бойко Петков, Таня Боева с Мишо Бургуджиев, Есил с Бобо и т.н. Сега Ганев и Пашев си имаме само... 

Да, всъщност още от 2008 тръгна. Първите песни с мазни синтезатори и такъв отсвир бяха "Безумна лудост" на Елена, "Все едно ми е" на Анелия и оттам като се почна... 2009 и 2010 минаха изцяло под тоя знак. Кости също се унифицира, но в началото имаше доста по-музикантски неща.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Току що, adorable каза:

Да, всъщност още от 2008 тръгна. Първите песни с мазни синтезатори и такъв отсвир бяха "Безумна лудост" на Елена, "Все едно ми е" на Анелия и оттам като се почна... 2009 и 2010 минаха изцяло под тоя знак. Кости също се унифицира, но в началото имаше доста по-музикантски неща.

Кости и Оцко бяха най-добре в Ара. Биолчев също доста го експлоатираха допреди няколко години. Реално и Ганев си беше разнообразен, преди да придобие популярност. После просто си правят пари от кокошки, които си поръчват едно и също. 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, adorable каза:

Да, всъщност още от 2008 тръгна. Първите песни с мазни синтезатори и такъв отсвир бяха "Безумна лудост" на Елена, "Все едно ми е" на Анелия и оттам като се почна... 2009 и 2010 минаха изцяло под тоя знак. Кости също се унифицира, но в началото имаше доста по-музикантски неща.

“Безумна лудост” е от 2007, но нистина това беше първия признак за пропадането и уеднаквяването на песните в жанра. Всичко тогава с тези синтезатори звучеше едно и също и нямаше разлика дали пеят Преслава, Анелия или новите тогава Джена и Елена.

След това и Кости, и Оцко започнаха да продават една и съща песен на 30 певици, а сега същото наблюдаваме и при Ганев, Пашев, Боби Павлов, Деян Асенов…

Трябват нови музиканти, които не пишат музика на конвеир. Трябва нов облик и уникалност на всеки изпълнител. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, GSA каза:

“Безумна лудост” е от 2007, но нистина това беше първия признак за пропадането и уеднаквяването на песните в жанра. Всичко тогава с тези синтезатори звучеше едно и също и нямаше разлика дали пеят Преслава, Анелия или новите тогава Джена и Елена.

След това и Кости, и Оцко започнаха да продават една и съща песен на 30 певици, а сега същото наблюдаваме и при Ганев, Пашев, Боби Павлов, Деян Асенов…

Трябват нови музиканти, които не пишат музика на конвеир. Трябва нов облик и уникалност на всеки изпълнител. 

Ми Елена тогава дръпна с "Първата-последната", но реално направи сто песни по модела на "Безумна лудост"... и съвсем резонно се изчерпа. Иначе не беше лош изпълнител, имаше хубави клипове и песни като "Изгубена". Комерсиализирането на Анелия също започна тогава. До 2007 реално беше с на Токича бозите, но си беше разпознаваема, беше повече поп, направи "Единствен ти" и след това с "Все едно ми е" се пусна на автопилот. Последните години обаче забелязвам, че има много хубави некомерсиални песни, но като че ли точно на тях не им се обръща внимание. Не знам вече какво иска тая публика точно.

Трябват много неща, но ако говорим за Пайнер и управата - Панчо е голям воденичен камък там и Янакиев в Планета.

Извинявай, ама такива безумия да казваш на име като Нелина колко и какво да пее... Ми тая жена, откакто напусна, имам чувството, че е супер щастлива. Няма ден без участия почти, не знам колко взима, но има програма и заетост. Пайнера урежда участия на едни и същи. Дори това не му е ок.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, adorable каза:

 

Извинявай, ама такива безумия да казваш на име като Нелина колко и какво да пее... Ми тая жена, откакто напусна, имам чувството, че е супер щастлив. Няма ден без участия почти, не знам колко взима, но има програма и заетост. Пайнера урежда участия на едни и същи. Дори това не му е ок.

 

Под 2000 не пада. И в Пайнер си беше на толкова, просто сега не дели. Естествено, че ще е по-щастлива. 

Иначе не мисля, че Пайнера урежда каквото и да било. Собствениите на дискотеки звънят на самите певици и ги подреждат за година-две напред. Просто след това певачките ги обявяват на Женя, за да си нямат ядове. То е скандално само дъртаци да работят в тая фирма. 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, asylum каза:

Под 2000 не пада. И в Пайнер си беше на толкова, просто сега не дели. Естествено, че ще е по-щастлива. 

