Ужасно дълга тема.
Определен брой стриймове се броят като за 1 покупка на физически сингъл.
Проблемът е, че стриймовете са практически неограничени за тийнове и младежи с достатъчно свободно време, което изкривява данните и реално фенските бази на Тейлър, Дрейк и БТС могат да надуват техните цифри без да плащат допълнително за музика, което ощетява артистите с по-заета, но по-платежоспособна аудитория.
Друг е въпросът, че в САЩ последните няколко години животът е силно променен, хората просто не са същите и до голяма степен и животът им стана по-труден и напрегнат, което неминуемо води и изкривен вкус за музика. Аз съм музикално прасе и въпреки това има случаи, в които Хот 100 звучи като плейлист от котка с ангина, прахосмукачка без торбичка и Андреа на демо запис.
Постоянно се семплират стари хитове, постоянно се подгрява старата, проверена манджа и това само доказва колко е изчерпана индустрията, която подобно на нашенския поп-фолк сама се наби в generic RnB или поп песнички за фон на клипчета в ТикТок за гримове.
Тия дни ми попадна Ray of light на Мадона, от 1999 г. Ами извинявайте много, албумът унищожава всичко, издадено през последната година в световен мащаб, включая претоплената Адел, тупса-тупсата на Бийонсе и hype- for-what-a на Тейлър.