И понеже в Пайнер делеше, та трябваше да ѝ казват какво да пее, като че ли те ѝ го плащат. Както и да е, всеки си е според договора, но тоя човек отдавна е излязъл от ролята на продуцент. Просто там се води на документи някакъв собственик, но фактически е абдикирал. Ма тя Рени правилно каза в брадъра: "Не ме е направил той певица, че да ми иска 50%".

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 часа , DenFevgo каза:

Никоя не иска да работи с нови имена. На думи искат - едни и същи пишели за всички, едно и също било само... Но реално шанс на нови не дават. Всъщност Глория даже и на думи не иска. Само Мариета разбира нейните жокери. 

Симона мноооого отдавна трябваше да спре да пее с майка си по концерти, а дуетите им трябваше да спрат още след втория, който няма как да бъде надминат, каквото и да изпеят оттук-нататък. Явно Глория не разбира колко досадно е всичко това и живее в заблудата, че някой иска да я гледа заедно с дъщеря й. 

А дъщерята няма ли собствено мнение? По-скоро тя сама се бута при маминка. 

Симона в попа е абсурд. Няма да стане там нищо. Като фолк-певица може и да стане нещо, но да залага на по-стойностни и различни неща от масата. Но няма как, защото е закърмена с овехтелия естраден модел на майка си.

Link to comment
Сподели в други сайтове

От 31.07.2021 г. от 22:54, adorable каза:

Браво! Но дано да е част от цяла концепция на рекламна кампания. Нарича се маркетинг микс, който ако не е налице, означава че тоя един билборд е просто едни пари на вятъра.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 12 часа , pacho каза:

Когато си доста по-хубавичка от номер 6 в света.

 

gggll.jpg

Номер 6 в света преди 1000 години - била е хубава преди Женя, сега вече е под въпрос. Повечето чалгарки са по-хубави от нея така или иначе да не посочвам с имена. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 7 часа , GSA каза:

Номер 6 в света преди 1000 години - била е хубава преди Женя, сега вече е под въпрос. Повечето чалгарки са по-хубави от нея така или иначе да не посочвам с имена. 

Не искам да оспорвам качествата на Жени, била си е красива 1995, но нали знаете там историята как се създава Визаж... И кой подпомага... И как имаше опит за покушение над нея... И колко момичета паднаха в жертва на... Все тая. Жени е красива природно, но нейният начин на живот с тия нерви и това пиене до голяма степен повлия на чертите й. Глория е страхотна тук, но нямаше нужда от това патешко русо, не е нейният цвят. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, adorable каза:

Не искам да оспорвам качествата на Жени, била си е красива 1995, но нали знаете там историята как се създава Визаж... И кой подпомага... И как имаше опит за покушение над нея... И колко момичета паднаха в жертва на... Все тая. Жени е красива природно, но нейният начин на живот с тия нерви и това пиене до голяма степен повлия на чертите й. Глория е страхотна тук, но нямаше нужда от това патешко русо, не е нейният цвят. 

Сякаш Глория не е била подпомагана от такива хора...

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, asylum каза:

Сякаш Глория не е била подпомагана от такива хора...

Човек... Първите години от кариерата й кой я подпомага? Не съм наясно богати хора да са стоели зад нея, сама се е оправяла. После там около "Крепост" знаем и си пише и за самия концерт кои са спонсорите. Ма чак да са й изградили кариерата, извинявай, това да не е Деси Ковачка? Плюс това тия спонсори отдавна ги няма. От 10 години всички без Галена, Цура и Емилия се оправят сами. Ако греша, поправи ме. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 8 часа , GSA каза:

Номер 6 в света преди 1000 години - била е хубава преди Женя, сега вече е под въпрос. Повечето чалгарки са по-хубави от нея така или иначе да не посочвам с имена. 

Ма тук няма красиви жени. Има некви тетки на снимката. Явно стандарта на красота е паднал. А 6 та в света не е голяма работа. Дори не се е доресила до топ 3.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, adorable каза:

Човек... Първите години от кариерата й кой я подпомага? Не съм наясно богати хора да са стоели зад нея, сама се е оправяла. После там около "Крепост" знаем и си пише и за самия концерт кои са спонсорите. Ма чак да са й изградили кариерата, извинявай, това да не е Деси Ковачка? Плюс това тия спонсори отдавна ги няма. От 10 години всички без Галена, Цура и Емилия се оправят сами. Ако греша, поправи ме. 

Тя и Женя се оправя сама от едно 20 години :D

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...